Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Why do you come here i dont need you longer brother i learn to live alone and maby that is how it should be Rowan
Side 1 af 1
Why do you come here i dont need you longer brother i learn to live alone and maby that is how it should be Rowan
S Humvita ved min familles hus
V regn og torden
O ingen han har sendt alle tjeneste folkene hjem
TID 18,00
P http://data.whicdn.com/images/36092380/Whats-a-metter-Arthur-merlin-on-bbc-25797255-640-352_thumb.jpg
Richard stod ved vinduet ud til havet han var lige gået ind i hans brors soveværelse som lå ud mod selve byen og lande vejen. Han sukket og tænke tilbage på den gang de alle sammen havde boet her. Nu hvor han boet her alene han sukke og lytte til regne der lande på ruderne mens han selv gik ud fra brorens værelse. Han lagde sig ned i sofaen i stuen og kigget stadig ud mens en stemme talte til ham i hoved*hvad Lave du Richard du er udulig det alt sammen er din skyld* sagde stemmen hånligt til ham i hoved. Hvilket fik Richard til og flippe ud han hamret hans hånd ind i væggen og råbte af den eller det var nu mere til hans anden stemme. "skrid ud af mit hoved jeg ved det var min skyld men jeg kan ikke gøre en skid" sagde han vredt. Hvor han så træk hans hånd ud der nu blødte kraftige han gik mod køkken og forbandt hans hånd som han også havde forstuvet nu. Han sukket og gik mod døren der lød en banken på "hvem er det" sagde Richard og gik mod døren og så udenfor hvor en vente. Hans hoved var stadig ikke på plads da stemmen talte til ham igen *uh når ja den skuffet store bror komme nu*Richard var nød til og tag et par dybe indåndnige for ikke og skade sig selv eller flere i nu han kigget på den person der stod foran ham hans bror havde ændret sig meget så det ud til men de minde stadig meget om hinaden. Imens han kigget på ham "og hvorfor er du kommet tilbage til din lille bror nu" sagde han og kigget vredt og provokerte på ham.
V regn og torden
O ingen han har sendt alle tjeneste folkene hjem
TID 18,00
P http://data.whicdn.com/images/36092380/Whats-a-metter-Arthur-merlin-on-bbc-25797255-640-352_thumb.jpg
Richard stod ved vinduet ud til havet han var lige gået ind i hans brors soveværelse som lå ud mod selve byen og lande vejen. Han sukket og tænke tilbage på den gang de alle sammen havde boet her. Nu hvor han boet her alene han sukke og lytte til regne der lande på ruderne mens han selv gik ud fra brorens værelse. Han lagde sig ned i sofaen i stuen og kigget stadig ud mens en stemme talte til ham i hoved*hvad Lave du Richard du er udulig det alt sammen er din skyld* sagde stemmen hånligt til ham i hoved. Hvilket fik Richard til og flippe ud han hamret hans hånd ind i væggen og råbte af den eller det var nu mere til hans anden stemme. "skrid ud af mit hoved jeg ved det var min skyld men jeg kan ikke gøre en skid" sagde han vredt. Hvor han så træk hans hånd ud der nu blødte kraftige han gik mod køkken og forbandt hans hånd som han også havde forstuvet nu. Han sukket og gik mod døren der lød en banken på "hvem er det" sagde Richard og gik mod døren og så udenfor hvor en vente. Hans hoved var stadig ikke på plads da stemmen talte til ham igen *uh når ja den skuffet store bror komme nu*Richard var nød til og tag et par dybe indåndnige for ikke og skade sig selv eller flere i nu han kigget på den person der stod foran ham hans bror havde ændret sig meget så det ud til men de minde stadig meget om hinaden. Imens han kigget på ham "og hvorfor er du kommet tilbage til din lille bror nu" sagde han og kigget vredt og provokerte på ham.
Sidst rettet af Richard Lør 11 Maj 2013 - 15:12, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Why do you come here i dont need you longer brother i learn to live alone and maby that is how it should be Rowan
Rowan var ikke sikker på hvorfor de havde arrangeret dette møde. Det var tosset - han var ganske klar over at Richard ikke just ville være i godt humør. Snarere tvært imod. Dog følte han sig bundet til dette sted, og han var nødt til at genfinde sin broder, efter alle disse år.
Huset stod, som det havde stået den dag han tog afsted. Intet havde ændret sig; selv ukrudtet i haven så ud til at være det samme. Regnen silede ned, og han måtte lukke sin jakke godt sammen, for at undgå at blive helt gennemblødt. Med en knytnæve bankede han hårdt på døren. Han bad til at Richard ikke ville angribe ham så snart døren gik op. Hvad der ventede var dog ikke meget bedre.
Da døren gik op og deres blikke mødtes, smilte Rowan først, men det forsvandt dog hurtigt, så snart Richard talte. Hans ord var hårde og gjorde mere ondt, end knægten troede.
"Er det sådan du vil hilse på mig efter alle disse år, Richard?" spurgte han halv-såret. "Er det for sent at genskabe kontakten?" spurgte han og skævede ind ad døren. "Og har du tænkt dig at lade din bror komme ud af regnen og ind i sit barndomshjem, lillebror?" spurgte han; han ville ikke lade gode manerer holde ham tilbage.
Huset stod, som det havde stået den dag han tog afsted. Intet havde ændret sig; selv ukrudtet i haven så ud til at være det samme. Regnen silede ned, og han måtte lukke sin jakke godt sammen, for at undgå at blive helt gennemblødt. Med en knytnæve bankede han hårdt på døren. Han bad til at Richard ikke ville angribe ham så snart døren gik op. Hvad der ventede var dog ikke meget bedre.
Da døren gik op og deres blikke mødtes, smilte Rowan først, men det forsvandt dog hurtigt, så snart Richard talte. Hans ord var hårde og gjorde mere ondt, end knægten troede.
"Er det sådan du vil hilse på mig efter alle disse år, Richard?" spurgte han halv-såret. "Er det for sent at genskabe kontakten?" spurgte han og skævede ind ad døren. "Og har du tænkt dig at lade din bror komme ud af regnen og ind i sit barndomshjem, lillebror?" spurgte han; han ville ikke lade gode manerer holde ham tilbage.
Gæst- Gæst
Sv: Why do you come here i dont need you longer brother i learn to live alone and maby that is how it should be Rowan
Han kigget på hans storebror der stod gennemblødt og spurgte til og komme ind. Men Richard var ikke den af dem der havde skyld følse men han lod ham dog komme ind og gik til siden. Han kigget på Rowan mens han øjne stadig var tomme han havde lyst til og kramme ham og fortælle ham hvor meget han havde savnet ham men hans stolt hed forbød det. Han trække vejret tungt og lod ham komme ind mens han selv gik længere ind i huset. Han ville ikke skjule hvad han havde gjorde han sukket og mumlet så noget "du ved hvor dit værelse er og du kan vil stadig finde rundt i dit ejede hus ikke" sagde han og gik så ud til havet uden og tænke på det møg vejr der var. Han sukket og kigget så på vejret og så så et skib som ikke havde særlig mange fejl der jo hurtig kunne blive lavet han overvejet og gå ind til Rowan men ikke i nu ville han undersøge det skib og se om det kunne blive lavet.
Sidst rettet af Richard Lør 11 Maj 2013 - 15:12, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Rowan stod alene tilbage i entreen. Han så efter sin bror, som var forsvundet ud af rummet. Han var ikke sikker på hvad han skulle sige til sin lillebror - hvad kunne han sige? De havde ikke set hinanden i mange år efterhånden; havde det været for meget at forvente et smil og et 'godt at se dig'? Varulven forudså at dette ville blive en lang og besværlig dag.
Huset lignede sig selv. Rowan bevægede sig rundt, først på gangen hvor de mange gamle portrætter hang - der var et af deres fader og mange forfædre før dem. Køkkenet lignede også sig selv - der var ikke blevet gjort noget dérinde siden deres moders død. Det var, som at træde tilbage i tiden. Han kunne dufte hende i rummet - moderens duft var overalt. Han havde aldrig bemærket det før men nu kunne ingen duft skjule sig for ham.
Efter at have betragtet huset, gik han ud i haven hvor broderen stod i regnen. Langsomt gik han frem og stilte sig ved Richards side. Han betragtede det gamle skib - faderens stolthed. Den var ikke færdig - masten manglede, og der var ingen sejl. Der mangede en masse andre ting også, men selve skroget stod færdigt og klart. Udenfor i regnen. Det kunne ikke være sundt for træet.
"Vil du bygge den færdig?" spurgte Rowan sin broder og sendte ham et roligt smil.
Huset lignede sig selv. Rowan bevægede sig rundt, først på gangen hvor de mange gamle portrætter hang - der var et af deres fader og mange forfædre før dem. Køkkenet lignede også sig selv - der var ikke blevet gjort noget dérinde siden deres moders død. Det var, som at træde tilbage i tiden. Han kunne dufte hende i rummet - moderens duft var overalt. Han havde aldrig bemærket det før men nu kunne ingen duft skjule sig for ham.
Efter at have betragtet huset, gik han ud i haven hvor broderen stod i regnen. Langsomt gik han frem og stilte sig ved Richards side. Han betragtede det gamle skib - faderens stolthed. Den var ikke færdig - masten manglede, og der var ingen sejl. Der mangede en masse andre ting også, men selve skroget stod færdigt og klart. Udenfor i regnen. Det kunne ikke være sundt for træet.
"Vil du bygge den færdig?" spurgte Rowan sin broder og sendte ham et roligt smil.
Gæst- Gæst
Richard kigget på træet og regne der faldt ned over ham han var ligeglad med og blive syg han sukket og lukket øjne mens stemme i hans hoved talte til ham igen* er det sådan du byde din broder velkommen jeg må le*grinte stemmen. Richard lod stemme smutte denne gang fordi han ikke kunne opføre sig som en idiot eller som broren ville tro han var syg i hoved. Det ville ikke gøre det bedre for ham han tog sig til hans hår der nu var gennemblødt i det et nys undslap hans næse han høre godt hans bror komme ned og stille sig ved siden af ham Richard kunne ikke klare det her længe viste han ikke hvad faren havde gjorde mod ham hvad der var sket den gang han havde levet alene med sin far han kigget på Rowan med halv såret øjne og han begynde så og slå på ham hvis han råbet af hans egne bror "ved du hvad jeg måtte igennem da far begynde og drikke bliv jeg var jeg bare en ting han skar i mig lavet ar på mig han behandlet mig mig som om jeg ikke betød noget" da han sagde det faldt han ind til broren og lod tårne trilede ned af hans kinder hans følsere var for først gang fremme igen. Han klamret sig til sin bror og græd lidt mere mens han følte alt han havde gjorde var til ingen verdens nytte. Han følte at alt og alle var mod ham som den gang han miste moren.
Gæst- Gæst
Det var ikke just det svar han havde regnet med. Broden brød sammen foran ham, og fortalte ham sandheder han ikke havde forventet. Rowan lagde armene omkring sin lille broder for at trøste ham. "Det... Vidste jeg ikke, Richard. Tilgiv mig. Havde jeg vidst det, så var jeg kommet tilbage efter dig med det samme." sagde han, og sandheden var tydelig at spore i hans stemme. "Vores far var... Ikke god til at håndtere følelser. Men han elskede dig, Richard. Han var syg. Døende. Forvirret. Han kunne ikke styre det." sagde han, som om denne forklaring var god nok. Han var ikke god til at gøre folk komportable, men han følte dog at havde et medansvar.
"Bror, du bør ikke være her alene. Du kan komme og bo hos mig. Eller jeg kan flytte ind i lidt tid - hvad siger du til det?" Det ville måske være en god moralsk opbakning hvis han blev her hos sin bror. Det kunne hjælpe ham med at komme over tabet af faren og sorgerne. Det var desuden det mindste han kunne gøre. Han lagde en hånd på sin broders skulder og trak sig en smule væk fra ham, for at se ham i øjnene. Han smilte opmundrende og forsøgte at få lidt lysere tanker ind i broderens hovede. Så opdagede han broderens skade.
"Hvad er der dog sket med din hånd?"
"Bror, du bør ikke være her alene. Du kan komme og bo hos mig. Eller jeg kan flytte ind i lidt tid - hvad siger du til det?" Det ville måske være en god moralsk opbakning hvis han blev her hos sin bror. Det kunne hjælpe ham med at komme over tabet af faren og sorgerne. Det var desuden det mindste han kunne gøre. Han lagde en hånd på sin broders skulder og trak sig en smule væk fra ham, for at se ham i øjnene. Han smilte opmundrende og forsøgte at få lidt lysere tanker ind i broderens hovede. Så opdagede han broderens skade.
"Hvad er der dog sket med din hånd?"
Gæst- Gæst
Richard gad ikke og være sårbare men når det enlig skete fløj han helt ud. Han kigget på hans bror og tvang et smil frem og træk sig så da han talte om hans hånd.*Richard fortæl dog din bror om skaden*hvisket stemmen i hoved. Men Richard ville ikke tale om det han nikke til hans bror "jeg vil gerne flytte ind hos dig. Der er alt får mange dårlig minde her jeg vil bare ligge det her bag mig. Vi kan jo sælge huset og det hele og vi kan gi pengene til nogen der har brug for dem mere ende os jeg vil heller leve et normalt liv ikke et rigmands søns liv."
lød det fra Richard mens stemmen tale til ham igen. *du vil leve som en pøbel og smide alt væk dine forældre kæmpe for du er en ynklig person* grinte stemmen. Richard havde vende sig til det det var nok en sygdom men han skulle ikke til læge eller noget som helst "jeg har det fint virklig Rowan. Jeg læret at klare mig selv får de penge jeg havde. Men jeg vil ikke leve her længe jeg vil leve som en normal person. Måske blive smed eller noget helt trejde nok er jeg en rigmands søn men jeg vil ikke leve som ham" sagde Richard og for første gang siden broderne tog afsted var der et smil på Richards ansigt. Han sende sin bror et smil og tørte tårne eller dem der var tilbage væk. Men idet han så på hans bror opfanget han noget der ikke var noget han havde gjorde før de skulle til og hænge en af hans gammel venner Richard så kun en udvej han løb ind fik fat i sin bue og løbe ind mod centrum mens han håbet han ville nå og komme der hen inden manden skulle hænges.
lød det fra Richard mens stemmen tale til ham igen. *du vil leve som en pøbel og smide alt væk dine forældre kæmpe for du er en ynklig person* grinte stemmen. Richard havde vende sig til det det var nok en sygdom men han skulle ikke til læge eller noget som helst "jeg har det fint virklig Rowan. Jeg læret at klare mig selv får de penge jeg havde. Men jeg vil ikke leve her længe jeg vil leve som en normal person. Måske blive smed eller noget helt trejde nok er jeg en rigmands søn men jeg vil ikke leve som ham" sagde Richard og for første gang siden broderne tog afsted var der et smil på Richards ansigt. Han sende sin bror et smil og tørte tårne eller dem der var tilbage væk. Men idet han så på hans bror opfanget han noget der ikke var noget han havde gjorde før de skulle til og hænge en af hans gammel venner Richard så kun en udvej han løb ind fik fat i sin bue og løbe ind mod centrum mens han håbet han ville nå og komme der hen inden manden skulle hænges.
Gæst- Gæst
Rowan lyttede til sin bror, og rystede på hovedet. Det kunne han ikke mene; ville han kaste deres fortid væk, sælge hus og hjem, og give pengene væk? Aldrig havde han forstået sin broder. "Det er ikke din rigdom der dikterer dit liv," påpegede han og lagde armene over kors. "Du kan sagtens leve et normalt liv, uden at du behøver smide dine penge væk." forklarede han og sukkede højlydt. Der var ikke meget plads i Rowans eget hjem - han havde købt en del af en gammel kro. Det var et dejligt sted, stille og hyggeligt, i centrum af byen. Han skulle ikke klage - men ville der være plads til én mere? "Jeg har ikke meget plads, brormand." undskyldte han, og forsøgte at finde på en pæn måde at afvise sin lillebror på. Hvordan kunne han fortælle sin bror, at de ikke kunne bo sammen? Der var ingen tvivl om at Richard sandsynligvis havde brug for sin brors støtte, både fysisk og psykisk. Han bed sig i læben og fandt endelig på noget at sige, men i det sekund han åbnede munden for at fortælle sin broder om sin beslutning, fór sidstnævnte forbi ham og ind i huset.
"Richard?"
Rowan stirrede lamslået efter sin bror, og satte straks i løb. "Vent!" Hvad har han gang i? Varulven løb hurtigt og fik langsomt indhentet sin bror, som i mellemtiden havde hentet en bue. Rowan fulgte sin brors øjne og opdagede først nu, hvad der så pludseligt havde fået Richards opmærksomhed. Rowan satte farten ned, for til sidst at komme til at fuldt stop. "Det mener du ikke... Richard! Bland dig uden om! Vi skal ikke blande os i andres sager. Richard! Kom tilbage!"
"Richard?"
Rowan stirrede lamslået efter sin bror, og satte straks i løb. "Vent!" Hvad har han gang i? Varulven løb hurtigt og fik langsomt indhentet sin bror, som i mellemtiden havde hentet en bue. Rowan fulgte sin brors øjne og opdagede først nu, hvad der så pludseligt havde fået Richards opmærksomhed. Rowan satte farten ned, for til sidst at komme til at fuldt stop. "Det mener du ikke... Richard! Bland dig uden om! Vi skal ikke blande os i andres sager. Richard! Kom tilbage!"
Gæst- Gæst
Richard gik videre, han var ligeglad hvad hans bror sagde det var ikke ham der havde levet der i de år der var for dårlige minder efter hans mening. Han sukke og kigge op mod stedet, nu skulle mande hænges han fik rebet på. Richard kigge ned på en halskæde han selv havde lavet og kysset den. Idet han fandt buende frem, og sat en pil hurtige på buestrengen. Mens hans øjne kigge på dem alle sammen, som på en eller andet måde ikke gjorde noget. Richard sank en klump og sigte på rebet med buende da han så ham der hænget ham gøre det spænde han buende og pilen. Han smile let for sig selv, og skudt den mod Rebet som bliv flækket lige over. Han smile og gik ned til dem, med buende spændt og klar til og skyde. Han sukke og kiggede på dem, nogen af borgene kunne man også høre var ikke tilfreds med det her der var sket. Så da han gik der hen og begynde, han og tale til dem."Jeg syndes at for at stjæle, skal man ikke hænges måske en lidt mindre straf." Men det så ud til at alle lige pluslige, begynde og kalde Richards famille forrædere. Richard kigge på dem alle sammen de havde brug for pengene det kunne han se på dem. Han sukke, dybet. Inden han kigge op igen, han ville ikke stikke af han var klar til og tag skylden. Der fløj tomater og alt sådan noget på hans ansigt. Han havde eller ville miste famille huset nu, men det var nok best efter hans mening. Mens han stadig hørte den hånlig stemme i hans hoved, som han lukket ude med lidt magt over sig selv.
Gæst- Gæst
// OOC: Da jeg ikke ved om jeg skal kalde ham "Jake" eller "Richard" holder jeg mig blot til Richard i denne tråd. Jeg håber det er OK. (:
"Richard..."
Rowan betragtede sin bror, der stormede imod folkemængden med selvsikre skridt. I hånden havde han en bue med en spændt pil; en uhyggelig tanke strejfede Rowans sind. Vil han skyde bødlen? Hans øjne faldt på den maskerede mand, der stod klar til at lade den dømte hænges. Varulven satte i løb for at stoppe sin bror i denne tåbelige aktion. "Richard! Lad nu være!"
For sent. Han hørte pilens "swoosh" da den forlod buestrengen og han så den flyve igennem luften. På et øjeblik havde den forladt Richards fingre og skåret den dømtes dødsreb over. Der lød et højlydt gisp fra tilskuere og vagter, som straks rettede blikket mod pilens pårindelsessted.
Richard talte. Rowan hørte hvert et ord, som hvis det havde været en halvt husket drøm. Fjols. Tænkte han bittert. Du kan ikke fortælle dem hvad du synes. Du skal fortælle dem hvordan det skal være! Du har mere magt end du tror! Rowan trådte frem for at stå ved siden af sin broder. Han sendte ham et frustreret blik, før han vendte ansigtet mod folket omkring dem. Disse mennesker havde i tidernes morgen bosat sig på deres forfaders land. Han havde givet dem lov til at slå sig ned, bygge gårde, så deres marker og stifte familie. Alt hvad de ejede og alt hvad de var, skyldte de til Rogers-slægten. Rowan kunne mærke bitterheden i sin mund.
"Hold inde!" råbte han højlydt. Hans pludselige råb, højt og stærkt som det var, fik straks borgerne til at stoppe deres kasten med tomater og hvad-ellers. De stirrede vredt, men tålmodigt på Rowan. De fleste genkendte den ældste søn af deres landherre. "Min broders handlinger var overilede," begyndte han og betragtede folket, der havde samlet sig omkring dem. Hans øjne faldt til sidst på den dømte, der skulle hænges. "Men der er sandhed i hvad han siger. Tyveri bør ikke straffes med et liv. En mand, der stjæler for at brødføde sig selv og sin familie, skal ikke ligestilles med ham, som myrder en anden for guld og ædelstene." råbte han, og forsøgte at lyde som hans fader havde lydt, når han havde talt til folket. Stolt, stærk og leder-agtig. "Tag mandens finger - lad ham vælge hvilken. Så kan alle i fremtiden se, hvilken forbrydelse han har begået, men han har endnu en chance for at rette sit liv op." De tilhørende, en større flok end Rowan først havde indset, så først mistroiske ud, men et par stykker begyndte så at nikke i medhør. "Hvad med min broder? Han stjal et brød til sig selv og sin hustru, men måtte betale med sit liv! Hvor var I da han havde brug for jer?!" Råbte en vred tilhørende, og spyttede for Rowan og Richards fødder. Den ældste Rogers-søn bed tænderne sammen og overvejede sine ord nøje. "Jeg beklager dit tab. Lovene var lavet for jeres bedste. Men tiderne har skiftet og vi må alle holde sammen nu." Han holdt en kort pause, og overvejede sine ord nøje. "Lovene ændres, det lover jeg jer. I disse tider skal vi ikke være hinandens fjender. Jeg kan ikke give jeres venner og familie deres liv tilbage, men jeg kan sikre jeres børn og børnebørn i stedet." Disse ord så ud til at få manden, som havde råbt op, til at tie og acceptere svaret. Nu begyndte størstedelen af de tilhørende at nikke og gentage hvad Rowan havde sagt. I et øjeblik følte varulven sig som en konge med et folk et beskytte. Det var en overraskende stolt følelse. "Tag manden ned fra tribunen, giv ham en passende straf, brænd hans sår efterfølgende, så han ikke bliver syg. Og tag så hjem til jeres familier. Der vil ikke blive henrettet nogen her igen. Ikke uden vi, Rogers, giver medhør!" Vagterne og bødlen trak den dømte ned fra tribunen; Rowan fangede mandens øjne, og måtte indrømme at han så taknemmelig ud. En finger var en mindre pris at betale, end hele ens liv. Men tyveri skal straffes, uanset hvad, tænkte varulven, dog usikker på om denne måde ville holde længe. Han vendte endelig blikket mod sin broder, som var dækket til af tomat og hvem-ved-hvad.
"Richard, hør på mig. Dette folk har brug for os, ligesom de havde brug for vores fader. De er bønder; deres hjem har ikke store mure og deres mænd kan ikke forsvare sig med sværd og økser. De har brug for nogen til at beskytte sig. Det er dét vores familie har gjort i alle disse år. Det var fars arbejde engang. Det er vores arbejde nu." Det var altid min skæbne... Rowan lagde begge hænder på sin broder skuldre. "Bror, vi kan ikke smide vor rigdom og vores hjem væk. Vi må ikke - for deres skyld!" Rowan slog armen ud og pegede mod folket der vendte tilbage til deres daglige rutiner. "Vores familie har mistet respekten i de seneste år... Men sammen kan vi vende det hele. Vi kan minde alle om, hvor vigtige og stærke Rogers-slægten virkelig er." Jeg er nødt til at få ham til fornuft. Hvis han sælger vore hjem, så sælger han vores navn!
Gæst- Gæst
Han kiggede koldt på hans bror nu var had der, han skar tænder og kigge ned i jorden mens han belærte ham belærte ham. Han sukkede og kiggede op på Rowan, nu ville han sige det. "jeg er færdig fat det jeg hader vores familles navn jeg smutte og smide navent fra mig høre du." Sagde Richard og smed sin bue foran hans bror. "jeg smutte" og med de ord gik ha væk fra stedet væk fra byen nok var der og sige men han ville aldrig se sin bror igen.
//out har lavet nye bruger//
//out har lavet nye bruger//
Gæst- Gæst
Lignende emner
» We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi//
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» Master.. Not any longer.. ~~Christopher~~
» Never push a loyal person to the point where they no longer care.
» I need to learn - Josefine.
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» Master.. Not any longer.. ~~Christopher~~
» Never push a loyal person to the point where they no longer care.
» I need to learn - Josefine.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth