Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
To play with fire ~Nille~ EmptyIdag kl. 14:10 af Lenore

» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
To play with fire ~Nille~ EmptyIdag kl. 13:19 af Edgar

» My Only, My Own (Edgar)
To play with fire ~Nille~ EmptyIdag kl. 12:41 af Edgar

» Your new home, my little sweetheart
To play with fire ~Nille~ EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
To play with fire ~Nille~ EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
To play with fire ~Nille~ EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
To play with fire ~Nille~ EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
To play with fire ~Nille~ EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
To play with fire ~Nille~ EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
To play with fire ~Nille~ Voteba13To play with fire ~Nille~ Voteba14To play with fire ~Nille~ Voteba15 
Jake
To play with fire ~Nille~ Voteba13To play with fire ~Nille~ Voteba14To play with fire ~Nille~ Voteba15 
Edgar
Lenore
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164976 indlæg i 8752 emner

To play with fire ~Nille~

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

To play with fire ~Nille~ Empty To play with fire ~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 12:10

Sted: Firestep Diskotek
Tid: 23.33
Vejre: regnvejre.
Omgivelser: Høj musik, let påklædte folk og meget meget mere. . . . .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Michael lod blikket ind rundt inde på diskoteket, og morede sig lidt over de mange forskellige racer som var kommet for enten at drikke hjernen ud eller være idioter, hans blik lod på en gut som kom overmod michael, og ville ligge an til kamp, michael lod blikket på mennesket som var fuld og gav et let fat ved hans nakke og hoppede omkring ham, og lagde armen om halsen og lagde ham ned i knæ ''forsvind ud af diskoteket da du kun laver ballade'' sagde michael kort og klemte lidt hårdere for at vise at han havde kommandoen, og kontrol over mennesket, for at sikre det ikke skulle gøre modstand, han kom ud til hovede døren og tog fat med den anden hånd og kastede ham ud i mudret og vendte sig om og gik ind igen, og lod blikket rundt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

To play with fire ~Nille~ Empty Sv: To play with fire ~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 13:12

Nille havde sin hvide t-shirt på, sine sorte jeans og sorte converse sko.
Hun sad oppe ved baren, og drak sin øl da hun så en mand kaste en ud af diskoteket.
Hun grinede kort, men kiggede så væk igen. Der var ingen grund til at provokere den fyr. Hun lænede sig tilbage og drak resten af sin øl.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 13:37

Michael lod blikket på pigen som sad og drak en øl og smilede lidt for sig selv, hvor efter han kunne høre en råben udenfor, og hans blik lod på den fulde man med mudder i hele ansigted råbe og skreg op, og bandet over michael havde smidt ham ud. et let smil blev lagt på hans læber og han vendte sig om ''gå hjem, eller det ender værst for dig selv'' sagde han kort og var træt af at lege med mennesket, men aligevel stormede mennesket ind mod michael og formået at løfte ham op og lagde michael på barens disk, og en fod blev placerede på menneskets mave og blev sparket væk, hans blik lod kort på pigen som drak en øl ''beklager hvis jeg forstyrede dem'' sagde han og smilet forblev på hans læber hvor efter det blev seriøst og han lod en næve ind mod menneskets solo pletsus hvor efter han faldt til jorden og gispede efter vejret ''jeg havde advaredet dig'' sagde han kort og tog fat om hans hals og løftede ham op fra jorden og gik stille og roligt ud foran indgangen til diskoteket og gav et spark så mennesket faldt endnu en gang mod mudret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 14:07

Hun blinkede da han sagde noget til hende.
"Skam iorden" Svarede hun tilbage, og hun så at han smed mennesket ud igen.
Hun nikkede anerkendende, denne fyr var tydeligvis ikke menneskelig.
Gad vide hvad han var? Hun kørte en hånd genmen sit hår, som var sat i en fletning idag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 16:50

michael lod blikket på mennesket som så ud til at blive liggende, *ENDELIG FRED OG RO* tænkte han kort og gik tilbage til pigen, hvor efter han satte sig ved siden af hende og havde fået taget sin drink med sig ''foresten mit navn er michael, og deres?'' sagde han kort og lod hånden frem for at være høflig og hilse, mens tankerne slog ham om hvorfor hun var så rolig, men det var vel fordi hun ikke var en del af sceenen som forgik tænkte han kort. . .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 16:53

Hun smilede til ham, og gav ham hånden.
"Mit navn er Nille, hyggeligt og møde dig Michael" Hun var utrolig rolig, fordi at hendes dyriske side ikke råbte og skreg idag.
"Må jeg spørge om hvad du er? Siden du er så stærk og åbenbart utrolig afslappet?" Hun kiggede på ham med et løftet øjnebryn, hun var skam ikke drillende over for ham bare nysgerrig. Hun bestilte en øl mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 17:14

et let smil blev lagt på hans læber ''jeg arbejder som liv guarde, det er mit job at være rolig efter sådan en tur, det suden så er det næsten daglig dag for mig'' sagde han kort og smilet forblev på hans læber, ''og dem selv? hvad arbejder de med?'' sagde han efter fulgt og smilede venligt til hende, hvor efter han lod hånden han havde hilst med mod drikken og tog en slurk, mens tankerne om navnet ikke sagde ham noget, så hun kendte ikke til ventor hvilket var positivt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 17:22

Hun nikkede til hans svar, hun drikkede lidt af sin øl.
"Det forklarer dine kamp færdigheder, og angående mig? Jeg har intet arbejde, tjo hvis man tager det med at jeg hjælper dyr." Hun smilede venligt.
"Hvilken race hører du til? " Hun havde genmenskuet ham, hun kunne lugte at han ikke var menneske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 17:25

Michael lod blikket undrene på hende og forstod ikke helt hvad hun mente, han var engle selvfølgelig, men hvorfor her, og lige frem offenligt, men hun var vel vant til at være ærlig ''tja, der er mange navne for hvad jeg er, men man ville mest omtale mig som en vogter'' sagde han kort og smilede lidt ''og dem? hvad er de selv'' sagde han kort og smilede lidt over hendes spørgsmål, hvor efter han tog fra sin lomme en pakke smøger og tog en frem og tændte den med sin finger, og tog et hvæs. . . .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 17:30

Vogter... Hun rynkede panden let, hun forstod det ikke så godt.
"Shapeshifter, jeg er en shapeshifter. Vogter siger du? Jeg forstår ikke rigtig"
Hun kiggede på mens han tog en smøg. Hun rystede på hovedet og drikkede lidt af øllen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 17:34

han sukkede kort og lod blikket rundt hvor efter han tog fat om hendes hånd og lod den ramme over en bule på hans ryg ''hvis dette gav mening'' hvor efter han slap hånden og tog endnu en slurk af sin drink ''folk som mig plejer ikke at være velkommen her i dooms ville, spicielt ikke efter krigen, men så igen der er få der husker den'' sagde han kort og lod blikket på hende, hvor efter hans blik blev lagt mod døren, der var noget som kom tættere, noget som enten kan være godt, eller knap så godt, men uanset ville det nok ikke vare længe før Moladin finder ud af at han var her. . .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 17:39

Hun blev lidt overrasket, men opdagede det så. En engel, en vogter slags... Hvad hed de nu? Skytsengle ! Jah, hendes mormor havde snakket om dem.
"ÅH! Jamen hvem vogter du så?" Hun kiggede undersøgende på ham, da han kiggede mod døren."Hvad er der?" Hun kiggede derhen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 17:45

han sukkede kort ''problemer'', og tog hendes hånd og lod mod nød udgangen ''de ved nu at du har talt med mig'' sagde han kort og lod hende videre ud gennem nød udgangen, og videre ned af den lidt så smalle trappe som ville føre dem ned til gyderne, ''den vej!'' sagde han kort med blikket på trappen og smækkede nød udgangen og lod hånden på jern døren så den smeltede sammen ''dette skulle nok holde dem hen i noget tid'' sagde han kort og lod blikket videre på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 17:48

De? Hvem er De?
"Hvem? Hvem er det?" Hun kiggede på ham, hun var lidt urolig.
Hun fik lyst til at skifte til panter, hun følte sig mere tryg sådan.
"Hvilke problemer? Hvem er det? Hvordan ved de at vi har snakket sammen?"
Hun blev langsomt urolig, mens hun så på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 17:50

han kiggede kort på hende ''demoner, Sakref moladin's mordere'' sagde han kort og lod sig ned af trappen, ''skift til din form så de ikke kender dit sande udsende'' sagde han kort og kiggede bekymret på hende ''jeg skal nok forklare det hele når vi kommer videre til bunkeren'' sagde han kort og lod sig videre mod en af gyderne og lod blikket på hende for at se om hun fulgte med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 17:53

Hun skiftede form, og blev til en kulsort panter med tre striber på ryggen og blå øjne.
Hun løb hen til ham og gik ved siden af ham.
Hun kiggede op på ham, dæmoner? Nille kendte en dæmon... Sean, og en som hun havde mødt, Cecilie hed hun vist.
Nille traskede roligt ved siden af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 18:24

hans blik lod sig kort på hvor efter han tog sin jakke af og lod sin Tank shirt af, hvor efter 2 store vinger med breden af 2 meter hver strakte sig kort og blikket på hende blev kort hvor efter han smilede lidt ''jeg kan flyve, men det vil nok ikke være ret langt, jeg kan bære dig eller du kan vælge og følge med via jorden, men jeg kan ikke love at du har mulighed for at kunne følge med'' sagde han kort og smilede lidt, øre opfangede hvordan demonen sparkede nød udgangen og metal stål døren faldt til jorden med et brag ''det vist den tid, vil du med op og flyve?'' sagde han kort og smilede lidt

Billede af hans vinger:

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 18:25

Nille kiggede på de fortryllende vinger, hun nikkede.
Hun ville rigtig gerne med op og flyve!
Hendes øre pegede mod den retning hvor de havde flygtet, og hun kiggede derhen og knurrede. Hun så hurtigt på Michael, med et blik der spurgt "Er det lettere hvis jeg skifter form?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 18:33

michael lod blikket kort på hende og kiggede på gyden som delte sig hvor de enten kunne løbe lige ud eller dreje til venstre, ''når vi drejer til venstre skal du være lidt mere foran så jeg kan få tilløb, og dermed ordenlig fart'' sagde han kort og de kom tættere og tættere på der hvor de skulle dreje til venstre, hvor efter han kunne mærke de var i hælen på dem, en sort skygge fulgte efterdem med kul sorte øjne, og blikket af vrede kunne føles som var det gennemborene mod deres hud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 18:38

Nille blev forvirret, hvorfor angreb de bare ikke dæmonen? De kunne da let klare ham!
Hun vendte sig om mod dæmonen og hendes pels begyndte at stritte, og hun blottede sine tænder. Hun brølede af højt af manden og løb hen imod ham. Hun angreb ham og bed ham i halsen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 19:24

væsnet lod en klo imod hende og før det nået at gøre større skade lod et flammende ring omkring ham, hvor efter Michael kom fra oven og lod med en flammende næve ned mod hans ansigt så demonen faldt til jorden og blev lige så stille til mørket selv og en støvsky blev lagt i gyden ''det er ikke den vi skal væk fra, dette var blot en lokke due'' sagde han kort og lod blikket op på de 23 forskellige demoner som nu havde dukket op ''de er her'' sagde han kort og lod hans vinger omkring hende for at sikre at de ikke skulle gendkende hende da de var ude efter ham. . . .

Billeder af demonerne som er omkring dem
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 19:27

Nille var stadig panter, og blev chokeret da en ring af ild, kom frem.
Nille krympede sig sammen, for at skjule sig da han slog sine vinger om hende.
Hun spidsede øre for at høre hvad de sagde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 19:37

Michael lod blikket på dem, og ventede kort hvor efter han hviskede kort til hende ''jeg kan distrahere dem kort, men det betyder vi har travlt hvis vi skal slippe væk her fra'' sagde han kort og ventede på at høre svar fra hende, blikket på væsnerne frorblev hvor efter en enorm messig varme af ild blev lagt på hans hænder, klar til hvert eneste sekundt hvis de monstre skulle finde på at angribe.

Demon: Michael Cane, Sakref vil tale med dig! NU!!!

''Jeg har ingen intentioner om at tale med det bæst! og han får ikke mig i live hvis det er det i tror! jeg forbliver stille om hvem end i søger, og om han eller hun findes tvivler jeg på som jeg har fortalt jeg tons viser af gange!'' råbte han tilbage til dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 19:42

Nille skiftede form og hviskede "Hvorfor og hvem vil mødes med dig?"
Hun skubbede to af hans fjer til side og kiggede igenmen dem, dæmonen var hæslig!
Hun rynkede på næsen og undrede sig stadig over hvorfor de vil have ham med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 19:50

han lod blikket forblive på dem ''jeg sagde jo tidligere jeg var vogter'' hviskede han kort og lod blikket på nogle af bæsterne, hvor efter han ventede toldmodigt på hvornår de vil slå til, mens tankerne om hvem hvorfor deres interesse havde lagt sig på Michael igen, men måske havde dette noget med meriko at gøre, eller måske Abbadon, som havde interesser, og havde lagt ord til Sakref, den slange! tænkte han kort for sig selv og lod blikket rundt bland demonerne for at se hvem der var mest ivrig og der efter gøre sig klar.

Demon: ''nå, jeg må sige jeg er skuffet Michael Cane, men hvis du ikke giver os ham tag vi dig og dit kæledyr med magt!'' sagde demonen med noget så en hæs stemme. . .

''i kan prøve!'' råbte Michael tilbage og flammerne på hans hænder blev større og større ''gør dig klar til at løbe'' hviskede han kort til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum