Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Et smykke //Arason// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Et smykke //Arason// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Et smykke //Arason// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Et smykke //Arason// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Et smykke //Arason// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Et smykke //Arason// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Et smykke //Arason// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Et smykke //Arason// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Et smykke //Arason// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Et smykke //Arason// Voteba13Et smykke //Arason// Voteba14Et smykke //Arason// Voteba15 
Lori
Et smykke //Arason// Voteba13Et smykke //Arason// Voteba14Et smykke //Arason// Voteba15 
Lenore
Et smykke //Arason// Voteba13Et smykke //Arason// Voteba14Et smykke //Arason// Voteba15 
Celenia
Et smykke //Arason// Voteba13Et smykke //Arason// Voteba14Et smykke //Arason// Voteba15 
Genevira
Et smykke //Arason// Voteba13Et smykke //Arason// Voteba14Et smykke //Arason// Voteba15 
Renata
Et smykke //Arason// Voteba13Et smykke //Arason// Voteba14Et smykke //Arason// Voteba15 
Jake
Et smykke //Arason// Voteba13Et smykke //Arason// Voteba14Et smykke //Arason// Voteba15 
Madelena Gray
Et smykke //Arason// Voteba13Et smykke //Arason// Voteba14Et smykke //Arason// Voteba15 
Katrina
Et smykke //Arason// Voteba13Et smykke //Arason// Voteba14Et smykke //Arason// Voteba15 
Sasha
Et smykke //Arason// Voteba13Et smykke //Arason// Voteba14Et smykke //Arason// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Et smykke //Arason//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et smykke //Arason// Empty Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 21:04

Sted: Markedet
Omgivelse: en masse mennesker boder
Tid: 17.12
Vejr: vindstille. Køligt.

Lily Malou stod ved smykkeboden på markedet. En halskæde havde fanget hendes opmærksomhed, og hun ærgede sig over, at hun ikke havde råd. Det var en lang sølvkæde med en nøgle som vedhæng. Den kostede en sølvmønt og to kobber, men hun havde kun selv tre kobber. Hun overvejede om hun skulle bede sælgereb om at sætte prisen ned, men det kunne ikke betale sig. Om sælgeren så ville gå med til det, ville den aldrig komme ned på tre kobber. Hun havde aldrig i hele sit liv ejet et smykke, så hun kunne vel også godt vente nu. Problemet var bare... hvor længe skulle hun vente?
Hun var iført en lyseblå, næsten hvid, kjole. Under brystet var der bundet et sølvbånd og stropperne var lavet af hvide blonder. Hun havde hvide ballerinas på, hvilket hun egentlig var rimelig glad for. Der lå nogle få glasskår rundt omkring, hvilket var rimelig godt klaret, i forhold til at det var sådan en stor markedsplads. De fleste dage valgte hun at være barfoddet, så hun var taknemmelig over den følelse hun havde fået i morges, da hun skulle vælge om hun ville have sko på eller ej. Et glasskår kunne sikkert godt skære op igennem hendes ballerinas, men en bar fod, ville ikke kunne gå i et par dage, hvis der var blevet skåren det helt rigtige sted, hvilket der ikke var en helt lille sandsynlighed for.
"skal du have noget?" spurgte sælgeren tydeligvis irriteret over at Lily Malou bare stod og kiggede uden at købe noget, men hun skjulte irritationen bag en sukkersød stemme. Lily Malou kiggede op og rystede på hovedet. Hun sukkede og vendte sig om. Selvom sælgeren ikke sagde noget var det tydeligt, at hun ikke længere var velkommen ved smykkeboden. Hun fandt en bænk, hvilket der var mange af her omkring og satte sig.

//link til smykke: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 9:09

Arason komme løbende hen til boden og stjæl den smykke pigen havde
kiget på som ikke havde nok penge lide pluslige lød der et råb fr
butiks manden "tyve tyve" råbte han og folk begyndte og kige sig rundt da de så en mand i læderrustnig løbe væk med smykken han
smilte og løbe vidre på market med den smykke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 18:24

Lily rejste sig op fra den bænk hun sad på og kiggede sig forvirret omkring. Hun så butiksdamen stå og råbe, at der havde været en tyv, og hun så tyven løbe forbi med en halskæde i hånden. Dén halskæde. Lige præcis den hun havde kigget på. Hvorfor nu også dét!?
Hun satte i løb efter tyven. Han skulle ikke bare snuppe noget, som hun havde haft i tankerne at købe. Hvis det havde været en hvilken som helst anden halskæde havde hun været ligeglad. Hun havde ikke noget imod tyve, for hun var det jo selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 18:28

han hørte skridt bage ham hvem det ende var var person hurtiger
ende ham han sukkede imens han hurtiger blive forpustede han kravlte op
af en mur og løbe så over mod et andet tag hvor han lide
præsis nåede og gribe fandt han fik lagt sig ned pustende efter luft nok var han death knigth men han var stadig menske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 22:57

Lily stoppede op, da hun så tyven hoppe over en mur. Hun kunne sikkert godt hoppe over, fordi hun havde evner som en kat, men hun gjorde det ikke. I stedet satte hun sig op ad muren, og håbede at tyven ville komme tilbage. Hun lagde benene over kors og lagde sine hænder i skødet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 23:00

da der var gåede en time og gadene var
blivet lidt bedre fordi vagterne ikkre ledte så meget efter
ham han smilte og hoppet ned foran en pige som han ikke havde set

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Man 24 Dec 2012 - 18:27

Lily kiggede op og så tyven. Hun måbede. Okay, hun havde altså ikke lige regnet med, at hendes teori med at hun bare kunne vente dér, til at tyven kom tilbage ville virke.
Hun rejste sig hurtigt op. "Hvorfor stjal du den!?" spurgte hun med en skarp stemme. Hun kørte en hånd gennem hendes lange lyse hår, mens hun ventede på hvordan han ville reagere. Hendes hår havde nogle få krøller for neden, og de lå pænt om hendes ansigt og gjorde hendes det endnu pænere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Man 24 Dec 2012 - 21:35

Han vente sig om som et lyn da hun sagde det og
svarde så "hvad kommer det dig ved" sagde han hårdt men med
følse han kiget på hende og syndes hun så køn ud men han
ville ikke gi hende smykken i nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 14:49

"Det kommer mig ved, at du stjæler fra den by jeg bor i. Det kommer alle ved," sagde hun skarpt og gik forbi ham.
Hun havde ikke lyst til at tale med ham. Hun vidste ikke engang hvorfor hun havde fulgt efter ham til at starte med.
"Desuden..." hun tænkte sig lidt om. "Hvorfor så lige dén halskæde!?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 14:54

"den så ud til og være mange penge være" svarde Arason
og kiget på hende "vil du ha den eller vil du melde mig og købe den
for dusøren" sagde han og stilte sig op af muren med et smil omkring hans mund

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 27 Dec 2012 - 12:38

Lily tænkte sig lidt om. "Hvis jeg får den, skal jeg være påpasselig med at gå med den, for ellers vil folk jo bare tro at jeg bad dig om at stjæle den."
Hun smilte lidt for sig selv. "Men på den anden side, så er der vel ikke kommet en dusør på dig endnu, medmindre det ikke er første gang du har stjålet noget?" Hun kiggede mistænksomt på ham og lagde armene over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 27 Dec 2012 - 12:45

han kiget på hende og svarde så "øm ne første gange" løj
han og bakket lidt bageud lide så stille imens han kiget på hende
hvor han så snublte og lande hårdt på hans ryg imens han kiget
op på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 13:27

Lily gik med raske skridt hen mod ham, og stillede sig over ham.
"hmm. Er det så også det?" spurgte hun, og fjernede ikke sit blik fra hans et øjeblik. Hun ville mægtig gerne have den halskæde, og hvis der var en dusør på ham her, så kunne hun købe den for de penge. Så behøvede hun ikke at stjæle den, og hun behøvede ikke at frygte byens borgere. Men hvis der ikke var en dusør på ham, kunne hun vel bare slå ham ud og nuppe halskæden fra ham. Hun tænkte sig lidt om, og satte sig så ned på hans mave, og tog fat om hans arme. "Jeg vil have den halskæde," sagde hun spydigt. Hun vidste ikke om han var stærk nok til at ryste hende af sig, men hun vidste, at han var stærkere stående, en når han lå ned. Sådan var det med alle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 13:56

"og hvad for dig til og tro jeg vil gi dig den" svarde han flabet
og kiget på hende imens han prøvert at rejse sig men han kunne
ikke komme op hun var ikke menske det var han sikker på han kiget bare
op på hende og vente hvad hun ellers ville gøre mod ham for
at få den halskæde han kiget på hende og sank en klump mens han stadig holde
hans maske der var hård men den var ved og falde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 23:18

"Jeg tror ikke at du vil give mig den. Men måske kan jeg tvinge dig?" Hun kiggede nysgerrigt på ham.
Hvis hun kunne få ham tro at hun var stærkere og bedre end ham, så kunne hun måske få ham til at give hende halskæden. Men kun måske.
"gi' mig den så," vrissede hun irriteret."ellers tager jeg dig med hen til smykkeboden og melder dig. Et eller andet må jeg da få for det," sagde hun og sendte ham et drilsk smil. "Nå hvad siger du? Jeg får den jo lige meget hvad, så det handler jo bare, om du helst vil have en straf eller undgå en straf."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 17:00

"det har du ikke modet til" svarde han flabet og kiget
op på hende han prøvet og kæmpe imod men hun holde
ham stadig ned han opgav og kiget op på hende "du kan
godt glemme det du vil gøre for at for mig til og gi dig den
for jeg gør det ikke" sagde arason og kiget op på hende dagen var ellers
starte så godt han kiget op på hende og vente

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 22:28

"Nå så det tror du ikke?" svarede hun og gengældte hans flabede tone. "Jeg har alt det mod jeg behøver, og jo, jeg får den på et eller andet tidspunkt. Bare vent og se!" Hun klemte sine knæ ind i siden på ham. Ikke alt for hårdt, men sådan han kunne mærke det og måtte trække vejret i korte stød, fordi der pludselig ikke kunne være så meget luft i lungerne.
"Jeg giver dig én chance mere. Giv mig halskæden!"
Hendes hænder lukkede sig stramt om hans håndled. Hun var mester, i at få hvad hun ville have. Så han skulle ikke bare komme her og tro, at han kunne gøre det anderledes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 22:56

han mærket hendes ben om hans sider hvor han begynde
med og trække vejret tungere på grund af mangle på ilt han
kiget op på hende og rystede på hans hovede "det kan du godt glemme" svarde
han flabet og kiget op på hende hvordan kunne hun være stærke ende ham
han forstod det ikke der var et eller andet der gjorde hende
så stærke hans vejrtræknig var ikke særlige normalt da hun preset
ham i siden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 20:17

Lily rystede opgivende på hovedet og rejste sig ligeså stille op. "Tillad mig at presentere mig selv. Mit navn er Lily, undskyld min uhøflighed," sagde hun og rakte ham hånden, som et tilbud om at hjælpe ham op. Hun sendte et smil ned til ham, men smilet nåede aldrig hendes øjne. Hendes øjne brændte af længsel efter den halskæde, som hun så inderligt gerne ville have fingrene i. Hun stirrede irriteret på ham. I hendes øjne var tændt en flamme, og hvis det havde været muligt, kunne man brænde sig ved at kigge hende i øjnene, men denne magt besad hun ikke. Hun kunne ikke gøre andet end at være irriteret over, at hun ikke kunne få det som hun ville have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 20:28

han kiget forbavest på hende da hun rejste sig
op og ville gi ham en hånd han kiget op på hende hvad havde hun i
bagehovede han tog imod hendes hånd med hans ene hånd hvor smykken
lå i han håbet ikke at hun ville lægge mærke til den halskæde der var i hans
hånd han kiget på hende på en forundret måde imens han tygget på hendes
naven han ville ikke selv præsntere sig i nu "gør ikke noget" mumlet
han da han var oppe og stå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 16:04

"Nå nu hvor vi er blevet så gode venner, hvad har du så lyst til at lave?" sagde Lily ironisk og grinte lidt og sendte ham et stort smil. Hun gav slip på hans hånd og opdagede godt, at det var der, han havde gemt halskæden, men hun tog den ikke fra ham. Hun ville hellere tvinge ham til at give hende den, end at tage den fra ham. Så var hun jo ikke bedre end han var, hvilket hun alligevel ikke var men what ever...
Lily lagde godt mærke til, at tyven ikke valgte at være høflig og udlevere sit navn, så hun valgte bare at lægge armene over kors og så afventene på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 19:34

"ved jeg ikke" svarde han og hævet det ene øjnebryn da hun
spurgte om at hvad de skulle lave "jeg tror jeg skal finde et
sted og se om der er nogen der vil gi mange penge for halskæden" sagde
han drilende men han mente også at han kunne finde på det det var ikke lide sådan han helst
ville gøre det men han ville se hvordan hun reagert på det hvis
hun trode han ville gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 20:17

Lily hævede det ene øjenbryn. "Hvad med ti slag og du gir' den til mig?"
Hun ante ikke hvorfor hun var så opsat på at få den, men den trak simpelthen i hende. Som om der lå en kraft i den. Men sådan var det vel nok for alle normale piger og pæne kjoler...
Hun havde lyst til at have fingrene i den og hænge den om sin hals, hvorefter hun ville kalde den nøglen til hendes sjæl og hendes fortid og hvad hun ellers holdte inde. Måske bare for at lave et lille spil for sig selv. For at have et eller andet at beskytte. Bestemme, at hvis nogen fik fat i den, ville hun fortælle dem alt hvad de bedte om.
Hun vidste godt, at det lød lamt, men hun ville bare gerne have det sådan, måske så hun kunne lære at åbne sig op over for folk eller noget i den stil...
Hun rystede tanken ud ad hovedet. Det var helt klart ikke den grund hun havde til at få fingrene i den. Der var sikkert en anden. Lige nu vidste hun bare ikke hvad det var.
"Hvorfor vil du så gerne sælge lige præcis dén halskæde? kan du ikke i det mindste gøre en god gerning og give den til en fattig sjæl... for eksempel mig?" spurgte hun og havde stadig armene lagt over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 17:08

"en god gernige jeg kender dig ikke en gang og det
har altid givet bageslag så nej og den her er så mange penge vær
at det er sindsygt folk vil byde mere ende 10 stik sølv
for den det er derfor jeg vil sælge den gi
mig en god grund til og lade dig få den" svarde han og kiget på hende han havde
ikke et vredt blik mod e og heller ikke et sødt blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 18:14

Lily kiggede bare måbende på ham. "Fordi man ikke altid skal gøre ting kun til sit eget formål. Jeg ville have betalt den halskæde, når tid var, men du valgte at stjæle den så jeg ikke kunne få fingrene i den." Hun kunne ikke nå at stoppe sig selv. Ordene var allerede sluppet hendes læber og de syntes at blive hængene i luften. Hun havde lige sagt at hun ville betale for den. Hun ville aldrig have givet ham så meget som en rød reje for noget som helst. Hun fik pludselig en anden plan som hobede sig op i baghovedet men hun vidste ikke om det ville være komplet dumt eller om det ville være smart, så hun valgte at vente lidt. Vente til at finde ud af hvad han svarede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et smykke //Arason// Empty Sv: Et smykke //Arason//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum