Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba13et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba14et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba15 
Lori
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba13et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba14et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba15 
Lenore
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba13et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba14et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba15 
Genevira
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba13et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba14et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba15 
Celenia
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba13et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba14et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba15 
Renata
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba13et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba14et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba15 
Jake
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba13et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba14et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba15 
Katrina
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba13et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba14et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba15 
Sasha
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba13et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba14et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba15 
Abigail
et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba13et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba14et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

et underligt nyt sted //Zefira//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Empty Sv: et underligt nyt sted //Zefira//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 22:02

"tjo jeg kunne jo altid sætte dig af i Firewood" han kikkede på pigen "vi må vidst hellere holde kontakten jeg vil gerne presentere dig for min søster" han smilte ved tanken om hans lille søster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Empty Sv: et underligt nyt sted //Zefira//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 22:22

Hun smilede ivrigt til ham, og nikkede ivrigt. Hun kunne ikke huske så pokkers meget om Firewood, hvis hun nogensinde havde været der, men det lød nu ganske rart. Og trygt. "Det ville være meget dejligt!" Hun nikkede en anelse mere stille, da han ville præsenterer hende, for hans søster. Han havde familie. Det heldige asen. Men det var jo ikke hans skyld, alt det der var sket i hendes liv. Hun burde være glad på hans vegne. Hun satte sit bedste smil på, og foldede hænderne pænt, mens hun rankede ryggen. "Det ville være en ære, at møde deres søster." Hendes ord var formelle, som var hun blevet inviteret til te, hos en greve. Men fyren havde reddet hendes skind. Det var nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Empty Sv: et underligt nyt sted //Zefira//

Indlæg af Gæst Ons 30 Maj 2012 - 23:10

//Ello? Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Empty Sv: et underligt nyt sted //Zefira//

Indlæg af Gæst Fre 22 Jun 2012 - 1:46

Victor smilede mod pigen ”tja det glæder mig at du har det sådan” han smilede til pigen fra edderkoppens ryg ”jeg er dog ked af at den gamle dreng her nok ikke overlever rejsen hjem” edderkoppen så på Victor.
Victor så på edderkoppen igen ”ja du er fri lille ven. Men hvis du nogen sinde prøver at æde mig igen så husk at jeg faktisk kan skære dig i ti store grimme stykker” edderkoppen nikkede og kravlede ned i hulen igen. ”nå nu hvor han er væk, og vi har dog ikke en karret til rådighed, så må du jo ride på min ryg” han blev til en kæmpe stor sort drage dog uden vinger ”hop op jeg bider ikke” hans tænder blev formet i et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Empty Sv: et underligt nyt sted //Zefira//

Indlæg af Gæst Fre 22 Jun 2012 - 14:38

Zefira gengældte ivrigt hans smil, mens hun trak på skuldrene, med et lille fnis. "Jamen det glæder mig, at det glæder dem." En anelse drillende hævede hun det ene øjenbryn, og sendte ham et livligt blik. Intet dybere i det. Hun var blot glad, for en ledsager disse mørke og ensomme steder. Hun så fra edderkoppen, til Victor, til edderkoppen igen. "Ikke det? Bliver det en barsk tur da?" Edderkoppen lod ellers til at være rimelig standhaftig. Det måtte virkelig være grimt derude. Hun fulgte nysgerrig deres 'samtale', og placerede sig ved siden af Victor. Da edderkoppen forsvandt ned i dybet, vinkede hun farvel til den, mens hun knugede bogen ind til sig. "Deres ryg?" Hendes stemme var fyldt med morskab. Han var virkelig speciel! Hans fært fortalte også en del. Med store drømmende øjne, fulgte hun hans bevægelser, og så hvordan han blev formet til en kæmpemæssig sort drage. Fascinerende! "Det håber jeg sandelig ikke!" Hun lo varmt, og kom hurtigt op på hans ryg. Hun satte sig overskrævs, så hun ikke kom til at vise noget unødvendigt under kjolen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et underligt nyt sted //Zefira// - Page 2 Empty Sv: et underligt nyt sted //Zefira//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum