Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 5 af 30 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
han kunne ikke lade vær med at nusse hendes ansigt og kærtegne hendes hår imens han stønnede af hvor god hun var.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
han var hurtig og smidig og adræt og det kunne man se hvordan han bevægede sig og det tog ingen tid før han var henne ved hende og havde fanget hende og lagt hende på maven på sengen og lagt sig oven på hende med sin lem imellem hende ben.
han tog fat i hendes hoved og løftede det blidt hvorefter han kyssede hende blidt på halsen og bed hende blidt på øret imens han langsomt gled sin lem imod hendes hul.
Rafaela- Evolved
han tog hendes arme om på ryggen. ikke så det gjorde ondt men nok til at hun ikke kunne flytte sig.
"Sikke en ballademager du er min pige. måske skal jeg tæmme det lille vilddyr inde i dig." sagde han og vendte hende om på ryggen så hun kiggede direkte på ham.
han smilte frækt til hende og fandt nogle læderspænder frem som han bandt rundt om hendes hænder først så hun ikke kunne rykke dem ud af plads og bagefter på hendes ben så hun ikke kunne samle sine ben.
han lagde sig blidt oven på hende og gav hende et hedt kys på munden hvorefter han langsomt bevægede sig ned af hendes krop. kærtegnede stille og roligt hendes lår, hendes bryster og hendes mave. til at han var helt nede ved hendes underliv hvorefter han langsomt begyndte at slikke på hendes klitoris med sin tunge og legede blidt og drilleagtig med sin tunge.
Hun kiggede op på ham da han havde vendt hende om på ryggen. Hun prøvede ihærdigt, at få sine hænder fri efter han havde spændt dem og da han havde spændt hendes ben fast også prøvede hun også og få dem fri, men uden held. Hun lukkede sine øjne og gengældte hans hede kys. Hun prøvede mere og mere for og få sine hænder fri jo mere han kyssede hende og kærtegnede hende forskellige steder på kroppen. Hun begyndte og vride sig meget da han begyndte og slikke hendes underliv. Hun begyndte og stønne lavt.
Rafaela- Evolved
han bevægede fingrene der var inde i hende imod hendes væg og imod hendes g-punkt.
han foresatte med at slikke hende grådigt og ihærdigt imens hun blev mere og mere våd dernede.
Rafaela- Evolved
"du kan åbenbart ikke ligge stille. kan du vel?" spurgte han ironisk og satte sin lem imod hendes hul og gik så langt ind på hende med sin lem som overhovedet muligt på en gang.
hvorefter han begyndte at kneppe hende imens han bed hende på halsen.
Rafaela- Evolved
"hvad sagde jeg om at skade mig? jeg har gået med til dine små lege men der sætter jeg grænsen" sagde han hårdt og kommanderende.
han bandt hendes hænder fri og hendes ben og bandt så hendes hænder på ryggen og hendes ben sammen og lagde hende på maven og satte sig på hendes ben.
han førte sin lem imod hendes stramme underliv som nu var endnu strammere nu hvor hun havde samlet benene og førte sin lem ind i hende.
"det ser ud til at du skal lære hvor din plads er lille tøs." sagde han dominerende.
Hun stivnede i hele kroppen da hun mærkede at han havde sat sig på hendes ben med sit lem imod hendes underliv efter han havde bundet hende på en anden måde.hun skreg da hun mærkede at han trængte sig ind i hende igen da det gjorde lidt mere ondt denne gang end før. Hun bed i dynen for ikke og skrige og lod nogle tårer trille ned af hendes kind. "Undskyld herre beg ved hvor min plads er undskyld." tiggede hun og bed fast i dynen igen
Rafaela- Evolved
"ikke godt nok. jeg vil nu tage den nydelse som jeg ellers havde tænkt mig at dele med dig. og så kan du nyde hvad end nydelse du kan finde i din straf" sagde han og hev hendes overkrop op så hun havde knæene på sengen men havde stadig hans lem i sig.
han berørte hendes bryster med sin ene hånd og holdte om hendes hals for at holde hende oppe på den stilling. ikke så hun blev kvalt men heller ikke blidt. han viste nu at han var i kontrol over hende.
Rafaela- Evolved
"nyd denne straf for det bliver ikke bedre for dig og det bliver heller ikke værre hvis du gør hvad jeg siger og kun siger og bare gør hvad der bliver sagt." sagde han og forsatte med at bevæge sig frem og tilbage.
han lagde hende ned, måske lidt hurtigt men lagde hende ned så hun strittede med numsen og begyndte at klaske hende lidt hårdt på ballerne.
Rafaela- Evolved
"hva det ser ud til at min lille slave her kan godt lide at blive slået. jeg kan mærke hvordan du bliver mere våd af det" sagde han og grinte lidt af det.
han havde ikke vidst at Rafaela havde sådan en side af sig og på en måde nød han at udnytte hende på sådan en måde. det gjorde at han følte at han havde fuld kontrol over hende for en gang skyld.
"sig at du tænder på at jeg slår dig. sig at du tænder på at være min lille dukke som jeg kan bruge som jeg vil" kommanderede han til hende imens han forsatte med at gennemkneppe hende og rive hende let på ryggen.
Rafaela- Evolved
"sig det højere!" sagde han kommanderende imens han forsatte med at gennemkneppe hendes fisse.
Rafaela- Evolved
han løsnede hendes bind så hun igen kunne bevæge sig frit igen.
"så har du fået din nydelse og straf. håber du har tænkt over dine handlinger" sagde han og lagde sig i sengen.
"du har to valg nu. enten kan du tage et bad og derefter komme tilbage for at ligge ved mine fødder i nat eller slikke min lem ren for sæd og dine safter og få lov til at ligge oppe hos mig" sagde han og kiggede på hende og forventede at hun tog en beslutning.
Rafaela- Evolved
"så kan du ligge dig oppe hos mig." sagde han og strakte sin arm ud så han kunne holde om hende imens hun lå ind til ham.
han så ikke ligefrem ud til at give hende lov til at tage et bad lige nu og her.
Rafaela- Evolved
"det gør ikke noget. så længe du selv kan se dine fejl og at du gjorde noget forkert så er du tilgivet. for det andet så var straffen ment som at du skulle tænke dig om. det er mig der bestemmer og fortæller dig hvad du må og ikke må" sagde han og lagde sig til at sove også. han var også selv udmattet da der var sket meget den dag.
Side 5 af 30 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray