Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Busted.//Nille// - Page 3 EmptyIdag kl. 14:10 af Lenore

» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Busted.//Nille// - Page 3 EmptyIdag kl. 13:19 af Edgar

» My Only, My Own (Edgar)
Busted.//Nille// - Page 3 EmptyIdag kl. 12:41 af Edgar

» Your new home, my little sweetheart
Busted.//Nille// - Page 3 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Busted.//Nille// - Page 3 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Busted.//Nille// - Page 3 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Busted.//Nille// - Page 3 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Busted.//Nille// - Page 3 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Busted.//Nille// - Page 3 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Busted.//Nille// - Page 3 Voteba13Busted.//Nille// - Page 3 Voteba14Busted.//Nille// - Page 3 Voteba15 
Rafaela
Busted.//Nille// - Page 3 Voteba13Busted.//Nille// - Page 3 Voteba14Busted.//Nille// - Page 3 Voteba15 
Edgar
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Lenore
Juniper
Sean

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164976 indlæg i 8752 emner

Busted.//Nille//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Busted.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Busted.//Nille//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:37

Han tog et hurtigt, samtidig hårdt greb om hendes arm, da hun ville til at gå ind i huset.
"Det går ikke," sagde han og kiggede alvorligt på hende. "Han er ikke glade for gæster, og jeg vil nødig såre dig,"
Han ønskede ikke at denne unge pige skulle komme til skade, bare pga. sin nysgerrighed.
"Jeg gør det fordi han er min herre?"

//Hmm, det må vi se om du gør så Razz//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:46

//Øv... Min nysgerrighed tager over D: //

Hun trak armen til sig lige da han greb fat i den. "Hmm... Jeg er ligeglad?" Hun smilede sødt til ham. "Fordi han er din herre? Sig mig er du en slave? Ønsker du virkelig inderst inde i dit hjerte at dræbe vampyrer for ham?" Hun så på ham med undren og rystede så på hovedet. Hun gik videre hen imod døren og satte sin hånd på håndtaget.

//Hvad hvis jeg nu spørger rigtig pænt ?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:50

Hun nærmede sig døren, hvilket ikke var en særlig god ide.. Hans herre var ikke glad for andre væsner..
"Jeg er ikke en slave!" sagde han og ville stoppe hende, da døren pludselig gik op inden Nille nåede at åbne den...
Det var hans herre, der stod og kiggede på hende. Han var en meget lille mand, med strittende hår og store klumsede briller der klistrede sig til panden, på det alt for beskidte hoved.
"Hvem er du?" spurgte han og kiggede på hende, med et blik der udviste ligegyldighed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:53

Nille var lige ved at ligne et stort grin.
"Æhm... Mit navn er Nille Panara. Og du er?" Nille kiggede undrende på ham.
Han var ikke særlig høj og lignede en der arbejdede meget. Nille vendte sig mod D12.
"Er det din herre?" Hun kiggede på den lille mand igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:55

D12 nikkede og kunne se at hun havde håbet på en stor stærk mand, der kunne slå alle ud med et slag. Men sådan var hans herre ikke, han brugte hjernen, ikke musklerne..
Herren kiggede hen på D12.
"Hvor har du været?" sagde han og sendte ham et blik der ville skræmme alle. "Det kan umuligt tage så lang tid at dræbe en vampyr?"
D12 kiggede ned i jorden.
"Undskyld herre,"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:57

Nille kiggede overrasket på den lille mand. Snakkede han virkelig sådan til D12?
"Det er min skyld, gode mand. Jeg... Afled D12 fra at fuldføre hans job. Jeg beklager mange gange. Jeg er blot noget så nysgerrig." Nille smilede charmerende og undskyldende til den lille mand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 19:02

Herren kiggede på hende.
"Dig?" sagde han og rettede på de store briller. "Har han ladet en kvinde forstyrre ham?" Han tyggede på sin læbe og foldede hænderne bag ryggen. "Du skal ikke prøve at gøre ham menneskelig, han er ikke et menneske! Han er en dræber, og der er ingen der skal gøre ham til noget andet!"
Herren ville ikke miste D12, derfor ¨måtte han intet føle, intet elske, intet prøve.. D12 var skabt til at dræbe, ikke til at leve.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 19:16

Nille kiggede forbavset på ham.
"Hør her... Jeg er ikke hvem som helst og jeg tror du tager fejl... D12 er et menneske... Han har bare ikke fundet det endnu. Du behandler ham i øvrigt som en slave! Hvorfor skal han klare det beskidte job?" Gud hvor havde hun lyst til at bruge sin evne mod ham...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 19:20

Herren grinte ondskabsfuldt, så højt at det kunne få jorden til at ryste..
"Der er intet menneske inde i ham, det er umuligt," sagde han og kiggede koldt på hende. "Ja, jeg behandler ham som en slave, fordi han er min slave, jeg har skabt ham, jeg ejer ham og det skal ingen lave om på! specielt ikke en lille pige, der har et stort hjerte," Han fnyste hånende og gik hen mod døren. "Kom D12!" Han sendte ham et dræberblik..
D12 nikkede og fulgte med rolige bevægelser med ham..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 21:02

Lille! Det var grænsen! Hun havde stået over for mange farer for at blive brændt men hun havde sluppet væk med nød og næppe! Hun var næsten lige så stærk som den første skammer nogensinde.
Ingen skulle let fra at undervurdere hende!

"Kender du til skammeren?!"skyndte hun dig at sige.
Nille gik imellem D12 og den lille mand. "Sådan behandler man ikke andre!" Sagde hun rettende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 21:29

Herren vendte sig om.. Hans blik var fortsat koldt imens hænderne var foldet bag ryggen.. Blikket var koldt.. Koldt og klynisk.. Man kunne næsten mærke hvordan det gennemborede ens sjæl..
"Skammeren?" Spurgte han og fnyste. "Nej, jeg kender intet til denne skammer og hvad det end er, så er jeg ikke bange for det," han kiggede op på D12. " jeg er i sikkerhed i så længe D12 tilhører mig,"
D12s blik var der ingen følelser i.. Han ønskede ikke at trodse sin herre, men på en måde ville han heller ikke se nille komme tilskade, selvom han ikke var i tvivl om at hun kunne slå fra sig..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 21:33

Dejligt, så kunne Nille fortælle ham det.
"Skammeren... Er en der kan få folk til at skamme sig..." Hun smilede skævt. "... Hun kan se de minder som folk skammer sig over... Et blik, og minderne kommer frem... Minder folk helst vil glemme... Hun kan kommandere med sin stemme... Det er skammeren." Hun lagde armene over kors, og hovedet på skrå. "Ikke engang D12 kan redde dig fra Skammeren." Nille så på D12. "For jeg er skammeren."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 21:51

D12 spærrede øjnene op... Hendes stemme var så alvorlig.. Som var hun klar til at bruge evnen mod hans herre.. Det ville ikke gøre ham noget.. D12 ønskede at slippe væk fra sin herre og blive sin egen..
Være et frit væsen der ikke skal dræbe!
Men, dog vil han beholde sine våben på sig.. Robot eller ej, han gik ingen steder uden sine våben!
Herren grinte hånende..
"Nå nå, goddag skammer," han lagde et ekstra hånende tryg på skammer. "Hvorfor pokker skulle jeg frygte dig?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 21:55

Nille smilede, og så på manden med øjne der begyndte at glimte faretruende.
"Fordi jeg kan se dig i øjnene... Og se dine minder." Sagde hun.
"Tør du se mig i øjnene, lille ven?" De sorte øjne blev langsomt hvide... Men hun rettede dem ned mod jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 22:38

Herren fandt hende ikke som en trussel..
Nej, for ham var hun ikke andet end et forvirret barn der troede at hun var noget.. Han var en videnskabsmand for pokker.
Hvorfor skulle han frygte en med en skamme evne?
D12 derimod hånede ikke nille, stod bare stille og havde allermest lyst til at smile lumsk og bede nille om at bruge sin evne på ham med det samme.. Om Herren kom til skade, interesserede ham ikke rigtig..
"Jeg er ikke bange for dig tøs," grinte Herren hånende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 22:43

Okay nu var det nok!
Nu skulle den mand mærke Skammernes magt!
Nille så op.
"Det skulle du aldrig have sagt..." Hun så den lille mand i øjnene... De sorte øjne var hvide... Glødende... Søgte efter hans minder...
"Se mig i øjnene..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 23:07

Herrens minder...
Der var så meget at se..
Hans familie.. Deres død.. Vampyrene som kom.. Blod overalt.. Skrig fra hvert et hjørne.. En lille dreng der løber væk, gemmer sig og undgår vampyrens tænder..
Nogen år efter står han med et triumferede smil på læben..
D12 er nu skabt..
Skal nu hævne hans familie.. Om så alle vampyre skal dø..

D12 stod og så på..
Kunne se smerten i sin herres øjne..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 23:09

Nille rev sig løs, og de hvide øjne blev sorte.
Hun så på manden med foragt.
"Du dræber uskyldige vampyrer også... Det er ikke D12 der dræber dem.. Det er dig!" Snerrede hun. "Du skal ikke sige at alle vampyrene er onde! Nogle af dem er gode!" Hun så på manden med foragt, had, og lysten til at give ham en knytnæve i ansigtet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 23:14

Herren gik et skridt væk fra hende.
"De er monstre! Alle sammen!" Råbte han og blev ved med at bakke bag ud. "De skal dø alle sammen, min familie skal hævnes! Høre du mig? Hævnes!" Han var så vred og forvirret, at hans hoved var rødt øg øjne våde.
Hurtigt kiggede han op på D12.. Nu skulle han lystre! Denne pige skulle mærke hans smerte!
"Dræb hende D12! Nu! Jeg vil se hende lide!"
D12 kiggede hen på nille, med et bedrøvet blik..
Nej.. Det kunne han ikke..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 23:18

Nille så med foragt på manden, og gik lidt væk fra ham.
"Monstre?! Ikke alle sammen er monstre! Du holder D12 som en slave!" Råbte hun. Hun havde set hvordan D12 blev skabt.. "Og nu ved jeg hvordan han kom til!"
Hun så bedende på D12...
"Nej... Lad være ..." Mumlede hun. Hun blev ved med at gå baglæns... "Hvis du ikke ved hvordan du blev skabt... Kan jeg fortælle det." Hun så på D12 med bedende øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 23:31

Herren kiggede op på D12.
"Nu din latterlige slave!" Vrissede han. "Hun ved for meget den latterlige tøs!"
D12 kiggede skiftevis på nille og sin herre..
Roligt begyndte han at gå hen mod nille.. Hans bevægelser var ikke kolde mere.. Nej, nu var de tvivlende..
Han kunne ikke dræbe hende..
Om Herren så bad ham om det..
I stedet stillede han sig foran hende og vendte sig om mod Herren, som var han et skjold.
Herren spærrede øjnene op.
"Hvad laver du?! Dræb hende,"
D12 rystede på hovedet..
"Nej herre,"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 23:36

Nille så stadigvæk på D12 med bedende øjne..
Da han gik hen imod hende... Blev øjnene skræmte.
"D12..." Mere nåede hun ikke at sige før D12 stillede sig op foran hende, og vendte sig om mod den lille mand. Hun tittede frem fra ham, og så op på D12, og derefter på manden.
Hun ventede spændt på hvad der nu skulle ske.
"Tak.." Hviskede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 23:42

Herren kunne ikke tro sine egne øjne... D12 sagde ham endnu engang imod.. Det skulle være løgn skulle det!
"D12," sagde han og pustede sig op. "Hvor vover du at sige mig imod!"
D12 pustede sig selv op.. Han var langt større end sin herre, sp det skræmte ham ikke at han pustede sig sådan op.
"Jeg vover herre!" Vrissede han.
Han kiggede på nille ud af sin øjenkrog..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 23:58

Nille var imponeret over D12...
Hun så forbløffet på ham.
Men så kiggede hun på manden.
"Han vil vist ikke være slave mere?" Sagde hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 0:08

Herren sendte nille et dræberblik..
"Han er min slave, om han så vil eller ej," sagde jan selvsikkert. "Uden mig vil han være som en fisk uden vand, han ville ikke kunne klare sig på egen hånd, han kender jo ikke denne verden," et hånende smil voksede på hans læber.. "Og hvad sker der med en fisk uden vand? Den dør!"
D12 stod bare og kiggede koldt på ham.. Sagde intet til hans ord.. Intet... Det rørte ham ikke.,

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum