Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 Voteba15 
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 13 af 22 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 13 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 18:41

Dust prøvede så godt han kunne at lette hendes byrde ved at flytte ham over i sofaen og han virkede meget svækket han lagde sit hoved ind mod hendes hånd der nussede hans kind og han var alt for udmattet til at forklare hende hvad der var sket lige nu havde han brug for at hun tog sig godt af ham "Badet Rapheal!" fik han frem og løftede en rystende hånd for at holde hendes hånd i sin og ind mod hans kind! Han havde sådan savnet at have hende i nærheden hendes varme bløde hud hendes dejlige stemme og hendes opmærksomhed og lige nu havde han virkelig brug for alt dette for hans krop bar tydeligvis nylavede sår der trængte til at blive vasket hans sværd sad ikke på hans ryg men under hans arme hvor han nemmere kunne løfte dem og blodet på hans krop var lige så meget hans som det var en blanding af en masse andres han måtte have kæmpet hårdt for hans muskler var anspændte og hans tøj ilde tilret!

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 18:52

Hun lagde hovedet på skrå da han lagde hovedet mod hendes hånd, hun kiggede på ham på alt det blod han havde på sig, hun nikkede til ham da han sagde badet og forstod godt hvad han mente, hun kyssede ham på munden da han holde hendes hånd mod hans kind, "kom så for vi dig i bad" hun smilede lidt opmuntrende til ham, hun tog endnu engang hans arm og lagde den om hendes skulder og fik ham op og stå, hun gik hen mod badeværelset mens hun støttende gik med ham, hun satte ham på kanten af badekarret da de kom der ud og tændte straks for vandet, inden længe var det fyldt, hun havde ikke proppet sæbe i da hun havde for travlt imellem tiden med at se på hans nye sår og tage hans blodige tøj forsigtigt af, hun rystede på hovedet af ham med et prøvende smil og nussede hans kind, "så.. det skal nok gå" sagde hun roligt, hun fik ham op i badet og fik ham ned at side i badekarret og tog svampen til at vaske ham med, og som han havde lært hende vaskede hun ham blidt meget meget blidt på de nye sår han havde fået, blod dryppede ned i vandet og gav det en lyserød farve, hun fortsatte med at vaske ham, men kort efter hun begyndte at vaske ham begyndte tårende at trille og hun sad med armene om ham og krammede ham ind til sig, hun tog hensyn til at han var såret og krammede ham kun blidt, hun rykkede sig væk fra sit kram og lagde hånden på hans kind og begyndte at vaske ham meget blidt igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 19:07

Dust lod hende hjælpe ham han havde brug for hende og han var et eller andet sted glad for at hun gjorde det og stolt over at have en som hende der ville tage sig af ham når han havde det værst! Det varme vand fik ham til at slappe af og han nød faktisk lidt at hun vaskede ham men da hun fik tåre i øjnene og krammede ham blidt løftede han svagt sin hånd og nussede hendes kind "Så så Rapheal!" hviskede han svagt i hendes øre og man kunne nu høre at han havde svært ved at få vejret fordi han var så anstrengt og smadret "Du kan klare det!" han mente tydeligvis at hun godt kunne klare at tage sig af ham og da hun var færdig med at vaske ham holdt han hende forsigtigt i hånden "Få mig i seng Rapheal!" sagde han svagt "Og hold mig varm!" han så hende i øjnene da han ville have at hun gjorde som de plejede med at hun sov enten i trusser eller nøgen op af ham under dynen!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 21:02

Hun kiggede på ham stadig med tåre i øjne og snøftede, han havde ret hun kunne klare det, hun vaskede ham færdigt, hun kiggede op på ham da han tog hendes hånd forsigtigt, hun nikkede "jeg skal nok få dig i seng" sagde hun og nussede hans kind, hun steg op af badet, hendes tøj dryppede da hun ikke havde haft tid til selv at klæde sig af, hun stod og nussede hans kind forsigtigt og tog ham op fra badekaret hun stod og støttede ham mens hun tørrede ham forsigtigt og duppede lidt på sårene. Efter hun havde tørt ham fik hun ham med ind på værelset og lagde ham blidt i sengen, hun lagde dynen op over ham og strøg hans pande "vent" sagde hun blidt og gik så ud på badeværelset, tog proppen op af badekaret og tog sit tøj af og han det til tørre, hun gik så ind til ham igen helt blottet og gik hurtigt hen til ham og krøb under dynen, hun lagde sig forsigtigt ind til ham og lagde armen om ham og kyssede ham på munden, "så sov nu" sagde hun blidt og kiggede ham dybt i øjne "så taler vi om det her imorgen" sagde hun bestemt og kyssede ham på næsen og lagde sit hoved ind mod ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 21:35

Dust havde holdt sig vågen til hun kom ind til ham igen og puttede sig nøgen op af hende og som med et trylleslag faldt han helt til ro hendes blide kys på hans læber og næse hendes krop mod hans og hendes arm der holdt om ham så hendes krops varme begyndte at varme ham igen! Dust lagde sin kind mod hendes hoved og hans hånd der lå ved hendes lår nussede svagt hendes blide slanke lår "Tak Rapheal!" hviskede han træt "Det har du gjort rigtig godt!" han faldt i søvn i samme sekund som han havde sagt ordet godt og sov trygt bevidst om at hun passede på ham og tog sig af ham! Den næste dag vågnede han først lige omkring middag han så sig omkring da han ikke kunne mærke hendes krop mod hans "Rapheal hvor er du?" spurgte han morgen groogy!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 21:52

Hun smilede da han nussede hendes lår og lagde sin kind mod hendes hoved, hun kiggede på ham og nussede hans kind, "det er trådsalt min pligt" sagde hun og smilede til ham, hun lagde sin ind til ham igen og varmede ham til han faldt i søvn og faldt så ogs i søvn efter ham. Hun vågnede tidligt næste morgen og Dust sov stadig, hun kyssede ham på panden før hun forlod sengen og gik ind i stuen og tog noget tøj på og slappede af til hun hørte ham kalde inde fra værelset, hun gik ind på værelset og gik hen til ham og satte sig i sengen ved siden af ham og kyssede ham på munden, "jeg er her Dus... herre" hun var lige ved at kalde ham Dust men fik så hurtigt kaldt ham herre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 2:17

Dust gengældte kærligt hendes kys og lagde sit hoved i hendes skød han havde tydeligvis savnet at have sin slave tæt på sig og mærke hende være god mod ham han så let op på hende søgte øjen kontakt med hende og smilede lidt til hende det havde virkelig hjulpet at hun havde vasket og passet ham da han kom hjem "Hvorfor vågnede jeg op alene Rapheal?" spurgte han roligt og smilede lidt til hende mens han lagde sit hoved mod hendes mave!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 8:03

Hun smilede da han lagde sit hovede i hendes skød, hun kiggede på ham og fik øjenkontakt med ham, hun rystede let på hovedet, "jeg vågnede tidligt og du havde brug for at sove" sagde hun roligt og nussede hans kind da han lagde sit hoved mod hendes mave, "hvordan går det med sårene" hun kiggede på ham og lidt ned af ham, "og når nu vi er kommet ind på det emne" hun kiggede alvorligt på ham "hvad skete der siden du kom hjem sådan" sagde hun og kiggede fast på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 8:27

Dust slappede af mens hun nussede om ham og så ham i øjnene han havde virkelig længtes efter at have hende nær sig og nu hvor hun endelig sad og nussede ham igen nød han det i fulde drag "Sårene har det fint kære jeg er vant til at heale og det hjalp at du vaskede mig!" sagde han roligt og pillede lidt fraværende ved hendes nederdel mens de snakkede "Det er en side af mig du nok aldrig vil opleve Rapheal jeg var som sagt ude efter føde da jeg forlod dig herhjemme men undervejs blev jeg forstyrret midt i at spise ved at jeg blev angrebet konstant! Til sidst mistede jeg besindelsen og gik i blodrus tilstand hvor min vrede styre min hånd og det resultere næsten altid i at jeg ser sådan ud!" han strøg let hendes bare mave mens han fastholdte hendes blik "Det er blandt andet derfor du skulle lære at vaske mig nogle gange er sårende dødelige og skal forbindes så hurtigt så muligt!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 8:47

Rapheal smilede til ham da han sagde at sårene havde det godt, hun kiggede ned på ham og rystede på hovedet da han pillede ved hendes nederdel, hun pillede lidt ved hans hår og snoede det nogen gange om hendes lille finger, hun sp lidt tænktsomt på ham, "hm... Så må vi jo få maden herhjem" sagde hun blidt og smilede til ham, hun kunne da godt skaffe ham mad bare han ikke kom hjem sådan igen eftrr at havde spist, hun sukkede da han strøg hendes bare mave, "så var det da godt jeg allerede havde lært det" sagde hun og smilede drillende til ham, hun tørte ikke at tænke på hvad der ville havde sket vis hun ikke kunne finde ud af det men hun havde ogs været ved at give op da hun sad ude i badekaret da hun så ham sådan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 8:51

Dust smilede lidt til hende "Ja det var godt du kunne klare det min kære og du gjorde det virkelig godt!" sagde han roligt og bemærkede først nu hvor mager hun var blevet siden sidst han havde nusset hendes krop! Dust fik sat sig op strøg hende under hagen og så hende i øjnene "Rapheal hvor meget af det mad jeg satte i køleskabet er forsvundet mens jeg var væk!" spurgte han roligt og forventede at hun svarede ham helt ærligt!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 9:01

Hun smilede lidt stolt til ham fordi hun havde klare det, at havde set ham sådan var skræmmende hun ønskede virkelig ikke at se ham sådan, hun kiggede lidt forvirret på ham da han satte sig op og strøg hende under hagen, "øh" hun kiggede ned " intet er forsvundet jeg har ikke spist noget" men det var kun fordi hun havde været så bekymret for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 9:11

Dust kunne se at hun ikke havde spist noget af bar bekymring og han forstod hende godt hun holdt jo af ham og derfor var hun bekymret for ham når han ikke kom hjem hurtigst muligt! Tilgengæld fik han en ide til hvordan han måske kunne lokke hende til at spise mere "Det går nok søde din herre har en lille sjov ide!" sagde han roligt og smilede drillende til hende "Er du sød at gå ud og hente en bøtte mad til dig selv du må gerne varme den hvis du vil grib en gaffel og kom så herind til mig igen når du er klar! Oh og drikkevare hvis du vil have det med!" han smilede fortsat drillende til hende bevidst om at hun nok ville kunne lide den lille leg han havde fundet på! Dust havde altid været kreativ når det angik træning og at få folk til at gøre noget som han ville have dem til for eksempel at tillæge sig en vane eller øve sig på noget han gjorde det gennem nogle små lege så selv hård fysisk træning kunne blive sjovt og give den han trænede lyst til at blive ved indtil han eller hun kunne det! Det var det samme han ville gøre med Rapheal lege en lille leg der gav hende lyst til at spise og det kunne jo sætte skub i hendes sult!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 9:29

Hun lagde hoved på skrå da han sagde han havde en sjov ide, hun smilede lidt af hans drillende smil, hun nikkede til ham "skal jeg nok" sagde hun og rekste sig fra sengen og forsvandt ud af værelset, hun tænkte lidt over hvad det var han ville, hun kom så ud i køkkenet og tog en bøtte mad hun varmede den mens hun gik ind til med hendes evne, hun nåede ogs lige at tage en gaffel med, hun gik ind på værelset igen og satte sig ned ved siden af ham igen, "nå hvad var din ide så" hun smilede til ham og varmede forsat bøtten med mad og havde gafflen i den ene håndd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 9:34

Dust satte sig let så hun kunne sætte sig op af ham og klappede på pladsen mellem hans ben "Nu skal du bare høre min lille Rapheal!" sagde han roligt og smilede drillende igen "Hver gang du spiser en bid mad og sluger må du bestemme hvor jeg skal kysse dig henne og hvis du spiser helt op må du bestemme hvad jeg så skal gøre ved dig og hvornår jeg skal gøre det hvis du ikke lige har lyst til det med det samme!" han lagde smilende hovedet på skrå og så på hende mens han ventede på at se hvordan hun reagerede på hans lille leg!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 9:40

Hun smilede da han klappede på den tomme plads mellem hans ben, hun satte sig op af ham med bøtten og gafflen i hånden og lyttede ellers efter hans regler til hans lille fjollede leg, hun smilede og nikkede, "Den leg lyder god" sagde hun blidt og stoppede med at varme bøtten med mad og tog låget af den, "skal vi begynde" spurgte hun og var ret så ivrig efter at komme i gang med legen, hun tog gafflen og lagde den i bøtten så den var klar til brug, men hun troede nu alligevel ikke at denne leg kunne hjælpe hende, for hun ville helt sikkert ikke kunne spise det hele

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 9:46

Dust smilede roligt og holdt hende om livet han nussede blidt hendes mave og så på mens hun gjorde maden klar til at hun kunne gå til den "Ja gå til den smukke spis så meget du kan!" sagde han roligt og gav hende et lille kram! Hans plan var som sådan ikke at hun skulle spise op allerede den første gang men at hun skulle være ivrig efter at nå målet nemlig at bestemme hvad han skulle gøre ved hende som belønning for at spise op!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 9:55

Hun smilede da han holdt hende om livet og nussede hendes mave, det dejligt behageligt, hun nikkede og blev glad for det lille kram hun fik af ham, hun huggede gafflen ned i noget mad og førte det op til munden, tog det i munden, tykkede det og så slugte det, hun smilede til ham, det smagte faktisk meget godt, "hm... Kinden" sagde hun forsigtigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 9:57

Dust betragtede hende spise den første bid og så på hende at hun havde slugt! Da hun sagde kinden smilede han roligt og kyssede kærligt hendes kind som hun havde bedt ham om! Dust var meget villig til at gøre det for at få hende til at spise mere da det ikke var godt for hende at være så tynd!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 10:01

Hun smilede da han kyssede hendes kind kærligt, hun gjorde så det samme igen, huggede gafflen ned i noget mad, førte op til munden, tog det i munden, tykkede det og så slugte det, hun smilede og sagde så, "halsen" forsigtigt og kiggede på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 10:04

Han kyssede blidt hendes hals og han gjorde sit bedste for at gøre hvert kys så dejligt så muligt så hun kunne nyde det mest muligt "Kan min lille Rapheal lide maden og hendes belønninger?" spurgte han roligt og strøg kærligt hendes mave mens han så hende dybt i øjnene!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 10:11

Glem dette indlæg Smile

Sidst rettet af Rapheal Tors 17 Jan 2013 - 10:13, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 10:12

Hun smilede af kysset på hendes hals og det tænde hende lidt, hun nikkede til ham, "Ja det jeg" sagde hun roligt og kiggede ned på maden, hun gjorde det samme og det samme mange gange og til sidst støtte gafflen på bar bund, hun kiggede med i bøtten og der var ikke mere tilbage, "øhm... Der er ikke mere tilbage" sagde hun og kiggede op på ham, hun tænkte slet ike over hun faktisk lige havde spist en hel bøtte mad

//håber det er okay jeg lige gik lidt frem men det bliver nok lidt langtrukkent vis vi skal vente på hun bliver færdig med at spise Smile//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 10:17

Dust smilede roligt til hende og krammede hende "Se du kan godt spise en hel bøtte mad du skal bare opmuntres på den rigtige måde!" sagde han roligt og virkede stolt af hende "Vil du have mere eller er du mæt min kære? Og glem ikke at en tom bøtte udløser den store belønning så nu må du vælge hvad jeg skal gøre ved dig og hvornår jeg skal gøre det!" han så hende dybt i øjnene mens han nussede hendes mave! Rapheal var en god pige hun havde vidst bare brug for en der tog sig af hende og var god ved hende!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 10:17

//Nej det helt fint Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 13 af 22 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum