Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164976 indlæg i 8752 emner
Jeg undskylder...
2 deltagere
Side 1 af 1
Jeg undskylder...
Ja som overskriften siger så laver jeg denne tråd fordi jeg rigtig gerne vil undskylde til alle dem jeg emner med eller har haft lavet aftaler om at skulle emne uden så at svare.
Tja jeg har vel følt jeg har haft overskud til det da jeg sagde ja men et eller andet sted har jeg på ingen måde haft tid til det. Den sidste måneds tid måske mere har jeg konstant søgt arbejde da jeg ikke blev optaget på min uddannelse. Her i onsdags i sidste uge begyndte jeg så på produktionsskole og har haft brug for tid til at falde til der og udover det er jeg en ny forelsket tøs som lige har haft månedsdag med kæresten og alt det her plus flere private ting har ædt min tid og min kreativitet...
Og det undskylder jeg dybt for at det er gået udover jer og at i kan tilgive mig. Men uanset hvad har jeg tænkt mig at rette op på det med det samme så forvent at se meget mere til mig
Derudover som nogle måske ligger mærke til har jeg virkelig skiftet Alanes udseende ud men det betyder ikke at jeg laver en ny karakter, hun er stadig den samme jeg har bare ikke kunne finde det perfekte look til hende men det har jeg nu
Men endnu engang undskyld og jeg håber i kan tilgive mig
Hyg jer og forsæt med det i nu laver.
- Alane.
Tja jeg har vel følt jeg har haft overskud til det da jeg sagde ja men et eller andet sted har jeg på ingen måde haft tid til det. Den sidste måneds tid måske mere har jeg konstant søgt arbejde da jeg ikke blev optaget på min uddannelse. Her i onsdags i sidste uge begyndte jeg så på produktionsskole og har haft brug for tid til at falde til der og udover det er jeg en ny forelsket tøs som lige har haft månedsdag med kæresten og alt det her plus flere private ting har ædt min tid og min kreativitet...
Og det undskylder jeg dybt for at det er gået udover jer og at i kan tilgive mig. Men uanset hvad har jeg tænkt mig at rette op på det med det samme så forvent at se meget mere til mig
Derudover som nogle måske ligger mærke til har jeg virkelig skiftet Alanes udseende ud men det betyder ikke at jeg laver en ny karakter, hun er stadig den samme jeg har bare ikke kunne finde det perfekte look til hende men det har jeg nu
Men endnu engang undskyld og jeg håber i kan tilgive mig
Hyg jer og forsæt med det i nu laver.
- Alane.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
- Antal indlæg : 1818
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Sv: Jeg undskylder...
ved nu ikke rigtig om jeg kan tilgive dig Alane XD ej kan skam godt sætte mig ind i det du skriver så ja du er sku tilgivet og har skam også nok at tage mig til her på siden så kan skam vente til du engang har tid til at svare og alt det.
Gæst- Gæst
Det er helt i orden Alane. på visse tidspunkter må vi andre bare læne os tilbage og slappe lidt af, mens du får styr på dit Irl liv
Det kan alle have brug for.
Men dog...Velkommen tilbage, din savnede, vidunderlige...dig!
Det kan alle have brug for.
Men dog...Velkommen tilbage, din savnede, vidunderlige...dig!
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Mange tak begge to
Og jeg undskylder virkelig at jeg først kommer igang nu men jeg skulle lige en akkut tur på sygehuset da jeg har ligget syg de sidste 10 dage og nu troede lægen så at jeg havde fået det der hedder Warning leak som er små blødninger i hjernen men nu er jeg tilbage
Og jeg undskylder virkelig at jeg først kommer igang nu men jeg skulle lige en akkut tur på sygehuset da jeg har ligget syg de sidste 10 dage og nu troede lægen så at jeg havde fået det der hedder Warning leak som er små blødninger i hjernen men nu er jeg tilbage
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
okay lyder godt at du er tilbage
og det dejligt at høre at du ikke har det der Warning leak halløj der for det lyder sku ikke til at være noget sjovt noget .
og det dejligt at høre at du ikke har det der Warning leak halløj der for det lyder sku ikke til at være noget sjovt noget .
Gæst- Gæst
Mange tak
Zankuji, jeg tænkte på om du ikke lige kunne sende mig linket til vores emne igen, det er nemlig blevet væk i min indbakke
Zankuji, jeg tænkte på om du ikke lige kunne sende mig linket til vores emne igen, det er nemlig blevet væk i min indbakke
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Merci
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray