Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 7 af 30 • 1 ... 6, 7, 8 ... 18 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
"vi slutter for idag. der kommer ikke flere idag." sagde han med et venligt og varmt smil til hende.
"så kom min pige. du har været rigtig dygtig idag og for det skal du blive vældig belønnet når vi kommer tilbage til værelset. men fortæl mig min pige. du har aldrig fortalt mig hvad din ynglings cocktail er eller din livret." sagde han imens han gjorde tegn til at snakke imens de gik tilbage.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
men han ville ikke fremstå som værende forlegen over for det hun sagde eller vise svaghed. han var stadig hendes herre.
"i så fald så vil jeg finde en cocktail som du vil nok bryde dig rigtig meget om og så vil jeg få chef til at servere et godt måltid for os. så kan vi sidde og spise på soveværelset. kun os to" sagde han og stoppede en random tjener der gjorde rent på slottet.
"send besked til Chef om at tilberede to af de bedste måltid han kan lave og få det bragt til mit værelse. samt vil jeg have han laver en down the soul-river og en werewolf lust. bagefter kan du komme med et bord og dække et bord op til to på mit værelse." sagde han og klappede i sine hænder og tjeneren løb afsted ned af trapperne.
"imellemtiden kan vi min pige gå op til mit kontor og lave noget hygge hvis du er interesseret. jeg synes at der er nogle ting du skal prøve inden dagen er omme som en ekstra overraskelse for din gode opførelse imens din herre har haft møde" sagde han med et frækt smil
Rafaela- Evolved
men der var nok ingen måde for Rafaela at nævne at hun har lært at hun var adopteret. hun har jo sikkert lært det ved at gå ind på hans kontor og kigge igennem hans papirer og det ville han aldrig bryde om. de andre på slottet havde også fået strenge ordre på at se Rafaela som en del af familien og derfor skulle også behandles som familie og for at være ærlig så har de fleste også glemt at hun var adopteret.
de nåede frem til kontoret hvor der også lå en "lille" seng til når Sakref studerede sine papirer i længere perioder. dog var sengen stor nok til to eller tre personer kunne sove i den.
Rafaela- Evolved
"jeg vil sige at jeg som en blanding havde glemt at du var adopteret og så dig kun som mit eget barn. men det har også haft en betydning at jeg ikke har følt at det var relevant for sagen. jeg så det som at jeg er din far og du er min datter og der var ingen behov for noget andet viden" sagde han og satte sig ved siden af hende.
"men jeg er til gengæld glad for at du forklarede dig selv med en logisk måde og ikke var vred men også er lidt trist over at du har lært dette" sagde han og rejste sig op.
han trak en skuffe ud på sit skrivebord og trak en whiskey flaske frem og et lille glas hvor han hældte en drink op til sig selv og drak lidt af.
Rafaela- Evolved
"du vil altid være min lille uopdragende pige. men du ser også ud til at kunne lide at blive straffet" sagde han og tog fat i hendes lår lidt hårdt men også kærligt.
han kyssede hende på munden og derefter på halsen og bed hende på halsen også.
Rafaela- Evolved
"så du tror du kan slippe godt for det? du glemmer at jeg kender jer draconianere svage punkter." sagde han med et frækt smil og begyndte at nusse spidsen af hendes hale. han vidste at det var et meget kraftigt g-punkt på draconianere. de kunne simpelthen ikke styre sig efter at blive nusset og nulret der.
han vendte hende om og begyndte at klaske hendes røv som straf for at bore sine negle ned i hans ryg imens han også nussede hendes røv og helt ned til hendes underliv efter hvert slag.
Rafaela- Evolved
han tog stille sit tøj af. både som noget frækt og som en straf for Rafaela som var nu blevet så liderlig at det var på grænsen til vanvid.
han tog sin store fede lem som var helt stiv og førte den langsomt ind i hendes våde underliv og skubbede den så langt ind som overhovedet muligt imens han foresatte med at gnubbe hendes hale.
Rafaela- Evolved
han førte derefter hånden op imod hendes hals og holdte hendes hoved ned i sengen ved at holde hende på halsen. ikke så hun var ved at blive kvalt men nok til at viste dominans. han begyndte at bide et blottet stykke af hendes hals imens han begyndte at kneppe hende hårdere og hårdere.
Rafaela- Evolved
"nu skal du prøve noget som du aldrig har prøvet før." sagde han og smurte lidt af den gullige væske på hendes anus.
hun kunne mærke hvordan væsken indtrængte hendes stjerne og langsomt udvidede den sig som en dør der åbnede sig op til sine gæster.
han satte langsomt spidsen af sin lem imod hendes nye åbning og smurte resten af sin lem ind i den gullige væske som glidecreme.
han førte den langsomt ind. hun var meget stram men det ville ikke gøre ondt på hende som det ville hvis han ikke havde brugt væsken fordi den hjalp med at udvide hende dernede.
han holdte hende stille nede så han vidste hvor han havde hende så hun ikke endte med at lave en bevægelse der ville skade hverken ham eller hende.
Rafaela- Evolved
han begyndte langsomt at høre hastigheden og gøre det lidt hårdere samtidig med at han langsomt gav slip på sit hårde greb på hende og istedet begyndte at tage på hende.
han nød følelsen af hendes krop og dette udforskning men han kunne godt mærke lidt at det ikke var hendes første gang med dette.
Da han begyndte og lade være med og holde hende nede og istedet begyndte og tage på hende. Hun løftede sine arme og begyndte og nusse ham på overkroppen. Hun lå dog stadig så stille som hun nu kunne for ikke og flytte sig forkert da hun vidste med sig selv, at hun altid vred sig når hun fik noget. Mest fordi hun nød det.
Rafaela- Evolved
Rafaela- Evolved
han bed hende på halsen imens han kom op i hende.
Rafaela- Evolved
hun kunne mærke hvordan alt han sæd flød ud som et vandfald fra hendes stakkels hul.
"nå min lille pige. hvordan var det?" sagde han med et frækt smil på sine læber
Side 7 af 30 • 1 ... 6, 7, 8 ... 18 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray