Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 Voteba15 
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Edgar
Juniper

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 8 af 22 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 8 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:43

[color=white]Hun lavede nogle brokkende lyde da han stoppede kysset og prøvede at finde hans læber igen, hun kiggede skuffet på ham, hun ville altså kysse ham, eh.... hvorfor måtte hun ikke, hun kiggede ned da han sagde slem slave og vidste ikke rigtig om han mente det eller ikke, hun nikkede til ham og gik hen til sengen, hun tog langsomt sin kjole af og lagde den pænt på sengen, ah... hurtigere, hun tog sine trusser af lagde dem pænt og hendes bh smed hun bare oven på bunken af tøj, hun gik hen til ham hurtigt og stod lidt og afventede det næste, nu måtte hun jo lige pludselig ikke kysse ham før hun fik lov, øv... hm... det var først nu hun tænkte på om hun ikke lige skulle snuppe et kys og dermed bryde reglerne, hun smilede drillende og kyssede ham på munden/color]

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:54

Dust så nydende på hende mens hun afklædte sig og smilede roligt af hendes trodsighed hendes lyst til ham var lige noget han kunne lide "Hmm sikke en trodsig lille slave du er!" sagde han roligt og lagde en arm om livet på hende for at gå med hende ud i stuen hvor han satte sine sværd fra sig og hang sin rejsekappe over dem "Jeg er vild med når du trodser mig for at smage mig din lyst efter mig gør mig liderlig efter dig!" han smilede roligt og håbede at hun forstod hvorfor han havde sagt slem slave "En slave skal kende sin plads og det skal du også din lille frækkert og jeg skal nok tilfredsstille dine lyster med min pik og min krop!" sagde han frækt og gav hendes røv et blidt klem "Nå men siden du er min yndlings slave kan du vel godt få lidt frihed kom her og forfør tøjet af din herre!" han gik ud på badeværelses men stoppede kort i døren for at vinke hende med sig hun skulle jo have hendes herres pik ude i badet!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:04

Hun smilede ja hun var trodsig, og det ville hun nok være et par gange vis hun først skulle afvente tilladelse til hendes herres læber, hun gik med ind i stuen mens han havde en arm om hendes liv, hun smilede til ham og lagde hovedet på skrå, vis han kunne lide at hun trossede ham skulle hun måske gøre det noget oftere, måske skulle hun være flabet nogen gange og tage kontrollen når de havde sex, hun smilede af sine egne tanker, det kunne hun jo måske godt det ville sikkert være straffen værd. Hun nikkede, hendes plads... den havde hun vist ikke helt fundet endnu, hun smilede da han gav hendes numse et klem, hun lagde hovedet på skrå da han sagde at hun var hans yndlings slave, var hun virkelig det, hun smilede, sikke en tiltel at få, hun gik roligt hen til ham ud på badeværelset og stod og kiggede lidt på ham inden hun begyndte at åbne hans bukser og trække dem ned og det samme med hans underbukser, hun kiggede roligt på ham og tog så hans trøje af og smed det i en bunke på gulvet og kiggede på ham og kærtegnede hans bryst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:17

Dust smilede mens hun tog hans tøj af ham og så hende i øjnene mens hun nussede hans bryst let lagde han armene om livet på hende og strøg hendes hofte og røv "Fordi du er så god en slave får du lov til at bestemme om din herre skal kneppe dig under bruseren eller i karbadet!" sagde han frækt "Men først skal du kysse mig fra sans og samling!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:20

Hun smilede da han lagde armene om hende og strøg hendes hofter og røv, hun tænkte lidt over hvad hun skulle vælge, for hun ville begge ting, "herre... kan jeg vælge begge ting" spurgte hun forsigtigt og smilede roligt til ham, hun nikkede "okay" hun trykkede sine læber lidenskabeligt mod hans og pressede sig ind mod ham, hun lagde armene om ham og kyssede ham bare så godt hun kunne, hun nød det meget hendes herres læber mod hendes mhm...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:27

Dust gengældte hendes kys med samme lidenskab mens han nussede hendes røv kærligt da hun rykkede tæt på ham og uden at stoppe deres kys fik han hende med ind under bruseren tændte for vandet så det varme vand faldt ned over dem og begyndte at snave hende mens han kærligt masserede hendes dejlige bryster!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:34

Hun smilede da de kom ind under bruseren uden at nogen stoppede kysset, hun mærkede det varme vand over dem, hun sukkede da han begyndte at snave hende, hun pressede sig let ind mod ham og besvarede det ivrigt, hun næd sin herre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:40

Dust stoppede blidt kysset og smilede mildt til hende mens en finger pludselig spredte hendes skamlæber og brød op i hende! Han begyndte at finger kneppe hende med et hidsigt tempo for virkelig at gøre hende langt mere liderlig "Din herre vil gerne have et pesar op i dig så vores sex er mere sikker nu hvor vi gør det under bruseren og i badekarret!" hviskede han frækt i hendes øre mens en ekstra finger kom op i hende så hun nu blev finger kneppet med 2 af hendes herres fingre!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:47

Hun kiggede på ham da han stoppede kysset, hun smilede til ham og gav et støn fra sig da han begyndte at finger kneppe hendes i et hidsigt tempo, hun bed sig i læben og kiggede op på ham, hun rystede på hovedet, "det vil jeg ikke herre" hun ville ikke have et pesar op i sig, hun spændte da han pressede en ekstra finger op i hende så der var to finger op i hende, hun stønnede højt og lagde armene om hans nakke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:52

Dust fortsatte med at finger kneppe hende han ville ikke snydes fra en våd liderlig slave fisse "Hvorfor ikke slave det er kun en lille genstand der holder midt sæd fra at kunne komme til dine æggestokke og gøre dig gravid?" spurgte han roligt og kyssede hende ned af hendes våde bryster for at gøre hende mere liderlig! Hans pik var allerede begyndt at blive stiv af at lege med hans slaves krop!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:57

Hun lænede sig ind til ham da han blev ved og hun fik bare endnu mere lyst til ham, der skulle ikke meget til at hun ville bede om hendes herres pik inde i hende, hun kiggede op på ham, "fordi... fordi det gør ondt" måske skulle hun havde sådan en op i sig, hun ville ikke være gravid ikke lige nu, hun sukkede tungt da han kyssede hende ned af hendes bryster, hun holde om ham "Herre... mere" hivskede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 17:03

Han smilede ved at hun tiggede om mere og begyndte at slikke og nappe i hendes brystvorter mens han hidsigt finger kneppede hende så væskerne drev ud af hende og hendes fisse nærmest tiggede efter at få noget større op i sig da det ikke var nok med hans 2 fingre "Min kære slave jeg kan placere et pesar på en måde så det føles lige som når jeg finger knepper dig!" sagde han roligt og kyssede hende op af halsen!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 17:08

Hun stønnede og holdt om ham da han nappede og slikkede hendes brystvorte og han blev ved med at finger kneppe hende med to finger, hun sukkede og nikkede så "okay herre, så gør det" sagde hun roligt og smilede lidt svagt til ham, hun nød at han kyssede hende op af halsen, "Herre.." hun sukkede "tag mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 18:20

Dust smilede roligt da hun tiggede om at han skulle tage hende han kyssede hende frækt før han roligt gik hen og hentede et pesar! Han åbnede det på vej tilbage til hende vente hende om og lænede hende frem mod væggen med spredte ben så hendes dejlige lille slave fisse blev blottet og han kunne se hvordan væskerne flød ud af hende! Hendes dejlige fisse revne spredte sig lidt da hun stod lænet frem ad og Dust lagde blidt en hånd på hendes skulder med pesar`et på 2 fingre på hans anden hånd han skubbede det dybt op i hendes stramme fisse og fik sat det korrekt foran hendes livmoder hals før han trak fingrene ud af hende igen og stilte sig bag hende! Han lænede sig let over hende så hans hoved var lige ved hendes og hans pik pressede lidt mod hendes fisse der var så våd at hans pik lige så stille begyndte at glide ind i hende "Hmm jeg glæder mig til at mærke din fisse nu hvor jeg ikke skal have kondom på!" hviskede han frækt i hendes øre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 18:33

Hun så efter ham efter han havde givet hende kysset og var gået, hun smilede til ham da han kom tilbage, hun vente sig mod vægen som han ville have hende til, hun mærkede hans hånd på hendes skulder og stønnede da han pressede både sine finger og pesaret langt op i hende, hun trak vejret dybt da han trak sine finger ud af hende efter at havde sat pesaret som det skulle og han stilte sig bag hende. Hun stønnede højt da han stille begyndte at glide op i hende, hun smilede da han sagde at han glæde sig til at mærke hende uden kondom, det var ogs noget hun glæde sig til og ogs at mærke hans sæd brede sig i hendes underliv, "jeg glæder mig til at mærke din sæd herre" sagde hun og smilede roligt til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 18:43

Dust smilede roligt over hendes højlydte støn da han begyndte at glide op i hende og med en svub lyd brød han op i hende fra spids til rod "Åhh!" udbrød han nydende "Hvor himmelsk!" han nød hendes stramme fisse og at mærke hende uden der var noget imellem hans pik og den himmelske inderside af hendes fisse! Han var ikke lang tid om at nyde hendes herlighed af en slave fisse han tog et fast greb i hendes bryster og masserede dem grådigt mens han begyndte at pumpe sin pik ind og ud af hendes fisse "Lad mig høre dig stønne for din herre slave!" sagde han nydende i takt med at han huggede i hende!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 18:50

Hun stønnede da han var helt oppe i hende, hun lagde hænderne mod vægen for at støtte sig op af noget, hun nød hans pik helt oppe i hende og det føltes endnu bedre da det var uden kondom, han begyndte at massere hendes bryster hvilket fik hende til at sukke af nydelse og lave små lyde, hun gav af og til nogle små pive lyde fra sig da han pumpede sin pik op i hende og trak den tilbage og så ind i igen, hun nød bevægelser inde i hende og da han bad hende stønne for hendes herre gjorde hun det selvfølgelig, hun stønnede højlydt af hver evig eneste hug som han lavede i hende, hun spændte i kroppen for ikke glide eller noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 19:05

Dust holdt hende dog oppe mellem hans pik og hans hænder så hun ville sikkert ikke glide nogen vegne så længe hun stod og blev pullet af hendes herre! Det var fantastisk vandet der ramte deres kroppe hendes perfekte krop der tilhørte ham hendes fisse som han kunne pumpe så meget sæd i som det passede ham og lyden af hendes højlydte stønnen der gav genlyd mod væggene "Dygtig slave du må aldrig gemme dine nydelser for din herre!" beordrede han frækt og nulrede hendes brystvorter stive mens han fortsatte med at massere hendes bryster! Dog stoppede han efter et kvarter da hun var endt med at stå presset mod væggen på grund af hans hårde ryk i hendes slave fisse! Han slukkede for bruseren tændte for vandet i karbadet og lukkede den så det langsomt blev fyldt! Men hun skulle ikke tro hun fik nogen pause bare fordi karret skulle fyldes næ nej han placerede hende foran spejlet så hun kunne se ham stå bag hende og tage sig af hende "Din herre mener det er på høje tid at du får mit slave mærke!" hviskede han frækt mens han kørte hans pik frem og tilbage i hendes klit og tirrede hendes skamlæber med næsten at presse pikhovedet ind og trække det ud igen!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 19:25

[color=white]Hun blev ved med at stønnne af nydelse og nogen gange gik det over i smerte da han gjorde det hårdt, men for det meste var det ren nydelse som forlod hendes læber, hun gav et suk fra sig da han begyndte at nulre hendes brystvorte, hun skælvede under hans berøringer af hendes brystvorte, hun stod til sidst mast op af vægen efter hvad der kun føltes som sekunder da hun godt ville have mere, hun kiggede på ham da han slukkede for bruseren og tændte for karbadet, hun stod lidt og kiggede og var ved at sætte sig på kanten af karbadet for at vente da han tog hende og placerede hende foran spejlet, hun så ind i spejlet og så på ham som stod bagved hende, hun vred sig da han ikke pressede sig ind i hende men drillede hende med at køre sin pik frem og tilbage i hendes klit og næsten presse sig ind i hende men trækkede sig så ud igen, "hvad for... et mærke herre" spurgte hun mens hun sukkede nydende./color]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 19:36

Dust smilede roligt og lod hende få hans pik op i hende igen mens han endnu en gang grådigt befamlede hendes bryster hvilket var endnu bedre for det viste hvor meget han elskede hendes krop og hvor meget han bare nød at hun var hans lille sex slave "Det er et sporings mærke og mit tegn der betyder at du er min slave så når andre ser det og genkender det ved de du tilhøre mig!" hviskede han frækt mens hans pik blev presset helt op i hende og næsten ud igen før han huggede ind med blide bevægelser så hun bedre kunne tænke klart over det han sagde og havde nemmere ved at svare fordi hendes stønnen var mere mild når han var kærlig ved hende!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 19:44

Hun stønnede da han lod hans pik presse sig op i hende, hun mærkede hans hænder som befamlede hendes bryster, hun sukkede af nydelse, hun vidste ikk hvor hun skulle placere sine hænder så hun lagde dem bare på vasken og spændte så hun ikke ville støde mod vasken når han huggede ind i hende, "hvordan... laver du mærket" hun håbede ikke at det var et brændmærke for det ville hun simpelhent ikke det kunne han godt glemme, hans hug blev blidere og det bed hun hurtig mærke i, hun stønnede ogs lidt lavere end hun havde gjort, "det.. er ikke et brændmærke vel" spurgte hun forsigtigt og lavt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 19:53

Dust smilede over hendes spørgsmål og lavede et enkelt hårdt hug i hendes fisse før han igen var blid og god ved hende "Nej min slave du kommer til at føle det som et suge mærke på din hals!" sagde han roligt og kyssede hende erotisk ned af halsen mens han gav hende et hårdt hug med pikken igen bare for at holde gang i hende! Han blev ved sådan med at give hende et hårdt hug en gang imellem bare for at tirre hende og blive ved med at holde hendes lyst at få hendes herres pik hårdt op i hendes dertil indrettede slave fisse!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 19:59

Hun gav et enkelt højt støn fra sig da han gav et hårdt hug ind i hende, hun smilede, et sugemærke okay fint nok... det var da ikke så smertefuldt, var det... hun vidste ikke hvad et sugemærke var, eller jo hun gjorde hun havde bare aldrig fået et. "Hvad... er et sugemærke herre" hun lukkede øjne da han kyssede hende ned af halsen og gav igen et enkelt højt støn fra sig da han igen gav et hårdt hug ind i hende og det blev så bare ved ellers

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 20:21

Dust nød hvordan han fik hende til at stønne højt for hver gang han huggede hårdt i hende "Kom med over i badekarret så jeg kan gennem pulle din dejlige fisse så skal jeg nok lære dig det!" sagde han roligt og trak pikken ud af hende med et lille swup han tog hende med hen til badekarret slukkede for vandet og så på hende "Ned i en doggy style din lille frækkert og tig mig om at give dig mit mærke!" beordrede han med en fræk klang i hans stemme! Dust var en herre der vidste hvad han ville have af sine slaver når han kneppede dem og der var ingen tvivl om at når hun var så villig efter hans krop og hans læber ville hun få lov til at prøve en masse stillinger hvor han kunne stikke pikken i en af hendes huller!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 20:29

Hun gik med over til badekarret da han trak sig ud af hende, hun kiggede på det stille vand som snart ville lave massere af bevægelser, hun nikkede og gik op i badekarret hun mærkede det varme vand om hendes føder og gik ned på alle fire efter hun havde stået lidt i vandet, hun var nu på alle fire i badet, vandet gik hende til lårende så det næsten dækkede hendes fisse der skulle ikke mange dråber vand til, hun kunne mærke vandet, hun kiggede op på ham, "hedde gi mig dit mærke så jeg er din, din personlige slave som du kan behandle som du vil" tiggede hun og kiggede op på ham med bedende øjnd

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 22 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum