Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// EmptyIdag kl. 13:19 af Edgar

» My Only, My Own (Edgar)
 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// EmptyIdag kl. 12:41 af Edgar

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// Voteba13 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// Voteba14 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// Voteba15 
Rafaela
 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// Voteba13 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// Voteba14 We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// Voteba15 
Edgar
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Juniper
Sean
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164975 indlæg i 8752 emner

We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi//

Go down

We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// Empty We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi//

Indlæg af Benjimin Tors 16 Jan 2014 - 20:53

S: Firewood Village, Firewood Park
T: 17:02
V: Varmt. tørvejr
O: en park med en lille legeplads. Nogle få personer og deres små børn.

Det var ved at være aften. Benjimin var gået sige en lille tur i den lille by. Hans skridt førte ham automatisk over til byens lille park som han gik ind i, uden helt at vide hvad han vil her. han var kommet over til den lille legeplads hvor der var nogle voksne sammen med deres små børn og hyggede sig sammen. Benjimin smilede af synet, og gik over til en bænk ikke langt der fra, og satte sig så ned og betragtede børnene som lagede sammen med deres forældre, eller bare sammen med hinanden. mange af dem så kun ud til at være mellem tre og fem år, sådan nogle små pus som ikke kunne klare sig selv. En af børnene begyndte at græde, og Benjimin så irriteret i retningen af barnegråden. Han havde ikke noget imod børn så længe de bare hold deres bøtte og ikke grød eller noget. En kvinde skyndte sig hurtigt at trøste barnet, og inden længe grinte det, næsten lige så højt som han før havde grædt. Benjimin sukkede af barnet. Kunne børn ikke være lidt mere stille nogle gange? Han så sig rund.

Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// Empty Sv: We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi//

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 22:19

Chi var gået en tur, hun havde noget mørkt tøj på, sorte bukser, sort t-shirt og nogle sorte boots. Chi var gået sig en tur, hun var endelig stået op til at kunne slappe af før hun skulle drikke. Chi havde hverken tømmermænd eller ondt, hun gik bare i sin egen verden da hun pludselig dumpet ind i et barn som faldt og begyndte at græde. Chi kiggede vredt på barnet og barnets mor kom hen og samlede sit barn op og gik væk fra Chi. Chi så dog heller ikke venlig ud lige nu. Hvorfor var hun endt ved en legeplads? Hun hadet børn. De var alt for larmende og irriterende og krævede for meget opmærksomhed til at hun gad dem. Hun satte sig ned ved et træ der var tæt på, hun kunne bedre lide jorden end de bænke de havde. Chi kiggede op mod himlen, det var en rolig dag end til videre, minus børnene naturligvis.

Gæst
Gæst

We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi// Empty Sv: We could be friends or somthing like that or maby...? // Chi//

Indlæg af Benjimin Fre 17 Jan 2014 - 12:13

Benjimin fik øje på en kvinde et lille stykke der fra. Hun så en smule irriteret ud over at være her. Hun kunne tydeligvis ikke lide børn, men hvorfor var hun så kommet her når hun hadede børn så meget? Benjimin rejste sig op fra bænken som han sad på, og gik så over til det træ som hun sad under. Han satte sig ned ved siden af hende, og betragtede hende lidt. ”Hejsa.” sagde han, og smilede. ”må jeg spørge om noget?” han ventede ikke på et svar, men spurgte alligevel. ”Hvorfor er du egentlig her når det er så tydeligt at du ikke kan lide børn?” han så på hende, betragtede hendes træk, hver en bevægelse hun lavede, men uden at virke for overvældende på hende.

Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 19:45

Chi kunne mærke at der var nogen på vej, og følgede så personen med øjnene. Han satte sig ned siden af hun. *Tjekker han mig ud nu?* Tænkte Chi. "Hey," Smilede Chi tilbage. "Spørg løs," Sagde hun og kiggede mod børnene. Chi sukkede og kiggede så på ham med skarpe øjne. "Ikke for noget, men er du altid så nysgerrig når folk kommer her? Er her kun fordi jeg gik rundt og tænkte lidt og så muligvis farrede jeg vild, men jeg kan sagtens finde tilbage," Smilede hun irriteret. "Hvad laver en" hun pausede og kiggede godt på ham. "ældre end teenager, fyr som dig her, ved en masse børn? Syntes du selv de her flæbe hoveder er hyggelige?" Chi kiggede væk fra ham igen og hen mod legepladsen på de børn som rendte rundt og legede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Benjimin Tirs 21 Jan 2014 - 13:12

Han lyttede stille til det hun sagde, og lo kort. "Du har ret i at de er meget flæbede de her unger, men hvis de kunne finde ud af at være stille, vil de nok ikke være så slemme" sagde han roligt, og smilede lige så roligt til hende. Han nikkede da hun fortalte at hun bare var gået rundt i sine egne tanker og så bare var endt her. "Jeg er ikke altid så nysgerrig, men nu tænkte jeg at jeg lige så godt kunne tale med nogle, og du var den første som kom eller noget." Han trak let på skuldrene, og så på hende med et lille smil.

Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jan 2014 - 20:15

Chi kiggede på ham og smilede skævt, "Eller noget," sgade hun drillende. "Der er massere af kvinder, mødre som du kan snakke med," Hun smilede stort nu, også rejste hun sig op, "Skal vi gå rundt og snakke? Eller skal vi blive hos de larmende børn?" Smilede hun. Hun rakte hånden ud til ham for at hjælpe ham op hvis det skulle være. Hun var ikke vant til alt det her uden at alkohol var indblandet, men hey måske kunne det blive hendes første ven og ikke et af hendes mange ofrer. Chi kiggede venligt på ham. Han så jo godt ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Benjimin Tirs 21 Jan 2014 - 20:55

Han så rundt på alle mødrene, og skar ansigt. ”Nah, de er ikke så interessante at snakke med, de vil kun snakke om deres børn helle tiden. Det er det eneste de lige kan tænke på og snakke om” sagde han, og så så tilbage på hende igen. Han nikkede til det hun foreslog, og tog imod den hånd hun rakte frem mod ham, og fik rejst sig op. han smilede stille til hende. ”Jeg hedder for resten Benjimin” sagde han, og smilede til hende. ikke sikker på om hun selv ville fortælle ham sit navn, men ja nu måtte han jo se ad. ”De er virkelig støjende de her børn, det giver jeg dig ret i” han sukkede stille af hvor meget sådan nogle kunne larme. ”Hvor vil du så gå hen af?” spurgte han, og betragtede hende lidt.

Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Indlæg af Gæst Ons 22 Jan 2014 - 9:03

Chi smilede. "Kroen?" Hun kiggede rundt på alle og så begyndte hun at gå, hun var lige nu ligeglad om han fulgte efter eller ej. Hun skulle i hvert fald væk fra disse børn nu, før hun begyndte at drille dem. Hun kiggede på ham hurtigt før hun forsatte videre væk. Hun sukkede også. Det kunne jo være hyggeligt at have selvskab med så hun ikke behøvede at finde et.

Gæst
Gæst

Indlæg af Benjimin Ons 22 Jan 2014 - 17:25

Han nikker stille. Kroen var en udmærket ide syntes han. ”Ja vi kan god tage der hen” sagde han, og så sig om ”Inden en af os gør noget dumt” sagde han, selvom han ikke lige ville kunne finde på at gøre nogle ondt, med mindre at han lige så noget blod, men det behøvede ingen jo at vide lige nu, måske vil han en dag til en eller anden person, hvem vidste. Han fulgte efter hende da hun begyndte at gå mod koen, og smilede til hende mens de gik.

Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Indlæg af Gæst Ons 22 Jan 2014 - 20:44

Chi smilede til ham. "Så hvilken vej til kroen? Jeg er sjældent her i Firewood village," smilede hun. Hun kiggede ned på sine fødder mens de gik. Chi håbede meget på at han kendte vejen, for det ville ikke være så fedt hvis de faret vild nu. De skulle jo bare finde nogle der lignede drankere ikke? Også følge efter dem? Eller måske var nogen fulde nu? Så kunne de jo følge den fuldes fodspor tilbage til kroen? Chi sukkede. Bare denne Benjimin kunne finde vej.

Gæst
Gæst

Indlæg af Benjimin Ons 22 Jan 2014 - 20:57

Benjimin smilede stille for sig selv. Så hun kendte ikke byen her? Han kunne altså nemt få hende ledt et eller andet sted hen, og hun ville ikke ane hvor de var, og så kunne han… han smilede lumsk, men rystede så hurtigt tanken af sig. Hvor helvede var den nu kommet fra? Han skulle ikke gøre hende noget, det var ikke ham. han sukkede af sig selv, og så så på Chi. ”Ja, jeg kender godt vejen til kroen, kom” sagde han og gik i den retning kroen lå i.

Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 9:08

Chi kiggede mistænkeligt på ham. Hun var 100% på at hun ikke kunne stole på ham. Hun kiggede i retningen han gik, og gik så lidt hurtigere end ham. Hvis hun så kroen ville hun tro ham end til da. Var han blot en fremmet som burde holde sin afstand. Hun kiggede på ham og sukkede. Han var måske ikke så slem? Hell no. Det var ikke til at vide. Chi gik videre end til hun fik øje på kroen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Benjimin Tirs 4 Feb 2014 - 20:07

Benjimin fulgte efter hende, ind til de kunne se kroen. Hun sagde ikke så meget, og det passede ham fint, for han havde ingen ide om hvad de lige som sådan kunne tale om. Da de kom helt hen til døren, åbnede han den, og holdt den for hende. ”Dozo” sagde han, og smilede til hende. Han var ikke sikker på om hun ville forstå det, men det var også lige meget. Da hun var gået ind, fulgte han selv med, helt ind, og lukkede døren efter sig. Han så sig lidt rundt, og så så på Chi. ”noget du ville ha?” spurgte han, og lod hende om at bestemme hvor hun ville sidde.

Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Indlæg af Gæst Ons 12 Feb 2014 - 9:36

Chi kiggede på ham i det han åbnede døren, "Også kan man Japansk hva'?" Sagde hun. Chi kiggede rundt for at finde et sted at side, Chi kiggede så på ham igen og smilede skævt. "Dig," sagde hun drillende. Og gik hen til et bord. Der sad godt nok nogen men der var stadig plads til tre. Og efter som de kun var to, gjorde det intet. Hun satte sig ned og kiggede på personen hun havde fulgt med, "faktisk ville jeg gerne have en appelsin juice med vodka," smilede hun flinkt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Benjimin Ons 12 Feb 2014 - 10:58

”Jeg kan kun nogle få ord. Ikke det store” sagde han og betragtede hende. Han var ikke helt med på hvad hun mente da hun sagde at hun ville havde ham. Mente hun…? Han fulgte hende med blikket da hun gik over til et bord hvor der allerede sad en i forvejen. Han var dog ikke sikker på hvad denne her person ville sige til at de bare kom dumpende på den måde som hun nu havde bestemt at de skulle. Han sagde dog ikke noget til hende. Han nikkede da hun sagde hvad hun ville havde. ”Okay, to sekunder så” sagde han, og smilede en enkelt gang til hende, og gik så op til baren. ”En appelsin juice med vodka og en øl tak” sagde han. Der gik ikke længe før han havde fået begge dele. Han tog dem med og gik tilbage til hende, og stillede hendes drikkelse foran hende. ”Her.” sagde han, og så kort på den fremmede person som også sad ved bordet. Personen så ikke videre begejstret ud over at de bare havde sat sig der. Han satte sig så bare selv på den anden stol, og så på Chi.

Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Indlæg af Gæst Man 24 Feb 2014 - 15:49

Chi kiggede på ham med et lumsk smil, "Ser du noget der interessere dig?" Spurgte hun drillende. Hun kiggede væk fra ham og hen på den fremmede, *nej tak, ikke lige noget for mig* tænkte hun. Hun kiggede på Benjimin foran sig og smilede, hvad ville han egentlig? Have hendes blod? Ville han dræbe hende? Hun kunne fornemme at der var noget over ham som bestemt ikke var menneskeligt, og det brudt Chi sig bestemt ikke om. Det var vel kun et spørgsmål om tid for han ville vise sit sande jeg?

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum