Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
To play with fire ~Nille~ - Page 9 EmptyIdag kl. 16:21 af Lenore

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
To play with fire ~Nille~ - Page 9 EmptyIdag kl. 14:10 af Lenore

» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
To play with fire ~Nille~ - Page 9 EmptyIdag kl. 13:19 af Edgar

» My Only, My Own (Edgar)
To play with fire ~Nille~ - Page 9 EmptyIdag kl. 12:41 af Edgar

» Your new home, my little sweetheart
To play with fire ~Nille~ - Page 9 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
To play with fire ~Nille~ - Page 9 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» As if anything would change (Valentine)
To play with fire ~Nille~ - Page 9 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
To play with fire ~Nille~ - Page 9 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
To play with fire ~Nille~ - Page 9 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
To play with fire ~Nille~ - Page 9 Voteba13To play with fire ~Nille~ - Page 9 Voteba14To play with fire ~Nille~ - Page 9 Voteba15 
Jake
To play with fire ~Nille~ - Page 9 Voteba13To play with fire ~Nille~ - Page 9 Voteba14To play with fire ~Nille~ - Page 9 Voteba15 
Edgar
Lenore
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth
Katrina

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner

To play with fire ~Nille~

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

To play with fire ~Nille~ - Page 9 Empty Sv: To play with fire ~Nille~

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 11:35

Michaels blik forblev på hende, han undret sig lidt over hvorfor hun fandt det pinligt eller dumt at skulle nævne det, men måske havde hun sine grunde ''så hvad er det du ikke fortæller mig'' sagde han kort og lod blikket på sengen mens hun gik forbi ham, hans tanker slog omkring hvad hendes tanker skulle være, men hvem ved måske havde kun sine grunde.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 17:52

"Bare... Glem det." Råbte Nille.
Hun gik udenfor og nød solens stråler. Hun sukkede og gik hen til folden og kiggede på føllene og deres mødre og fædre. Hun smilede af dem. Hun havde altid elsket dyr... Og hun mente at de også altid havde elsket hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 9:07

Michael lod blikket forblive på hende mens hun gik ud, han sukkede kort og rejste sig, mens tankerne om hvad hendes spørgmål ville havde pålagt sig, men hvis hun ville være pirelig kvinde sur måtte hun selv om dette.

michael lod sig gå ind i køkkenet og tog en pande frem og kiggede i køleskabet og tog nogle æg, hvor efter han begyndt stille at ligge noget magarine på panden, hvor efter han lod æggene på panden, og det varede ikke længe før duften af spejl æg lugtede i huset, hans tanker lod omkring hvorfor ventor valgte et uddødeligt liv, men at han valgte den demon tøz til meriko var hans valg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 9:38

Nille var ikke en kvinde, endnu, men en pige. Nille gik ind i huset og blev overvældet af en lugt af spejlæg. "Michael? Laver du spejlæg?" Spurgte hun overrasket mens hun gik ind i køkkenet. Hun gik hen og stod ved siden af ham og kiggede på. "Du sagde noget med at du blev her i to dage... Hvad mener du endelig med det?" Hun kiggede spørgende på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 11:23

michael var ved at vende sig om for at svare, da det næste spørgsmål blev lagt, han lod sit blik mod ægene og tog dem af den varme plade, og der efter tog et par talerkner frem, mens han lagde ægende udover, og tog noget brød frem, ''jeg regner med at være her i 1-2 dage ca. for at sikre at ingen demoner skulle nærme sig'' sagde han kort og lod blikket kort på hende og der efter videre mod maden ''sulten?'' sagde han lidt tid efter han havde fundet bestik frem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 12:17

Hun trak lidt på skuldrene. "Okay så." Selvom hun mente at hun godt kunne tage vare på sig selv... Men hun havde jo været tæt på at dø. "Ja, er lidt sulten." Svarede hun og satte sig ved spisebordet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 14:59

michael lod sig tag de 2 talerkner som havde havde lagt retten på, og gik over til hende og lagde den ene talerken på sin side hvor han ville sidde så han sad overfor hende, hvor efter han bevægede sig om bag hende og satte den anden talerken og lod blikket kort på hende ''beklager'' sagde han kort og lod sig trækker væk fra hende, men lod et kort kys på hendes kind hvor efter han lod sig retning mod skuffen for at tag noget bestik. . .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 15:08

Hun kiggede på ham mens han tog tallerkner. "Beklager for hvad?" Spurgte hun, og blev overrasket over kysset på kinden. Hun kiggede spørgende på ham, men han havde allerede vendt sig om.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 15:42

''dette'' sagde han kort og lod blikket på hende og lod gaffel og kniv på bordet, hvor efter han satte sig overfor hende ''for at havde lagt et ar på dit hjerte, for at ligge dig for fare hvis vi fortsætter denne farlige leg, og derfor beklager jeg at jeg bliver nød til at tage tilbage til det sted hvor ventor kom fra'' sagde han kort og lod blikket rundt ''at tag tilbage til Aterswell, stedet hvor demoner, vampyre og andre onde skabninger lever'' sagde han kort og lod blikket på hende ''men du skal være velkommen til at besøge mig, hvis vagterne lader dig forbi'' sagde han kort efter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 15:45

//Jeg har set dit farvel Michael, og da jeg synes der er sket meget ved Nille i den tid hvor du ikke var på så synes jeg at emnet snart skal slutte, det er ikke fordi der er noget galt med dig eller noget det er bare fordi der er sket så meget Smile//

Aterswell? Det sted havde hun aldrig hørt om før...
"Det er okay Michael. Du skal ikke undskylde. Jeg finder dig ikke skyldig i dette." Sagde hun og foldede armene over kors. "Jeg kender ikke Aterswell, men måske vil jeg... Måske." Hun smilede hemmelighedsfuldt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 15:50

// hehe det okay Smile har haft lidt travlt angående skole messigt//

hans blik lod på hende, og den første bid blev taget, mens den anden fulgte, han ønskede blot at spise færdigt, måske ville det være bedst at rejse nu, på den måde ville han få demonerne som cirkulerede rundt om huset efter ham, og ligge Nille ude for fare, dette ville jo give muligheden, men så igen måske kunne de finde på at angribe huset. . .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 15:52

//Pewh, godt fordi jeg var bange for at du ville misforstå og tro det var på grund af dig... xD//

Hun spiste intet, fordi hun kom i tanke om at hun faktisk ikke var sulten... "Er det farligt i Aterswell?" Spurgte hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 8:25

hans blik lod kort på hende, og sank noget af maden ''tja, det er vel samme fare som her, dog ikke så stor da mennesket ejer planeten, og både engle, demoner, vampyre, varulve og mange andre magiske racer må ligge sig i skjul for at sikre at en ny krig ikke skulle bryde ud, og ved at jeg tag der hen får jeg mulighed for at sikre at mit liv ikke vil være i så stor fare der da anarchial som er sakref's lejemorder sikkert også leder efter mig, enten for at torturere mig, eller myrde mig'' sagde han kort og lod blikket rundt, hans tanker var lidt ked af at forlade verden her, men dette ville være det bedste, både for ham, og for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 14:16

Nille stak lidt til maden med kniven. "Okay så... Hvornår går du så?" Spurgte hun. Hun var ked af at han skulle gå, men der var ikke noget at gøre...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 19:38

hans blik lod på hende ''i aften, ved at lokke så mange demoner efter mig som muligt, og ved at vise mine sorte vinger vil give mulighed for at sikre at deres mission var forgæves, og dermed muligheden for at sikre at du ikke skulle blive overfaldet vil være på sin plads, dog vil jeg nok tag dig med ind i byen, hvor jeg der efter vil sætte dig ved kroen, og jeg vil fortsætte min vej mod portalen, men jeg håber af hele mit indre at du er i sikkerhed'' sagde han kort og rejste sig, hvor efter han tog talerken og stilte den på køkken bordet hvor efter han lod sig ved siden af hende, og på hug, og lod blikket forblive på hende ''jeg ønsker ikke du skal komme alt for galt afsted, spicielt ikke når du ikke har været en del af dette, eller nogle andre ting som jeg er en del af'' sagde han kort og var ved at fortælle om det barn som ventor ville få, og hvad Valrun ville betyde, men fortalte han dette gav det muligheden for demonerne at opspore meriko, og dræbe barnet som måske havde muligheden for at blive menneske eller måske noget helt andet. . . .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 19:46

Hun lyttede tålmodigt efter...
"Michael. Jeg er i sikkerhed. Jeg vil altid være i sikkerhed." Sagde hun beroligende, og smilede til ham. "Michael, jeg er ikke en pige man kan putte ind i vat. Jeg vil uden tvivl få fjender... Men jeg vil klare det." Hun så roligt på ham. Hun mente hvad hun sagde... Man kunne ikke andet end at få fjender i den her verden. "Men lad os gøre det." Hun rejste sig op, og gik hen til døren. "Hvem går først?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 20:04

han lod blikket på hende, og tænkte om det nu ville vær en plan som var god nok, han lod sig over til hende ''det ville være bedst hvis vi fløj det vil give os mulighed for at komme nogle timer i forkøbet'' sagde han kort og lod sin jakke omkring livet, og nærmede sig hende, mens hans halv sort vinger lod sig folde ud, det hvide var halvt forsvundet og en grå farve lå nu over hans vinger.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 20:05

Hun skævede til Michael. Hun sukkede. "Jaja, så lad os komme af sted." Hun gik ud af huset. Hun kiggede rundt, der var stille... Men dyrene havde det fint. Heldigvis!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 9:07

Michael lod blikket kort på hende, og der efter lod sig nærme hende, og blikket på hende forblev, hans ansigt lod sig blive neutralt, hverken et smil på læben, eller et sorgmodigt ansigt, kun afventende, han lod sine arme ud for at lade sig blive omfagnet af hende, og holde om hende for at kunne flyve, blikket lod op mod himlen, og der så ud til at være nok plads til at flyve, så hans blik lod tilbage på hende, ''klar?'' sagde han kort og hans vinger lod sig klar til at lette, men noget ude i mørket bevægede sig, og blikket lod rundt, ''vi må nok hellere skynde os'' hviskede han kort og lod blikket forblive stille neutralt for ikke at væsnerne skulle finde interesse i at gå ind i huset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 12:30

Nille nikkede til hans spørgsmål, og gik hen til ham.
Hun omfavnede ham, og holdte godt fast... Klar til at flyve.

//Sorry kort svar, krea svigt Sad //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 10:56

// det iorden, det kan se for alle santa //

Michael lod sine hænder omkring hende, og lod blikket kort på hende, han lod sine vinger føre dem stille op, og lidt efter lidt lod de oppe i luften, hans blik forblev på hende, men en demon fra det skjulte lod sig ud og stormede hen imod dem.

Michaels reaktion var at lave en cirkle af ild omkring hvor de skulle lette, og sikre at de ikke blev forstyrret, han lod blikket på hende, og der efter ned mod demonen, de var kommet op på en højde af 3-4 meter oppe og michael lod sig nu give mere kræfter i at lette da ikke meget tid havde de før flere sikkert ville dukke frem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 12:11

Nille knurrede af dæmonen som var kommet frem, og snerrede også.
"Væk, grimme dæmon." Råbte hun af den.

//Beklager for kort svar, jeg har virkelig meget krea svigt lige for tiden.//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til toppen

- Lignende emner