Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 Voteba15 
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth
Katrina

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 6 af 22 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 6 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 8:22

Hun stønnede højt og hendes mund var stadig helt åben som om hun ikke kunne ligge den, den blev holdt åben af de lyde som slap ud af hende hele tiden, hun kiggede forsigtigt på ham da han trak pikken ud af hende og hun fik lukket munden, hun stillede sig op af vægen med hænderne mod vægen og med spredte ben, som han havde stilt hende og flyttede sig ikke, hun mærkede hans hånd mod hendes bryst som han masserede, og hans anden hånd var nede ved hendes underliv hvor han behandlede hendes klit så det fik hende til at sukke nydende. Hun stønnede da han igen var oppe i hendes fisse med hans pik, hun stønnede højt for hver gang han stødte op hende, og det var helt oppe ikke bare halvt men helt, hun lagde en hånd på hans hånd som masserede hendes bryst men lagde den efter kort tid tilbage på vægen, hun var virkelig tæt på at komme, hun nød det meget og stønnede meget.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 8:31

Dust trak hende ind til mens han kneppede hende og pillede ved hendes dejlige krop han bed hende blidt i halsen for at skubbe hende det sidste stykke ind i en orgasme han nød virkelig den måde hendes underliv begyndte at stramme om hans pik på og han kunne regne ud at hun var lige ved at komme men det forhindrede ham ikke i at hugge videre i hendes dejlige fisse!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 8:37

Hun bed sig i læben da han trak hende ind til sig og pillede ved hendes krop, hun stønnede da han bed hende i halsen og lige efter slappede hun af i hver en muskel og kom, hun gav et nydende suk fra sig, hun var blevet helt slap efter denne tur, hun var helt udmattet og slappede bare helt af og lagde hele vægten, det var ret godt hun var så tynd og vejede ikke en skid da hun lagde vægt i sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 8:47

Dust mærkede på hende hvordan hendes orgasme strømmede igennem hende hun blev helt slap i kroppen mens hendes fisse føltes dejligt stramt om hans pik han stødet et par hårde gange op i hende til han kom og han pressede den hårdt op i hende imens han sprøjtede! Han holdt hendes krop ind til sig så hun kunne slappe af i hans stærke arme imens han kyssede hende på halsen "Sikke en dygtig slave du er din herre er meget tilfreds med din indsats!" hviskede han roligt i hendes øre mens han nussede hendes krop og trak sin pik ud af hende da han var færdig med at nyde sin orgasme i hende!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 8:55

Hun stønnede de ekstra par gange han stødte hårdt op i hende efter hun var kommet, hun lagde sig tilbage mod ham da han holde hende ind til sig, hun slappede af i hans arme og trak vejret tungt da han kyssede hende på halsen, "det er... jeg glad for.. at høre herre" sagde hun, hun nød hans nussen mod hendes krop og slappede helt af da han trak sig ud af hende, hun sukkede og vente sig mod ham så hun stod lænet ind mod ham, hun lagde armene om nakken på ham og holde sig ind til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 9:03

Dust holdt blidt om hende og strøg blidt hendes frække lille mås han kunne mærke at hun stadig var driv våd efter at have tilfredsstillet ham han smilede blot roligt og lagde sig på ryggen i sengen med hende oven på sig så hun kunne køle ned mod hans kølige krop "Jeg har tænkt på at belønne dig for at være så dygtig en slave!" sagde han roligt mens han nussede hendes hår og så på hende ligge på ham!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 9:11

Hun holde sig bare ind til ham og slap ham ikke heller ikke da han lagde sig ned på ryggen i sengen så hun lå oven på ham, hun lå med armene om hans nakke og hendes hoved mod hans bryst og trak vejret tungt, det var dejligt bare at slappe lidt af efter sådan en tur med ham, men det havde været dejligt selvom det var udmattende, hun kiggede op fra hans bryst med et lille pige fjæs og kiggede sødt på ham, belønne hende, hvordan "hvordan vil du belønne mig" spurgte hun ham og så op på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 9:18

Dust smilede over hendes nuttede lille pige ansigt og nussede hendes nakke med blide bevægelser "Tjo da jeg tog dig med hjem lagde jeg mærke til hvor slidt dit tøj var og jeg vil gerne have at min slave ser pæn ud når jeg går med hende så jeg tænkte på at du har fortjent at få noget nyt tøj når nu du er så dygtig til at tilfredsstille mig!" sagde han roligt og kyssede hende ømt på en måde kun hun havde gjort sig fortjent til at han kyssede nogen!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 9:26

Hun smilede til ham da han nussede hendes nakke og fortalte hende hvordan han ville belønne hende, nyt tøj! det ville helt klart være dejligt med noget nyt tøj, alt hendes... var gammelt og slidt, "Ta.." hun nåede ikke at sige mere da han kyssede hende ømt, hun besvarede hans kys ømt tilbage og holde sig ind til ham, hun lagde benene om livet på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 9:38

Dust holdt hende roligt om livet og strøg hende ved halebenet mens de kyssede han kunne mærke lidt fugt på hendes inderlår da hun lå med sine ben om livet på ham så da de havde kysset færdig så han hende mildt i øjnene og smilede roligt "Hvis du kommer med mig i bad så kan vi komme ud og få købt lidt pænt tøj til dig?" spurgte han roligt "Så kan din herre være stolt når han tager dig med ud og du er pæn at se på!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 9:44

Hun stoppede lige kysset et kort sekund kun lige for at trække vejret og pressede så sine læber mod hans igen, hun nød det indtil det stoppede og han kiggede hende mildt i øjne, hun lagde hovedet på skrå og smilede til ham, hun nikkede "det lyder godt" svarede hun og kyssede ham på kinden, "er du stolt over mig nu" spurgte hun stille inden hun satte sig op så hun sad på ham og smilede til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 9:53

Dust smilede roligt til hende da hun jo sad over ham som hun havde gjort da hun red hans pik han nussede hende blidt ned af lårene og så på hendes smukke krop "Jeg er meget stolt af min slave du tilfredsstiller mine lyster og holder mig varm om natten!" sagde han roligt og satte sig op så han kunne holde om hende "Men vil du ikke også have at din herre er stolt over dig når jeg har dig med mig rundt udenfor ved at folk kan se hvilken smuk slave jeg ejer?" tilføjede han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 10:00

Hun så smilende på ham da han nussede hende ned af lårene, hun holde sig ind til ham da han satte sig op, hun smilede roligt for sig selv og som tak for at han var stolt over hende gav hun ham nogle kys på hans bryst på de forskellige ar han havde, hun kiggede op på ham "Jo, jeg vil have min herre er stolt over mig hele tiden så længe jeg er artig" sagde hun roligt og kiggede ham i kært i øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 10:10

Dust nød hendes kys på hans ar og nussede hende blidt hånden gennem hendes hår og gengældte hendes blik ved at se hende dybt i øjnene "Dygtig slave så må du jo hellere opføre dig pænt overfor din herre hvis du fortsat vil have jeg er stolt af dig og du vil have lov til at sove hos mig i sengen!" sagde han roligt og tog blidt om hende før han rejste sig så hun endte med at ligge i hans arme "Nå kom så min slave vi skal i bad så vi kan blive rene jeg elsker en god ren slave ved min side!" han smilede roligt til hende mens han tog hende med ud på badeværelset!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 10:18

Hun smilede da han nussede hende gennem håret, hun nikkede roligt, hun skulle nok være sød så hun kunne få lov til at sove hos ham, det ville hun godt, "Jeg vil gøre mig umage med at være artig så jeg kan ligge ved din side og varme dig" sagde hun blidt, hun smilede da han tog om hende og rejste sig så hun lå i hans arme, hun nikkede, ja det ville være godt med et bad, hun var ogs ret meget beskidt og det ville ogs være godt at få vasket de sår der, hun kiggede på ham og holde sig godt ind til ham så vis han lige pludselig slap hende, hvilket hun ikke troede men vis nu det var så faldt hun ikke ned, hun smilede til ham og stirrede bare ham ind i øjne mens de var på vej mod badeværelset

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 10:31

Dust virkede virkelig som en alfa han type som han gik med hende i sine arme og der var ingen tvivl om at han var en retfærdig herre til sine slaver! Hvis man gjorde som der blev sagt ville han belønne hans slave og være god mod dem men hvis man trodsede ham eller på nogen måde vakte hans vrede ville han ikke bare se mellem fingre med det! Dust var måske ikke lige just glad for ideen om slaver men efter han fik Rapheal og hun viste sig som en lydig pige der gjorde alt for at tilfredsstille ham var han lige så stille blevet vant til tanken om at have slaver! Dust smilede roligt til hende da de kom ud i badeværelset og stilte hende på gulvet "Vil du være en sød lille slave og gøre karbadet klar til din herre og dig selv?" spurgte han roligt og så hende i øjnene!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 10:38

Hun tænkte lidt igen over hvad han kunne finde på vis hun trossede ham, ville det være en slem straf eller ville det være en straf hun kunne slippe levende igennem, hun kiggede på ham da han satte hende ned på gulvet, hun smilede og nikkede "selvfølgelig herre" sagde hun roligt og kiggede ham tilbage i øjne på en drillende måde inden hun gik hen og tænde for vandet til karbadet og ventede bare lidt på det fyldtes op, hun vende blikket mod Dust, "skal der være bobler i herre" spurgte hun, for så skulle der jo ogs noget sæbe i

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 10:42

Dust betragtede hendes frække krop mens hun gik hen og tændte for vandet han fik et let udsyn til hendes fisse da hun tændte for vandet og han var ret tilfreds med at have sådan en fræk lille sex slave! Han hoppede dog ud af sine tanker da hun spurgte til boblerne og smilede så roligt til hende mens han nikkede "Ja det vil jeg gerne!" sagde han roligt!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 10:48

Hun nikkede og smilede, "okay... men så skal jeg bruge noget sæbe3" sagde hun roligt hun kiggede lidt rundt og kunne ikke rigtig få øje på noget som kunne skabe godt med bobler nede i vandet, "hvor har du din sæbe" spurgte hun roligt og smilede til ham, hun vende sig mod karbadet og havde lige glemt at sætte proppen i, hun tog proppen og lænede sig forover karbadet og puttede den i så vandet ikke løb ud i afløbet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 11:01

Dust pegede mod et skab da hun spurgte efter sæbe "Alt sæbe står derinde min dejlige slave!" sagde han roligt og smilede nydende ved synet da hun bukkede sig ned for at sætte proppen i og nu kunne han ikke dy sig da hans pik blev stiv igen hendes skamlæber spredte sig for øjnene af ham og hendes fisse var lige blottet så han frit kunne hamre pikken i hende hvis han ville! Han gik roligt hen til hende lagde sine hænder på hendes hofter og smilede "Årh slave din fisse tænder mig så meget at jeg må have dig igen!" sagde han roligt og det var det eneste varsel hun fik før han borede pikken i fissen på hende! Han nød bare følelsen af hendes lettere udmattede stramme fisse der stadig var våd efter turen inde i soveværelset og han var ligeglad med kondom denne gang! Han pumpede pikken hårdt i hende mens han holdt fast i hendes hofter så hun ikke væltede af pludselig at blive kneppet men da han var ret sensitiv efter sidste knald skulle der ikke meget til før han kom! Dog var han hurtig han trak pikken ud af hende lige i det han skulle til at få sin orgasme og sædet sprøjtede ud over hendes frække røv og lidt på hendes ryg!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 11:13

Hun kiggede hen på skabet han pegede på stadig lænet forover karbadet og nikkede til ham, "okay" sagde hun roligt og smilede, hun skulle lige til at gå derhen da han lagde hænderne på hendes hofter, åh... hun kunne ikke mere men... hun ville gerne og han ville gerne, hun stønnede højt da han endnu engang pressede hans pik op i hende, men han havde glemt kondom, hun kiggede op på ham tøvende da han begyndte at bevæge sig hårdt ind i hende, hun lagde sin ene hånd på en af hans hænder som lå på hendes hofte. Hun blev lidt overrasket da han hurtigt træk sig ud og hans sæd landede på hendes røv og lidt på hendes ryg, hun vende sig om mod ham og smilede svagt til ham, ikke mere.... ikke lige nu i hvert fald, man kunne se hun var lidt træt, hun strøg hans kind med hendes ene hånd og gik så over mod skabet for at finde noget sæbe, hun bukkede sig ned og sad i hug da hun godt vidste at kunne blive lidt risikabelt vis hun stod med røven i vejret. Hun fandt den rette sæbe og gik over og brede noget af sæben oven på vandet, det brede sig let og blev til bobler og skum og karbadet var nu klart, "så er badet klar herre" sagde hun og smilede roligt til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 11:23

Dust smilede roligt da hun så på ham det så ud til at han havde kneppet en god sjat energi ud af hende og hun havde allerede virket lidt sexuelt slidt da han tog hende lige før men hun lod ham og det var for ham et bevis på at hun var hengiven nok overfor ham til at lade ham komme til selvom hun selv var træt! Dust strøg let hendes kind da hun sagde badet var klart og kyssede hende som en belønning for hendes lille selvopofrende gestus "Du gør din herre meget stolt Rapheal og nu skal jeg nok give din dejlige slave fisse en pause du har stillet min lyst nok indtil videre!" sagde han roligt og satte sig i badet hun havde gjort klart til ham "Kom her og sid sammen med mig så du kan få vasket din dejlige krop!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 11:31

Hun smilede da han strøg hendes og lagde sine arme om ham da han kyssede hende, hun lukkede kort øjne men åbnede dem igen da han talte til hende, hun nikkede "tak herre" hun havde brug for en pause, hun var helt udmattet, hun kiggede på ham da han satte sig i badet, hun smilede da han sagde hun skulle komme hen og side ved ham, hun satte sig på ham så hun sad på hans skød og det varme vand rørte hendes krop og gjorde den våd, hun kiggede ham i øjne med et lidt træt men varmt blik, hun puttede sig ind til ham og mærkede det varme vand om dem, hun sukkede nydende, hun satte sig ordentligt op og smilede drillende til ham lige inden hun pjaskede lidt vand i hovedet på ham, hun ville bare lige drille lidt.. det var så sjovt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 11:40

Dust smilede roligt da hun satte sig ind til ham i vandet og puttede sig ind til ham han kunne godt se han havde kørt hende træt så han var ikke i tvivl om at hun fortjente en pause! Pludselig sprøjtede hun drillende noget vand i hovedet på ham og han smilede roligt til hende "Hallo din lille drillepind det ikke sådan man vasker sin herres krop!" sagde han roligt for at drille hende lidt han pjaskede lidt vand på hende for at drille igen!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 11:44

Hun grinede lidt da han pjaskede noget vand på hende, hun kiggede så bare roligt på ham, "hvordan vasker man så sin herre" spurgte hun og smilede, hun tog noget skum fra vandet og tørrede det af på hans hage så det så ud som om han havde et langt hvidt skæg, hun smilede lidt af det, hun proppede ogs noget på hans næsetip men det kyssede hun væk lidt efter hun havde gjort det, han måtte vise hende hvordan man vaskede sin herre for det havde hun ingen forstand på

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 22 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum