Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) Voteba13Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) Voteba14Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) Voteba15 
Jake
Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) Voteba13Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) Voteba14Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) Voteba15 
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo)

Go down

Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) Empty Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo)

Indlæg af Sean Søn 7 Jul 2013 - 23:30

S: Doomsville city
O: huse, folk. en hestekærre eller to.
T: eftermiddagen
V: sol fra en næsten skyfri himmel og en svag brise.

Der var gået et par uger siden han havde set og snakket med Kuuma. Af hvad folk sagde, var han ikke altid den mest selskabelige, men uden tvivl en mand med evner der skulle bruges. Og det var noget Sean kunne lide at høre. Så han havde sendt bud efter ham, samt en anden lille gruppe folk, til dagens job. En forhandling mellem ham og en anden mand. Manden med sin lille klan, på hans territorium uden at få lov, en ting han ikke kunne tillade. Så de havde fundet frem til manden og aftalt at mødes et bestemt sted, på et bestemt tidspunkt. Men der var ikke blevet sagt noget om at det skulle være fredeligt og Sean ville være helt sikker på at manden forstod de ikke var velkommen, eller at de skulle betale for at være her. han stolede ikke på dem et øjeblik.
Sean led stadig af daglige smerter i sine ribben. De var ikke længere så slemme, men når han anstrengte sig gjorde de stadig en del ondt og dertil ville de højst sandsynlig forsinke hans bevægelser eller direkte forhindre visse af dem, så at have en personlig bodyguard passede ham fint.
Han stod på gaden, hvor han havde givet de andre besked på at møde ham. Der var allerede mødt to op,to andre mænd der kun var der for at slås, samt hans højre hånd, Jimmy. en ældre mand.
på denne varme dag var han iklædt nogle lette sko, nogle mørke bukser og en hvid skjorte, der var åben oppe ved halsen. om håndledet sad armbåndet fra Neph, det mørkebrune hår strittede let, med pandehåret der gled let ned over hans pande. De fire hvide ar, tværs over hans ansigt og endelig de mørke øjne der altid så mere end folk troede.
De manglede kun Kuuma, så var de klar til at gå til møde.

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) Empty Sv: Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo)

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 10:16

det var noget tid siden han havde snakket med Sean, han var ikke rigtig sikker på hvor længe, han havde været under jorden det meste af tiden, trænet med sine våben, ædt, sovet, men han tog det som det kom, han snakkede ikke ret meget med de andre klan medlemmer udover to unge fyre og en enkel ung kvinde, som han sad og drak kaffe med, da en mand med bud fra Sean var kommet, han nikkede til de 3 i han's selskab og rejste sig op, gik ud og hentede en kamp vest som han spændte på, udover sin grå blå camoflage tshirt med ordet: death is near på, han spændte sin slagstifte til sit lår, hvor han's grå blå camoflage kamp bukser, imens han stoppede bukse ærmet med i sine store kamp støvler, for og klikke en lille nærkamps dolk fast til sit nedre ben, og så sin 80 cm lange dolk lign våben, han trak sine fingerløse læder handsker på og nikkede til buddet at han var klar, det havde ikke taget ham mere end nogle få minutter at gøre sig klar da han løb sammen med buddet over til stedet Sean ventede.

han kom trampene, dog stille, sammen med buddet, han bemærkede Sean og gik roligt der over og nikkede høfligt til Sean og sagde ''så er jeg her Sean, hva det for noget med nogle fjende klan tosser da kom på dit område for og lave shinaligan?'' han stod roligt, næsten ret på militær vis, en vane han havde dannet sig når han modtog ordne, dog var han osse rolig, imens han så rundt lidt, han nikkede høfligt til de to andre og til Sean's højre hånd Jimmy.

Gæst
Gæst

Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo) Empty Sv: Arbejdet kalder. Du kan jo starte med at slås for mig. (Baloo)

Indlæg af Sean Tirs 9 Jul 2013 - 13:59

Jimmy kendte endnu ikke til Seans hemmelige våben og kiggede lidt på Baloo, dog uden at stirre. så så han på Sean for at afvente yderligere instrukser. Sean lod blikket glide over Baloo. At troppe op med ham ville næsten erklære krig med det samme, men måske ville det også give ham den respekt han havde brug for. Måske ville manden indse der intet var at vinde...
"En lille klan, som beskæftiger sig med de samme ting som min, mener de må låne vores territorium til lidt arbejde og til at vokse sig større. Jeg ser helst vi gør noget ved dem, inden den vokser sig større. Først og fremmest skal der snakkes. Jeg vil give ham et valg. Hans svar afgøre om jeg får brug for jer" hans mørke blik gled fra Baloo til De to andre mænd der også var der for at slås. De nikkede kort, som i at de forstod hvad han sagde.
"Jeg har været ude for nogle...Uheldige episoder og kan ikke selv slås så godt. så jeg tog det som en mulighed for at vi kan lære hinanden lidt at kende" han så over på Baloo, så der ingen tvivl var om at det var ham han snakkede til. Man kunne også godt se det, hvis man ville. Sean trak stadig ikke vejret så dybt som han plejede, jo dybere han trak vejret, jo mere kunne han mærke sine knogler beklage sig.
En hånd gled ud i luften og viste Jimmy frem.
"Mød Jimmy, min højre hånd og rådgiver. Jimmy, dette er Baloo. en...Soldat, jeg fandt ret tilfældigt" Jimmy nikkede kort som hilsen.
"Du vil fungere mere som en person bodyguard for mig. Jeg og Jimmy er første prioritet hvis der skulle ske noget. Derefter kommer det at myrde alle de andre, til de stikker af med halen mellem benene" han smilte let og klappede pludselig i hænderne.
"Godt. Lad os så komme af sted. Mødet er ikke så langt herfra" han blinkede kort til Jimmy, som om de havde en indforstået vittighed mellem hinanden, før de begyndte at gå. Sean og Jimmy forrest, de to andre mænd ventede lidt og satte så efter. Bare så de ikke vækkede for meget opmærksomhed over for de uvidende folk omkring dem. Folk der var ude og handle, på vej hjem eller hvad de nu ellers lavede.

De gik sådan et par gader, før en næsten usynlig bevægelse fra Sean fik de to mænd til at forsvinde af de mindre gader, der førte ind mellem huse og butikker fra hovedgaden. De skulle være usynlige, først dukke frem når Sean havde brug for det. Lidt efter drejede også Sean og Jimmy ned af en mindre gade og fulgte den, til de kom til et mindre sted, et lille hus som virkede mere eller mindre forladt. Familien der havde boet der, boede der ikke længere af...Specielle grunde.
Sean gik selvsikkert direkte op til døren og åbnede den, trådte ind uden at ligne en der ligefrem frygtede for sig liv. Han tog altid sådanne chancer. Det var jo derfor han havde det job. Det var kedeligt at leve så længe som han havde, så han havde valgt et job der kunne give ham lidt spænding.
Han lod blikket glide igennem den triste stue, som de kom ind i. Midt i rummet stod et gammelt træbord med fire stole om sig, to på hver side af det. Der hang et laset gardin over et af vinduerne og døren ind til køkkenet sad skævt i hængslerne. Og så var der selvfølgelig den yngre mand der sad var bordet, med mindst fem andre mænd omkring sig. Sikkert taget med for at skræmme. Og der gemte sig helt sikkert også nogen udenfor. Dette så dog ikke ud til at bekymre Sean det mindste, da han gik direkte over til manden og rakte en hånd frem som hilsen. Den yngre mand rejste sig og gav hånd.
"Jeg troede ikke du kom" startede den lille mand, Sean brugte lidt tid på at studere ham og hans mænd, før han svarede. Bare for at vise hvem der enlig havde magten. Han noterede sig at manden kiggede efter hvem han havde med sig og virkede tilfreds med at han åbenbart kun havde en stærk mand med sig. Undervurder aldrig din fjende.
"Jeg kommer når jeg kommer. Jeg er ikke en mand man sender bud efter, som enhver tjener. Jeg har arbejde at se efter" svarede han kort og tilbød manden at sætte sig igen, selv om det var manden der var kommet først og havde sendt bud efter Sean. Manden virkede lidt utilfreds med det, men satte sig dog. Han prøvede at vinde lidt land tilbage ved at tilbyde Sean det samme. Sean satte sig.
"Dette er min rådgiver og manden der...Er ikke en du skal tage dig af" Manden nikkede kort, men gjorde ikke mine til at præsentere de fyre han havde med. Det behøvede han ikke. De viste alle sammen godt hvad de var der for.

Sean
Sean
Admin

Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 23:39

Kuuma knurrede en venlig lyd til Jimmy, mest fordi han ikke magtede og sige noget, han grinte bare muntert så, mest fordi han håbede på kamp, det som han var skabt til, han bemærkede dog Sean kigge på ham og blottede sine tænder i et lidt aggrasiv grimasser, mest for og vise at han var klar på og slå hjerneskallen ind på nogen for Sean, han smilede dog så venligt igen, som om han bare var en kæmpe fredlig bjørn, som ville være den største fejl tagelse for de fleste og antage ham som, han svarede dog venligt da Sean blev stille efter og have sat dem lidt ind i sagerne.
''så de små klan fimser, vil nasse på dit område? men du vil gerne have en bid af kagen, eller skal vi bare sparke dem hårdt bagi? eller det da bedre, dræbe dem? men helt iorden, Boss, dit valg hehe''
han lød direkte munter ved udsigten til og få lov at dræbe, dog osse ærlig, da han kun ville gribe ind hvis Sean sagde han skulle, han lyttede roligt igen da Sean snakkede, han svarede venligt da Sean blev stille igen.
''det kan jeg se, Boss, og jeg skal nok stille mig i vejen for kuglen og sende to tilbage, hehe, har dog ingen skydere, men du ved? og tja vi kan da godt lære ting og kende og sådan ting der''
han vidste sine knyttede næver, Kuuma var ikke den store tænker i længden, men en perfekt dræber.
Han så roligt på Jimmy, da Sean præsenterede ham, og han lagde sin hånd over højre bryst, for og vise han ville respektere Jimmy's rang som Sean's højrehånd.
''helt iorden, var bodyguard i fængsel, og jeg skal nok dække jer med mig selv, og dræbe alle trusler, hvis jeg altså for lov hehehehe''
han lød mega munter nu, han sagde dog intet da Sean sagde de skulle afsted, han fulgte bare trop med dem, med en lav munter knurren, ved udsigten til og udgyde blod, han's sande element på en måde, han grinte for sig selv, imens han fulgte med Sean og Jimmy.

han fulgte tæt med Sean og Jimmy, med præcis en meter's mellemrum, han noterede alt omkring sig, imens han gjorde sig klar til og springe på alt og alle, da kunne være en trussel, forude han lagde mærke til de to forsvinde, han sagde dog intet, fulgte bare med Sean og Jimmy ind i huset, uden og lægge mærke til det store, udover alt da kunne have varme, eller i nogle tilfælde, kulde i sig, af væsner.
Han så Sean brase ind, smilede og rystede muntert på hovedet og fulgte efter Sean, han notede sig hurtigt mændene, allerede klar til og hoppe på alle da så meget som vovede og løfte et våben eller en næve imod Sean, samtidligt med han noterede sig hvordan rummet så ud, imens han roligt fulgte Sean tæt, uden og puste sig op, da han i forvejen var en kæmpe, han så på den lille mand og de fem andre, han ville dog ikke tage kampen på forskud, så han stod venligt og smilede imens han holdt øje med alle i rummet, han så osse mændene give hånd, han sagde dog selv ikke noget.
han lyttede roligt med, imens han skævede til Sean, og roligt tog det som det kom, afslappet, dog årvågen, han grinte muntert da Sean vidste manden hvem der havde magten, han lagde sine arme over hinanden, imens han fulgte muntert med, dog afslappet.
han grinte bare muntert da Sean sagde han ikke skulle tage sig af ham, og stod ellers bare stille og fulgte med i tingene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sean Man 15 Jul 2013 - 19:36

Den lille mand virkede nervøs og let forvirret over at Sean ikke havde taget flere med sig. Men lidt efter samlede han sig og så på Sean med hvad der skulle være et selvsikkert blik.
"Min klan er lille, jeg har kæmpet for at få den op. Vi blev fordrevet fra vores tidligere sted at være og har brug for et sted at samle kræfter og nye mænd. Jeg vil ikke jages væk herfra begrund af dine besidderiske tendenser" svarede han roligt. han rankede ryggen og virkede sikker, trods Sean forblev roligt siddende og bare kiggede på ham i noget tid. Så lænte han sig frem, så de kom tættere på hinanden, samtidig med at han så direkte på manden. i et øjeblik overvejede han at bruge sin evne, men valgte at vente lidt.
"Så du vil nasse på mit territorium, for at vokse dig større og til sidst udfordre mig, fordi du da vil være stor nok til det?" spurgte han roligt, som om de egentlig snakkede om hvorvidt der skulle tomater i maden. Manden så lidt utilfreds ud, men Sean kunne ikke helt gennemskue om det faktisk havde været planen eller ej. Manden lænte sig tilbage i stolen med armene over kors. Han beskyttede sig selv og var trodsig. Sean smilte svagt, da manden brugte lidt tid før han svarede.
"Vi skal nok forsvinde, når vi er stærke nok igen. Vi har brug for..." men inden han nåede at tale færdig, hævede Sean hånden og rystede på hovedet med et lille grin.
"Undskyld mig, jeg er så uhøflig at afbryde. Men det lød netop som om du troede du kunne bestemme noget lige nu" smilte han venligt.
Manden trak vejret dybt, før han slog ud med armen.
"Jeg har masser af mænd med. Dem her og nogen udenfor!" sagde han uforsigtigt.
"Og hvem har du med? Et stort brød. Jeg kunne slå dig ihjel lige nu og her..." manden smilte svagt.
"Og overtage hele din klan"
Sean smilte ubekymret.
"Du kan, men det vil aldrig lykkes. Sidste chance. Forsvind herfra eller dø"
Manden virkede en smule overrasket over at Sean ikke tog det mere tungt eller alvorligt. Denne samtale var gået skævt lige fra starten af og det gjorde ham nervøs. Han havde jo ikke lyst til at dø...
Til sidst sprang han op og stå. Sean rejste sig afslappet. Jimmy stod lidt bag ham og kiggede bare på.
"Jeg finder mig ikke i det! Din...Din egoistiske, magtsyge...vi har intet andet sted at være!"
Seans øjenbryn trak sig let sammen, men så voksede hans hånlige smil, provokerende som han var.
"Du har helt ret. Jeg er egoistisk. Stav til dæmon og du vil vide hvorfor" svarede han roligt.
"Og du har ret i en ting mere...Jeg har magten" han fjernede sig fra stolen, vendte sig om og var næsten gået helt hen til Baloo, før han vente sig om mod manden igen.
"Hvad vælger du så? Døden eller livet?" Manden så utryg ud, han slikkede sig nervøst på læberne. Han kunne ikke tillade det, han måtte gøre noget...Desperat som han følte sig, pegede han direkte på dem.
"angrib dem, dræb dem...Kæmp for jeres klan!"
Sean havde forventet det, hvilket også var grunden til han og Jimmy havde trukket sig tilbage mod Baloo. Han viste dog også der netop gemte sig flere mænd udenfor og det var grunden til de to andre, han havde haft med, netop befandt sig udenfor og var klar til at skyde de ned der kom. Eller slås med dem, om nødvendigt. han hadede at være afhængig af andre, men han kunne ikke selv slås så godt. i stedet så han manden i øjnene og lod sin evne fylde ham. Han plantede billeder og ubehagelig tanker, manipulerede med mandens følelser. Det hele endte med at manden brød grædende sammen. I samme øjeblik manden ikke længere kunne noget, fløj en kniv gennem luften og landede i mandens strube. Han rallede, da blodet gled ud og over bord, stole og gulv.
Mændene han havde haft med virkede chokerede. Men så begyndte de at angribe...

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 20:36

Kuuma stod roligt og proffesionel, imens han stak nogle propper i ørene og begyndte og lytte til musik, imens han holdt øje med hvad da skete, klar til og dække Sean og Jimmy's ryg, Han bemærkede manden kigge nervøst, men for og samle sig til noget da faktisk skulle minde om et selvsikkert blik, og Kuuma klukkede bare stille for sig selv.
Han kunne ikke høre hvad de snakkede om, bemærkede dog manden ranke ryggen og se bare lidt selvsikker ud, selv om Kuuma kunne se alle de små nervøse spændninger i manden's muskler, han var dog stolt af Sean som bare sad og faktisk opførte sig høfligt i forhold til den lille bitte mand, Kuuma sang dog stille med på sin musik som i noget af retningen.
''you own me a apology, so i kill you slowly, you own me life, i take yours, i will judge you one day, to give you pain in a immortal life'' han sang ikke så pænt, han var dog osse stille, han vidste ikke om de havde hørt ham, han bemærkede manden sætte sig med armene over kors, for at se Sean tage den med ro og bevæge læberne, han så osse manden se utilfreds ud, men Kuuma tog det ikke så tungt, han var her bare for og dække Sean's ryg, og det havde han tænkt sig og gøre, han bemærkede alt da skete, imens han osse holdt øje med de 5 amatøre som stirrede på ham, mest for og provokere ham, så han klukkede bare af dem, imens han fortsatte med og følge med i hvad da skete imellem den lille svans og Sean, han bemærkede Sean løfte hånden og ryste på hovedet med et grinl, og Kuuma grinte for sig selv, imens han fortsatte med og følge med forude at høre musik og sang nogle vers mere.
''i was born in blood, i will bath in blood, as well in dead body, so who do you call innocent? i will take your life, weakling, when you look me in the eyes, says your prays, for you don't got a second chance''
han sang mere stille videre, imens han så manden trække vejret dybt for og slå ud med armene, som om det gjorde ham større?, Kuuma klukkede for sig selv, han så dog Sean sige noget så manden virkede overrasket så vel som chokeret, og overrasket, for at rejse sig op, han så dog Sean tage den med ro, han bemærkede osse Jimmy tog den med ro, så han stod bare og hørte videre og sang stille
''death it's near, im will silent hunt you, i will murder you, take your life, end your pain i make in your body''
han var nu opmærksom da han ikke havde set det sidste, han så bare at Sean og Jimmy var på vej hen imod ham, og han lagde stille sin hånd på sin Baton slagstifte, og ret hurtigt, faldt den lille mand død om, med en kniv i halsen, han bemærkede osse de 5 mænd var chokeret og at de stormede frem, mest for og angribe, og Kuuma sprang frem imens han roligt sang videre.
''on this night, i will take you to hell, when i see you in your eyes, because i have no control this night, we will both die this night, when i let the beast take control''
han trak hurtigt sin baton slagstifte og foldende den ud med venstre hånd, for at slå en af mændene direkte i struben med højre knytnæve så han sank ned på knæ, Kuuma svang sin slagstifte imod en af de andre's hoveder og ramte brutalt så han's hoved flækkede og Kuuma satte sin slagstifte på plads for at gribe fat i en tredje som skulle til og sparke ham, som Kuuma forhindrede ved og løfte ham op i bælte og krave og kyle ham tværs gennem rummet, han så på de to sidste, forude den ene han havde slået i struben, havde rejst sig op, og han sprang frem, imens han sang videre.
''i will hit you, again and again, just to see you bleed, i will end your life, in this mighty night, where i want to drink your blooood''
han sang roligt videre, imens han sparkede en af mændene i skridtet og slog ham på siden af hoved med en lussing fra en mand da kan knuse sten og trække metal kæder fra hinanden, så manden gik ud som et lys, for at vende sig om imod de to sidste, for at se tre mere komme brasende ind, han sprang på de to ved hamre skulderen ind i den ene så han væltede, og svinge hele sin overkrop i et heavy punch, direkte ind i manden's ansigt så han faldt sammen, han greb fat i de to mænd og løftede dem op med deres hoved under hver arm, han så over på de 3 da var kommet ind og sand stille og muntert.
''i growl in the moonlight, with this animal inside, my control it's weaklingen, my hunger it's growing, when this beast come to light, in this thinted in this moonlight, death will approve, in this night, for the animal's soul it,s mineeee, i will kill your belovede before your eyessss''
med de sidste ord, brækkede han halsen på de to han havde under ver arm, og slap de døde, for at løbe over imod de 3, og sparkede den ene mand i maven så han røg tilbage imens han sang.
''and now, we both should die, in hell To night!''
han slog den ene mand direkte i ansigtet og greb den tredje og slog ham et par gange i han's ribben så de brækkede med en dyb knasen, så han faldt sammen og hostede blod op, han greb den anden som han havde sparket, som havde rejst sig op, han løftede ham op ved halsen og stirrede ham ind i øjnene og sang videre.
''i will complet myself in this blood bath tonight, when i make your fell happy, when you die, so you can forgot the pain i make in yourrrr''
manden så næsten rædselslagen ud, og Kuuma smed manden ned i gulvet med et brag, ville gemme ham, han gik over til den sidste udover manden på gulvet, og greb fat i ham, for at vride nakken om på ham, han så rundt, alle døde, udover den ene, den sidste, han gik roligt over til ham, greb fat om halsen på ham og løftede ham op, for at synge det sidste vers.
''i will drink your blood to nightttt, when i eat your flesh, i will love the taste of fear, in my soul, when the animal take control, in this mighty night''
han havde kvalt manden til døde, imens han sang, og slap den døde, han gik rundt og tjekkede alle, og vred nakken om på dem, for og være helt sikker, han gik roligt over til Sean, og bukkede for ham og tog dimserne ud af øret, musikken var slukket, han sagde venligt.
''alle trusler neutraliseret, venter på ny opgave''
han stillede sig roligt ved Sean's ene side, og så stolt på sit arbejde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sean Tirs 16 Jul 2013 - 9:43

Jimmy ansigt fortrak sig en gang i mellem, da han så på den systematiske slagtning. Der var ingen andre ord for det, de andre mænd nåede knap nok at gøre noget, før de lå døde. Det var synd gode mænd skulle gå til spilde, men de ville jo ikke stoppe og derfor måtte de dø.
Sean derimod stod helt stille, hans ansigt var tomt for både følelser og tanker, selv om tankerne kørte i pendulfart inde bag ved. Hans øjne fik et koldt skær og han var næsten helt ked af han ikke kunne være med! Det så sjovt ud...Åh, han huskede det lille barn han havde dræbt, bare fordi Delilah havde været irriterende. Et svagt smil gled over ham, men forsvandt hurtigt igen.
At manden hørte musik til, og sang med, viste han ikke hvad han skulle syntes om. Kunne han ikke lide lyden af når han ramte sin fjende eller var det bare fordi han var så afslappet og sikker på sejr, at han lige så godt kunne høre lidt musik? en måde at prale på?
Udenfor gled den ene pil gennem luften efter den anden. Den ene fik en pil i ryggen og lidt efter endnu en pil, så han lå stille. En anden mand fik en pil tværs gennem halsen og faldt død om, med blod der flød til alle sider. Der blev noget af et rod at skulle rydde op.
En mand fik en pil i armen, da han tog i døren. Desværre var han ikke nogen lille svans, så han hev bare døren op alligevel og to andre mænd løb efter ham, inden Seans mænd nåede at skyde dem ned. De sprang ned fra tagene, for at løbe over og hjælpe dem indenfor. De viste ikke hvordan det stod til derinde.
Sean sendte Baloo et lille smil og skulle netop til at svare, da mændene kom ind bagfra. Jimmy trak sig hurtigt tilbage. Sean vendte sig om og slog ud med armen.
"Vi har lige et par stykker mere" smilte han afslappet, som om dette egentlig ikke betød noget. Han var jo dæmon og døden havde altid været en del af hans hverdag. Mændene stoppede forundret op da de så deres døde kammerater.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Gæst Ons 17 Jul 2013 - 10:28

Kuuma stod roligt og kiggede på musik på sin musik dimmer, da han hævede sit hoved da han hørte døren gå op, så vel som han hørte Sean, og Kuuma svarede ikke, han's ansigt spredte sig bare i et glad grin da han tog musik i ørene og startede det imens han lavt sang med ''you burned down my soulllllll, now it's time for you to leave this world, because you dont know, that you burned my family inside my mind'' han løb direkte imod de 3 modstandere og så dem gøre sig klar, men ikke klar nok da Kuuma hamrede sin underarm ind i ansigtet på en af dem som løb frem imod ham så han fløj i et sek eller to i luften, før han landede med et brag på gulvet og lå lidt for at komme sig, han så over imod manden med pilen i armen og den anden mand som trak en kniv, Kuuma smilede bare og han løb roligt imod manden med kniven som gjorde sig klar, da Kuuma så han's skulder muskel bevæge sig, for at hugge efter ham med kniven, for at lægge sin underarm rundt om kniven så den ikke ramte ham, imod manden's håndled og skubbede til så han snubede, for at hamre en knytnæve direkte ind i skridtet på ham så han hostede blod op og faldt om og lå stille, han så over på den sårede mand som så over på sin ene ven som var ved og rejse sig op, han sprang over imod manden med pilen i armen og hurtigt lagde armen om halsen på ham, løftede ham op som et barn og kylede ham ind i en væg med en del knasen i han's krop så han faldt ned og lå stille, han så om på ven sidste med et grin og sprang over til ham for at gribe fat i ham, og slå ham direkte i han's ribben så han kom med et smerte vræl, men Kuuma lagde hånden for han's mund og lagde fingrene om han's struben og pressede fingrende ind så det begyndte og bløde imens manden slog hjælpeløst på Kuuma imens Kuuma sang videre ''one shot, one kill, this night, i will take the life, of a moment, i own it, i will ride to hell and back again, this moment i own it, i rule it, only god can judge me now'' han vred til så manden's strube blev flået ud af halsen på ham og han døde på stedet, Kuuma slap den døde mand, og vendte sig om med blod på sin jakke forude på armene og fingrende, han tog en klud frem og begyndte og tørre blodet af imens han gik over til Sean, tog musik dimserne ud af ørene og sagde.
''sådan, det skulle være de sidste tror jeg''
han lød høflig og venlig, imens han roligt tørte blodet af sig selv, og han lød som om at dræbe og de ting han havde gjort, var fuld kommen normalt eller bare ligegyldigt.
Han blinkede dog overrasket med øjnene, da han mærkede varme ned af sine ribben, forude at han var øm i det meste af kroppen, han havde ikke trodet de havde ramt ham, men det havde de åbenbart så han til sin ærgelse, og han lagde hånden imod et rimelig dybt stik sår i sine ribben så det ikke blødte for meget, og han faldt ned på knæ, fordi han var skadet, så vel som træt, da adrealinen var holdt op med og pumpe, og han nu kunne mærke smerten for alvor, og han kom med en utilfreds knurren, imens han holdt for sine ribben og prøvede og rejse sig op, selv om han's ben kunne se ud til og ville knække sammen, men han rejste sig næsten op og faldt ned på knæ igen, da det var tydeligt han's knæ var skidt tilredt, nok fra et godt spark.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sean Tirs 23 Jul 2013 - 20:33

Sean så til med en en skjult fryd. Han tænkte ikke på de døde mænd, nej, han tænkte på Kuuma. Hvilket aktiv han var for klanen! Han var en fryd. Han var glad for han var kommet til dem, at have sådan en dræber iblandt dem ville gøre dem endnu mere frygtet blandt de andre klaner og overfor nysgerrige vagter. Han smilte svagt, da han så den sidste dø, selv om måden der skete var lidt for meget til Jimmy, der valgte at forlade huset, ligeglad med om der ville gemme sig flere udenfor. Her mødte han de to andre Sean havde haft med og småsludrede med dem om hvad der egentlig var sket.
Sean lod kort blikket glide over mændene og var allerede gået i gang med hvordan der skulle ryddes op her, når han var kommet væk, da Kuuma mod alt forventning pludselig faldt på knæ. Det lignede ikke et stort muskelbundt at gøre det og Sean lod blikket glide ned over ham med et neutralt ansigt, til han opdagede skrammerne og blodet der kom fra hans bryst, mellem ribbene. han trak vejret dybt, gik over til den åbne dør ved at gå over en af de døde mænd og så ud på Jimmy et øjeblik.
"Jufas!" En af mændene så op da hans navn blev sagt og han kom over til Sean, da han nikkede ham derover.
"Han er såret. Sørg for der bliver lagt en forbinding og han får hjælp til at komme tilbage til kloakkerne." Jufas, som manden hed, nikkede kort og begyndte at trække forskellige førstehjælpsting op af nogle små poser han havde over det hele. Han svang buen om på ryggen, da han gik over til Kuuma for at hjælpe ham. Uden diskussion bad Jufas ham om at holde hårdt på såret. Han begyndte at gøre en forbinding klar og da den var klar fortalte han at han ville ligge en stram forbinding der ville holde blodet inde i kroppen, til de kom hjem igen. Selvfølgelig var det noget Kuuma selv bestemte om han ville. Sean så over på dem for at holde øje med hvad der skete. Han havde ikke lyst til allerede at miste sin nye soldat, men det var der vist heller ikke mulighed for. Han var jo stor som en bjørn.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 23:23

Kuuma havde set at Sean så på, og han havde forsøgt og gøre ham tilfreds ved at gøre sit bedste, han var dog ikke sikker på hvordan han skulle gribe det an, han havde svagt i kampen bemærket noget i sine ribben, men havde ikke skænket det en tanke, og han bemærkede osse Jimmy gå ud, nok for og få lidt frisk luft, og hvis man ikke var vant til den her slags små brutalitet, så var det nok ikke så sundt for helbredet.
han havde mærket smerten for alvor da han var blevet rolig, og var sunket sammen fordi han ikke kunne støtte på sit højre ben, forude han blødte, som undrede ham, han bemærkede dog Sean kigge på ham med et neutralt blik og han prøvede og rejse sig op, selv om det var tydeligt på Kuuma's krops sprog at det gjorde ondt, meget ondt, og han sank alligevel i knæ, og han sukkede vredt over sig selv, dog lavt, han bemærkede dog Sean gå over til den åbne dør, og han hørte ham kalde på en eller anden da hed Jufas eller sådan noget, men han bed kort tænderne sammen da han prøvede og åbne sit sår for og se hvor slemt det var, men han tog dog sit poker fjæs på, han så dog manden som måtte være Jufas gå over til ham, han havde ikke hørt hvad da blev snakket om, men Kuuma stillede ikke spørgsmål da Jufas fandt læge ting frem og han hørte Jufas bede ham holde stramt om såret, og da Kuuma var professionel soldat, sagde han intet, og vidste da ikke var tid og spilde, så han gjorde som Jufas bad om, indtil forbindingen var klar, og han lod Jufas binde den om sig, Kuuma forstod alvoret af et sår, Kuuma vidste dog at Sean så på, men han gemte ikke på sine følelser længere, man kunne se det gjorde ondt på Kuuma, men osse at det faktisk ikke generede ham, at han bød smerten velkommen, og han grinte lavt og muntert.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sean Ons 7 Aug 2013 - 22:27

Jufas bandt trænet forbindingerne stramt om sårene. Ikke noget der ville fungere i længden, men nok til at de kunne komme hjem og Kuuma kunne få rigtig lægehjælp, hjemme i kloakken.
Sandt nok, at Sean ikke virkede som den der var mest bekymret. Det var han heller ikke, faktisk følte han sig ganske ligeglad. Han tænkte mere på hvornår han ville være kampklar igen. som at have en soldat i baghånden, som efter en kamp havde brug for at blive healet og derefter kunne slås videre igen. Tingene var som et spil for Sean og folk var hans brikker.
Han holdt øje med at tingene blev gjort godt nok, hvilket var mere end andre som regel kunne håbe på. Kuuma behøvede ikke at lege sej for ham, men et eller andet sted kunne han lide det. Her var en mand der ville kæmpe videre, hvis det blev krævet af ham. En mand der ikke ville ses som svag. På det punkt mindede de om hinanden, bortset fra han selv ikke tog imod hjælp. Han ville kravle hjem på alle fire hvis det skulle være, end at tage imod lægehjælp fra en fremmed person. Eller hvilken som helst person faktisk.
Da Jufas var færdig, pakkede han sammen og så over på Sean, der gjorde et kort kast med hovedet. Jufas viste hvad det betød og han så lidt på Kuuma.
"brug for støtte eller kan du selv humpe hjemad? Chefen siger vi skal hjem nu. Slut med at lege" et svagt smil gled over ham, da han selv rejste sig op, mens han snakkede til Kuuma. Sean lod blikket glide over dem og gik over til døren, som for at understrege det var tid til at komme væk herfra, inden der kom nogen.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 9:12

Kuuma brummede tilfreds da forbindingerne blev strammet godt, og han nikkede taknemmeligt til Jufas, dog vidste han, af erfaren, at det ikke ville holde længe så han skulle nok tilbage til HQ'en, som de havde kaldt det i hæren.
Kuuma så tænkende over på Sean, vidste ikke rigtig hvad han skulle sige om ham, han virkede ligeglad på han's krop og ansigt's sprog at sige, han så roligt på Jufas med et undrende blik og nikkede over imod Sean, ikke uvenligt, bare nysgerrig, imens han tog en cigaret op af en pakke og tog den mellem læberne, og fandt en lighter frem, tændte sin cigaret og gemte lighteren væk igen, han røg stille af sin cigaret, dog holdt han røget væk fra Jufas, selv om osse rakte den kort til Jufas, hvis han ville have et hvæs, og røg så roligt videre.
Han så over på Sean som holdt øje med tingene, han var dog usikker på om det var fordi han ville have en smøg eller bare er hvæs og han rakte cigaretten spørgene frem imod Sean med et venligt blik, imens han skævede til Jufas om han var færdig.
Han så roligt Jufas begynde og pakke tingene sammen, så vel som se over på Sean som lavede et kast med hovedet, Kuuma så roligt på Jufas som snakkede til ham og han svarede roligt.
''behøves ikke Jufas, jeg skal nok klare mig, det ikke første gang jeg kommer til skade, og må vi ikke lege mere? morrede mig ellers med de små aber ham stumpen havde med''
han kom med en glad munter latter og rejste sig op, nikkede taknemmeligt til Jufas og humpede forsigtigt over og tog fat i et jernrør der sad fast på væggen, og rev det af, bøjede det ud så det blev lige, og fulgte roligt med Sean, støttende til sit jernrør.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum