Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
Destiny? - Benjimin ((Del2))
Side 5 af 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))
Hun kiggede forvirret på ham... Nej hun ville ikke have at han gik... Det var ikke det hun mente, hun mente han ikke måtte gå hjem til sin lejlighed.
Hun rystede på hovedet, "det... Det var ikke det jeg mente.." sagde hun svagt og kiggede ulykkeligt på ham.
Men hendes ulykke, blev vendt om til at hun blev lidt vred over at han tog sådan pis på hende, men hun kunne ikke rigtig for sig selv til at være rigtig sur på ham.
"Du ond..." sagde hun og kiggede lidt på ham. "Men... Jeg kan ikke være sur på dig..." hun smilede blidt og nussede sig ind til ham.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Benjimin- Antal indlæg : 383
Evner/magibøger : Ingen
Hun smilede stort til ham, stort og kærligt, så dejlig som han var, og så god han var med ord, som bare lige gik ind i hjertet og varmede.
Hun grinede lidt med ham, hun kunne jo nok ikke gå med ham overalt, sådan hvis han skulle på toilettet, i bad, nogle af de lidt mere private sager, der blev han nok nød til at forlade hendes side, men ellers ville hun ikke have at han gik fra hende.
Hun kyssede kærligt med og bed ham lidt i læben. Inden hun trak sig væk og gabte igen.
"Jeg vil sove!" klagede hun og smilede, inden hun lagde sig godt til rette på ham, og lukkede øjne. "Godnat... Jeg elsker dig" hviskede hun blidt.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun puttede sig, og tog dynen som lå ved siden af og lagde den over dem og smilede. "Sover altid godt når du er her" sagde hun smilende.
Hun grinede lidt da hans læber strejfede hendes, og hun strejfede hans underlæbe med hendes tunge, inden hun gemte sig lidt i dynen og faldt hurtigt i søvn.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun slog langsomt øjne op og kiggede sig lidt omkring for at orientere sig, selvom hun godt vidste at hun var fladet i søvn i værelset... Men man vidste aldrig om man blev kidnappet en nat... Hun grinede af sin dumme tanke.
Hun lod sine øjne glide til Ben og smilede ved synet af ham.
Hun kyssede ham blidt på kinden, men inden længe havde hun kysset det meste af hans ansigt, undtagen hans øjne, det ville nok være... Ubehageligt.
Hun tog, men en hurtig bevægelse, dynen væk og smed den ned på gulvet. Bare fordi hun kunne.
Hun vidste ikke hvorfor, men hun havde fået yderst meget energi, hun var blevet super hyper... Og det kunne godt blive meget irriterende for Ben... Men, han kunne vel leve med det?
Hun ruskede let og blidt i ham, med et energisk grin og et drillende udtryk, "godmorgen, så står vi op!" Sagde hun højt og glad.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
"Okay... En time til så" mumlede hun og smilede blidt inden hun kyssede ham kærligt på munden og nød at ligge ind til ham.
Hun var rigtig energisk lige nu, hun ville ikke kunne holde sig i ro særlig længe, og om hun kunne holde sig i sengen den time hun havde sagt... Var hun ikke engang sikker på. Men hun ville prøve, for hans og hyggens skyld.
Hun lagde sig bare rigtig godt til rette ind hos ham, nussede sig mod ham som en kat, og spandt også lidt. Hun smilede kærligt til ham og kyssede ham kærligt på munden.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun sukkede nydende mod hans læber, og lod sin tunge lege blidt med. Hun elskede ham virkelig, det var så dejligt, at ligge her sammen med ham i sengen, selvom hun var ret hyper, kunne hun nu godt ligge lidt endnu, men han ville få et flip når hun så endelig fik lov til at komme op, og være mega hyper rundt omkring ham. Men han måtte tage det som det kom, sådan var hun nogle gange, det var en af hendes gode dage, hun var så glad hele tiden, og nogen gange kunne hendes glæde blive for meget for folk.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
"Elsker også dig" hviskede hun tilbage, mod hans læber.
Det bedste der var sket for hende, var nok ham her. Det var hun ikke et sekund i tvivl om.
Et drillende smil kom frem på hendes læber.
Uden at bryde kysset, kravlede hun forsigtigt op på ham, så hun lå oven på ham, dog ikke som aften før, hvor hun lå fladt.
Denne gang havde hun et knæ på hver side af ham, og sine hænder ved hver side af hans hoved.
Og hun havde ikke sluppet kysset en eneste gang. Det drillende smil spillede dog stadig på hendes læber.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
"Op, op og afsted!" sagde hun grinende, mens hun stadig kiggede på ham, undersøgte lidt hans reaktion på det hun havde gang i. For at hoppe på en som lige var stået op, var måske ikke særlig rart for personen.
Men.... Hun ville tage det som det kom, hvis han blev sur... Måtte hun vel bare selv stå op og lavede et eller andet... Hun vidste dog ikke hvad, men hun kunne vel finde på noget.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun sad lidt roligt på ham, kiggede på ham med et roligt blik, men det blev hurtigt til et drillende et igen, og hun rejste sig fra sengen, tog hans hånd, og hev ham hurtigt op af sengen.
"Har du sovet godt?" spurgte hun, med en drillende forståelse, da hun lige havde vækket ham på en lidt hård måde. Hun kyssede ham kærligt på kinden, for ligesom at sige undskyld for den hårde vækning.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun smilede bare, af de små suk han gav fra sig, hun vidste godt at det var lidt træls at blive vækket, og hevet ud, men... Man kunne ikke blive i sengen for evigt.
Hun smilede kærligt til ham, "godt, jeg har sovet godt, tror jeg" sagde hun, og nikkede lidt bekræftende, inden hun bed ham lidt i læben, og tog ham med ud af værelset, og ud i køkkenet. "Sulten?" Spurgte hun.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun smilede, og trak lidt på skulderne. "det gjorde jeg også... Men jeg har bare sovet rigtig meget over mig" sagde hun, og trak på skulderne.
Hun betragtede ham lidt ude i køkkenet. "Hva har du lyst til? Skal vi hente morgenbrød, eller skal vi bare tage en pandekage?" Spurgte hun, mens hun holde sig ved ham, og lænede sig lidt op af ham.
Gæst- Gæst
Han stod lidt og overvejede det hun spurgte om, men endte så med at besvare hendes spørgsmål med et ny. "Hvad er du selv mest i humør til skat?" Spurgte han let drillende, og grinede til hende. Han var i bund og grund lige glad med hvad det blev.
Would you be scared?
Hun tænkte lidt over hans spørgsmål, det var nok ret meget hun havde sovet over sig. "Nok ret meget, har alt for meget energi" sagde hun, og grinede.
Hun rystede på hovedet af ham, da han bare svaret med et spørgsmål. "Jeg spurgte dig først" sagde hun klagende, og skubbede blidt til ham med skulderen.
Hun kiggede op på ham, og smilede inden hun kyssede ham kærligt på læberne. "Hva vil du helst have?" Spurgte hun så.
Gæst- Gæst
Han kyssede hende straks tilbage da hendes læber rate hans. "Ved du hvad skat, lad os løbe en tur, ned efter noget morgenbrød, så du måske kan få brændt noget energi af, hvad siger du til det?" spurgte han med et drillende smil.
Would you be scared?
Det ville nok være godt a få den energi ud, så det var nemmere at være sammen med hende end nu.
Hun tænkte lidt over hans forslag, løbe... Det kunne være en god ide, væk med alt den energi.
"Det... Lyder som en god ide" sagde hun, og smilede kærligt til ham.
Gæst- Gæst
Side 5 af 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
» Destiny //Callie//
» destiny? ~ Arycia
» Is this really my Destiny (Zann )
» hey and you are a werewolf//Destiny//
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray