Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba13Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba14Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba15 
Lori
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba13Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba14Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba15 
Lenore
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba13Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba14Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba15 
Genevira
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba13Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba14Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba15 
Celenia
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba13Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba14Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba15 
Renata
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba13Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba14Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba15 
Jake
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba13Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba14Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba15 
Katrina
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba13Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba14Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba15 
Sasha
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba13Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba14Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba15 
Abigail
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba13Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba14Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Oh, you just didn't ... ~ Andrea.

Go down

Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Empty Oh, you just didn't ... ~ Andrea.

Indlæg af Elizabeth Fre 2 Jan 2015 - 18:29

Sted: Sunfury - Andrea Marshall Targaryen's slot.
Omgivelser:
Vejret: En let brise, men ellers solskind.
Påklædning: http://s5.favim.com/orig/54/nina-dobrev-dress-ed-elena-Favim.com-537099.jpg


Jazmin sad på Star. Hendes trofaste hest, hun altid havde ved sin side. Hun havde fået den af sin højtelskede søster. En person der betød alt for hende. De var enæggede tvillinger, hvilket vil sige mange tog fejl af dem.
Jazmin steg langsomt ned af Star. Hedes røde, kort, men dog også lange kjole faldt elegant ned af hesten, med vinden i sig. Elegant gik hun frem for sig. Kjolen fulgte blot med, og Star blev stående hvor hun var blevet stillet. Hesten behøvede ikke at blive bundet fast, den kendte reglerne fuldt ud.
Hun stod ved porten, ved slottet i Sunfury, da hun sukkede langsomt. Hvorfor skulle personer som hende, også bo sådan et sted? Jazmin var heller ikke ligefrem den mest perfekte person, men hun passede på de person hun holdte af. Der i blandt var Noah. Han havde ofret sin sjæl til den tøs, men alligevel lukkede hun ham ude, gang på gang han kom tilbage for at undskylde sin gerninger. En normal person, ville blot komme tilbage uden en undskyldning og snige sig ind på personens liv igen. Sådan var Noah ikke.
Hun rystede på hovedet. Det her handlede kun om, at få sat tøssen på plads.
Porten gik langsomt op foran hende. Hun bevægede sig frem af, og betragtede alle de forskellige ting, da en person pludseligt dukkede op foran hende.
'' Undskyld mig, men hvad laver de her? Frøkken? '' Jazmin betragtede ham langsomt.
'' Jeg er en ven, af dronning Andrea. '' Et smil gled over hendes læber. Han nikkede en anelse, og Jazmin gik blot videre. Herren fulgte efter. Sikkert for at sikre sig, hun ikke gjorde noget dumt. Hun ignorerede ham egentlig bare. Der var sne over det hele, men dæmoner kunne ikke føle kulde, eller varme så for hende, var det blot en behagelige fornemmelse konstant.
Hun trådte tættere på døren imod slottet. Smukt var det, det måtte hun sige. Andrea havde en smule stil.
Herren der havde fuldt hende, hele vejen åbnede døren for hende. Som om, det var hende der var dronningen. Dog, var det ikke. Men hun havde altid følt sig som en. Måske kunne hun blive dronning med Andrea? Hvem vidste?
Jazmin trådte ind i det store slat. Elegant foye, den var smuk. Kjolen var stadig langt, og fulgte med ligeså elegant som den skulle.
Langsomt gik hun frem imod stuen. Der sad tøssen, med hendes lille unge Elena. Noah havde fortalt en del om den, familie han elskede, og engang havde delt med.
'' Så, det er dig, der har såret Noah? Følger du ingen skyld? '' Jazmin var rasende på hende, men det kunne man ikke se på hende, overhovedet. Hendes udtryk var det samme hele vejen igennem. En glad, og elegant kvinde.

_________________
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Empty Sv: Oh, you just didn't ... ~ Andrea.

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 19:38




Det var rart med Nicolas som rådgiver. Det gav hende lidt mere frihed selvom hun nok havde brug for lidt flere rådgivere, men det skulle være nogen hun stolede på hvis hun skulle have flere altså. Elena sad i stuen, med Lockheart liggende i sofaen med ryggen til vagterne og besøgere - så ingen der kom ind i huset ville se ham som den første. Elena sad bare og legede på gulvet imens Andrea sad og ordnede lidt papir arbejde. Dog rejste hun sig da døren kom op. Hun hævede brynet lidt og kiggede på vagten. "du kan gå nu." Sagde Andrea og vagten nikkede. "Ja min dronning." På de ord forsvandt han den samme vej han var kommet indenfor. Da Jazmin råbte af hende hævede Andrea blot et bryn. "Så du er rejst flere dage for at råbe det af mig?" Spurgte hun helt stille. "I så falde. To sekunder." Hun samlede Elena op og åbnede en dør hvor en af børneplejskerne tog hende og så lukkede Andrea døren igen. "Hør jeg er ked af, at jeg sårede din ven. Men den går begge veje. Desuden har vi snakket. Du burde blande dig udenom det, der er ingen krig Jazmin." Svarede hun stille og kørte en hånd igennem det chokoladefarvede hår og kiggede hende i øjnene. "Desuden hører jeg du dater eller er kæreste med en af mine bedste venner. Så jeg synes vi skal holde våbenhvile inden det hele her går i ged." Forslog hun stille. Andrea troede langtfra på Jazmins holdning. Men hun vidste også at lige der mindede Jazmin meget om hende selv - altid gøre det rigtige for dem som var tættest på en. At beskytte din bedste ven fra at blive såret ydligere - det var hvad hun lavede lige nu. Noah var henendes bedste ven - så meget vidste hun da alligevel. Andrea kiggede til siden da Lockheart løftede hovedet og kiggede på Jazmin og derefter på Andrea - som, at han ville se hvordan Andrea havde det med Jazmin. Dog da Andrea ikke rigtig sagde noget blev han blot liggende. Hvis Andrea kunne se det gode i Nicolas - så var det ikke en overraskelse at hun kunne se noget godt i Jazmin. For det kunne hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Empty Sv: Oh, you just didn't ... ~ Andrea.

Indlæg af Elizabeth Fre 2 Jan 2015 - 19:56

‘’ Jeg er ikke rejst flere dage, men lad os blot sige det. ‘’ Hun så efter Elena, der forlod rummet, med en anden kvinde. ‘’ Er det ikke meningen at, dine børn skal lære denne her slags? ‘’ Et kort grin, kørte ud igennem hendes mund. Egentlig var det ikke meningen at grine af Andrea. Jazmin havde ikke selv nogle børn, så at.. rette på andre, var ikke ligefrem det hun kunne tillade sig at gøre.
‘’ Undskyld, det var ikke ligefrem meningen. ‘’ Et smil kom frem, fra mundvige af.
Hun så kort på Andrea. At blande sig uden om, var ikke ligefrem det Jazz gjorde. Hun tog de valg hun ville, og hvis hun ville beskytte sin bedste ven, gjorde hun det.
‘’ Hør her, kære Andrea. Det kan godt være, du er dronning her, men du er bestemt ikke dronning andre steder. Og jeg elsker Noah, nok til at beskytte ham. Ødelægger du ham engang til, skal jeg personligt vise dig, hvad han har været igennem. ‘’ Blikket landte direkte over imod katten, eller hvad det end var.
‘’ Hør, jeg undskylder for opførelsen.. Men, ja.. Det er svært og forklare. Jeg vil gerne forklare det en anden gang. ‘’ Jazz, var ved at tage styringen, hvilket irriteret Jazmin en hel del. Hun kunne selv styre det, og at bruge Rowan imod hende, var et fejt triks.
‘’ Du lyder til, at være en flink tøs. Men ikke på kærligheds området. Du er vidst forvirret. At være sammen med hans søskende, var måske ikke den bedste ide. ‘’ Jazmin så hende direkte i øjne, og aflæste hende kun.
Det var møg irriterende, at Jazz tog styringen gang på gang. Det var en af de irriterende ting, ved at dele en krop med to andre personer. Hun var aldrig rigtigt sluppet af med dem, og det var.. noget juks.
Jazmin rystede en anelse på hovedet. ‘’ GIDER DU GODT SKRIDE, JAZZ? ‘’ Et grin kørte ud igennem hende. Ligenu var det en kamp Jazmin, og Jazz havde igang.
‘’ Hør, jeg beklager. Har du noget at drikke? ‘’ Jazmin så på Andrea.

_________________
Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Empty Sv: Oh, you just didn't ... ~ Andrea.

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 20:10

Andrea så lidt halv køligt på Jazmin. Det var utroligt hvor god hun var blevet til at slippe vreden ud når de n skulle og til at holde den tilbage når den skulle gøres stærkere til næste gang. Derfor lod hun Jazmin tale ud. Dog var hun sikker på, at der var et eller andet galt inde i Jazmins hoved. Ikke negativt sagt, men der skete et eller andet hun ikke kunne svaret på - og om hun havde lyst til at vide det - tja, det var vel et endnu bedre spørgsmål.
"Hvis det gøre dig glad, så har jeg ikke tænkt mig at såre Noah. Men man kan ikke undgå at blive små såret. Det ved alle. Desuden var jeg ikke sammen med hans søskende. Hans lillebror plantede et kys på mine læber fordi han mistede hukommelsen intet andet. Det betød intet overhovedet." Det var sandt. "Des.." Hun afbrød sig selv da Jazmin undskyldte. "Jo selvfølgelig." Hun gik hen til et skab og tog nogle glas ud og derefter en flaske. Hun åbnede flasken og hældte noget whisky op. Derefter rakte hun Jazmin glasset. "Ikke for noget. Men hvad sker der. Det lyder ofte som om, du er to helt forskellige personer." Det var ikke første gang at Andrea bemærkede det. Personligheden på Jazmin fra første gang og sidste gang de mødtes var forskellig. Enten så hadede JAzmin hende bare virkelig meget, ellers var der noget andet som stak under.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh, you just didn't ... ~ Andrea.  Empty Sv: Oh, you just didn't ... ~ Andrea.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum