Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
Danskforum.net
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Danskforum.net
og de skal være økologiske!!
Gæst- Gæst
Mina din lille Salander .
Gæst- Gæst
Når du sammenligner kage med muffins:-)
så sammenligner man dem pga størrelse(b og en lille c skål), en dejlig lille/mindre rund kugle, altså en god håndfuld, men heller ikke mere end det. Men det er også pga muffinsen fasthed, det er ikke en total blød en, men den er stadigvæk fast, men stadigvæk blød:-)
mens med en marazin kage, der er pga dens store runde form, altså det er nogle større kager(C og d og måske lige e skål) Men derfor der skal være chokolade overtræk, er fordi, kager(bryster) skal være glatte, altså en uren hud osv. Men ligesom med muffins så er en marazin kage kompakt, altså den mister ikke formen og kommer så ikke til at hænge :-D:-D
og når jeg snakker økologisk, så er det fordi de skal være naturlige ikke kunstige :-D
Gæst- Gæst
Mina...Tak for din Jørgen Clevin udgave af 'kageteorien '
Gæst- Gæst
Jeg lavede bare lagkage for at fejre førstepladsen
Og så endte det hér..!* smiler*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Lister ud i køkkenet og finder chokoladen frem*
Sådan! Så er der serveret! *Smiler over hele hovedet*
Gæst- Gæst
Sådan, så er der lige meget til hver
Gæst- Gæst
Det er størrelse f og over, og de er som regel altid kunstige. Det er den eneste måde de holder formen, ellers begynder de at smatte sammen og "hænge."
Men nu hvor du snakker om chokolade aleck Er du så mest til sorte kvinder eller?
og nej dine kager er forhåbentligt ikke lavet af en bager for hvis de er, så vil det sige at dine er kunstige Da bagere i kagefilosofien betyder plastickirurger, som laver bryster så
Derfor går jeg ind for økologi!! og det skal være af rene naturlige råvare
Gæst- Gæst
Og Aleck dear, jeg tror du fik et spørgsmål * smiler udfordrende , imens jeg snupper noget chokolade*
Gæst- Gæst
Men så har du prøvet det Camille :D:D Men for god sack! jeg håber ikke, at de er falske thats just wrong, I think hihi
Gæst- Gæst
Man skal arbejde , fremhæve de gode ting naturen har foræret en, og lære at accepterer resten
Gæst- Gæst
Jep, just wrong...
Mina... Nej, det tror jeg ikke... Jeg er ikke helt sikker
Men vil ikke ende med at starte en racist debat såå, jeg tror bare jeg lader den være
*Snupper også et stykke chokolade*
Mums!
Gæst- Gæst
:D:
Helt enig altså og det underlige er også syntes jeg, der er mange piger der er utilfredse at de har små bryster men nu hvor jeg også har "host host" har smag for bryster, så kan jeg se, at der er så mange der har meget smukke små bryster, og selvfølgelig nogle mænd vil bare have de største, men der er mange andre, som bare vil have pæne Altså en muffin eller sågar en cupcake
Når ja udvidelse af kagefilosofien, som jeg ikke har fortalt jer Hvis i snakker om træstammer og de normale lange studenter brød eller frøsnappere og andre lange kager, så er det til mænd!! Så det er ikke kun mænd eller bi/lesbiske piger der kan snakke om piger, men piger kan også snakke om jer mænd
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men der er så meget mulighed i kagefilosofien
Man kan sammenligne kage med kage på deres udseende, smag, farve, overflade, konsistens, personlighed, hvilken råvare osv osv
But please!! sig ikke at du bedst kan lide dine bedstemors kager, thats just wrong!!!
Gæst- Gæst
DET svar gav dig seriøse minus points .
Mina, kunne du høre et "sorte kvinder min favorit? Neeej tak, jeg fortrækker meget lyse " ??
* griner *
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray