Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
A simple shop//Becie// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
A simple shop//Becie// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
A simple shop//Becie// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
A simple shop//Becie// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
A simple shop//Becie// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
A simple shop//Becie// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
A simple shop//Becie// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
A simple shop//Becie// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A simple shop//Becie// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
A simple shop//Becie// Voteba13A simple shop//Becie// Voteba14A simple shop//Becie// Voteba15 
Lori
A simple shop//Becie// Voteba13A simple shop//Becie// Voteba14A simple shop//Becie// Voteba15 
Lenore
A simple shop//Becie// Voteba13A simple shop//Becie// Voteba14A simple shop//Becie// Voteba15 
Genevira
A simple shop//Becie// Voteba13A simple shop//Becie// Voteba14A simple shop//Becie// Voteba15 
Celenia
A simple shop//Becie// Voteba13A simple shop//Becie// Voteba14A simple shop//Becie// Voteba15 
Renata
A simple shop//Becie// Voteba13A simple shop//Becie// Voteba14A simple shop//Becie// Voteba15 
Jake
A simple shop//Becie// Voteba13A simple shop//Becie// Voteba14A simple shop//Becie// Voteba15 
Sasha
A simple shop//Becie// Voteba13A simple shop//Becie// Voteba14A simple shop//Becie// Voteba15 
Abigail
A simple shop//Becie// Voteba13A simple shop//Becie// Voteba14A simple shop//Becie// Voteba15 
Elizabeth
A simple shop//Becie// Voteba13A simple shop//Becie// Voteba14A simple shop//Becie// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

A simple shop//Becie//

Go down

A simple shop//Becie// Empty A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 20:35

S: Bazaaren.
O: Mennesker i massevis, larm, og farverige boder overalt, med sælgere, der alle råber i munden på hinanden.
T: Omkring middag, plus/minus
V: Høj sol og blå himmel

Gaden var proppet med mennesker, og det virkede til at alle forsøgte at masse sig hen til det samme sted. Næsten alle. Ved en lille lilla bod, stod Zakériel, i skyggen fra den bagende sol. Han studerede grundigt en serie af bøger, som sælgeren påstod var af aller højeste kvalitet, selvom han nu mere var på udkig efter nogle slidte bøger som han kunne reparere. Zakériel viftede en flue væk fra hans ansigt, mens han overvejede om han skulle købe eller ej.
En person støder ind i ham, og han vender sig brat om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 21:54

"Undskyld, undskyld," sagde Lily forskrækket, da hun opdagede at hun var kommet til at gå ind i en. Hun bukkede sig ned og samlede en slidt bog op, som hun havde tabt i sammenstødet. "Det må du virkelig undskylde. Jeg havde ikke set, du stod lige der. Jeg er altså virkelig ked af det..." Lily stoppede det. Hun kunne godt se, at hun bare blev ved med at gentage sig selv. Hun så på fyren, hun var gået ind i, og sendte ham et nervøst smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 10:43

Zakériel stirrede forundret ned på den lille pige/kvinde, shapeshifter ting, som stod fortumlet foran ham. "Det, okay." Han gengældte hendes smil, og viste alle hende sine skarpe tænder. sælgeren som stod bag ved ham, forsøgte stadig at overbevise zak om at købe de der bøger, så Zak stak hurtigt hånden ned i en af sine mange lommer, og smed nogle sølvmønter på den småtykke mands disk.
han kiggede tilbage på pigen.
"Hvad laver en fin lille pige som dig her?" Spurgte han koket, og kørte sine fingre gennem sit hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 20:37

"Øøh.." Lily øjne flakkede rundt på alt muligt andet end lige præcis ham, som stod foran hende. "Det som alle andre laver i en butik... kigger på ting og... køber dem." Hendes øjne faldt tilbage på fyren foran hende. Hun sendte ham et hurtigt smil, trak på skuldrende, vendte sig om og begyndte at gå. Hun gik om bag en reol, hvor hun regnede med, at han ikke kunne se hende mere, før hun stoppede med at gå. Hun havde aldrig prøvet noget lignende. Ikke nok med at hun var kommet til at gå ind i en person. Hun var også lige ved at blive opdaget. Hun måtte hurtigst muligt væk herfra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 16:44

Han stod lidt fortumlet i et kort sekund. Zak skulle lige til at spørge om hun havde travlt, men så, allerede inden han kunne nå at sige hermonanucleoses, var pigen væk. Hun havde virket lidt distanceret, og desuden troede Zak ikke på, at hun bare var, der for at købe ting.
Han stod lidt og overvejede sine muligheder. På den ene side kunne, og burde, han gå tilbage til sit hotelværelse og gå igang med at restorere de bøger han lige havde erhvervet sig . På den anden side, flakkede hende pigens blik lige en tand for meget, og hendes blik var lidt for ufokuseret. Desuden virkede hun også lidt anderledes, som en type, man ikke mødte for ofte.
Han stak bøgerne ned i sin rygsæk, og gik ad den vej pigen var forsvundet af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 22:30

Lily så fyren komme hen mod hende, så hun skyndte sig at lægge bogen på en tilfældig hylde, glatte lidt på sit hår og tøj, og vende ryggen til ham. I det hele taget bare se ud som om, hun var fuldt optaget af alt muligt andet. Hun prøvede samtidig at se så normal ud som mulig, det var vigtigt. Hun havde ikke just set alt for uskyldig ud da han havde spurgt hende om hvad hun lavede, hvilket havde været et meget uklogt træk at gøre af hende. Hun gik hen til en hylde, med alle mulige ligegyldige pynteting på og stod bare og så på dem, med det eneste formål, at få afledt opmærksomheden væk fra denne fyr.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Apr 2013 - 16:00

Han begyndte at blive irriteret på pigen, der tydeligvis ignorerede ham, Zakériel Goulion, men ikke af de samme grunde som folk normalt ignorerer ham for, (Påståelighed, hvis han var tilklamrene, eller ikke ville give op på en date osv.)
Men han havde normalt en modstand over for sådan noget, så han kørte sit lange hår væk fra sit ansigt, gik om foran hende, for så at sende hende et charmernde smil.

// Lidt ala det her : [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] 0:11 //

"Hey, jeg tror vist ikke helt at du har rent mel i posen, som man siger. Og jeg tror at The Guardians vil være meget intreserede i dig, og jeg ved lige præcis hvordan man skal tilkalde dem, med mindre du kunne invige mig i hvad der foregår?"
Zakériel havde før været nysgerrig, og han havde lært sig flere metoder af overtalelse, så nu måtte han jo bare prøve sig frem.

//Undskyld hvis der er stavefejl hist og her, skriver fra min mobil//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013 - 23:38

Lily så mistroisk på fyren, da han sendte hende det dummeste smil, hun længe havde set.
"Nåå, og hvorfor tror du så ikke det?" spurgte hun, mens hun så lidt på de ting, som stod på reolen, og samtidig prøvede at ignorere, at han truede hende med at sende politistyrken efter hende, men det var vist ikke til at komme udenom.
"Altså, hvis det er fordi, jeg har virket en smule uhøflig, skal du ikke tage dig af det," sagde hun og så nu på ham. "Mit navn er Lily, hvad med dig?" spurgte hun og rakte sin hånd frem mod ham.
Hun blev nødt til at holde hovedet koldt og virke så neutral som muligt, så hans idé om hendes urene melpose hurtigt blev glemt.

//Det ser fint ud. Det vigtigste er jo bare, at det er læseligt :-) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Tors 11 Apr 2013 - 16:08

Zakériel lagde godt mærke til hendes falske ro, og han kunne ikke lade være med at smile igen. Hende her kunne blive sjov at drille. Hun ignorerede ham stadig en smule, holdt blikket på varene i butikken, men bukkede under, nok fordi han bare blev stående, med sine arme afslappet over kors.
"Åh, tro mig, det er ingenting fra hvad jeg har oplevet. Mit navn er Superstar-Galactica McAwesomeville, men du kan bare kalde mig Zakériel, eller Zak." Han blinkede til hende, og tog hendes udstrakte hånd. Han klemte en smule til, for at vise, at han ikke glemte hans mistanke lige med det samme.

//dubidubidubahh... A-gent-P~//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Fre 12 Apr 2013 - 23:55

"Ookay. Hyggeligt at møde dig Zak," sagde Lily og trak sin hånd til sig igen. Hun var ikke just begejstret over denne fyrs underlige optræden, men det var jo nok bare sådan han var, så det var jo godt hun snart skulle væk fra denne butik.
Hun havde ingen intentioner om at blive bragt til The Gardians, så hun skulle bare være venlig, og forhåbentlig forsvinde i mængden af væsnerne.
"Hvad laver du her egentlig?" spurgte hun. Ikke fordi hun var særlig nysgerrig, men fordi hun gerne ville have afledt hans tanker væk fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Lør 13 Apr 2013 - 15:33

Zak lænede sin afslappet op af en af de mange reoler, og forberedte sig på hendes næste reaktioner. Ville hun stikke af, eller bare forsøge at aflede hans opmærksomhed fra hendes melpose?
Hun gik med afledningsmanøvren, og foregav at være interesseret i hans grund til at være i bazzaren. "Tjo, jeg vågnede her i morges og synes eg havde lyst til at bevæge mig lidt væk fra min lille lejede hule på kroen. Men selvfølgelig kan man jo ikke bare sådan tage afsted på tom mave, så jeg startede med at klæde mig på, og gik så ned for at få noget at spise, jeg var lidt i tvivl om hvad jeg skulle vælge, men gik så til sidst med dagens specialitet..." Zak kørte der ud af, og snakkede løst og fast om hvilke handlinger, der havde ført ham til bazzaren den dag, uden at glemme en eneste detalje. Han plaprede glad afsted, stadig uden at løsne sit blik fra hendes. ud af øjenkrogen holdt han også øje med om Guardianen, der stod og nød en bagel, var på vej væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Apr 2013 - 21:00

Lily betragtede ham stå der, lænet op ad reolen og plapre løs og hendes tanker var med ét, et helt andet sted. *Og jeg som spurgte hvad han lavede her, ikke hvad han havde lavet hele sin dag* tænkte hun og himlede med øjnene. Hun vente uinteresseret ryggen til ham, tog den slidte bog fra hylden, hvor hun før havde lagt den, og begyndte ligeså stille at bevæge sig videre gennem butikken.
Hun håbede på, at han var for optaget af sin egen pludren, til at opdage, at hun var på vej væk, og snart ville hun da også til at bevæge sig ud ad butikken. Hun var dog ikke sikker på, om han stadig holdt øje med hende, for den risiko ville hun ikke tage. Ikke når The Guardians var lige i nærheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Apr 2013 - 21:51

Zak havde ikke moret sig nær så meget i lang tid, pigebarnet var tydeligvis irriteret på ham, og han var lige ved at grine, da hun demonstrativt vendte ryggen til ham, og begyndte at gå sin vej. Han kiggede dog kort på den bog hun gik med, og hævede øjenbrynene. Det eksemplar havde han ikke set, i bogstaveligtalt, hundrede år. Zak fulgte efter pigen, og hans rablende nåede til sin ende. "Og det er det jeg laver her." Han strakte en arm ind foran hende, og blokerede hendes vej. "Hvorfor har du så travlt, jeg synes da vi hygger os?" Han grinte ned til hende. Bogen hun stod med fangede stadig hans blik, men han forsøgte at lade være med at stirre. Guardianen stod og snakkede livligt med en eller anden gammel ven, og så ikke ud til at skulle gå lige med det samme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 21:39

"Nå ja, vi hygger os," sagde Lily og himlede med øjnene. "Faktisk har jeg en lille smule travlt, så... farvel." Hun skubbede sig forbi Zak og gik ud ad butikken, men nåede ikke længere end et par skridt, før hun vente sig om og så på ham.
"Hvorfor interessere jeg dig egentlig så meget?" spurgte hun. "Jeg er jo bare en fremmed kvinde, som ville et hurtigt kig ind og ud ad butikkerne. Ikke andet." Hun trak opgivende på skuldrene og så på ham med korslagte arme.
Lily havde nok en lille anelse, hvorfor hun interesserede ham. Nok mest for sin underlige opførelse og den måde, hun bare hurtigt ville væk på, men hun håbede bare, at han ikke havde lagt mærke til noget af det, hvilket der nok var meget lille sandsynlighed for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A simple shop//Becie// Empty Sv: A simple shop//Becie//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum