Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 Voteba15 
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 17 af 22 Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 17 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 18:43

Dust smilede roligt til hende og kunne godt lide at hun hellere ville følges rundt sammen med ham mens de gik rundt i butikken! Han stod lidt og kiggede på de forskellige sex udklædninger og kiggede så på hende "Sig endelig til hvis du finder noget du finder interessant min kære vil gerne høre det hvis der er noget du gerne vil prøve sammen med din herre!" sagde han roligt og kyssede hende på kinden!

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 15:18

Hun kiggede sammen med ham, men ogs lidt på nogen andre ting, forskellige ting der var i butikken, mange ting vidste hun ikke hvad var, hun kiggede op på ham og nikkede "jo det skal jeg nok" sagde hun roligt og smilede da han kyssede hendes kind, hun lagde hovedet på skrå inden hun kiggede videre sammen med ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 21 Jan 2013 - 13:13

Dust tog en skolepige uniform ned i hendes størrelse og smilede så til hende mens han så hende i øjnene "Hvad ville du sige til at gå rundt i sådan en her der hjemme smukke?" spurgte han drillende og lagde en arm om livet på hende før han kyssede hende lidt på halsen!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013 - 20:54

Hun kiggede med hovedet på skrå da han tog en skolepigeuniform ned, hun smilede stille og kiggede så op på ham, hun trak lidt på skulderne i starten men da han så lagde en arm om livet på hende og kyssede hendes på halsen... Ja hvad skulle hun sige, "Øhm... det vil jeg gerne" hun kiggede op på ham og smilede til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 0:58

Dust smilede roligt ved hendes ord og så hende dybt i øjnene kyssede hende ømt og strøg hende ned af ryggen imens "Så køber jeg sådan et til min yndlings slave!" sagde han roligt og smilede lidt til hende igen før han gik hen til disken med tøjet da han efter at have shoppet tøj med hende bidste at denne her ville passe hende rigtig godt. Da han havde betalt tog han hende med sig hjem og hun kunne frit holde sig ind til ham som hun plejede mens de gik, da de nåede hjem igen stilte han køkken varende ud i køkkenet og så hende så i øjnene "Er du sød at sætte varende på deres retmæssige plads og skifte til skolepige uniformen min kære så lægger jeg dit tøj ind hvor det høre til og gør mig klar til at nyde dig?" spurgte han let og kyssede hende intenst og kærligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 1:15

Hun sukkede blidt da han kyssede hende og strøg hende ned af hendes ryg, hun smilede til ham og gik med ham op til disken og købte tøjet, det var ret sjovt at se at han allerede vidste hvad størrelse tøj hun skulle bruge, da han havde købt uniformen gik de hjem, hun krammede sig ikke så meget ind til ham så meget, hun var blevet ret van til det, hun gik bare med ham og havde et tag om hans arm.
Hun gik stille ind da de kom hjem og gik efter ham ud i køkkenet, hun stilte sig pg betragtede ham, hun smilede til ham og så ham tilbage i øjne, hun nikkede let og gav ham et hurtigt kys på kinden inden hun gik hen til varene og begyndte at stille dem på plads.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 8:16

Dust smilede roligt da hun gav ham et kys på kinden og strøg hende kort hen over hendes lækre lille mås før han tog hendes tøj udover skolepige uniformen og gik ind på hans værelse hvor hun jo havde fået lov at bo og lagde hendes tøj pænt på plads i det skab han havde tildelt hende da han mente at hans yndlings slave jo skulle have et sted at hænge sit tøj når hun ikke brugte det til at gøre sig pæn for hendes herres skyld. Han satte roligt sine sværd fra sig da han havde lagt tøjet på plads og hang sin rejsekappe over den ene af sværdene hvorefter han lagde sine daggerts fra sig og følte sig mere fri nu hvor han var sluppet af med den ekstra tunge ballast.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 8:37

Rapheal smilede imens hun satte tingene på plads og da hun var færdig tog hun skolepigeuniform med ud på badeværelset og tog den på, hun kom langsomt gående ud af badeværelset og kiggede rundt i lejlighed, hun rettede lidt på sin uniform mens hun gik lidt rundt og ventede på at Dust blev færdig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 8:48

Dust kom roligt ud til hende og smilede roligt ved synet af sin slave i en lidt for kort nederdel bundløse trusser en fræk top der viste hendes bryster godt og et lille slips. Han gik roligt rundt om hende mens han beundrede hendes smukke krop og smilede så roligt "Din herre kan li hvad han ser!" sagde han roligt og kyssede hende let på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 8:54

Hun smilede til ham da han kom hen til hende, hun fulgte hans bevægelser da han gik rundt om hende, det var lidt mærkeligt da han begyndte at gå rundt om hende men han skulle se den ordentligt, hun lænede sig ind til ham da ahn kyssede hende og hun kyssede igen, hun smilede til og blinkede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 9:02

Dust smilede roligt og strøg hende op af ryggen før han let førte hende hen til sofaen lænede hende op af sofaryggen og begyndte at snave hende mens han tog et fast greb om hendes ene bryst og masserede det kærligt. Han var helt klart liderlig og det var hans yndlings slave der havde til job at skulle tilfredsstille hans sexuelle lyster så godt hun kunne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 9:08

Hun sukkede blidt da han strøg hende op af ryggen, hun fulgte med ham over til sofaen hvor hun lænede sig op af sofaryggen som han lænede hende ind mod da han begyndte at snave hende og massere hende bryster, hun snavede blidt med og sagde nogle små lyde da hun vidste at det ville tænde ham, hun havde efter hånden lært hvordan man tændte ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 9:21

Dust virkede til at elske hendes lyde han strøg let hendes fisse der var blottet på grund af de bundløse trusser og han virkede ophidset ved tanken om at hans pik snart skulle derind. Han tog et pesar frem fra sin lomme åbnede pakken og tog det ud før han let nussede hendes klit til hun blev våd nok til at han kunne skubbe pesaret helt op i hendes varme fisse. Da det var på plads trak han fingrene ud åbnede sine bukser og smed dem sammen med hans underbukser så hans stive pik strittede frem fra hans krop. Han stoppede deres snaven og smilede frækt til hende før han smed sin trøje tog om hende og forventede at hun lagde hendes slanke ben om hans hofter så han kunne komme til hans ejendom og bruge hende til hans egen nydelse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 9:30

Hun vred sig stille da han strøg hendes fisse og lavede en lille lyd, hun kiggede ham dybt i øjne imens han rode med pesaret, hun gav et støn fra sig da han puttede det op i hende hvorefter han trak sine finger ud, hun kiggede på imens han åbnede sine bukser og smed dem med hans underbukser så hun kunne se hans pik, hun bed sig frækt i læben da han tog sin trøje af, hun lagde sine ben om ham og rykkede sig helt ind til ham og kyssede hans brystkasse et par gange

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 9:41

Dust smilede frækt og nød hendes kys mens hans pik hoved fandt hendes blottede fisse indgang og i et hårdt hug gled den op i hendes stramme fisse "Hmm jeg bliver aldrig træt af min yndlings slaves dejlige fisse!" sagde han nydende og knugede sig ind til hende så hun fik hans pik helt til roden i hans første hug. Han begyndte at kneppe hende og startede med dybe nydende blide hug som efter hånden ret hurtigt blev til hårde hug hvor hun fik den alt hvad den kunne trække hendes fisse slap ikke for selv den mindste centimeter af hans pik så allerede nu var det til at se at hvis han var meget liderlig kom hun til at kunne mærke det når han var færdig med hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 18:56

Hun stønnede højt da han trængte op i hende med et hårdt hug, hun smilede til ham og kyssede ham på munden, "Mhm... jeg bliver aldrig træt af min herres pik" sagde hun med en fræk tone, hun gav en sød lille lyd fra sig da han knugede sig ind til hende og dermed gik hans pik helt op i hende, de blide hug som han startede med og som hun nød meget blev hurtigt til hårde hug som hun stønnede højt af og peb engang imellem, hun lagde armene om hans hals og kyssede ham på munden og afbrød mange af hends støn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 17:33

Dust smilede nydende ved hendes ord stønnen og kyssen, og blev ved med at nyde hendes dejlige krop "Og jeg bliver aldrig træt af min slaves dejlige krop!" hviskede han frækt i hendes øre mens han strøg hendes bryster, og kneppede hende hårdt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 20:53

Hun smilede til ham og kyssede ham på kinden og ned af hans hals selvom hendes kys blev halv kvalte da hun stønnede, hun nød hans strøg henover hendes bryster og nappede ham halsen og smilede roligt for sig selv, "Jeg bliver adrig træt af dig" hun smilede til ham og stønnede lige efter hun havde smilet til ham og lagde hovedet tilbae

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 20:58

Dust nød hendes kyssen og nappen og begyndte straks at kysse hende op af halsen da hun stønnende bøjede hovedet tilbage, han blev ved med at nyde hendes krop med en dyrisk lyst til hende. Rapheal betød meget for ham, hun var hans yndlings slave og han var vil med at have sin personlige pige der praktisk talt var til for hans nydelse og glæde "Godt du aldrig gør det min kære Rapheal for jeg bliver aldrig træt af min personlige slave!" sagde han nydende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 21:04

Hun smilede da han kyssede hende ned af halsen idet hun havde lagt hovedet tilbage, hun stønnede og vred sig let under ham og pressede sin krop men ikke hoved ind mod ham så deres bryst rørte hinandens, hun kiggede på ham og smiled til ham inden hun kyssede ham kærligt på munden som desværre blev afbrudt af et støn, de måtte vente til at kysse rigtigt efter de var færdige her. Hun smilede til ham og lagde sit hoved ind mod hans så deres pander mødtes og hun kiggede ham dybt i øjne mens støn af og til blev givet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Feb 2013 - 17:18

Dust så hende frækt i øjnene, og smilede let mens han nød alt ved hans dejlige yndlings slave og hvad hun gjorde når han brugte hende til hans tilfredsstillelse. Efter flere timers sexuel sjov, holdt Dust hende ind til sig mens han pressede sin pik op i hende og nød sin orgasme. Han strøg let hendes bryster og op af hendes smukke hals mens han smilede til hende "Tak min dejlige slave du har gjort din herre tilfreds!" sagde han roligt og kyssede hende intenst og blidt. Let trak han sig ud af hende nussede hendes, hår og så hende i øjnene "Er du sød og hente mine smøger til mig de ligger inde på natbordet?" spurgte han roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 19:58

Hun kiggede ham frækt tilbage i øjne og stønnede af den dejlige behandling hun fik af sin herre, det varrede et godt stykke tid og det havde hun det ret fint med, hun nød det meget men det måtte komme til en ende. Hun smilede da han holdt hende ind til sig og stønnede da han pressede sin pik op i hende og hans sæd sprede sig inde i hende, hun holde sig ind til ham og havde sit hoved på hans skulder indtil han strøg hendes bryst og hals, hun kiggede på ham og smilede til ham, han skulle ikke sige tak.. vis der var nogen som skulle sige tak så var det hende.. hvilket hun nok burde "Det er ikke dig der skal sige tak.. det er vist mig" hun smilede til ham og sukkede da deres læber mødtes, intenst og blidt.... mh... hun gav en lille lyd fra sig da han trak sig ud af hende og nussede hende i håret, hun kiggede ham i øjne og et smil brede sig på hendes læber... han skulle ikke have nogen smøger... det kunne han godt glemme om hun så skulle holde ham nede... eller... eller binde ham fast til noget... hun rystede på hovedet og smilede til ham.. "du skal ingen smøger have... det kan du godt glemme"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 21:31

Dust så let på hende med hans tomme øjne, og lagde hovedet en anelse på skrå "Hvorfor skulle du dog sige tak til mig, min kære slave?" spurgte han undrende mens han nussede en hånd, gennem hendes dejlige hår. Dust var meget glad for hende, og han ville ikke gøre hende noget ondt, faktisk ville han slet ikke have at der skete hende noget ondt, men han kunne stadig ikke lide at hun sagde ham imod. Dog kunne han ikke lade vær med at smile lidt af hende, han forventede ikke mindre fra hendes side af når nu hun var hans frivillige slave, og for den sags skyld også hans yndling "Rapheal hvis du vil være så sød at hente mine smøger, jeg kan ikke lide når du siger mig imod!" sagde han roligt og kyssede hende blidt "Hvis du er sulten vil jeg gerne lave mad til dig, og så har jeg noget jeg gerne vil snakke med dig om!" Han så hende dybt i øjnene, mens han lagde sin ene arm om livet på hende, og fortsatte med at nusse hendes hår med sin anden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 22:09

Hun smilede til ham og trak på skulderne.. Hvorfor skulle hun ikke... Han var hendes herre, nok den bedste herre man kunne få da han ikke gjorde hende fortræd men faktisk gav hende et sted at bo og sove inde sammen med ham men også at blive tilfredstillet af sin egen herre, "fordi du er min herre" mere behøvede der vel ikke at være i det...
Hun var glad for han ikke gjorde hende ondt... Eller udsatte hende for nogle straffe selvom hun sagde ham i mod eller blev sur på hende... Hun havde aldrig set ham blive sur på hende han var altid så flink og sød ved hende og det kunne hun godt lide.
Hun rystede på hovedet og smilede "Dust... Nej det vil jeg altså ikke... Der må jeg altså sige dig im..." hun nåede ikke at sige mere da han kyssede hende... Hun gav efter og lænede sig ind mod ham...
Hun smilede roligt "jeg er ikke sulten... Men hvad er det vi skal tale om... Det er ikke noget alvorligt vel..." hun så bekymret ud og det kunne tydeligt ses i hendes øjne som kiggede dybt ind i hans... Hun håbede virkelig ikke det var noget alvorligt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 23:27

Dust smilede roligt, over hendes nervøsitet han lagde blidt begge arme om livet på hende, så hende dybt i øjnene og var et kort øjeblik helt væk i hendes smukke øjne, før han fokuserede igen. Hun var i den grad hans yndlings slave, han ville gøre alt for at beholde hende, og sørge for at hun havde det godt hos hendes herre "Bare rolig min kære Rapheal du behøver ikke være nervøs!" sagde han roligt og nussede hendes ryg kærligt "Jeg har tænkt meget over det, og siden du har været sådan en god slave, har jeg valgt at du nu frit kan vælge hvad du går i af tøj! Hvis du vil have noget nyt tøj, skal jeg nok betale for det! Du har gjort dig fortjent til den frihed, og jeg håber du vil blive glad for det, og stadig vil være tro mod din herre!" han kyssede hende intenst, og med en ømhed som tydeligvis kun hun fik fra ham. Dust var meget glad for hans Rapheal, hun havde virkelig fanget hans opmærksomhed så god som hun var ved ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 17 af 22 Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum