Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 Voteba15 
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Edgar
Juniper

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 18 af 22 Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 18 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 4:06

Hun lænede sig ind til ham og lagde hovedet mod hans bryst mens hun lyttede til hans stemme som kom helt dernede fra, hun løftede dog hovedet for at se ham i øjne, hun sukkede blidt af hans nussen mod hendes ryg, hun skælvede let og kiggedr op på ham, hendes øjne var stadig nervøse til han sagde hvad det egentlig var han ville tale om, hun ånede lettet ud og smilede til ham "Tak herre mange tak.... Det er jeg glad for og selvfølgelig vil jeg stadig være tro mod..." hun talte måske for meget for igen blev hun afbrudt af hans kys... Hans intense og ømme kys, hun sukkefe nydende mod hans læber og pressede sig ind mod ham, hun lukkede alle tanker ude og koncentrerede sig kun om ham... Det syntes hun han havde fortjent han havde og var sådan en god herre...
Hun lagde ham ned på ryggen i sofaen med hende liggende øverst mens kysset stadig var i gang, det slap hun ikke i et sekund nej... Hun kørte sine fingre ned af hans bryst og når hun kunne komme til det gav hun en af sine små lille frække lyde fra sig blidt lige ved hans øre og kyssede ham så igen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 12:38

Dust kunne ikke lade vær med at smile, mellem hendes kys, hun var virkelig hans yndlings slave og han ville ikke undvære hende i sit liv. Nu hvor hun lå over ham i sofaen, strøg Dust hende over ryggen, gengældte hendes dejlige kys, og nød hendes små lyde mod hans øre. Han fangede hende dog i et kys, ved at fange hendes underlæbe og smile til hende, før han slap hendes læbe igen, og så hende i øjnene "Hent mine smøger min dejlige yndling!" sagde han roligt, mens hans hænder fandt vej, ned til hendes hofter "Ellers kunne det være at din herre blev ked af det!" man kunne godt høre på ham at han drillede hende lidt, han havde trossalt ingen følelser, og han ville bare gerne have en smøg, efter at have nyt godt af hendes selskab i de sidste timer.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 12:43

Hun smilede til ham da han nussede hende over ryggen... hun lagde sine hænder på hver sin side af hans hoved og sukkede da han bed hende i læben... men han slap dog hendes læber og kysset sluttede... hun kiggede utilfreds på ham men med et kærligt smil, hun lagde hovedet på skrå da han bede om hans smøger... hun følte hans hænder ned mod hendes hofter og smilede, hun rystede på hovedet stadig... selvom han havde sagt at han ville blive ked af det vis hun ikke hentede dem... hun smilede og nappede ham i øret og hviskede frækt i hans øre "du får ikke de smøger.... for det er mig der ligger øverst nu" hun hviskede det med et drillende smil på hendes læber og kyssede ham ned af halsen men kiggede så på ham igen med et smil på læben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 13:05

Dust smilede nydende, mens han nussede hendes hofter og hans hænder fandt vej til hendes balder, under det lille skole pige skørt og nussede hendes lækre lille mås "Din herre bliver utilfreds, når hans slave ikke gør som hun bliver bedt om!" sagde han drillende, og med et satte han sig op så hun sad på knæ med benene på hver side af ham, og sine bryster ved hans ansigt "Jeg kan ikke lide, når du siger mig imod din lille bandit! Er du begyndt at blive ulydig min lille slave?" Dust smilede frækt til hende mens han let åbnede toppen til kostumet, og tog den af så hun kun bar skørtet og den bundløse trus. Det smukke syn af hendes unge faste bryster, der pegede direkte mod hans ansigt, fik Dust til at smile og nappe kærligt i hendes brystvorter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 13:31

Hun sukkede da hans hænder førtes ned til hendes røv under skørtet og han begyndte at nusse hendes røv, hun rystede på hovedet, nej han måtte ikke blive utilfreds... hun ville jo bare ikke have at han røg... det var dårligt for ham... også selvom han var dæmon... troede hun da... "Nej.. du må ikke blive utilfreds" hun kiggede bedende på ham, hun lod ham sætte sig op så hun sad på knæ med ham... "Ja... Nej... Jeg vil bare ikke have du ryger...." hun lukkede kort øjne da han åbnede hendes top og tog den af hun åbnede derefter øjne igen da han begyndte at nappe hende i brystvorterne... hun sukkede nydende.... Nej... han skulle ligges ned skulle han... hun tog i hans hvide lange hår og tvang ham tilbage med hovedet væk fra sine bryster og lagde ham ned igen og lå over ham... hun smilede drillende til ham for at sige det var for sjov... men han skulle blive liggende... det ville hun altså have!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 13:42

Dust lod hende føre sig ned at ligge igen, men det var hun også den eneste der fik lov til som hans yndlings slave. Han så hende roligt i øjnene og begyndte at nusse hendes røv igen, mens han afventede hvad hun nu ville gøre, nu hvor han gav hende lov til at bestemme "Så okay min kære, du får din vilje men også kun fordi du er så god til at være min slave!" sagde han roligt, og ville egentlig gerne have at hun kom helt ned til ham, og kyssede ham måske endda smed skørtet og trusserne, så han kunne nyde hele hendes nøgne krop, hendes dejlige bløde hud mod hans og den krops varme han nød så meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 13:49

Hun smilede frækt til ham da han nussede hendes røv igen og lænede sig lidt ned mod hans hals og bed ham blidt før hun kyssede sig vej op af hans hals til hans læber som hun mødte intenst og blidt... hun smilede og slap kort kysset "Tak herre" sagde hun roligt før hun begyndte det intense og blide kys igen. Hun lagde sig helt ned til ham, helt henover ham og da hun havde kysset ham i noget tid rejste hun sig roligt op bare sådan lige uden at sige noget... hun stoppede bare kysset og gik roligt væk fra ham... men noget han ikke vidste var at hun drillede ham.... hun ville drille ham så groft at han til sidst ikke ville kunne styre sig og først der ville han få lov til at røre hendes krop... Hun begyndte let at klæde sig af med først at tage sit skørt af men beholde den bundløse trus på mens hun gik roligt og langsomt baglæns

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 14:10

Dust så undrende på hende da hun sådan bare gik væk fra ham, og satte sig op for bedre at kunne nyde synet af hende, og han elskede hvad han så. Rapheal var en smuk ung dame, og Dust kunne ikke få nok af hende så han begyndte at rejse sig og følge efter hende, for at få fat i hende og "komme ind i varmen" på hende igen "Kom så her din lille frækkert, din herre er liderlig!" sagde han frækt, og smilede til hende da han fangede hendes øjne, Dust ville have sin slave og det kunne kun gå for langsomt, at hans pik penetrærede hendes varme saftige stramme fisse og den søde lyd af hendes stønnen, igen ramte hans øre mens han nød hende tilfredsstille sin herre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 14:15

Hun smilede da han rejste sig op og gik hen imod hende, hun smed skørtet et unknown sted hen og gik stadig baglæns, hun rystede på hovedet og smilede frækt til ham, "Glem det...." hendes stemme var drillende og fræk og hun gav ikke så let op... men da han fangede hendes øjne og hun ogs fangede hans og kiggede direkte ind i hans øjne var der noget der stikkede i hende og hun var lige ved at falde dybt ind i hans øjne da hun stødte på en væg... hun var nået helt tilbage i rummet og stod nu presset op af en væg og kiggede på ham... hun smilede frækt til ham og lokkede ham med hendes blik som var direkte på ham mens hun tog i trussekanten og trak den langsomt ned

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 14:30

Dust holdt hendes blik fast, som en slange holdt sit offer fanget, og da hun stod op mod væggen nærmede han sig med rolige skridt, og man kunne se i hans øjne at selvom han fastholdte hendes, nød han synet af en fræk lille dame der stod og lokkede ham til at komme hen til hende "Du ved vist lige hvad du skal gøre, for at gøre din herre glad din lille frækkert!" sagde han roligt, og lagde en hånd om hendes nakke før han kyssede hende intenst og kærligt. Han gav hende tid til at nyde kysset, før han langsomt slap det, så hende i øjnene igen og smilede tirrende "Smid de trusser, så jeg kan se din krop i alt dens skønhed!" hviskede han frækt. Hans ene hånd strøg hende fra halsen, ned over brysterne og videre ned over maven til han nåede trusserne, som han blidt hjalp hende af med mens hans læber mødte hendes i et fantastisk kys, der kunne feje benene væk under hende, hvis ikke det var fordi hendes trusser faldt til gulvet, og Dust nu stod og holdt hende ind til hans nøgne krop med sine stærke arme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 14:43

Hun smilede mens han langsomt bevægede sig hen mod hende, hun holdt vejret mens han havde hendes blik i hans magt, hun grinte lidt lavt og havde hovedet vendt mod jorden men blikket vendt mod ham... "Det gør jeg vel..." hun smilede og kiggede op på ham med hovedet vendt mod ham, hun trykkede sig ind mod ham og nød kysset meget og kyssede ivrigt med, hun sukkede da han slap hendes læber og kiggede ham i øjne.. Hun smilede lidt, "Mhm... det kunne du lide var...?" hun snak en klump.. men ikke dårligt ment da hans hånd strøg hendes ned langs hendes hals over hendes bryster ned over hendes mave til hendes trusser som hun lod ham hjælpe hende af med, imens hun trak sine trusser af med hans hjælp mens hun kyssede med dog svagt men kærligt og da hendes trusser faldt til jorden trykkede hun sig ind mod ham og tog fat i hans hår som hun roede kærligt rundt i.... hun nød at stå sammen med ham... hun bevægede sin anden hånd ned af hans bryst ned til hans lem som hun lige rørte og tog så hånden til sig og smilede midt i kysset og pressede sig mere ind mod ham, "mhm" hun sukkede let og pressede sig selv mod vægen men med ham mod sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 15:05

Dust kunne mærke hendes hånd der fulgte hans krop ned til hans stive pik, og ville ikke vendte mere på at mærke hendes dejlige krop. Uden problemer og uden at slippe deres kys fik han hende op, så hun var mellem væggen og ham med benene rundt om livet på ham og han lod hende glide ned over hans pik, så hun fik den helt til roden "Hmm har jeg fortalt dig, hvor meget jeg nyder din dejlige krop?" hviskede han frækt i hendes øre, mens han begyndte at nyde hendes krop i hårde stød.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 17:57

Hun smilede da han løftede hende op fra jorden og hun lagde benene om livet på ham med det samme han løftede hende, hun gav et højt støn fra sig da hun gled over hans pik og han gik helt i bund, hun lagde sine arme om hans nakke og gav en lille lyd fra sig mod hans øre, "Hm.. kan jeg ikke huske har du?.." svarede hun med et spørgsmål flabet... hun spændte i kroppen da han begyndte at bevæge sig med hårde stød men slappede mere af og gav små frække lyde fra sig i hans øre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 18:23

Dust kyssede hende let ned af halsen, mens han nød bare nød at kneppe hende hårdt op af væggen, hvor hun var helt i hans magt, han elskede når hun stønnede for ham og hun fik ikke nogen grund til at stoppe disse lyde, medmindre de begyndte at kysse og snave "Så ved du det hvert fald nu smukke!" sagde han drillende og kunne godt lide at hun var flabet overfor ham. Da han igen kom, og tømte sig op i hende pressede han hende mod væggen mens han kyssede hende nydende "Det var dejligt Rapheal!" hviskede han nydende, og virkede tilfreds med hendes sexuele indsats. Han trak sig let ud af hende, og lod hende komme på benene igen, før han kyssede kærligt "Hvad siger du til at komme med i bad, jeg trænger til at blive vasket, og jeg nyder når dine blide hænder vasker mig?" spurgte han roligt, og så hende dybt i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 18:47

Hun lagde hovedet tilbage mod vægen da han kyssede hende op af halsen... hun nød hans hårde stød inde i hende og stønnede for hver gang han ramte dybt i hende, hun kunne ikke helt lade vær med at stønne... hun nød det virkelig... "Mhm... man finder ikke nogen bedre herre end dig" hun smilede og det var så ogs det eneste hun kunne da han igen kom op i hende, hun stønnede da hun mærkede hans sæd oppe i hende, hun nød hans kys og gengælde det ivrigt... "Hm.. jeg er glad for du kan lide det" Hun sukkede da han trak sig ud af hende og stod lidt og vaklede indtil han kyssede hende og hun fuldstændig slappede af, hun smilede og rystede kærligt på hovedet, hun tog hans hånd og gik væk fra vægen og kiggede på ham "Hvad er det med jer herre og et bad... men så lad gå" hun gik ud på badeværelset sammen med ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 19:32

Dust fulgte let med hende ud i badeværelset, og nussede let hendes hånd da de nåede derud. Han strøg let hendes lækre røv, og gav hende et drillende klap bagi "Hvad mener du med, `jer herre´ har du andre end mig?" spurgte han roligt, dog med en drillende undertone da han godt kunne tænke sig til at hun nok ikke havde, og vente sig mod hende så han kunne nusse hende under hagen, med et drillende smil over læberne. Før hun nåede at svare, mens han så hende i øjnene gik han hen og hentede noget sæbe som han puttede i vandet, før han slukkede det og satte sig i "Kom her ned til din herre, og svar på mit spørgsmål min kære!" sagde han roligt og satte sig så hun kunne sætte sig mellem hans ben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 20:56

Hun smilede af hans klap på hendes røv og kiggede frækt på ham, hun rystede på hovedet og smilede da han vende sig mod hende og nussede hende under hagen, hun skulle lige til at svare ham i det han gik over og hentede noget sæbe og hælde det i vandet før han slukkede det, hun betragtede ham da han satte sig i og smilede da han bede hende om at sætte sig i med ham og svare på hans spørgsmål.. hun gik roligt hen til ham og satte sig mellem hans ben i vandet hos ham, hun kiggede ham roligt i øjne og smilede roligt... "nej jeg har ingen andre herrer... kun dig" hun kyssede ham kærligt på munden og nussede hans kind... hun ville ikke have andre herrer... det var vel heller ikke muligt at have flere herrer på en gang.. kunne man

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 18:05

Dust gengældte mildt hendes kys, mens han nussede hende ned af maven, og så hende dybt i øjnene mens hun svarede på hans spørgsmål "Det var da godt, for jeg vil have min yndlings slave helt for mig selv!" sagde han roligt, og masserede hendes bryster med blide stærke hænder. Dust kunne godt lide at have hende med i bad, hun gjorde det hyggeligt og han nød at hun vaskede ham, med kærlige læber begyndte han at kysse hende igen, mens han stadig masserede hendes bryster og blev ved med at kysse hende, da han lige som hende nød det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 13:26

Hun smilede mod kysset og følte hans hånd ned af hendes mave, hun sukkede blidt "du har mig også helt for dig selv" hun smilede kærligt til ham, hun bed sig i læben da han masserede hendes bryster, hun kyssede kærligt med da han kyssede hende kærligt mens han masserede hendes bryster, hun sukkede mod hans læber som tegn på hun nød det og så ind i hans øjne, hun kørte sine hænder op af hans bryst med noget af sæben på hendes hænder og så bag om hans ryk mens hun lænede sig ind til ham og vaskede kærligt og blidt hans ryg mens hun stadig kyssede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 15:11

Dust nød den måde hun vaskede ham på, mens hun kyssede ham og virkede til at være tilfreds med, at han havde hende helt for sig selv. Rapheal havde virkelig vist sig at være en god slave, og Dust ville gøre sit bedste for at beskytte hende. Han stoppede let kysset, så hende dybt i øjnene og smilede lidt til hende "Har jeg fortalt dig at jeg holder meget af dig?" spurgte han roligt, og nussede hendes kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 17:33

Hun smilede mens hun kyssede ham og blev bare ved med at vaske ham på ryggen, blidt men også lidt hårdt for at få snavset... selvom der ikke var så meget, hun stoppede dog kort da han stoppede kysset og kiggede hende i øjne, hun smilede stort og rødmede en anelse, "ja det vil jeg da mene" hun smilede drilsk til ham og begyndte så at vaske hans overkrop med blide strøg mens hun kiggede ham i øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:36

Dust smilede roligt til hende mens han gengældte hendes blik, ved at se hende dybt i øjnene, og syntes hun var ret sød når hun rødmede. Rapheal fortjente virkelig at nogen holdte af hende, og Dust holdt mere af hende end nogen anden i denne tid "Jeg syntes lige jeg ville fortælle dig det, for at være sikker på at du vidste det!" sagde han roligt og kyssede hende blidt, før han lænede sig tilbage, og nød at hun vaskede hans krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:46

Hun smilede roligt til ham og rødmede endnu mere af hans ord og hans blide kys, hun kiggede ned på hans bryst kasse for det var lidt pinligt hele hendes ansigt eller næsten da var helt rødt i hvert fald hendes kinder, "jeg holder også af dig Dust.." hendes stemme var blød og varm, hun kunne jo godt lide Dust, han var virkelig sød og så gav han hende hvad hun havde brug for

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:29

Dust kyssede blidt hendes kinder, da hun virkelig var sød når hun rødmede så meget og lænede sig tilbage igen med et smil på læberne "Hvor er du kær når du rødmer min kære!" sagde han roligt "Du må aldrig forlade mig, jeg holder for meget af dig til at miste dig!" Der var ikke den mindste tvivl i hans stemme, da han sagde disse ord, Dust holdt ufatteligt meget af hende og som han selv lige havde sagt ville han ikke leve et liv uden hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:15

Hun rødmede bare endnu mere da han kyssede hendes røde kinder, hun kiggede rødmende ned da han kommenterede hvor sød hun var når hun rødmede sådan, hun kiggede op på ham med rødekinder, hun lagde sig ind til ham og kyssede ham fra halsen til munden, "jeg vil aldrig forlade dig.." hun kyssede ham i lang tid på munden og begyndte så at vaske igen efter hun havde stoppet lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 18 af 22 Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum