Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Hmm hvem er du?(rapheal)
Side 19 af 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede ham i øjne da han bede om en tjeneste.. Hun nikkede "Ja selvfølgelig" hun smilede blidt til ham og kiggede på ham med hendes bløde og kærligheds blikket på, der var ingen tvivl om at hun ville gøre alt hvad han bede hende om... Hun var som en hund der ville gøre alt for at behage sin herre, alt for Dust.. Det ville hun for at se ham glad gjorde hende glad og det var det hun manglede.. Glæde... Hun havde ikke haft meget glæde efter Dahvie havde forladt hende.. Men så kom Dust.. Noget helt specielt.. Ja det var han i den grad.. Men hendes følelser burde hun nok holde for sig selv.. For.. Hvad vis nu hendes følelser ikke var gengældt.. Så stod hun der med blottede følelser med røde kinder, fordi han ikke følte det samme.. Og det ville hun ikke risikere
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede blidt af hans ord og som hun ikke troede hun blive mere tændt blev hun endnu mere tændt af det han sagde til hende, "Dust.." Hviskede hun blidt, hun ville gerne have ham.. nu, like.. lige nu "Jeg vil have dig" sluttede hun sætningen
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lavede en brokkende lyd da han slap hendes læber, hun rystede på hovedet da han bede hende om at stønne.. Men hun ville hellere snave med ham.. Men han fik hende selvfølgelig til at stønne da han lagde sine hænder på hendes hofter og stødte helt i bund i hende hver gang hun pressede sig ned over hans lem, hun stønnede højt og lagde sig ind til ham imens hun stadig red ham hurtigt og vildt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Efter noget tid af hed sex lå han forpustet og hun lå oven på ham og nussede ham kærligt på kinden, hun havde ikke lige regnet med at hun kunne gøre ham forpustet.. det var dejligt at vide... på en måde.
Hun smilede kærligt til ham "Jeg er glad for at jeg havde mødt de fyre den dag... ellers havde jeg aldrig mødt dig" hun lukkede blidt øjne da han kyssede hende i panden og så et sidste kys på munden. Hun nikkede blidt og smilede, "Det lyder dejligt" hun smilede af hans nussen på hendes hofter men selvom hun ikke ville blev hun nød til at rykke væk fra ham så han kunne komme op. Hun gav et støn fra sig da hun trak hans pik ud af hende og rykkede væk, hun sad lidt og kiggede på ham med hovedet på skrå
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//håber ikk det gør noget jeg lige skruer en anelse frem af ^^
Den næste dag var Dust taget afsted om formiddagen for at ordne nogle ting, og han kom først tilbage sent om eftermiddagen med en buket roser, og en pakke chokolade til hende. Da han kom ind af døren var der noget meget forandret ved ham, som var svært at sætte fingeren på hvad var, og han så rundt efter hende "Smukke jeg er hjemme!" Sagde han roligt, og håbede hun ville komme ham i møde, da han gerne ville fortælle hende hvad grunden til han var forandret egentlig var.
Gæst- Gæst
//Det er helt oka xD//
Rapheal vågnede op til en tom seng, hun kiggede forvirret rundt men kunne så egentlig godt huske at hun var vågnet lige da Dust var gået og han havde sagt han skulle noget. Hun sukkede blidt og trissede ud af sengen, hun tog en bh på og et par trusser, men hun tog ingen bluse eller bukser på. Hun gik ind i stuen og satte sig i sofaen og sad bare og ventede på at Dust skulle komme tilbage. Raphel kiggede hurtigt op da Dust kom ind af døren og kalde, hun rejste sig op og gik hen til ham og inden hun kunne nå at få set ordenligt på ham puttede hun sig ind til ham. "Jeg har savnet dig søde" hviskde hun blidt og smilede
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 19 af 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
» Why I'm chasing you, you ask? Because I'm hungry! //Rapheal
» look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//
» Nice to meet you, I think - Dust, Rapheal
» En glad Kaguya= rolig, en sur kaguya= dræber (Rapheal)
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth