Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
To play with fire ~Nille~
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: To play with fire ~Nille~
Gæst- Gæst
Hun gik udenfor og nød solens stråler. Hun sukkede og gik hen til folden og kiggede på føllene og deres mødre og fædre. Hun smilede af dem. Hun havde altid elsket dyr... Og hun mente at de også altid havde elsket hende.
Gæst- Gæst
michael lod sig gå ind i køkkenet og tog en pande frem og kiggede i køleskabet og tog nogle æg, hvor efter han begyndt stille at ligge noget magarine på panden, hvor efter han lod æggene på panden, og det varede ikke længe før duften af spejl æg lugtede i huset, hans tanker lod omkring hvorfor ventor valgte et uddødeligt liv, men at han valgte den demon tøz til meriko var hans valg.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Aterswell? Det sted havde hun aldrig hørt om før...
"Det er okay Michael. Du skal ikke undskylde. Jeg finder dig ikke skyldig i dette." Sagde hun og foldede armene over kors. "Jeg kender ikke Aterswell, men måske vil jeg... Måske." Hun smilede hemmelighedsfuldt.
Gæst- Gæst
hans blik lod på hende, og den første bid blev taget, mens den anden fulgte, han ønskede blot at spise færdigt, måske ville det være bedst at rejse nu, på den måde ville han få demonerne som cirkulerede rundt om huset efter ham, og ligge Nille ude for fare, dette ville jo give muligheden, men så igen måske kunne de finde på at angribe huset. . .
Gæst- Gæst
Hun spiste intet, fordi hun kom i tanke om at hun faktisk ikke var sulten... "Er det farligt i Aterswell?" Spurgte hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Michael. Jeg er i sikkerhed. Jeg vil altid være i sikkerhed." Sagde hun beroligende, og smilede til ham. "Michael, jeg er ikke en pige man kan putte ind i vat. Jeg vil uden tvivl få fjender... Men jeg vil klare det." Hun så roligt på ham. Hun mente hvad hun sagde... Man kunne ikke andet end at få fjender i den her verden. "Men lad os gøre det." Hun rejste sig op, og gik hen til døren. "Hvem går først?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun omfavnede ham, og holdte godt fast... Klar til at flyve.
//Sorry kort svar, krea svigt //
Gæst- Gæst
Michael lod sine hænder omkring hende, og lod blikket kort på hende, han lod sine vinger føre dem stille op, og lidt efter lidt lod de oppe i luften, hans blik forblev på hende, men en demon fra det skjulte lod sig ud og stormede hen imod dem.
Michaels reaktion var at lave en cirkle af ild omkring hvor de skulle lette, og sikre at de ikke blev forstyrret, han lod blikket på hende, og der efter ned mod demonen, de var kommet op på en højde af 3-4 meter oppe og michael lod sig nu give mere kræfter i at lette da ikke meget tid havde de før flere sikkert ville dukke frem.
Gæst- Gæst
"Væk, grimme dæmon." Råbte hun af den.
//Beklager for kort svar, jeg har virkelig meget krea svigt lige for tiden.//
Gæst- Gæst
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Cant play alone
» Do you want to play? - Carrie
» sex on fire
» Shadow Play - Nemisis
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray