Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
wow are you nooooo.. -akcide EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
wow are you nooooo.. -akcide EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
wow are you nooooo.. -akcide EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
wow are you nooooo.. -akcide EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
wow are you nooooo.. -akcide EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
wow are you nooooo.. -akcide EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
wow are you nooooo.. -akcide EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
wow are you nooooo.. -akcide EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
wow are you nooooo.. -akcide EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
wow are you nooooo.. -akcide Voteba13wow are you nooooo.. -akcide Voteba14wow are you nooooo.. -akcide Voteba15 
Jake
wow are you nooooo.. -akcide Voteba13wow are you nooooo.. -akcide Voteba14wow are you nooooo.. -akcide Voteba15 
Sasha
wow are you nooooo.. -akcide Voteba13wow are you nooooo.. -akcide Voteba14wow are you nooooo.. -akcide Voteba15 
Lenore
wow are you nooooo.. -akcide Voteba13wow are you nooooo.. -akcide Voteba14wow are you nooooo.. -akcide Voteba15 
Renata
wow are you nooooo.. -akcide Voteba13wow are you nooooo.. -akcide Voteba14wow are you nooooo.. -akcide Voteba15 
Taliia
wow are you nooooo.. -akcide Voteba13wow are you nooooo.. -akcide Voteba14wow are you nooooo.. -akcide Voteba15 
Katrina
wow are you nooooo.. -akcide Voteba13wow are you nooooo.. -akcide Voteba14wow are you nooooo.. -akcide Voteba15 
Edgar
wow are you nooooo.. -akcide Voteba13wow are you nooooo.. -akcide Voteba14wow are you nooooo.. -akcide Voteba15 
Celenia
wow are you nooooo.. -akcide Voteba13wow are you nooooo.. -akcide Voteba14wow are you nooooo.. -akcide Voteba15 
Marcus
wow are you nooooo.. -akcide Voteba13wow are you nooooo.. -akcide Voteba14wow are you nooooo.. -akcide Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

wow are you nooooo.. -akcide

Go down

wow are you nooooo.. -akcide Empty wow are you nooooo.. -akcide

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 17:23

S:firewood park
T: ved omkring 22:30 tiden.
V: det er en smule blæsende,
O: ikke særlig mange væsner eller noget
P: en rød kjole med røde stiletter.. og en sort jakke

det var begyndt at blive mørkt,Callie valgte at hun gik gennem parken og så på de mange smukke blomster og de grønne blade på træerne. Der kom en skikkelse gående mod hende hun kunne ikke se hvem det var, hun smilede for sig selv og tænker på en masse og sukkede og bed sammen og smilede for sig selv og rødmede meget og bed sammen...

//undskyld hvis det er dårligt har lidt skrive problemer for tiden Sad //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wow are you nooooo.. -akcide Empty Sv: wow are you nooooo.. -akcide

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 18:04

//Det er okay søde Very Happy//

Alcide kom gående gemmen parken, han havde været ude og lufte sin indre tiger, men endte med at farer lettere vild. Han havde en jakke på, da der var ok kold efter hånden, ellers plejede han at gå rundt i hættetrøje. Han havde nogle sort bukser på, og indreunder jakke havde han en t-shirt og skjorte på. Han gik normalt altid i skjorte eller t-shirt og en slags jeans. Han kiggede rundt i parken, der var ikke rigtig andre end ham og en kvinde som kom gående i mod ham. Han var kun sikker på at der var en kvinde på grund af kjolen og stiletterne. Han smilte venlig til hende, og hostede kort for at få sin stemme frem. "Ørhm... Godaften miss... Ved du hvilken retning Doomville ligger i?" Spurgte han høflig med en smule flovhed hen over. Han synes det var pinligt at han ikke kunne finde vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wow are you nooooo.. -akcide Empty Sv: wow are you nooooo.. -akcide

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 22:01

Callie smilede for sig selv og bed sammen ''Åh undskyld jeg var i min egen verden, øm det er den vej'' sagde hun blidt hun syns nu han så meget sød ud, hun havde problemer med fyre hun kunne aldrig finde den rigtig mand, alle ville bare ha sex med hende og ikke lære hende at kende eller noget... hunlegede en smule nervøst med sit hår. ''Hej mit navn er Callie'' sagde hun blidt ''hvad er dit?'' spurte hun sødt og nysgærrigt for hvad hans navn var og smilede sødt for sig selv og rødmede meget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wow are you nooooo.. -akcide Empty Sv: wow are you nooooo.. -akcide

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 9:27

Alcide smilte blidt til hende, da hun begyndte at svarer. Han lo svagt for sig selv, da hun undskyldte. "Der er ingen grund til at undskylde overhovedet, de flest går også i deres egen verden på det er her tidspunkt hvis de går alene. Men mange tak, nu kan det være at jeg kan finde hjem igen," sagde han smilende. Han betragtede hende let og kiggede kort op og ned af hende, det var vel bare en meget uhøflig vane, men ok, hun havde stiletter og kjole på. Han fik en svag farve i kinderne, man ikke kunne se for mørket. "Rart at møde Callie, mit navn er Alcide," sagde han smilende. Han vidste ikke helt om han skulle give hende hånden eller ej, han kendte ike til hvad folk gjorde her ude. Men han rakte hånden frem mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wow are you nooooo.. -akcide Empty Sv: wow are you nooooo.. -akcide

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 16:55

Callie smilede, hun gav ham blidt og roligt hånden og gav den et tryk, ''Øm.. skal du skynde dig hjem, jeg tænkte om du måske ville blive lidt og snakke med mig?'' spurte hun blidt, hun var glad for at hun havde mødt en flot fyr som var venlig og sød, af hvad hun kunne se nu. hun gav ham meget diskret et elevater blik og smilede over det og bed sig i læben, han var flot måtte hun dog indrømme, hun så på ham ''det er rart at møde dig'' hviskede hun for sig elv og smilede for sig selv og bed sig i læben. Han smilede og så mod himlen også hen mod og rødmede meget og smilede blidt og kærligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wow are you nooooo.. -akcide Empty Sv: wow are you nooooo.. -akcide

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 17:05

Han kunne godt mærke på hende at hun var nervøs og små flov. Han vidste dog ikke helt hvorfor, han vidste heller ikke helt hvad han skulle gør med det, og det hun blev ved med at bide sig i læben var lidt nuttet, han tog det også som et tegn på at hun var nervøs. "Altså, jeg har ikke skynde mig nogen steder hen. Men fryser du ikke?" spurgte han smilende med en rolig undertone. Hun havde jo ikke så meget tøj på igen. Da Alcide tænkte sig en smule om, kom han til at tænke på at hun nok havde været på vej hjem eller til en fest. Nok på vej til en, eftersom hun ikke virkede fuld eller noget. Han kiggede kort på sit ur, men det var da også sent at tage af sted til en fest? Udover hvis det var inde i byen nok, han overvejede det lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wow are you nooooo.. -akcide Empty Sv: wow are you nooooo.. -akcide

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 17:43

Callie så op på ham, ''jeg tænkte vi kunne finde et sted at snakke'' sagde hun blidt, og tog sin jakke ordenlig om sig, hun var ikke på vej il en fest hun var på vej hjem fra en, hun smilede for sig selv og rødmer meget og bed sammen og smilede for sig selv...

//sorry kan ikke svare mere lige nu Sad //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wow are you nooooo.. -akcide Empty Sv: wow are you nooooo.. -akcide

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 19:41

Han tænkte kort over hendes spørgsmål, idéen lød rigtig godt. Men han kendte ikke rigtig nogle steder som havde åbenet, eller han kendte egentlig ikke nogle steder over hovedet. "Ehm... Kan vi godt, det lyder super hyggeligt. Nogle steder i tankerne?" spurgte han smilende og gik et skridt tættere på hende med et smil. Han kunne godt se at hun trak jakke om sig, der var også ved at blive koldere, dog var det også på vej mod vinter. Han glædet sig en smule til vinter, så kunne han smutte ud i sneen i skoven som tiger. Han smilte svagt ved tanken, også ville han ikke have nogle problemer med at holde på varmen.

//Helt fint Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wow are you nooooo.. -akcide Empty Sv: wow are you nooooo.. -akcide

Indlæg af Gæst Man 21 Okt 2013 - 20:51

hun smilede for sig selv, hun smilede fint og roligt til ham ''jeg tænkte vi kunne gå hen til et hyggeligt sted ikke langt her fra'' sagde hun blidt og så ham i øjnene dog rødmede hun blidt over at hun så dybt i hans øjne det var ikke engang hendes mening. hun gik hen og stod en smule i læ ved et træ få meter fra ham, bare for ikke at fryse så meget blæsten havde taget en smule overhånd synd hun det var blæsten der fløj under hendes kjole og blæste den en smule op, hun gispede og hev den ned det var pinligt at jeg hun fik det, hun var bange for at det gav et forkert syn på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wow are you nooooo.. -akcide Empty Sv: wow are you nooooo.. -akcide

Indlæg af Gæst Tirs 22 Okt 2013 - 20:05

Alcide kiggede sig omkring, der var ikke andre end dem her. Han smilte lidt, men han følte lidt at hun måske synes at han var uhyggelig.. Han lagde hovedet et let på skrå, da hun gik hen til et træ. Han fulgte hende med øjnene og smilte blidt til hende. "Og hvor er det? En kro eller café?" spurgte han smilende. Det var lige det eneste han kunne komme i tanke om hvor de kunne sidde, som ikke var ved dem. Han gættede lidt på at de boede hver deres vej nemlig, så ville være fint at de kunne snakke over en kop et eller andet. Han smilte venlig til hende, da hendes kjole fløj lidt op. Han valgte ikke at sige noget, da det sikker bare ville være mega pinlig for hende, og han var ikke ude på at gør hende flov eller gør noget med hende overhovedet. Han ville måske blive venner med hende, det kunne godt vær. Hun virkelig venlig og sød, men man vidste aldrig med personer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

wow are you nooooo.. -akcide Empty Sv: wow are you nooooo.. -akcide

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum