Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164975 indlæg i 8752 emner
Forlovelse, kærlighed og fuglesang i luften. - Tun Artikel.
:: Brugerhjørnet :: TUN: The Underworld News :: Arkivet
Forlovelse, kærlighed og fuglesang i luften. - Tun Artikel.
De kære elver par, Idril Amaria Míriel og Shane Vealon. Idril, prinsesse af højelverne og Shane prins af skovelverne. De har sammen valgt at forlove dem, og de har været sammen i to måneder.
De mødte hinanden ved Ashen Wood Forest, ved en lysning hvor der lå en yndig lille bæk. Det var dog lang tid før at Shane var blevet prins og havde opdaget hans ''blåt'' blod i årerne, som han selv kalder det.
Det er blevet besluttet af De Ældre ( Et råd der står af de ældste og mest vise skovelver) at Shane skulle gifte sig med enten en han selv valgte, eller en som de havde valgt for ham. Shane tog hans egen beslutning og fandt sin egen. Den kære Idril. Han besluttede sig for at spørger hende, og de er dermed også allierede, så de gør dem blot stærkere imod alle de andre væsner der lever i Underworld.
Med Shanes egne ord, om Idril;
"Hun er sød, ret stædig. Jeg beundrer hendes loyalitet over for højelverne. Jeg mener at de ikke kan få en bedre prinsesse, snart dronning, end hende. Jeg er lykkelig over at være forlovet med hende og jeg håber at jeg kan gøre hende glad for det fortjener hun. Hun blev ved med at være der for mig, og ville hjælpe mig, trods jeg ikke fortjente det."
Med Idrils ord, om Shane;
"Han er en ganske speciel mand. Vi har ikke kendt hinanden særlig længe, men alligevel føles det som om vi har kendt hinanden hele vores liv. Han er betænksom og har nogle klare værdier, som han vil gøre alt for at efterleve. Han er stærk og høflig, men endnu ikke tilvænnet rollen som kronprins af skovelverne. Jeg håber vores forelskelse vil skabe en langvarig fred mellem vores racer, som ellers har haft et misforstået syn på hinanden."
SÅ UNDERWORLD. SKAL VI IKKE ØNSKE DEM TILLYKKE MED DERES FORLOVELSE?
- Jeres Jazmin.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
- Antal indlæg : 1550
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing
Sv: Forlovelse, kærlighed og fuglesang i luften. - Tun Artikel.
Tillykke til de forelskede
Camille- Antal indlæg : 452
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.
» A threat (Artikel)
» Ekspertforsamling fejler! [artikel]
» Balladen om et bal - TUN ARTIKEL
» NYT NYT NYT - TUN ARTIKEL
:: Brugerhjørnet :: TUN: The Underworld News :: Arkivet
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray