Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba13The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba14The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba15 
Lori
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba13The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba14The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba15 
Lenore
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba13The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba14The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba15 
Celenia
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba13The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba14The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba15 
Genevira
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba13The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba14The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba15 
Renata
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba13The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba14The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba15 
Jake
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba13The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba14The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba15 
Madelena Gray
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba13The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba14The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba15 
Katrina
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba13The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba14The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba15 
Sasha
The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba13The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba14The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

+3
Rafaela
Sean
Camille
7 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Ons 19 Mar 2014 - 20:02

So!

Jeg har besluttet mig for, at siden jeg af en eller anden grund altid laver et nyt emne hver gang jeg har fravær, så laver jeg en for generel fravær. Altså en enkelt tråd, som jeg bare opdaterer når jeg har fravær, medmindre det er ekstraordinært fravær der varer flere dage, som fortjener sin egen lille tråd;)

Så, lige for tiden er der følgende fravær, inden for den næste uges tid:

  • Det ugentlige fravær om torsdagen, fra 16-18, hvor jeg er på arbejde. Intet nyt der!

  • I næste weekend har min søster valgt at flytte, og lade mig få værelset. Derfor bliver der hele weekenden nok noget flytteri jeg skal hjælpe med, så der er jeg nok ikke så super aktiv!

  • Denne her weekend betyder det så at jeg skal have gjort rent på mit værelse, og beslutte hvad der skal ind i min søsters værelse(der hvor jeg flytter ind), samt hvor alt skal stå, and so on. Derfor hopper jeg nok lidt, fordi jeg forsøger at få styr på alt.

  • Derefter er det mig der skal finde vej ind i min søsters værelse, så der bliver nok også nogle dage hvor jeg er meget on and off, fordi jeg pludseligt skal have skilt et bord ad og flyttet det, eller finde ud af hvordan alting skal stå på værelset.

Jeg har en eller anden idé om at jeg har glemt et eller andet, der også burde komme på listen .. Men den fanger jeg nok senere hen, hvis det er! Så dette er de næste par ugers fravær, som jeg kender til lige nu! Fremtidig knapt-så-omfattende fravær, bliver bare et indlæg i denne tråd. So much easier!

- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Fre 21 Mar 2014 - 21:18

En lille opdatering:

Jeg vil være fraværende det meste af søndag, fordi jeg skal til fødselsdag ved min nevø. Jeg aner hverken hvornår vi tager af sted, eller hvornår vi kommer hjem. Så hæng mig ikke op på den hvis jeg er hjemme klokken 17, eller hvis jeg er hjemme klokken 20. Jeg ved ikke om jeg kommer på før vi tager af sted eller ej. Jeg er helt blank - jeg ved bare vi skal derhen ...!

- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Camille Fre 21 Mar 2014 - 21:58

Lol Del, laver du fravær for een enkelt dag ?

Du må have en heftig fanscare Razz

-rigtig god fornøjelse søndag , men nevøens fødselsdag....og husk INGEN BLØDE PAKKER ! XD
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Fre 21 Mar 2014 - 22:16

Ja da, kan du ikke se dem vifte med deres bannere og huje af mig når jeg går forbi? xD

Ej, jeg lavede denne her tråd til de 'små' fravær, som er fravær for nogle dage og under. Desuden, er jo nødt til at sikre sig at folk ikke dør af sorg over mit fravær, eller sådan noget;) xD

Han får en bilbog, bare rolig! Not soft! Og tak xD

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Søn 23 Mar 2014 - 19:49

En lille opdate, endnu engang!(Det var godt jeg fik lavet denne her tråd).

  • First of all, vores får lemmer lige nu, så jeg skal nok stå derude og nulre lammeører og tøre klamt slim af dem, en stor del af denne og/eller næste uge.

  • Derudover har jeg besluttet at jeg midlertidigt vil være .. fraværende, i forhold til chatten. Det er af personlige grunde, jeg ikke vil komme ind på. Jeg kan godt finde på at komme på en enkelt gang eller to i den nærmeste fremtid, men det vil være en del mindre end tidligere. Jeg ved ikke hvor længe det vil stå på. Det afhænger af .. Uhm .. Forskellige ting.
    Jeg vil højst sandsynligt være på Skype alligevel for det meste, men det er på ingen måde sikkert det vil være hele tiden. Over mobil skulle jeg gerne være at finde, hvis der er noget vigtigt. Ellers er PM altid en mulighed, jo. Men chatten .. Well, midlertidigt vinker jeg farvel til chattens fællesskab. Jeg skal nok komme stærkt igen. Når tiden er inde, om man så må sige, og så skal jeg nok sige til;)

  • Jeg er at finde over Skype og mobil for det meste, men folk er nødt til at være tålmodige med mig. Hvis der bliver skrevet til mig af en person hvert andet minut, med "hvorfor svarer du ikke?", så mister jeg lysten til at svare personen. Slap af, jeg sidder ikke og venter på at i svare, fordi mit liv ikke drejer om at svare lige netop dig på alt du måske vil skrive. Jeg laver andre ting, som af ... forskellige grunde, optager mig utroligt meget for tiden. Vær tålmodig, jeg skal nok se jer, og i skal nok få svar på jeres besked:)

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Tors 27 Mar 2014 - 19:08

Endnu en opdate, der vil køre fravær over flere dage.

  • I morgen er det en vens fødselsdag, så jeg er blevet inviteret til fest for at fejre den. Forberedelserne er lige efter skole, og jeg ved ikke hvornår på aftenen det slutter. Derfor kommer jeg nok slet ikke på i morgen(Fredag) - hvis jeg gør, bliver det klokken lort om natten, og halvfuld. Derfor satser jeg på at jeg ikke kommer på. Jeg har lavet .. pinlige ting før, så jeg satser på at alt kontakt til mit URL-liv, vil være blevet gemt væk, denne her gang! *Blushing*

  • Lørdag og søndag er det som sagt flyttedag for min søster, så der skal jeg nok hjælpe til, samt rydde op fordi jeg skal flytte ind i hendes værelse efterfølgende. Jeg kommer højst sandsynligt online, men er nok også ret .. flyvsk.

  • Onsdag er jeg væk det meste af dagen, da min ven har bedt om min hjælp til at skrive og filme et manuskript til en filmfestivals-tingting, så jeg er væk for at lave manuskript dertil. Der vil derfor også være mere fravær derfra senere hen, når der skal filmes and so on.

  • I hverdagene skal jeg rende rundt og flytte mine ting ind i min søsters værelse, så er igen lidt flyvsk i hele næste uge. Hæng mig ikke op på det!

  • Jeg er måske også lidt fraværende mandag, men det er en længere historie, så læs det under, hvis der er interesse i hvorfor.


Nogen ved allerede, at jeg har en sygdom i mit øje, der påvirker bl.a. mit syn. Nogle få ved også, at jeg har været en smule bekymret for om denne sygdom er blusset op igen. Derfor var jeg i mandags på hospitalet, for at finde ud af om sygdommen var blevet aktiv igen.

Der var desværre nogle komplikationer omkring det, som bl.a. at de ikke kunne finde ud af at håndtere en bestemt maskine, at en linse pludseligt var forsvundet, og at der ikke kunne blive taget billeder. Jeg er derfor blevet indkaldt igen på mandag, så de kan tjekke mig ordentligt. Det er allerede klokken 9:30, så det er ikke fordi jeg tror jeg kommer til at blive der i flere timer, og dermed få fravær.

Dette er medmindre sygdommen er blusset op. Sidste gang tog det dem flere timer at importere pillerne fra større sygehuse end det i Aarhus, da sygdommen er så sjælden at de helt simpelt ikke havde medicinen. Jeg krydser dog fingre for at det ikke er tilfældet, da jeg kan ende med at blive blind, hvis sygdommen er blusset op igen.

Dog kan det godt påvirke mit humør og lyst til siden ret meget, og det kan betyde at jeg ikke har lyst til at være online. Derfor er jeg måske ikke online noget af mandag. Dette var dog mere ment som info til de interesserede, end som en regulær 'Fravær på mandag'. Det kan svinge til begge sider^^


- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Camille Tors 27 Mar 2014 - 20:34

Auch Del, det var en kedelig en med dit øje.

Jeg håber det hele ender godt !

Og lidt skranten i chatten er der helt klart plads til, så jeg tror jeg taler for alle når jeg siger : kom ned og hyg !

Søde tanker fra
Camille
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Man 31 Mar 2014 - 20:01

Kort update på lidt fravær, og hvordan det gik i dag:

Fraværet:
På søndag(d. 6) skal jeg ud og samle ind for Kræftens Bekæmpelse, så der kommer jeg nok ikke online før et stykke tid på dagen, og er nok ret træt og ikke i det vildeste emne-humør. Forvent ikke så meget fra mig på lørdag. Og husk at jeg ikke kommer på før sent onsdag!Wink

Sådan gik det i dag:
De .. Aner ikke hvad der er galt. Kort sagt. De kunne ikke finde noget tegn på at min sygdom var blusset op igen, men tilgengæld kunne de ikke forklare hvad i alverden der så er galt med mig. Mit øje er åbenbart bare dømt til at gå helt amok fra tid til anden, uden en forklaring som lærerne kan finde ud af. Så .. Der er vel ikke så meget at sige? Jeg er meget mystisk og ukendt i mit øje, ud over min sygdom, der så vidt de kan se ikke er aktiv. Jesus christ!

- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Ons 9 Apr 2014 - 18:03

Så er der endnu en opdatering, i min fravær!


  • Jeg har jo netop flyttet værelse, som folk der har kigget her ved, og selvom jeg ikke er helt færdig, holder jeg roomwarming for mine venner på fredag. Hvis jeg kommer online dér, kommer jeg derfor kun online i 1-2 timer maks, inden gæsterne ankommer. Og så kommer jeg ikke på før et stykke tid inden i lørdag.
  • Vi trækker udtrækningsfagsdims i dansk på fredag, så i påskeferien har jeg nok travlt med at lave synopse. Derudover har vi skriftlige prøver om lige om snart, så det læser jeg også op til, og er også fraværende derfra! Det tærer selvfølgelig på kreativitet, men jeg har lovet mig selv at jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at få svaret mindst et emne om dagen, også i den periode(undtaget de dage hvor prøverne står .. Der tillader jeg mig at være panisk skræmt).
  • Påskefrokoster! Yes! Godt nok først om en uge(i påskeferien), men fordi det er os der skal holde alle dem jeg kan komme i tanke om, så er der også vildt meget forberedelse i det, og kan påvirke mig allerede fra i morgen. Såå .. Fravær derfra også!



Det betyder dog stadig, at jeg vil kæmpe for at svare mindst et emne om dagen. Helst flere! Jeg elsker jo mine emner, med alle jer!Wink

- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Ons 7 Maj 2014 - 19:23

Just a quick update.

  • Der er sket nogle private ting, der gør at jeg ikke ligefrem er i sprudlende humør. Når jeg er på chatten vil jeg naturligvis ikke tage det med mig, men det kan reducere mine besøg på chatten betydeligt inden for den næste periode. Det betyder også at jeg ikke altid svarer på smser jeg modtager. Hvis jeg ikke besvarer en besked, lad være med at sende 20 mere indenfor 10 minutter, for hvis jeg ikke havde lyst til at smse ved den første sms, så hjælper spam i hvert fald ikke på det.
    Kort sagt, bær over med mig. På chatten skal jeg nok sørge for at være munter og venlig, men privat over sms eller beskeder, kan jeg ikke lov at jeg vil være et festfyrværkeri. Det samme gælder over Skype. Jeg kan ikke love at jeg svarer. Det samme gælder over emner, hvor jeg selvfølgelig vil svare, men jeg ved ikke hvor hurtigt det går. Bær over med mig. Jeg lover alle får svar.

  • Jeg kommer til at være fraværende hele weekenden. Fredag er ikke sikkert, men der overnatter en onkel med tilhørende gravid kone og børn. Men lørdag holder min mor og min søster fødselsdag(henholdsvis 50 og 20), så jeg er nok ikke særlig aktiv, hvis overhovedet. Selv om aftenen, da jeg skal tidligt op dagen efter, da jeg skal over og besøge min(måske) kommende efterskole klokken ret tidligt til infomøde.

  • Grunden til at der står måske kommende, er fordi min efterskole har nogle økonomiske problemer, der gør at der sker nogle forskellige ting. Ikke noget jeg vil komme videre ind på over her, da det både afslører noget lidt privat info for mig, samt ikke er noget jeg har lyst til at råbe højt op offentligt. Og så er det irrelevant.

  • Eksamener er her, så jeg kommer nok til at bruge en del tid på engelsk- og dansksynopser og lignende. Jeg vil stadig være aktiv her, for jeg elsker siden, jeg elsker min karakter og fælleskabet, og så er jeg nysgerrig i forhold til hele denne her admin-situation. Men det kan godt være jeg ikke på chatten hvert sekund af dagen, og det kan godt være jeg ikke svarer på alt konstant. Men hvis der er brug for hjælp, udenset fra hvem eller til hvad, så er jeg naturligvis altid klar. Det vil jeg altid svare på, udenset hvor det skrives henne.

- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 19:34

Du skal selvfølgelig have tid til dine private problemer, og hav en god tur til din onkel, og håber din mor får en god fødselsdag! er altid på sms hvis du har brug for en at skrive med, you know that!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Tors 15 Maj 2014 - 15:57

Opdatering i fravær!


  • I dag skal jeg på arbejde, så chok .... Jeg smutter om et par minutter. Derfor alle stavefejlene!

  • I morgen skal jeg arbejde ved en konfirmation, så jeg er hjemme ved .. Alt for sent! Men jeg er på mobilen, så hvis man vil i kontakt med mig på nogen måde, så skriv til mig! I'm going to be boooored!

  • Min PC er a bitch, og jeg har skrevet om det til enkelte. Det betyder at jeg kun kan være over Ipad og enkelte gange PC i nogle minutter af gangen, så mine emnesvar er både langsomme og fyldt med stavefejl! Og alle mine andre tekster, så bær over med mig. It's bad xD

  • Jeg er begyndt at komme på chat mere, og mit humør bliver bedre, so that's great! Så den del af mit fravær er ved at gå væk!

  • Jeg skal aflevere alting i løbet af de næste to uger, så igen, det tager meget af min tid. Dumme eksamen ...

Bare lige kort! Bye guys;)
- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Camille Tors 15 Maj 2014 - 18:27

Dejligt at høre , især at humøret er steget i graderne.
Smile

Vores humør er det der giver dagen en glad eller en trist farve , så der gjorde du mig glad Smile

BTW - støder du ind i Abbie , vil du så sige at Tristan har pm ham ?
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Tors 15 Maj 2014 - 18:29

Great, I'm glad xD

Done! Text, you know. Smart.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Camille Tors 15 Maj 2014 - 18:39

Delilah skrev:Opdatering i fravær!


  • I dag skal jeg på arbejde, så chok .... Jeg smutter om et par minutter. Derfor alle stavefejlene!
  • I morgen skal jeg arbejde ved en konfirmation, så jeg er hjemme ved .. Alt for sent! Men jeg er på mobilen, så hvis man vil i kontakt med mig på nogen måde, så skriv til mig! I'm going to be boooored!
  • Min PC er a bitch, og jeg har skrevet om det til enkelte. Det betyder at jeg kun kan være over Ipad og enkelte gange PC i nogle minutter af gangen, så mine emnesvar er både langsomme og fyldt med stavefejl! Og alle mine andre tekster, så bær over med mig. It's bad xD
  • Jeg er begyndt at komme på chat mere, og mit humør bliver bedre, so that's great! Så den del af mit fravær er ved at gå væk!
  • Jeg skal aflevere alting i løbet af de næste to uger, så igen, det tager meget af min tid. Dumme eksamen ...

Bare lige kort! Bye guys;)
- Del

Super - tak ! Smile

Og så lige et quote - så the peeps kan se hvad tråden omhandler ! ( se - næsten ingen spam ) XD
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Tirs 27 Maj 2014 - 11:32

One more time!

Eksamerne nærmer sig alt for hurtigt, så pludseligt fik jeg travlt, det betyder at jeg kommer til at bruge det meste af min tid på eksamenslæsning. I er min overspringshandling! Jeg satser på at kunne svare et emne om dagen, men jeg kan slet ikke love noget .. ):

Jeg kommer til at være på Skype, så hvis der noget vigtigere end "hvad laver du?"(svaret er læser op), så skriv bare, men hvis det bare er "jeg keder mig!" .. No please o.o

Når jeg har brug for en pause kommer jeg på, men satser på at være på meget lidt, inden aftenstid. Fra på onsdag(i morgen .. Nat) har vi læseferie, så denne her gælder fra torsdag og frem .. Jeg vil stadig være her, og nem at kontakte og skrive med men .. Reduceret online på chat o.l. xD

Det slutter omkring den 20-21. Juni ..!

- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Gæst Ons 28 Maj 2014 - 18:57

Held og lykke med eksamenerne (: Husk, at det er sundt at have en overspringshandling hvert 25. minut for at optimere indlæringsperioden! True story!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Tors 29 Maj 2014 - 13:27

Jeg vælger at gøre det hvert 85. minut godt nok, men tæt nok på! xD

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Tors 26 Jun 2014 - 19:03

So .. One more time.

Jeg havde jo dimission i går, og det har vist sig at både før og inden er der en del uforudsete .. fester. Konstant. Så! Det er derfor jeg har været lidt fraværende lige pludseligt ... Og! Det er derfor jeg skal noget de næste tre dage.

  • Fredag: Først er jeg blevet inviteret i biffen(Vi skal se "Heste og Mænd" ... Mine buddies er mærkelige drenge xD) - Og derefter bliver jeg vist trukket med til strandfest. Igen. Ligesom i går. Og dagen før ... *Dybt suk*
  • Lørdag: Min kusine er blevet læge, så vi skal fejre hende! Til fest. Once again.
  • Søndag: Barnedåb ... Stor fest. Jeg skal være gudmor![/b]
Og som sagt kommer der random, uforudsete fester op engang imellem, hvor jeg nok også forsvinder .. Det er hårdt at være teenager, lol.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Gæst Tors 26 Jun 2014 - 23:42

Først: TILLYKKE TIL DIG! Og mange gange tillykke til din kusine også. Og tillykke til dit gudbarn! :p Nyd dine fester og "friheden" så længe det varer!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Sean Fre 27 Jun 2014 - 10:13

Tillykke! Til det hele! Smile
Nyd dine fester Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Fre 1 Aug 2014 - 22:26

Uuuupdaaaate!
  • I morgen(d. 2) til i overmorgen (d. 3), vil jeg være fraværende mere eller mindre konstant. Det er fordi nogle af mine venner holder en lille fest/komsammen/sommerhustur, og fordi de alle sammen er drenge, drikker de mig nok fuld. Så jeg er nok heller ikke så fandens forståelig over sms, heller ...

  • Indtil den 10. kommer jeg til at skulle pakke, rende frem og tilbage og bare være lidt halvhyper, fordi jeg skal på efterskole. Regn med små perioder hvor jeg bare forsvinder uden varsel, eller konstant OMG-hed xD

  • Den 10. og en enkelt uge eller to frem. Her kommer jeg til mere eller mindre at være næsten konstant offline, selvom i stadig vil kunne fange mig over mobil. Jeg skal lige tilpasse mig efterskolen, finde ud af rutiner og snakke med folk(ja. Socialt - helt irl), så jeg ender nok med at fokusere så meget som muligt på folk der, og ikke være helt så aktiv her.

  • Efter et par uger, regner jeg med at være på hver dag. Måske ikke mere end en halv time i starten, men jeg vil være på hver dag for lige at tjekke adminstuff, pm's og eventuelt svare et par emner hvis jeg har tid. Chatten bliver nok ikke så meget i starten, men nu får vi se. Alt kan variere! Men jeg kommer på så meget som muligt, når jeg også tænker på at være lidt social. I won't leave you;)

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Sean Fre 1 Aug 2014 - 22:36

Rigtig god fornøjelse! Efterskole er så fedt! xD

Bare rolig. Jeg skal nok holde lidt øje med folk Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Fre 1 Aug 2014 - 22:47

You better .. Don't die now, 'kay? xD

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Delilah Man 22 Sep 2014 - 22:35

Så er der Berlintur på efterskolen! Det betyder at jeg er et no-go at få fat på indtil fredag, og yderligere er der noget Efterskolernes dag på søndag, så der er jeg nok også lidt fraværende. Ikke fordi jeg ikke er det til hverdag, jeg er for det meste kun på lige om aftenen, I know that .. Sorry, men jeg har simpelthen ingen tid inden! :/

I love and miss y'all.<3
- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah). Empty Sv: The absence of a hunterdemon(Fravær - Delilah).

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum