Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Why should I care huh? Tell me! -Nille- EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Why should I care huh? Tell me! -Nille- EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Why should I care huh? Tell me! -Nille- EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Why should I care huh? Tell me! -Nille- EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Why should I care huh? Tell me! -Nille- EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Why should I care huh? Tell me! -Nille- EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Why should I care huh? Tell me! -Nille- EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Why should I care huh? Tell me! -Nille- EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Why should I care huh? Tell me! -Nille- EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba13Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba14Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba15 
Lori
Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba13Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba14Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba15 
Lenore
Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba13Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba14Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba15 
Genevira
Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba13Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba14Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba15 
Celenia
Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba13Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba14Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba15 
Renata
Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba13Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba14Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba15 
Jake
Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba13Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba14Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba15 
Sasha
Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba13Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba14Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba15 
Abigail
Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba13Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba14Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba15 
Elizabeth
Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba13Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba14Why should I care huh? Tell me! -Nille- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 22:31

S: Starten af slavemarkedet.
O: Et par hestevogne kører forbi, hvor man kan hører gråd og råb fra de købte slaver.
T: Eftermiddag.
V: overskyet og vandkoldt.


Han hadede det. Lyden af slavernes skrig, når de blev kørt væk i hestevognen. For det meste var det kvinde skrig, og børneskrig, hvilket fik det til at krybe ned af ryggen på ham, da det mindede ham om ham selv og hans tur nede i den mørke kælder, hvor han kunne hører kvinderne græde og skrige hver gang døren blev åbnet og oplyste den ellers så mørke kælder. På en måde, ønskede Josh at det aldrig ville være sket, at han ikke var født, for hvad nu hvis han endte med at være som sin far? Det kunne han ikke resikere.. Han ville blive alt det han hadede.. hadede.. Det ord tog hårdt fat i ham og smed ham hen på et helt andet emne. Hvorfor skulle han være bange for at blive hadede, det gjorde folk jo allerede? Den eneste som rigtigt holdte af ham, var sikkert Jacob, alle andre ville ikke lægge mærke til hvis han forsvandt. En flamme opstod inde i ham og pludselig lyste de brune øjne op, det var både hans evne og hans had.. Der var virkelig noget i vejen med den unge engel, men desværre kunne han ikke selv finde ud af hvad det var.. Var det frygten for at blive som sin far.. var det hadede til at hans mor havde forsøgt at kvæle ham eller var det frygten for at ingen ville elske ham?..
Han lukkede sine øjne hårdt i, inden han vredt tog sin dolk op af dets beholder og kastede det hen imod et træ, for at komme af med nogen agrassioner.. Hans blik var koldt.. Han ville have svar på noget, men anede ikke hvad.. han ønskede at ende sit liv og det kunne han kun gøre ved at dræbe en ung lille engel..


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 16:00

Påklædning 1, profil.

Nille som havde to daggert i sine læder støvler, og det sorte løst, gik hen imod slavemarkedet. Ikke fordi hun skulle have en slave, men fordi hun havde nogle hun skulle befrie. Det var ikke noget hun ville blive betalt for, men noget hun gerne ville gøre. Hun sukkede lavt.. Hun hadede slaveejere. Det var hendes pligt at befrie slaverne. Der var dog en hun tillod have slaver, og det var Rafael. Han var hendes leder, og hun ville ikke bare lade ham miste sine slaver. Han havde jo gjort en del for hende, og hun ville ikke stikke ham i ryggen, eller noget. Hun var hans censor. Hun kunne endda finde på at hjælpe ham med at torturere sine slaver, hvis han bad hende om det. Hun ville se det som en ære. Nille stoppede op da hun nåede sit mål. Hun trak den ene daggert op af den ene læder støvle, og listede hen bag vagten. Hun skar hans strube over. Hun tog nøglerne fra hans bukselomme. Hun listede hen til skuret, og låste op. Hun åbnede døren, og kiggede ind. Børnene klynkede, og kvinderne holdte om dem. Nille trådte ind. "Bare rolig, jeg gør jer ikke noget." Hun sagde det blidt og smilede skævt. Hun puttede daggerten i læder støvlen igen. "Jeg hedder Nille, jeg er Skammeren." Håbet lyste op i deres ansigter. De rejste sig op, men en af kvinderne blev stoppet. Hun var blevet lænket. Nille rynkede på panden, og gik hen til kvinden. Hun bed sig i underlæben, hun kunne ikke befri kvinden... Nille kiggede rundt, og fik øje på et sværd. Der var gemt under nogle tæpper. Dog ikke godt nok gemt. Nille gik hen, trak tæpperne til side, tog sværdet, gik hen til kvinden, og hævede sværdet over hovedet. Hun slog sværdet hårdt ned i lænken så den blev ødelagt. Hun slog engang til, og lænken blev ødelagt til to. Nille hjalp kvinden op, kastede sværdet væk mod tæpperne, og hjalp slaverne ud af slavemarkedet. De takkede hende, og skyndte sig væk til deres familie. Nille sukkede lavt, smilede for sig selv, og gik lidt væk. Lyden af en kniv der blev kastet ind i et træ, dragede hende hen imod en skikkelse. Hun smilede stort da hun så skikkelsen. Jep, hun havde glemt om Toby, for hun var lykkelig over at have befriet nogle slaver.
"Josh!" Råbte hun, og løb hen til ham. Hun havde faktisk savnet Josh.. Det havde været så længe siden. Hun stoppede op bag ham, og rodede ham drillende i håret. Hun stillede sig foran ham, og blev så lidt overrasket. Han så... Vred ud. "Hvad er der galt?" Spurgte hun blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 20:49

Han havde ramt lige præcis der hvor han ville på træet, han var ved at blive dygtig til at bruge den, hvilket kun var en fordel eftersom der var så mange former for farer, specielt når han var en omvandrende blodpose, som Caroline engang havde kaldt ham, hvilket bare førte ham tilbage til tanken om at han kunne ende som sin far, hvis han.. Han rystede tanken ud af hovedet, for derefter med kolde bevægelser gik hen og hentede dolken. Til at starte med havde det ikke været så nemt at trække den ud som han troede, men til sidst fik han den endelig ud og puttede den tilbage i dets beholder. En stemme så glad og bekendt, fik ham kort ud af sine tanker, også da han så hvem det var, men så snart hun spurgte ham om hvad der var galt, kom han tilbage til tanken igen og bed tænderne sammen, for ikke engang at skulle kaste dolken et eller andet sted hen. Han så på hende, stadig med et vredt blik i sine øjne.
"jeg.. Jeg er så forvirret Nille.. alting er så forvirrende.. alt er bare forkert.. jeg.. grr.." vrissede han og vendte kort ryggen til hende, og kørte en hånd igennem det brune hår. "Jeg kan ikke finde hoved og hale i mig selv længere!" Man kunne hører at han var vred, men også fortvivlet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 22:43

Det vrede blik i hans øjne, var ikke noget hun brød sig om. Hun havde lyst til at sige at han skulle tage det væk. Men, det kunne han jo ikke bare. Det var ikke altid noget man kunne bestemme over. Da han vendte ryggen til hende, rynkede hun på panden.
"Lad vær med at vende ryggen til." Sagde hun, lidt skarpt. "Det hjælper ikke at vende ryggen til." Hun lagde armene over kors. "Se på mig." Hun sagde det mere blidt.
"Hvorfor er alt forkert?" Spurgte hun, og lagde hovedet lidt på skrå. "Hvad er der sket Josh?"
Hun glemte alt om Toby, nu skulle hun hjælpe Josh.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 18:59

Lad være med.. Et kort øjeblik havde han lyst til at vrisse af hende, om at hun ikke skulle give ham ordre eller bestemmer over ham, som en hver anden rasende "teenager" nok ville gøre. Men han undlod det og vendte sig om imod hende igen, stadig med et vredt blik i sine øjne, selvom han forsøgte at holde det nede og ikke lade det gå udover Nille, da det allerede havde gået udover Caroline.. Nu skulle det ikke gå udover flere, det værste ville nok være at det gik udover Jacob.. ja, det ville nok være det værste.. Han rystede på hovedet, knyttede sine næver og forsøgte at tale til hende, men kunne ikke få et ord frem.
"Jeg mødte min bror.. han er ligesom min far.. Jeg vil ikke være som ham.. men hvad nu hvis jeg gør.. jeg har vreden og dæmonen i mig jeg.. grr.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:24

At vrisse af Nille, var ikke en god ide. Overhovedet. Man ville straks få igen, bare værre. Man ville nok få en trussel om at man skulle snakke pænt til en Skammer, ellers ville skammen rulle ind over ens krop og sind! Hun kiggede blidt på ham da han vendte sig mod hende. Hun ignorerede det vrede blik i hans øjne. Hun lagde en hånd på hans kind da han var færdig med at snakke.
"Slap af." Hviskede hun blidt. "Du er ikke som dem. Du er bedre." Hun smilede blidt. "Du skal bare stole på dig selv. Der er personer der holder af dig, fordi du er som du er. Du er en venlig, høflig, sød og sjov dreng, josh. Alle har en negativ side, og den side bliver stærkere hvis man tvivler på sig selv. Du skal stole på dig selv, for ellers bliver tager din negative side over." Nille vidste hvad hun snakkede om. Hun talte erfaring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:52

Han lyttede til hende og han måtte indrømme at det hjalp en lille smule, men Josh var som en tikkende bombe nu, bare han kom ud for noget der kunne minde ham om hvem han var, så fik han straks vrede tanke og havde endda lyst til at gøre en ende på sig selv, ved at dræbe lille Josh.. Hvis lille Josh døde, ville han være forsvundet helt, i modsætningen til hvis han kun dræbte sig selv. Det ville være selvmord, men mord på samme tid, for trods alt ville han dræbe en uskyldig lille dreng.. Eller, uskyldig og uskyldig, det var ham selv og han kunne ende med at være en stor skade for alle.
"Men Nille jeg.. Der er ikke andre end Jacob der holder af mig.." hviskede han og kiggede ned i jorden. "Min negative side.. den.. jeg er bare så forvirret.. Jeg er så forvirret at jeg har lyst til at dræbe mit unge jeg.. gøre en helt ende på mig selv.." Han kiggede op på himlen og hakkede i sin stemme. "Trods alt, er min eksistent ikke meningen,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:03

Nille stivnede kort over hans ord. Dræbe sit unge jeg? nej! Det fik han ikke lov til! Om hun så skulle binde ham fast til en stol, han ville ikke få lov! Hendes øjne blev kort kolde, men hurtigt varme og blide igen. Hun tog sin hånd til sig. Hun ville ikke røre ved en der overvejede... Mord, selvmord.. Hvad det nu var. Hun sank en klump.
"Hvem siger det kun er Jacob?" Hun hævede et øjnebryn. "Jeg holder også af dig, Josh." Hun rynkede på panden. Talte hun nu slet ikke med mere? Hm.. "Du slår ikke den yngre Josh ihjel." Hendes stemme var lidt skarp. "Hvad får dig til at tro din eksistens ikke er meningen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:48

Det var ikke fordi nille ikke talte, men han vidste jo udmærket godt at hun ikke holdte af ham så meget igen.. Eller det troede han i hvert fald ikke..
"Gør du?" Spurgte han og så en anelse spørgende på hende. " jeg har altid troet at du så mig som en irriterende knægt der var en klods omkring dig og jacobs ben," ham mumlede en anelse og kiggede ned i jorden. "Undskyld, det var ik meningen at opfører mig som om at du ikke eksistere.. Jeg holder skam også af dig nille.. Men ja.." Han rystede på sit hovede, kørte en hånd igennem sit hår og kiggede fortsat ned i jorden. "Jeg tror heller ikke at jeg kan dræbe ham.. Min eksistens.. Jeg er jo et voldtægtsbarn.. Min mor ville ikke have mig, men hun havde i forvejen en familie.. To døtre.." Han kiggede op på hende igen. "Derfor,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 17:23

Nille kiggede blot på ham med et roligt blik. Dog var der et tegn af kulde i hendes øjne. Jep, hun var ved at pakke følelserne ned.
"Ja." Svarede hun kort og så væk. "Hvorfor skulle jeg dog det?" Hun rynkede på panden og så stift på ham. Hun rystede på hovedet og lagde armene over kors.
"Men...?" Hun hævede et øjnebryn og så spørgende på ham.
"Du ville alligevel heller ikke få lov til at dræbe ham." Sagde hun lavt. "Og bare fordi du er et voldtægtsbarn må du ikke leve?" Hun slog opgivende ud med hænderne. "Seriøst, Josh! Så brug dog din hjerne!" Hun så lidt irriteret på ham. "Du har al mulig ret til at eksistere."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 21:37

Brug hans hjerne!? Hurtigt sendte han hende et hårdt blik, som der skulle forstås som et, var din mund! Han havde ikke gjort andet end at bruge den hele sit liv, forsvaret sin mor så godt han kunne nede i kælderen, undgå alle former for farer og nu når han stod óg havde brug for gode råd, så var det eneste hun kunne komme med var at han skulle bruge sin hjerne. Dæmonen i ham ville vrisse af hende, endda skubbe til hende og bede hende om at forsvinde! Men engel i ham stoppede ham og i stedet, lagde han bare armene på kors, inden han kiggede alvorligt på hende, ignorerede fuldkommen det irriterede blik hun sendte ham.
"Lige meget, glem hvad jeg sagde, jeg burde have vidst at du ikke ville forstå, alle siger til mig at jeg fortjener at leve.. men det gør jeg egentlig ikke, jeg var slet ikke meningen! Min mor blev voldtaget, voldtaget! Og før det havde hun en familie og to døtre der var meningen, men jeg.. Jeg.." Han knurrede arrigt og vendte ryggen til hende igen. "Jeg er en fejl.. Det er hvad jeg er.. Hvis jeg ikke dræber mig selv ender jeg som mine brødre og det ville jeg ikke gøre overfor nogen som helst.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 11:33

Hans blik fik de sorte prikker tilstede i Nilles øjne. Nu skulle han passe på! Selvom hun holdte af ham, kunne hun sagtens finde på at bruge sin evne mod ham! Hvis han gjorde noget forkert, ville Skammen rulle indover ham. Hun frygtede ikke hans evne. For hun var jo, trods alt, mental stærk. Hun var Skammer, så selvfølgelig var hun meget meget meget mental stærk.
"Pas hellere på med hvad du gør." Hviskede hun truende.
"Nu holder du kæft!" Snerrede hun. "Du vil dræbe dig selv, hva? Prøv og tænk over hvad det er du selv siger!Du vil tage en lille drengs liv, Jacob mister dig, og hvordan tror du lige han vil reagere på det?" Hun havde lyst til at give ham en lussing. "Jeg har mistet Toby! Jeg kan godt fortælle dig hvordan jeg reagerede!" Hendes øjne slog lyn. Hun var klar til at slå ham hvis det endelig skulle være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 18:56

Hun truede ham, men han tog det egentlig ikke på sig. Ligesom at hun ikke var bange for hans evne, var han skam hellere ikke bange for hendes. Begge deres evner kunne de bruge via deres øjne, så hvis de bruget dem på samme tid, ville de begge få hovedpiner da de to evner ville støde sammen og måske endda frastøde hinanden. Josh var ikke bange for at skamme sig, det gjorde han allerede nok i forvejen og frygt ønskede han hellere ikke at se i øjnene længere, den var skubbet væk og det eneste han kunne se lige nu var mørke tanker, selvom han prøvede at forhindre sig selv i det.
Han knurrede lavt over den måde hun snakkede til ham på.
"Jeg bestemmer fandme selv hvornår jeg skal holde kæft! Du bestemmer ikke over mig! Og ja, jeg ved at han ville tage det hårdt, men han er så også en af de største grunde til at jeg vil blive her!" Han vendte endnu engang ryggen til hende, knyttede hårdt sine hænder og kiggede ned i jorden, for ikke at kaste sin dolk endnu engang. Hver en muskel var spændt, indtil han tog en dyb indånding og slappede af..
"Jeg.. Jeg ønsker bare svar på noget.. Noget.. Jeg har som om at der ikke findes et svar på.." Hans stemme var lav og lød nu mere håbløs end vred.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 20:53

Hendes øjne blev sorte. Hun kunne ikke styre sin evne lige nu. Hendes vrede samlede sig og udviklede det til stærk raseri. Hun løftede sin hånd... Og stak ham en lussing da han havde sagt det med han selv bestemte når han holdte kæft, og så videre. Lussingen var ikke særlig hård, nærmere blid, men den var der.
"Var din mund!" Hun tog hånden til sig, og trådte tilbage. "Du har bare af at snakke ordentligt til en Skammer, som også er censor for Dæmonernes leder!" Snerrede hun. Da han vendte hende ryggen igen, tog hun hårdt fast i hans skulder, og tvang ham til at vende fronten mod hende. Hun lagde armene over kors.
"Hvad er dit spørgsmål så?" Spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 21:14

Det gav et lille smæld fra sig og selvom det egentlig ikke gjorde særlig ondt, men det var mere tanken om at hun faktisk havde givet ham en lussing, hvilket han egentlig ikke forstod. Hvad havde han lige sagt, ikke andet end han havde forsvaret sig selv og at hun ikke bestemte over ham, det var jo sandt! Der var ingen som skulle bestemme over ham, ikke nogen som helst! En trang til bare at gå sin vej, lade hende stå alene og ikke kigge sig over skulderen gik igennem ham, men det ville alligevel ikke nytte noget. Han blev bare stående og kiggede slet ikke på hende, da han ikke vidste hvad han skulle sige, eftersom han var en smule bange for at slå hende igen eller noget i den stil. Langsomt spredte han sine læber for at svarer på spørgsmålet, men han kiggede ikke på hende..
"Det kan være lige meget, som censor og skammer har du vel ikke tid til den slags problemer vel?" sagde han en anelse irriteret, inden han endnu engang vendte ryggen til hende. "Mit spørgsmål er egentlig meget simpelt.. Hvor hører jeg til?.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 21:44

Nej, nu var det nok! Hvor vovede han at være så flabet overfor hende! Hun fik helt lyst til at slå ham igen, men det var nok ikke den bedste ide. Hun fortrød allerede at have slået ham den ene gang. Hendes øjne lynede af raseri. Hun stirrede på hans ryg.
"Som Skammer er det min pligt at hjælpe andre. Som Censor... Det må du ikke vide." Hun så væk.
"Her er svaret. Du hører til der hvor du føler dig mest hjemme. Mest tryg." Hun kiggede på hans ryg.
"Jeg går nu. Undskyld fordi jeg slog dig, men du trænger seriøst til at se lidt positivt på tingene. Du kan opsøge mig når du nu engang har tænkt dig at snakke ordentligt, og opføre dig pænt." Hun begyndte at gå væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 16:18

Når han havde lært at opføre sig pænt.. Th, det var jo hende som slog ham, også bad hun ham om at opføre sig pænt. Hun burde vist at lærer at være overfor andre, som hun ville have de skulle være overfor hende. Tanken om at Jacob elskede hende, fik ham til at fjerne tanken om at gå hen og sige et par ting eller to, selvom det var meget fristende. I stedet blev han bare stående, for derefter at tage sin hætte over hovedet og sin dolk op af lommen. Han så lidt på den, vuggede den rundt i sin hånd, inden han udstødte et suk og kastede den endnu engang hen imod et træ. Han var ved at blive ret så profesionel til at kaste den, hvis han selv skulle sige det. Med opgivende skridt, gik han hen og fjernede den fra træet og puttede den i dets beholder igen, inden han løb hen imod Ashen wood forest, for at finde sit yngre jeg og Jacob.. Hvorfor han ville det, vidste han ikke, men han vidste bare at han måtte gøre noget.. Var det dræb.. Eller var det at give op og fortælle Jacob det?.. Han fortsatte med at løbe..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 19:56

Nille gik videre væk fra ham... Da hun nåede sit hus sendte hun en snigmorder hen til Josh, der skulle holde øje med ham.

Snigmorderen var dæmon. Sjæledæmon. Han havde skyndet sig, og kunne nu se Josh. Han fulgte efter Josh ind i skoven. Han kravlede op i et træ, og trak sin bue. Han tog en pil og sigtede efter Josh... Men så huskede han Nilles ord. Ikke skad ham. Han lagde pilen i pilekoggeret igen, og buen på ryggen. Han hoppede elegant og lydløst ned fra træet, så han nu stod foran Josh, lidt væk.
Han trak sine to små sværd.
"Stop! Ifølge Censor Nille, må jeg ikke lade dig gå videre!" Sagde snigmorderen. Han havde sine sværd rettet mod Josh.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

//Du må ikke dræbe ham//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:21

Han løb og løb, vidste egentlig ikke hvad han ville. Det var som om at han opdigtede alt det han ville, inden han nåede til Jacobs hus. Han ville fortælle Jacob at det var ham, det var han nød til! Han trængte sådan til at snakke med ham og det kunne han ikke så længe han gik i fortiden, hvor denne Jacob ikke anede noget om at han var der. Det skulle være slut nu, han ville fortælle ham det! Tanken om at dræbe sig selv, forsvandt langsomt, imens han kom tættere og tættere på ashen wood forest, nu hungerede han bare efter at slappe af og få en sten løftet fra hjertet.. Pludselig stod der en.. Snigmorder, eller noget i den stil foran ham, så han stoppede op med det samme og løftede på et øjenbryn af det sværd han pegede imod ham.. Nille.. Han sukkede lidt ved tanken, for derefter at kører en hånd igennem sit hår.
"Nille bestemmer ik over mig, hun er censor for dæmonerne og jeg er ikke en dæmon, jeg vil hen til min storerbror og det kan hun ikke stoppe mig i," sagde han og kiggede alvorligt på manden. "Lad mig komme forbi,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 14:48

Snigmorderen knurrede lavt. Hvor vovede den engel at snakke sådan om censor Nille! Han rettede sig yderligere, stadig med sværdene rettet mod drengen.
"Nej." Snerrede han. "Du bliver her."

En form for raslen, grene der blev knækket, kunne høres lidt væk fra dem. Nille trådte ud af træernes skygger. Hun havde fortrødt. Hvis Josh ville slå sig selv ihjel, så fred da være med det. Hun gad ikke mere. Ingen ville jo have hendes hjælp. Hun gad seriøst ikke mere. Alle hun ville hjælpe, skubbede hende væk, og blev sure på hende. Ja, hun havde slået ham, men han kunne sgu da bare snakke pænt til hende!
"Lad ham være. Gå hjem." Hun sagde det til snigmorderen. Snigmorderen bukkede, sendte Josh et advarende blik, og gik så mod Nilles hjem. Nille så på Josh. "Du fatter ingenting. Jeg er Censor for dæmonerne, ja.. Men jeg er Skammer. Hvilket betyder at du skal til at snakke pænt. Bare fordi du har din evne frygt, betyder det ikke du er stærkere end mig." Hun trådte tættere på ham. "Glem alt hvad jeg har sagt. Jeg beklage at jeg slog dig, men du bad selv om det." Hun trådte tilbage. "Det er slut. Jeg hjælper ikke andre mere. Hils Jacob fra mig. Måske ser jeg ham ikke mere.. Hvis jeg har tænkt mig at gøre det jeg vil lige nu." Hun vendte ham ryggen og begyndte at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 15:51

Han skulle lige til at sige noget, da en raslende lyd, fik ham til at vende hovedet og sende Nille et skævt smil, da han så at det var hende der kom frem. Han kunne ikke rigtig finde ud af om han var glad for at se hende, eller om han hellere ville have hende til at gå sin vej, lige nu tog han den bare med ro og smilte skævt til hende, lod ikke mærke til at snigmorderen forsvandt. Så han bemærkede hellere ikke det advarende blik. Efter at have lyttet til det Nille have sagt, kunne han ikke holde sin mund lukket, da han ikke syndes at hun kunne tillade sig at snakke sådan, lige meget til hvem det var.
"Hør Nille," sagde han højt og tydeligt. "Jeg tvivler ikke på at du er stærk, men du må holde op med at gå og undervudere andre," Han syndes hun undervuderede ham, at hun fik det til at lyde som om at hun var den stærkeste i verden, hvilket hun ikke, det var der ingen der var. "Og selvom du er en skammer, så kan du ikke vide om du er stærkere end mig," han snakkede stille og roligt til hende, hverken hånende eller ledt. "Jeg undskylder at jeg ikke talte pænt til dig, men jeg undskylder ikke at jeg ikke talte pænt til en skammer, for lige nu.. syndes jeg at du undervudere alt omkring dig som skammer.. Jeg holder af dig, men jeg vil ikke finde mig i at du undervudere mig og andre," Han blev stående og så hende gå, takket være hende havde han nu mistet lysten til at tage nogen steder hen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 16:19

Hvert et ord han sagde var som at få fat glasskår i hjertet. Hun var stoppet op,havde ryggen vendt mod ham, og et tomt blik rettet mod stien foran hende. Hun trak ikke vejret. Hun bevægede sig ikke. Der gik flere minutter før hun sagde noget.
"Glem det, Josh." Hun kiggede ned. "Du forstår alligevel ikke hvad jeg har været igennem." Hun smilede svagt. "Jeg så min egen søn blive dræbt for øjnene af mig. Min mormor, eller.. Hun er åbenbart min mor, løj for mig. Hun var den eneste... Den eneste der forstod mig.. men hun løj for mig, hele mit liv.. Alt i mit liv var en løgn. Mit liv er en løgn. Jeg har en søster, jeg ikke kendte til.. For ingen fortalte mig det. Jeg blev voldtaget. Jeg har været igennem så meget.. Men Tobys død.. Er det værste. Ingen forstår mig. Derfor hakker i ned på mig, anklager mig, og jeg ved ikke hvad!" Hun havde vendt sig mod ham. Sorgen var tydelig i hendes øjne. "Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det. Jeg vil dø. Jeg kan ikke mere." Hun vendte ryggen til ham igen, og gik videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 16:27

Han lyttede til hende, og han måtte indrømme at hun havde været ude for meget og det gjorde ham også ondt, men derfor så han ingen grund til at hun skulle undervudere ham. Selv havde han været ude for meget, så det at hun sagde han ikke forstod, gjorde en smule ondt på ham, som havde hun helt glemt hvor han faktisk kom fra og hvad der var sket for ham. Men, lige nu, så det ikke ud til at hun kunne tænke på andet end sin egen sorg, hvilket han godt forstod.
"Nille, du må ikke gå," sagde han roligt, inden han gik hurtigt op på siden af hende. "Måske tror du at jeg bare er en dum knægt, der ikke forstår en dyt og ja, det er jeg måske til tider, men tror mig når jeg siger, at det nytter ikke noget at give op," Han forsøgte at kigge hende i øjnene, imens han snakkede roligt til hende. "For bare lidt siden havde jeg lyst til at dræbe mig selv, men dine ord fik mig på andre tanker og nu syndes jeg du burde lytte til dit eget råd.. Jacob, han vil bryde sammen uden dig, du er censor, dæmonerne behøver dig og Caroline, du er hendes bedste veninde," Han stoppede kort med at snakke for at holde en pause. "Du må ikke give op Nille, du er en skammer og det passer vel ikke en skammer at give op vel?" Han snakkede stadig så roligt til hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 13:32

Du må ikke gå.
Han skulle fandme ikke bestemme over hende, så var det sagt! Det gad hun ikke! Han skulle ikke stå og give hende fucking råd! Det ville hun ikke finde sig i! Hun havde lyst til at skrige ham i hovedet om at det skulle han ikke sige! At det måtte han ikke fortælle hende! At hun ikke ville lytte! Der var så meget ingen forstod omkring hende..
"Du bestemmer så ikke lige hvad jeg gør." Sagde hun med en død stemme. Fuldkommen død. Ingen følelser. Hendes blik var også tomt. "Siger drengen der ville slå sit yngre jeg ihjel." Mumlede hun og blev bare ved med at gå. Ligeglad med hvad end han sagde.. Udover det til sidst. Hun stoppede op.
"Skammer eller ej, jeg bestemmer mit eget liv. Gudinden af skam, kan ikke længere bestemme over om jeg er død eller ej. Min søster er Skammer.. Skammerne ender ikke ved mig. Derfor kan jeg dø." Hun fortsatte med at gå igen. "Jacob har anklaget mig. Vi har skændtes." Mumlede hun blot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 17:10

Han sukkede over hende og lagde armene på kors, hvad pokker skulle han sige til hende, hvad han end sagde, så blev det modsagt, for bare lidt siden havde det været ham som var den ustyrlige teenager og nu var det hende. Det var simpelthen ikke til at finde rundt i, han ville jo gerne hjælpe Nille, men hvis hun ikke ville tage imod den, så var det ikke nemt at hjælpe hende. Heldigvis vidste han hvor meget Jacob elskede hende, så det bare at lade hende gå, ville nok ikke være det bedste en bror kunne gøre.
"Nej, jeg ved godt at jeg ikke bestemer over dig," sagde han roligt og viftede med armene, inden han placerede dem langs sin side. "Det er kun dig selv som bestemmer over dig selv," han nikkede til hende, inden han sukkede og adskilte sine læber, for at svarer på det andet. "Det er ikke skammeren jeg vil savne, Jacob vil savne og Caroline, nej det er dig Nille," Han kiggede hende i øjnene. "Alle par har diskusioner, det er skam meget normalt,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why should I care huh? Tell me! -Nille- Empty Sv: Why should I care huh? Tell me! -Nille-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum