Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 6 af 30 • 1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
han rejste sig op stille og roligt og kiggede rundt.
han opdagede at Rafaela gik rundt og så meget rastløs ud.
"hvad er der galt min pige. jeg troede du stadig sov." sagde han og kiggede på hende undrende.
Rafaela- Evolved
"det er også fint nok. men kom tilbage i sengen når du er træt igen." sagde han og lagde sig igen og faldt i søvn meget hurtigt igen.
Hun gik hen til sengen efter nogle timer, hvor det småt begyndte og blive lyst. Hun lagde sig i sengen og lagde sig til og sove. Hun sov tungt.
Rafaela- Evolved
han så at hun stadig lå og sov men hun skulle lære at gå i seng på samme tid som ham så hun kunne stå op på samme tid.
"så skal du op Rafaela. du skal i bad" sagde han og rystede hende til hun stod op.
hun skulle op og han forventede at hun ikke begyndte at brokke sig.
Rafaela- Evolved
"til at starte med skal du ingen tøj have på fordi vi skal i bad os begge to og du skal skrubbe mig ind. derefter finder jeg tøj frem som du skal have på og hvis du opføre dig pænt vil du få af vide hvad planen er for idag." sagde Sakref og begyndte at gå imod det store badeværelse
han tændte for bruseren og satte sig ind under vandet og ventede tålmodigt på at Rafaela skulle komme ud til ham
Rafaela- Evolved
"også resten" sagde han ligeud og lettere kommanderende. bagefter regnede han med at hun kunne sæbe sig selv ind og gøre sig selv ren for hans skyld.
Rafaela- Evolved
han nød hendes behandling og slappede af.
efter noget tid da hun stoppede behandlingen og rettede sig op igen.
"det var dejligt min pige. jeg synes du fortjener en belønning for at tage aktion på hvad der ville behage mig." sagde han og gik ind i soveværelset hen til sit skrivebord og tog en flaske frem med en mørkelilla væske.
"dette er en koncentreret udgave af mit blod. den vil ikke ændre på din krop hvis du indtager den i munden da det vil ikke komme ud i dine blodbaner direkte men det vil give dig en følelse af fred og ekstase samt de samme følelser jeg gav dig igår aftes. hvis du foresætter med denne gode behandling vil du selvfølgelig blive belønnet." sagde han og gik hen til hende og gjorde tegn til at hun skulle åbne sin mund. han løftede det sølvbelagte låg på reagensglasset og dryppede en dråbe ned i munden på hende.
virkningen tog i kraft med det samme.
Rafaela- Evolved
"jeg kan se at effekten allerede har taget effekt på dig. så burde også føle dig mere glad har jeg ret?" spurgte han imens han nød at hun kærtegnede hans krop.
han vidste ikke helt om han skulle lade hende være sådan fordi virkningen ville først forsvinde når der blev gjort noget ved trængen eller om han skulle stoppe den for hende nu.
hvis han ventede vidste han at hun nok ville prøve at være ekstra sød imod ham for at få ham til at tilfredsstille hende men han vidste ikke helt hvad han skulle.
Rafaela- Evolved
"jeg elsker også dig min fine slave. og hvis du opføre dig pænt imens din herre er til samtaler så lover jeg dig at du vil få en kæmpe belønning." sagde han og kyssede hende dybt og smilte derefter til hende.
Rafaela- Evolved
"du skal med mig til mødet min fine pige. du skal sidde ved siden af mig på gulvet som en fin pige og ikke gøre noget medmindre jeg siger det til dig." sagde han med et smil.
han rakte sin hånd ud og pegede imod tøjskabet.
"vær en god pige og tage tøjet der er på øverste hylde. det er det tøj jeg skal have på idag og så kan du tage tøjet der er på nederste hylde. det er det tøj du skal have på idag." sagde han og smilte til hende.
Rafaela- Evolved
"lige ved siden af min trone. på gulvet som en god pige." sagde han og smilte til hende.
han fulgte stille med imens hun klædte ham på og da hun var færdig sad hans tøj rigtig pænt.
Han havde sorte bukser af det fineste stof og en pæn hvid skjorte der var pyntede med guld i kanten. hvorefter han fik en lang jakke som mindede om en mellemting af en jakke på et jakkesæt og en longcoat. det var sort og pyntet med flotte runer af guld samt var der en grøn inderside på jakken af det fineste silke.
hendes tøj var dog meget minimalt. det bestod af et gennemsigtigt lang skørt. en top som var også gennemsigtig og et par bundløse trusser. udover det lå masken oven på bunken af tøj som hun kunne vælge at tage på.
Rafaela- Evolved
han gik hen til hende og holdte hende blidt ved hagen så hun var nød til at kigge op på ham.
"det behøver du ikke min pige. så kan jeg også bedre se dit fine ansigt" sagde han med et smil og kyssede hende blidt på munden.
han gav stille slip på måde hendes læber med hans og hendes hage hvorefter han begyndte at gå og forventede at hun fulgte flittigt med.
Rafaela- Evolved
ved højre siden af tronen var der blevet sat et fint gulvtæppe og en pude så hun ikke sad på det kolde gulv da han vidste at hun ville blive syg hvis hun blev kold.
da hun havde sat sig ved siden af ham på sine ben med samlede ben så rejste han sig op.
"bring den første som skal til samtale ind." råbte han til vagten ved døren. han åbnede døren op og den første person kom ind. det var en gammel dame som var klædt i usselt tøj og gik med en gammel træstav som stok.
"kong Sakref." sagde hun hæst og bukkede så meget hun kunne for ham imens han sad på sin trone og kiggede på den gamle dame.
"jeg kommer for at bede dem hjælpe en gammel dame i nød. mit hus er blevet brændt ned og alle mine ejendele røg med i det og jeg har ingen penge til at kunne erstatte disse ting." sagde hun hæst og vissent.
en anden vagt kom ind fra venstre side af tronen og gik hen til Sakref med en stak papirer.
de var delt op med små farvede stykker papirer som et tegn på hvor mange folk ville komme idag.
han læste igennem den første.
"jeg kan se at branden var startet på grund af en magiker skød en ildkugle ved et uheld ind i dit hus" sagde Sakref til den gamle dame.
hun nikkede som svar til ham.
"den kongelige stat vil erstatte dit nedbrændte hus og denne magiker vil modtage en bøde som erstatning for dette." sagde Sakref og den gamle dame smilte et stort tandløst smil.
"tusind tak herre må guderne velsinde dig" sagde hun og begyndte at gå imod døren.
Sakref råbte efter den næste og der kom en ny ind og disse sager foresatte i fire timer hvor Rafaelas liderlighed hverken blev større eller forsvandt.
Rafaela- Evolved
Side 6 af 30 • 1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray