Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 Voteba15 
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 19 af 22 Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 19 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:19

Dust gengældte hendes kys kærligt og lidenskabeligt, for at udtrykke at han holdt meget af hende og så hende dybt i øjnene da de havde kysset færdig "Det er jeg taknemlig for min kære, jeg vil helst ikke undvære dig i mit liv!" sagde han roligt, og lænede hovedet tilbage for bedre at kunne nyde at hun vaskede ham.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:22

Hun rødmede endnu engang men hun kiggede op på ham denne gang, hun kunne godt lide ham og derfor ville hun aldrig forlade ham, aldrig nogensinde, det holde hun for meget af ham til at gøre. Hun vaskede ham blidt færdigt, hvert centimerter af hans krop havde været i nærheden af sæbe. Hun kiggede op på ham da hun var færdig med at vaske ham og lagde sig ind til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:34

Dust lagde blidt armene om hende, og nussede hende ned af ryggen med blide bevægelser. Nu hvor hun puttede sig ind til ham, i det varme vand virkede det til at han gerne ville nyde dette øjeblik lidt længere. Han duftede hendes hår, nød hendes slanke kurver og bløde hud mod hans fingre, og kyssede hende på hovedet "Tak Rapheal!" sagde han roligt og knuede hende blidt ind til sig, så hendes bryster kunne mærkes mod hans brystkasse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:38

Hun smilede da hun mærkede hans hænder ned af hendes ryg, hun holde sig blødt ind til ham og trak vejret dybt og kontroleret, hun skælvede blidt under hans hænder som kærtegnede hendes krop, hun smilede da han kyssede hende på hovedet. "Mhm.. alt for min herre" hun smilede til ham og kyssede ham på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 20:44

Dust kunne godt lide lyden af disse ord, og da hun skælvede under hans hænder smilede han af hende. Hendes kys blev gengældt med lidenskab som kun Rapheal fortjente fra hans side af, og hans hænder fortsatte med at kærtegne hver en smuk lille der af hendes ryg, hofte og mås "Rapheal er du sød at gøre mig en tjeneste?" spurgte han roligt, og så hende dybt i øjnene mens han smilede til hende. Selv efter den tid hun havde tilbragt hos ham som hans slave, var han stadig lige så mystisk som første aften de mødtes, hvor han tog hende med hjem og hjalp hende med at komme til hægterne igen, men selvfølgelig havde meget ændret sig siden da over ham. Hvor han i starten havde været lidt mere distanciel rent fysisk, var han nu meget mere nærkontakt søgende overfor hende, og da hun mødte ham kunne man umuligt have forestillet sig, at han nogensinde ville ende op med at holde så meget af nogen som han holdt af Rapheal, og det udtrykte han hver eneste gang de kyssede, hver eneste gang hun lod ham komme til, og knalde hende som det passede ham, ja selv i den måde han kærtegnede og nussede hendes krop på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 19:02

Hun elskede hans kærtegn af hendes krop, det var dejlig beroligende og hun slappede trygt af hos ham i hans arme, hun var glad for at han gengælde hendes kys.. Ingen herre ville sandsynligt aldrig gøre det, men det gjorde Dust... Fordi han holde af hende... Eller det sagde han i hvert fald.. Hun kunne lide ham det var helt sikkert, hun ville aldrig havde gået med til at være hans slave vis hun ikke havde kunnet lide ham.. Hun havde følelser for ham det var klart.. Det ville alle kunne se.. Den måde hun kiggede på ham, den var blød og fuld af kærlighed.. Til ham.
Hun kiggede ham i øjne da han bede om en tjeneste.. Hun nikkede "Ja selvfølgelig" hun smilede blidt til ham og kiggede på ham med hendes bløde og kærligheds blikket på, der var ingen tvivl om at hun ville gøre alt hvad han bede hende om... Hun var som en hund der ville gøre alt for at behage sin herre, alt for Dust.. Det ville hun for at se ham glad gjorde hende glad og det var det hun manglede.. Glæde... Hun havde ikke haft meget glæde efter Dahvie havde forladt hende.. Men så kom Dust.. Noget helt specielt.. Ja det var han i den grad.. Men hendes følelser burde hun nok holde for sig selv.. For.. Hvad vis nu hendes følelser ikke var gengældt.. Så stod hun der med blottede følelser med røde kinder, fordi han ikke følte det samme.. Og det ville hun ikke risikere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 19:27

Dust havde efterhånden godt lagt mærke til hvordan hun kiggede på ham, og det var begyndt at gå ham en anelse på for han vidste godt hvad det var for nogle følelser i hendes blik, og det ærgede ham lidt at han ikke kunne føle disse følelser og gengælde dem. Dog var han begyndt at blive så glad for hende, at han gerne ville give kærligheden hun følte for ham en chance, men han havde en anelse om at han nok ville være typen der viste sine `følelser´ på en mere fysisk måde gennem nærkontakt, og han havde fået af vide at ikke alle syntes om sådan en form for kærlighed "Ser du Rapheal nu har du været min slave et stykke tid, og jeg er begyndt at holde rigtig meget af dig!" startede han ud med at sige "Som du ved har jeg ikke rigtig nogen følelser, men jeg har lagt mærke til hvordan du kigger på mig! Og det jeg gerne vil bede dig om er, om du gerne vil give os 2 en chance?" han så hende forsigtigt i øjnene, og det var tydeligt at han ikke havde prøvet dette før, for han virkede usikker på sig selv "Jeg tror jeg vil være rigtig god til at udtrykke mig sådan rent fysisk, du ved gennem nærkontakt og sådan, men jeg håber du gerne vil prøve for du gør mig virkelig tilpas og jeg har aldrig mødt nogen der vil gøre så meget for mig som du gør, og jeg vil gerne prøve at gengælde de følelser jeg tror du har for mig!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 19:43

Hun kiggede afventende på ham, og da han så endelig begyndte at tale kiggede hun bare på ham og ventede med ar han kom til sagen og imens han talte kærtegnede hun blidt hans bryst, og da han så endelig kom til sagen kiggede hun bare på ham, hun var stoppet sine kærtegn og sad nu bare og kiggede ubehageligt direkte igennem ham, men... Det var ikke fordi hun ikke var glad... Nej hun eksploderede af ren glæde inde i, spurgte han lige om.. Om hun ville.. Komme sammen med.. Ham... Hun sad lidt bare og stirrede lod det komme ind lige så stille og langsomt så hun kunne få det hele med... Han spurgte simpelhent om noget hun ville havde spurgt om i lang tid.. Noget som hun havde følt for ham i lang tid... Hun kom til sig selv efter nogen minutters tid og smilede så stort til ham at det ikke var muligt at smile større... Hun kiggede ikke igennem ham mere men direkte i øjne, de smukke rav gule øjne, hun kunne ikke rigtig sige noget.. Hun var lamslået af glæde... Men hun blev nød til at sige noget på et tidspunkt.. Ellers ville han nok blive lidt nervøs... Hun var også holdt op med at trække vejret et stykke tid og da hun så endelig kom helt til sig selv gispede hun efter vejret... Hun smilede kærligt til ham og nikkede, selvfølgelig ville hun give dem to en chance der var ikke noget andet hun heller ville... Selvom han ikke kunne gengælde de følelser på den måde andet end nærkontakt så gjorde det hende altså ikke noget... Så vidste hun det jo.. Og så vidste hun jo også at han holde af hende.. "Ja jeg vil gerne give os 2 en chance" sagde hun smilede og kærligt til ham, hendes smil var ikke faldet det var stadig lige så stort som før... Hun var glad.. Over lykkelig...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 20:22

Dust var blevet lidt bekymret for hende, da hun lignede en der så lige igennem ham, og var stoppet med at trække vejret i lidt tid, men da hun så kom til sig selv og gispede efter vejret, faldt han til ro igen. Hendes smil var som et sikkert tegn på hvad hun ville svare, og da hun sagde at hun gerne ville give dem en chance, knugede han hende blidt ind til sig, og gav hende et langt og intenst kys. Han nussede hende kærligt ned af ryggen mens han kyssede hende i hvad der føltes som en evighed, og da han stoppede kysset så han hende i øjnene, med et roligt smil "Det er jeg virkelig glad for du gerne vil smukke, for du er virkelig blevet en dejlig og vigtig del af mit liv, siden jeg mødte dig!" sagde han roligt og strøg hende fra halsen, ned over hendes smukke bryster, videre ned af maven og stoppede ved hendes inderlår "Jeg længes efter din krop og dit selskab, når vi ikke er sammen, du tilfredsstiller mig når jeg vil have det, og så kan jeg godt lide den kærlighed du udviser overfor mig, det sætter jeg virkelig pris på!" hans hånd nussede blidt hendes inderlår, og sneg sig langsomt op til hendes fisse som fik nogle kærlige strøg, før han fandt hendes klit som han blidt begyndte at massere, på den måde han vidste hun blev mest tændt af. Dust havde fået lyst til hende igen, og den måde han strøg hendes krop på, var et tydeligt tegn på den kærlighed han kun kunne udtrykke gennem fysisk kontakt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 21:45

Hun holde sig blidt ind til ham og lagde sit hoved mod hans bryst da han knugede hende ind til sig og kyssede hende intenst på munden i lang tid, i dejlig lang tid, men dog måtte det dejlige lange kys have en ende.. efter et stykke tid... eller det føltes det i hvert fald som brød han kysset og hun så ham ind i øjne som ham, hun rødmede hlet da han talte til hende.. at hun var blevet en vigtig del af hans liv siden de mødtes... hun kan stadig huske denn aften... som var det igår.. hvor hun sad på den gade banket og skåret i... og hvor han kom og hjalp hende... Hun brød dog ud af sin tanker da hun mærkede hans hånd som strøg hende ned af halsen, ned over hendes bryster og mave og stoppede lige ved hendes inderlår.. Hun rødmede endnu mere af det næste han sagde og kunne slet ikke holde et støn tilbage da han begyndte at nusse hendes inderlår blidt. Endnu et støn forsvandt fra hendes læber da han bevægede sig op til hendes fisse som han gav blide strøg inden han begyndte at massere hendes klit, hun bed sig i læben, hun var tændt det kunne ses den måde hun bed sig læben på. Hun lænede sit hoved mod hans øre, hun bed frækt i hans øreflip og smilede, "Mhm.. Dust.." hviskede hun blødt og frækt i hans øre, hun kyssede ham ned af hans overkrop, pirrende små kys

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 18:52

Dust kunne godt lide det han kunne gøre ved hende, han kendte hendes krop ret godt nu og han havde en god ide om hvordan han skulle gøre hende godt liderlig, han masserede fortsat hendes klit mens en finger skildte hendes skamlæber, og gled op i hende mens han med sin frie hånd masserede hendes bryst. Dust ville i den grad have hende, men det blev ikke uden at hun blev gjort godt trængene først "Du ved jeg vil have dig skat, du er den eneste jeg vil have!" hviskede han frækt i hendes øre, og nød hendes hvisken og dejlige kyssen mod hans krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 19:37

Hun stønnede da han lod en finger glide op i hende mens han stadig masserede hendes klit, hun bed sig i læben imens han masserede hendes bryst og kunne ikke rigtig koncentrere sig om at kysse hans dejlige overkrop, hun nød simpelhent for meget det han gjorde ved hende, og det tænde hende en hel del.
Hun sukkede blidt af hans ord og som hun ikke troede hun blive mere tændt blev hun endnu mere tændt af det han sagde til hende, "Dust.." Hviskede hun blidt, hun ville gerne have ham.. nu, like.. lige nu "Jeg vil have dig" sluttede hun sætningen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 19:50

Dust smilede frækt da han hørte hendes ord, og kyssede intimt hendes sensuelle læber. Han holdt kysset gående, mens han slap hendes fisse og patter lagde armene om livet på hende, og placerede hende så hun sad over hans stive pik. Han trak hende ned og sidde på den, så hans pik rykkede op i hende fra spids til rod og han gav et nydende støn mod hendes læber. Mens han stadig kyssede løs med hende, tog han blidt fat om hendes bryster og masserede dem mens han nulrede hendes brystvorter "Lad mig mærke dig ridde den skat!" hviskede han frækt mod hendes læber, før han begyndte at snave hende så han rigtig kunne lege med hendes tunge, og hele hendes krop var beskæftiget af hans. Dust nød at være oppe i hende, han var vild med hendes feminine former, og hendes dejligt faste bryster i hans hænder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 21:45

Hun rødmede af hans frække smil, hun sukkede blidt mod hans læber da de mødtes i et kys som holdt længe, hun nød kysset meget og lukkede blidt øjne i, dog kort for et sekundt efter åbnede hun dem igen da han lagde armene om hende og havde stoppet hvad han ellers havde haft gang i, hun blev placeret på han stive pik, det kunne hun mærke, hun smilede blidt til ham, gjorde hun ham virkelig så tændt. Hun stønnede da hun blev sat oven på hans pik så hans stødte ind i hende. Hun lænte sig ind til ham da han tog fat om hendes bryster og masserede dem mens han nulrede hendes brystvorter, hun stønnede mod hans læber. Hun begyndte at ride ham med det samme han sagde det til hende, hun stønnede men det blev afbrudt da han begyndte at snave hende. Hun fortsatte med at ride og satte tempoet op et par gang, hun prøvede hele tiden at holde støn tilbage for ikke at afbryde kysset med ham.. det ville hun ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 22:21

Man kunne mærke på ham, hvordan Dust nød at hans pige red sin fyrs pik mens de rå snavede, og hans hænder tog sig kærligt af hendes bryster. Han syntes det var dejligt at ligge i badet, og kneppe med hende og hendes begær efter at kysse ham, behagede ham i den grad men han ville gerne nyde hendes frække stønnen, som han kunne mærke hun holdt tilbage for at kunne kysse ham så han slap blidt hendes læber, og smilede nydende til hende "Støn for mig skat, støn så tosset du vil og lade mig høre hvor meget du nyder din fyrs pik, i din dejlige fisse!" Hviskede han frækt mens han så hende tirrende i øjnene. Han placerede sine hænder på hendes hofter, og stødte imod hver gang hun pressede sin fisse ned om hans pik, så han rykkede helt i bund på hende hver gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 24 Feb 2013 - 13:48

Hun var glad for at Dust nød dette her for det gjorde hun i den grad også, endelig havde hun ikke sex som hans slave men som hans pige og det fik en helt ny følelse op i hende, hun var blevet ivrig meget ivrigere end hun allerede var, hun nød hans behandling af hendes bryster og at ride ham, og hun nød virkelig meget at snave med ham imens, hun kunne næsten ikke få nok.
Hun lavede en brokkende lyd da han slap hendes læber, hun rystede på hovedet da han bede hende om at stønne.. Men hun ville hellere snave med ham.. Men han fik hende selvfølgelig til at stønne da han lagde sine hænder på hendes hofter og stødte helt i bund i hende hver gang hun pressede sig ned over hans lem, hun stønnede højt og lagde sig ind til ham imens hun stadig red ham hurtigt og vildt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 24 Feb 2013 - 18:10

Dust lagde armene om livet på hende da hun lagde sig ind til ham, og nød lyden af hendes dejlige stønnen mens de kneppede. Han nussede hende kærligt ned af ryggen, og små stønnede mildt sammen med hende mens han stadig huggede imod hver gang hun førte sig ned over hans pik. Efter at have nydt hendes stønnen i lidt tid, lod han hende få sit ønske opfyldt, ved at give hende et intimt og romantisk kys som gik over i et frækt snav, som han gik ind i med krop og sjæl, så hun virkelig kunne mærke, at han holdt af hende og dette var hans måde at vise hende det på. Efter de havde kneppet, lå Dust lettere forpustet af hendes ivrige lyster og holdt kærligt om hende "Det er det bedste knald vi 2 overhoved har haft, siden jeg tog dig med hjem smukke!" sagde han roligt, og begyndte at små kysse hende på panden. Han gav hende et sidste smækkys på munden, før han let smilede til hende "Hvad siger du til, at vi 2 rejser os fra badet tørre os, og går ind og putter i sengen?" spurgte han mildt, mens han nussede hendes hofter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 18:08

Hun smilede og sukkede blidt da han lagde armene om hende da hun lagde sig ind til ham, det var dejlig behageligt at ligge hos ham mens de havde sex.. endnu bedre nu. Hun skælvede blidt da nussede hende kærligt ned af ryggen og blev mere tændt da han stønnede med, hun holde sig blidt ind til ham og satte tempoet op af det så hun stønnede mere. Hun stoppede straks med at stønne da han kyssede hende som hun ville have, kysset gik over i et perfekt snav som han virkelig gjorde godt, hun kunne mærke kærligheden i det.. følelser som blev overført i det, det var fantastisk og hun kyssede blidt med og gav blidt nogle glædes lyde fra sig og holdt sig ind til ham.
Efter noget tid af hed sex lå han forpustet og hun lå oven på ham og nussede ham kærligt på kinden, hun havde ikke lige regnet med at hun kunne gøre ham forpustet.. det var dejligt at vide... på en måde.
Hun smilede kærligt til ham "Jeg er glad for at jeg havde mødt de fyre den dag... ellers havde jeg aldrig mødt dig" hun lukkede blidt øjne da han kyssede hende i panden og så et sidste kys på munden. Hun nikkede blidt og smilede, "Det lyder dejligt" hun smilede af hans nussen på hendes hofter men selvom hun ikke ville blev hun nød til at rykke væk fra ham så han kunne komme op. Hun gav et støn fra sig da hun trak hans pik ud af hende og rykkede væk, hun sad lidt og kiggede på ham med hovedet på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 18:36

Dust smilede mildt til hende som hun sad der og kiggede på ham, og trak proppen ud så badekaret begyndte at blive tømt for vand. Han kyssede hende blidt før han rejste sig op, og hentede håndklæderne til dem så de kunne tørre sig. Da de var tørre smilede han drillende til hende, og så hende dybt i øjnene "Hvis du er heldig kan det være, du får lov til at gøre med mig hvad du vil smukke, men det er kun hvis jeg får lov til at bruge dig som min varme kilde i nat!" sagde han drillende, og det var tydeligvis at det betød at hun fik lov til at gøre alt hvad hun ville med ham under dynen, da de jo som sædvanlig skulle sove sammen, lige som de altid gjorde. Dust gik let ind i sengen, og lagde sig ind under dynen som han holdt oppe, så hun nemt kunne kravle ind til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 11:35

Hun smilede mildt tilbage til ham og så ham tage proppen ud af badekarret, hun gengælde kysset blidt inden han rejste sig op, hun lod sin hånd glide ned af hans arm som hun havde holdt fast i inden han gik. vandet forsvandt roligt og langsomt, hun betragtede vandet løbe men kiggede så op da Dust kom tilbage med håndklæder så de kunne tøre sig. De var blevet tøre og stod nu bare og kiggede på hinanden, hun smilede rødmende til ham og strøg hans kind "Jeg er jo altid din varme kilde søde" hun smilede blidt til ham og gik efter ham da han gik ind til sengen og lagde sig. Hun betragtede ham lidt før hun gik ind under dynen som han havde løftet og puttede sig så ind til ham. Hun lagde sig tæt op af ham med armene om ham og lå der og kiggede ham i øjne. Hun smilede til ham inden hun kyssede ham på munden og lagde sig oven på ham og smilede drillende ned til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 16:45

Dust lagde blidt dynen om hende, da hun puttede sig ind til ham og nussede hendes hofte mens hun så ham i øjnene. Da hun begyndte at kysse ham, knugede han hende kærligt ind til sig for at gengælde det, lige indtil hun fik ham ned at ligge på ryggen, og sad over ham med et drillende smil til ham. Dust kunne ikke andet end at holde af Rapheal, hun var et dejligt og kærligt væsen fuld af energi og sjove drillerier. Han strøg blidt hendes hofte mens hun sad over ham, mens han så hende dybt i øjnene, og smilede roligt til hende mens han nød hendes selskab, og faktisk fandt det dejligt den måde hun var på, efter han havde spurgt hende om de skulle komme sammen "Selvfølgelig er du da altid min varme kilde smukke, du er så dejligt varm, din hud er silkeblød, du er utroligt dejlig, og du betyder alt for mig!" sagde han roligt før han blidt lagde en hånd i hendes nakke, og trak hende ned i et kærligt og intimt kys mens han nussede hendes hofte. Efter at have givet hende et langt kys, smilede han til hende igen og så hende dybt i øjnene igen "Jeg er vild med alt ved dig smukke, og jeg vil ikke have nogen som helst anden kvinde i mit liv end dig!" han strøg hende blidt op af ryggen med en kærlig hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 5:41

Rapheal elskede at drille Dust, for han syntes det var sjovt, han var ikke så alvorlig så han ikke forstod meningen i hendes drillerier, eller så gemte han det bare godt... Nej hun holdt sig til den første. Hun fortsatte sit drillende smil ned til ham mens hun lå oven på ham. Hun skælvede blidt da han strøg hendes hofte og sukkede blidt med et smil. "Du betyder ogs alt for mig" sagde hun blidt og lod sig blive trukket ned i nakken af ham i et langt perfekt kys som hun blidt kyssede med i. Hun ville næsten ikke slippe hans læber igen, hun elskede at kysse ham. Men hun blev nød til at slippe hans læber efter lang tid. Hun smilede stort af det han sagde og puttede sig bare ind til ham mens hun lå oven på ham. Man kunne ikke andet end at elske denne mand. "Jeg elsker dig... Og der findes ikke andre som der elsker en lige så højt som jeg elsker dig" Hun smilede til ham og gav ham et kys på kinden, inden hun lod sig rulle ned ved siden af ham igen og puttede sig ind til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 0:46

Dust kunne så godt lide hendes drillerier, han havde aldrig fundet en før der havde lyst til at drille ham, på samme måde som Rapheal havde lyst til at gøre det. Han ville ikke undvære det for det var en del afgrunden til, at han holdt så meget af hende og i sidste ende, var hun vist også den eneste der måtte drille ham så meget, og på den måde som hun gjorde det på. Dust lyttede til hendes ord med hendes dejlige stemme, og smilede roligt som kun hun kunne få ham til det, og da hun lagde sig ned ved siden af ham, rullede han hen over hende så han lå mellem hendes ben, og kyssede hende et par gange på halsen før han så hende i øjnene med et kærligt smil "Du er bare så dejlig skat, jeg elsker alt ved dig!" Sagde han mildt, og lagde sin kind mod hendes bryst.

//håber ikk det gør noget jeg lige skruer en anelse frem af ^^

Den næste dag var Dust taget afsted om formiddagen for at ordne nogle ting, og han kom først tilbage sent om eftermiddagen med en buket roser, og en pakke chokolade til hende. Da han kom ind af døren var der noget meget forandret ved ham, som var svært at sætte fingeren på hvad var, og han så rundt efter hende "Smukke jeg er hjemme!" Sagde han roligt, og håbede hun ville komme ham i møde, da han gerne ville fortælle hende hvad grunden til han var forandret egentlig var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 1:01

Rapheal smilede da han efter hun havde rullet ned ved siden af ham, rullede over hende og lagde sig mellem hendes ben, hun sukkede blidt mens han lå der, hun lagde benene om ham og trak ham ned til sig. Hun sukkede af hans kys fra hans dejlige læber mod hendes hals, han vidste lige hvad han skulle gøre for at tænde hende det måtte hun give ham. Det var det hun elskede ham for, han kende hende rigtig godt. Hun smilede blidt til ham da han kiggede på hende i øjne, hun lyttede til hans ord mens hun fokuserede på hans dejlige læber som bevægede sig. Hun lagde hovedet tilbage da han lagde hans kind mod hendes bryst, hun lagde sig hutigt til at sove imens hun nussede ham i håret.

//Det er helt oka xD//

Rapheal vågnede op til en tom seng, hun kiggede forvirret rundt men kunne så egentlig godt huske at hun var vågnet lige da Dust var gået og han havde sagt han skulle noget. Hun sukkede blidt og trissede ud af sengen, hun tog en bh på og et par trusser, men hun tog ingen bluse eller bukser på. Hun gik ind i stuen og satte sig i sofaen og sad bare og ventede på at Dust skulle komme tilbage. Raphel kiggede hurtigt op da Dust kom ind af døren og kalde, hun rejste sig op og gik hen til ham og inden hun kunne nå at få set ordenligt på ham puttede hun sig ind til ham. "Jeg har savnet dig søde" hviskde hun blidt og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 1:20

Inden han nåede meget længere ind i lejligheden, kom Rapheal ham i møde og puttede sig ind til ham, han holdt blidt om hende stadig med gaverne i sine hænder, og kyssede hende kærligt på hovedet "Jeg har taget blomster og slik med til dig skat, og jeg har noget at fortælle dig!" Sagde han roligt, mens han knugede hende ind til sig. Dust havde savnet hendes selskab, og var også blevet trængende i løbet af dagen, da han ikke havde fået sin daglige sex med Rapheal, men han syntes det var vigtigt lige at fortællr hende sine nyheder først. Han havde søgt efter en bestemt frugt i lang tid, og havde endelig fundet den, og denne frugt havde virkelig ændret på hans liv efter han havde spist den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 19 af 22 Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum