Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
I trusted you... And now i see what you have done... And i have a Question... Why? //Caroline//
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: I trusted you... And now i see what you have done... And i have a Question... Why? //Caroline//
Gæst- Gæst
Sv: I trusted you... And now i see what you have done... And i have a Question... Why? //Caroline//
Gæst- Gæst
Hun klmete øjne hårdt sammen og tog sig til hovedet.
*Kom nu Caroline! Du er ikke sådan her!* Råbte hun af sig selv..
Hun klemte øjne hårde sammen.
"Jo jeg er!" Råbte hun højt og en tårer trillede ned af hendes kind.. Caroline kiggede ned i jorden og hendes hår hang ned foran hendes ansigt.
*Please kæmp.. Kæmp for det som du holder af..* Sagde hun til sig selv..
Gæst- Gæst
"Caro? Hvad er der?" Hun så spørgende på hende.
Hun var hvad? Hvad skete der?
Gæst- Gæst
"Ikke noget?" Pludselig var hendes stemme så sød som den plagede at være, lys som en gudindes. Hun smilte endda som hun altid havde gjort.
Gæst- Gæst
"Godt..." Hun kløede sig på nakken. Hun var stadig på en måde såret... "Vi ses." Hun vendte om, og begyndte at gå...
Gæst- Gæst
"Går du bare fra mig.." Sprugte hun trist, det gjorde ondt. Som at miste alle på stedet..
Caroline så trist efter Nille..
Gæst- Gæst
"Du er jo ikke dig selv... Du ved åbenbart ting du ikke burde vide?!" Hun havde ikke glemt at Caroline havde nævnt Jacob, og Nille vendte sig mod Caroline. "Vil du vide hvorfor jeg reagerede så stærkt på det med Jacob?! Nu skal jeg fortælle dig det! Jeg er forelsket i ham!" Råbte hun, og netop der kom der en høj bølge, da hun havde bevæget sit håndled.
Gæst- Gæst
"Jamen undskyld, det var ikke for at snerre det var jo bare forsjovt.. Men det.. faktisk sødt." Svarede hun med et smil.
"Og jo ligenu er jeg mig selv, jeg kan bare ikke styre det.. Jeg har brug for hjælp.." Svarede hun en smule bange..
Gæst- Gæst
"Det ikke sødt, det er et virvar af følelser, men du må ikke sige det til nogen!" Hun så bedende på Caroline, og bed sig i underlæben.
"Hvad skal du bruge hjælp til?"
Gæst- Gæst
"Okay jeg forstår, du vil ikke have de går efter ham ligesom de går efter mig." Svarede hun med et forstående nik. Ligenu var hun sig selv, søde lille Caroline.
"At blive mig selv. Jeg skal bare bruge et råd, eller en ide." Sagde hun kort..
Gæst- Gæst
"For mange fjender... Han kunne let blive brugt mod mig." Sagde hun så, og lagde armene over kors.
"Et råd? En ide? Brug din evne på dig selv, det har jeg gjort..." Hun skar ansigt ved mindet om det.
Gæst- Gæst
"Ja det har du vel, hvem er din størte fjende så." Hun satsede på det ikek var en som hun kendte..
"KAn jeg det, jeg har lige lært at bruge den på andre der går vel noget tid før jeg kan bruge den på mig selv."
Gæst- Gæst
"Det er mig selv." Svarede hun kort, og trak på den ene skulder.
"Jeg ved det ikke, men jeg har brugt Skam på mig selv..." Hun skar igen ansigt.
Gæst- Gæst
"Okay, noget helt andet kender du Sean?" Spurgte hun forsigtgt.
Hun bed sig lidt i læben.
"Kan jeg tvinge mig selv, det har jeg prøvet det hjælper lidt men ikke meget." Svarede hun kort.
Gæst- Gæst
"Ja, hvad da?" Hun så spørgende på Caroline.
"Uhm... Jeg kunne gøre det? Jeg kunne se dig i øjnene... Eller bruge min skammer stemme."
Gæst- Gæst
"Ikke for noget. Bare glem det." Sagde hun venligt..
Hun trak lidt på skuldren..
"Må.. Måske næste gang hvis jeg ikke er blevet bedre." Svarede hun stille men med et skævt smil.
"Men please jeg må godt drille Jacob ikke?" Sprugte hun med et livligt smil.
Gæst- Gæst
"Niksen, ud med det." Sagde hun, og foldede hænderne bag ryggen.
"Okay." Hun trak på den ene skulder.
Hun grinede.
"Hvorfor nu det?"
Gæst- Gæst
"Ser du han hjalp mig, og var rigtig venlig overfor mig da.." Caroline holdte en pause, hun havde ikke fortalt Nille om hendes forældre. "Da jeg fandt mine forældre døde da jeg skulle besøge den forførste gang i 5 år.." Sagde hun kort og kiggede lidt ned.
"Fordi det skide skækt at drille ham!" Sagde hun med et stort smil.
Gæst- Gæst
"Caroline, det er godt i er venner, men vores klaner er imidlertidligt venskab med hinanden. Det er kun midlertidligt da vi ikke helt brød os om hinanden, men det er vist ovre nu... Selvom jeg føler at jeg ikke kan stole på ham." Hun trak lidt på den ene skulder.
Hun smilede skævt, og grinede kort.
"Det er det nemlig! Men ja, du må gerne drille ham... Er du forresten forelsket?" Hun kunne ikke lade være med at spørge...
//Muahaha! Out with it! xD//
Gæst- Gæst
"Han hjælper mig bare lidt, det var ikke den sjoveste oplevelse.." Svarede hun og tænkte på hendes forældre hun havde fundet. Lemmerne revet fra hinanden, med blod overalt.
Hun kiggede på hende. Detvar rigtig sjovt at drille ham.. Men hey?!
"Ja det meget sjovt at drille ham, hey? Nej.." Svarede hun stille og nej med en lille tøven.
"Hvorfor skulle jeg være det, og med hvem?" Pludselig var hun en smule nervøs.
//*Rækker tunge af dig!* XD//
Gæst- Gæst
"Det også fint." Sagde Nille.
Hun var træt, og orkede snart ikke mere...
Nille hævede det ene øjnebryn, og grinede.
"Det er du... Men i hvem mon?"
Gæst- Gæst
"Nej jeg er ikke.." Svarede hun stille og bed sig i underlæben. Otg tøvede lidt..
Hun kiggede ned i jorden, og kørte sin fod hen af jorden. og kiggede op på nille igen. Med et genert blik i øjne som afslørrede alt.
"Okay måske.."
Gæst- Gæst
"Hvem er du forelsket i?" Hun smilede skævt.
Gæst- Gæst
"JEg kan sige hvem det ikke er! Chrisrian og Jacob!" Sagde hun alvorligt. Christian havde hun lyst til at finde og tvinge ham til at dræbe sig selv! Jacob fordi det var Nilles.
"Jeg tror ikke du kender ham." Svarede hun med en forelsket stemme. Caroline var så meget sig selv igen.
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» We need to meet, my trusted friend ~Eris
» Du må være Caroline. //Caroline//
» A question for everyone!
» A question about demons!
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth