Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
To play with fire ~Nille~
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: To play with fire ~Nille~
Nille nikkede, og skiftede til panter. Hun lagde an til at løbe.
Gæst- Gæst
Demonerne faldt til jorden pga forskrækelsen, nogle af dem faldt ind i denne enorme eksplotion af varme og blev forbrændt mens andre holdte af refleks deres hænder foran øjne og pprøvede at nærme sig.
Demon: '' STOP DEM!! LAD DEM IKKE SLIPPE VÆK!'' råbte lederen vred og prøvede desperat at komme tættere på.
Gæst- Gæst
Hun kunne høre dæmonen råbe, men hun var allerede pænt langt væk.
En dæmon var fulgt efter hende, og prøvede at indhente. Hun knurrede vredt af den og satte farten op. Hun kiggede op i luften for at at se om Michael var med.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''jeg...'' sagde han kort og vingerne forsvandt i røg hvor efter han forsatte
''.. er en skytsengel, mit job er at beskytte et menneske knægt som har den tætteste blodlinje du kan komme på en engel, og det er mit job at beskytte ham, så hvad tror du at sakref vil gøre når han finder ud af at et menneske har 99% chance for at blive en korrupterede engle, og ikke bare en engel, nej nej, en som er måske værre end en reaper'' sagde han kort og lod blikket på nogle af demonerne som ledte i de forskellige bygninger. . .
michael lod sin T-shirt over sig og sin jakke hvor efter han gik over til hoved døren og gik ind af den ''men ny kender du mit navn, som er Michael Cane'' sagde han kort med et let smil på læben.
Gæst- Gæst
Hun gik forbi ham og ned af trapperne, og da hun var kommet ud i gaden igen, gik hun mere roligt. Hun var ikke særlig langt væk fra ham, da en dæmon pressede hende ind imod en mur. "Hvor er han? Hvor er Michael?" Råbte dæmonen i fjæset på hende, og gud hvor var dens ånde ækel! Hun var lige ved at kaste op, hvilket hun gjorde. Hun ramte dæmonen på brystet, og smilede selvtilfreds.
"Det ved jeg ikke, men du kunne jo tage og løbe din vej inden jeg får dig til at skamme dig?" Hun vidste godt at hendes evne kun virkede på mennesker, men hun kunne jo godt true dæmonen lidt, hvad den ikke vidste havde den ikke ondt af... Joh måske havde den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du har ikke sådan en evne! Du bluffer!" Dæmonen spyttede nærmest ordene i ansigtet på hende, klamt. Hun rystede på hovedet, han bad selv om det. Hendes øjne begyndte at skinne, og hendes stemme fik en klang. "Se mig i øjnene din slambert! Giv slip, for du ved hvad jeg kan... Skam dig ellers får du menneskeligheden tilbage..." Hendes stemme sang nærmest, og dæmonen slap hende og kiggede på med forbløffelse. Nille så undrende på ham, kunne hun få ham til at skamme sig? Utroligt! Mon hendes evne havde udviklet sig? Det havde den sikkert, for ellers ville det ikke virke. Hun tog chancen og løb så hurtigt hun kunne, men dæmonen kom hurtigt til sig og løb efter hende. En dæmon deltog i løbet, og endnu en... En til... En til... Og så videre. Til sidst var der cirka 12 dæmoner efter hende, og lederen af dem. Hun var hurtig, men dæmonerne var desværre stærkere end hende og dermed også mere energi. Hun blev mere og mere træt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Husk på, at jeg kan klare mig selv, men ja tak." Hun kiggede på lederen der råbte og skreg igen. Seriøst, blev han aldrig træt?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun havde helt ondt af dem faktisk, tænk at miste sit bytte! Nuvel, det må de selvom, hun grinede af dem og rakte tunge. Lidt barnligt men hun kunne simpelthen ikke lade være.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kan du flyve hen til The Forest? Jeg bor der."Spurgte hun roligt om.
"Angående det med at have fået med rodede mig ud i det der, så har jeg kun en ting og sige om det. Jeg klarer mig" Hun smilede beroligende til ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jah, det er det." Hun smilede og glædede sig til at se sine dyre venner.
Der var langt ned, hun blev lidt urolig men vidste han holdte fast i hende.
Gæst- Gæst
''hold godt fast'' sagde han kort og lod sig styrk dykke og farten blev højere og højere og ved en afstand af 50 meter fra jorden lod han vingerne lidt op så de ville bue en smugle op af og nok til at kunne miste farten, han fokuserede alt hvad han kunne og lod blikket forblive mod stedet hvor de havde muligheden for at hvile, det var i nærheden af en lille landsby så muligheden for at de kunne overnatte der var stor, og da de havde nået 1 dags forspring fra dæmonerne som skulle helevejen ned af bjerget først ville det være 1 til 2 dages forspring.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han faldte om, satte hun sig på knæ og gav ham et lille dask på kinden.
"Hey? Er du okay?" Hun så sig omkring, og besluttede sig for at trække ham hen til en kro i nærheden. Hun greb fat i hans bukser og trak ham derhen.
"Æhm kan vi få et værelse til to? Med to værelser." Hun smilede blidt til manden bag baren som sendte hende et underligt blik der spurgte hvad i alverden hun havde gang i. "Ja... der er et ledig, her er nøglen." Han gav hende nøglen.
"Kom så, fister!" Hun sagde det til Michael.
Gæst- Gæst
tanken blev lagt på hvor henne han var, om han mon var faldet i søvn eller havde været fuld i en brænder eller om det hele blot havde været en drøm.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Cant play alone
» Do you want to play? - Carrie
» sex on fire
» Shadow Play - Nemisis
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray