Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 EmptyIdag kl. 16:21 af Lenore

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 EmptyIdag kl. 14:10 af Lenore

» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 EmptyIdag kl. 13:19 af Edgar

» My Only, My Own (Edgar)
The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 EmptyIdag kl. 12:41 af Edgar

» Your new home, my little sweetheart
The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» As if anything would change (Valentine)
The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 Voteba13The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 Voteba14The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 Voteba15 
Jake
The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 Voteba13The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 Voteba14The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 Voteba15 
Edgar
Lenore
Dr. Trott
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Juniper

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner

The Lost One and the Future Heir - Rafaela

2 deltagere

Side 7 af 30 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 18 ... 30  Næste

Go down

The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 Empty Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela

Indlæg af Sakref Morladin Ons 29 Apr 2015 - 18:31

Sakref rejste sig op hvilket gav tegn til at Rafaela også kunne rejse sig.
"vi slutter for idag. der kommer ikke flere idag." sagde han med et venligt og varmt smil til hende.
"så kom min pige. du har været rigtig dygtig idag og for det skal du blive vældig belønnet når vi kommer tilbage til værelset. men fortæl mig min pige. du har aldrig fortalt mig hvad din ynglings cocktail er eller din livret." sagde han imens han gjorde tegn til at snakke imens de gik tilbage.

Admin

Antal indlæg : 2453
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

The Lost One and the Future Heir - Rafaela - Page 7 Empty Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela

Indlæg af Rafaela Ons 29 Apr 2015 - 18:37

Hun kiggede op på ham da han rejste sig og smilede stille da han sagde de var færdige for idag. Hun rejste sig op, men hendes ben havde siddet for længe på samme måde så hun mistede balancen og måtte støtte sig til ham for ikke og falde helt til jorden "Mine ben sover herre så håber det er ok?" hun kiggede lidt usikkert på ham da hun ikke vidste om hun gjorde noget rigtigt eller forkert. Hun håbede ihvertfald, at det var i orden. Hun tog stille fat i hans arm og holdt fast i den imens de gik. Dels for og have noget og støtte sig til, men også for og være tættere på ham. Hun trak let på skuldrene og kiggede på ham "Det fordi du aldrig rigtigt har interesseret dig for, hvem jeg egentlig er herre" hun bed sig lidt i læben da hun vidste, at det lød lidt flabet, men det var det hun følte som datter. Hun kiggede kort ned i jorden og derefter op på ham igen imens de gik "Jeg har aldrig rigtigt drukket noget herre udover vand og min livret? Tja det ved jeg ikke selv. Jeg spiser vel bare det jeg får serveret. Det er jo det du har opdraget mig til" sagde hun stille. Hun kiggede rundt.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Indlæg af Sakref Morladin Ons 29 Apr 2015 - 20:20

han trak lidt på skulderen af det hun sagde. han havde ikke rigtigt tænkt over det før. han har altid været travlt optaget af kongedømmet og lignende til at have overskud til de basale ting.
men han ville ikke fremstå som værende forlegen over for det hun sagde eller vise svaghed. han var stadig hendes herre.
"i så fald så vil jeg finde en cocktail som du vil nok bryde dig rigtig meget om og så vil jeg få chef til at servere et godt måltid for os. så kan vi sidde og spise på soveværelset. kun os to" sagde han og stoppede en random tjener der gjorde rent på slottet.
"send besked til Chef om at tilberede to af de bedste måltid han kan lave og få det bragt til mit værelse. samt vil jeg have han laver en down the soul-river og en werewolf lust. bagefter kan du komme med et bord og dække et bord op til to på mit værelse." sagde han og klappede i sine hænder og tjeneren løb afsted ned af trapperne.
"imellemtiden kan vi min pige gå op til mit kontor og lave noget hygge hvis du er interesseret. jeg synes at der er nogle ting du skal prøve inden dagen er omme som en ekstra overraskelse for din gode opførelse imens din herre har haft møde" sagde han med et frækt smil

Admin

Indlæg af Rafaela Ons 29 Apr 2015 - 20:49

Hun fulgte stille efter ham. Hun nikkede stille "Javel herre" hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. Hun var overhoved ikke van til og drikke. Hun holdt sig mest til vand. Grunden vidste hun faktisk ikke, men det var vel bare noget hun var van til? Hun holdt stadig fast i hans arm. Hun kiggede blot ned i jorden da han begyndte og snakke til en af tjenerne. Hun syntes faktisk det var lidt synd for alle dem som var tjenere i dette hus eller rettere slot. Hun kiggede på ham efter tjeneren var stukket af for og gøre det som han var blevet bedt om. Hun nikkede stille til det han sagde "Jeg gør bare hvad du siger herre. Det er min pligt" sagde hun stille og fulgte efter ham op på kontoret. Hun havde stadig ikke fået, at vide hvorfor han aldrig fortalte hende, at hun var adopteret. Måske var det den rette tid og spørge? Hun kunne vel lige så godt springe ud i det for det værste der kunne ske var, at hun kunne blive mere straffet. Hun sagde dog intet hele vejen hen til hans kontor. Hun vidste ikke hvad man skulle sige til ham uden og blive straffet.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 29 Apr 2015 - 21:08

imellemtiden gik han lidt for sig selv og tænkte. han vidste nemlig intet om at Rafaela vidste at hun var adopteret og derfor havde han heller ikke taget snakken med hende. han havde mest af alt glemt lidt at hun var adopteret. han så hende som sin egen datter og opdragede hende sådan som han ville med alle sine andre børn. dog har han aldrig været nød til at være så hård mod sine andre børn som han har været nød til med Rafaela men det var mest fordi de andre holdte sig på god fod med deres far. de vidste hvor magtfuld deres far var og derfor vidste de også godt at han var ikke til at bide skeer med.
men der var nok ingen måde for Rafaela at nævne at hun har lært at hun var adopteret. hun har jo sikkert lært det ved at gå ind på hans kontor og kigge igennem hans papirer og det ville han aldrig bryde om. de andre på slottet havde også fået strenge ordre på at se Rafaela som en del af familien og derfor skulle også behandles som familie og for at være ærlig så har de fleste også glemt at hun var adopteret.

de nåede frem til kontoret hvor der også lå en "lille" seng til når Sakref studerede sine papirer i længere perioder. dog var sengen stor nok til to eller tre personer kunne sove i den.

Admin

Indlæg af Rafaela Ons 29 Apr 2015 - 21:28

Hun puttede sig ind til ham imens de gik ind på kontoret. Hun ville snakke med ham. Ikke som var han hendes herre, men som var han hendes far. Hun ville ihvertfald prøve og snakke med far siden og ikke herre siden eller konge siden. Hun kiggede kort rundt på hans kontor før hun slap ham og gik hen til hans skrivebord og lænede sig op af det "Må jeg spørge dig om noget? Ikke som var du min herre, men som min far?" hun kiggede spørgende på ham. Hun var meget trængende, men hun ville snakke med ham om det først da det gik hende lidt på. Hun havde glemt alt om, at hun havde mistet et barn. Der gik lidt tid før hun trak vejret tungt og kiggede på ham "Hvorfor har du aldrig fortalt mig, at jeg var adopteret?" spurgte hun direkte. Hun var overhoved ikke vred eller noget, men nysgerrigheden havde borret sig ind i hendes indre så hun måtte vide det for og få ro på sig selv. Hun trak vejret tungt og forklarede, at Zero havde set ind i hendes fortid og havde set hende helt tilbage fra da Luce lagde hende ud i skoven og hun havde besøgt Luce og fået det bekræftet. Hun fortalte også Sakref, at hun stadig så ham som sin rigtige far så det betød ikke noget, at hun var adopteret. Hun ville bare vide hvorfor hun ikke havde fået det, at vide.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 29 Apr 2015 - 21:33

Sakref nikkede som svar til hendes spørgsmål og da hun så spurgte var han ved at eksplodere af ren chok men lod hende snakke ud og derfor sukkede et stille suk og kiggede på hende igen.
"jeg vil sige at jeg som en blanding havde glemt at du var adopteret og så dig kun som mit eget barn. men det har også haft en betydning at jeg ikke har følt at det var relevant for sagen. jeg så det som at jeg er din far og du er min datter og der var ingen behov for noget andet viden" sagde han og satte sig ved siden af hende.
"men jeg er til gengæld glad for at du forklarede dig selv med en logisk måde og ikke var vred men også er lidt trist over at du har lært dette" sagde han og rejste sig op.
han trak en skuffe ud på sit skrivebord og trak en whiskey flaske frem og et lille glas hvor han hældte en drink op til sig selv og drak lidt af.

Admin

Indlæg af Rafaela Ons 29 Apr 2015 - 21:39

Hun kunne se på ham, at han ikke havde regnet med, at det var det hun ville vide. Hun lyttede stille til hans forklaring og smilede stille. Hun var glad for, at høre sandheden og hun ville jo inderst inde altid være fars lille skøre, umulige, drillesyge pige. Hun rettede sig op og ventede til han havde drukket af sin whiskey før hun gik hen til ham og krammede ham længe. Tårerne trillede ned af hendes kinder. Ikke fordi hun var trist, men fordi hun var lykkelig og glad for, at det som havde forstyrret hende længe endelg var på plads. Hun kiggede op på ham med glæde i øjnene "Så er det derfor jeg hele tiden har følt mig helt forkert i denne familie i forhold til dig og resten af familien" hun havde fået styr på sig selv eller retter på den side som gjorde, at hun følte sig forkert. Hun kyssede ham sødt på kinden som kun en datter kunne gøre "Jeg vil altid være din lille umulige, drilagtige, uopdragende, møgunge til datter" sagde hun med en latter i stemmen og blinkede kort med det ene øje. Hun puttede sig ind til ham så han ville vælte ned i sengen med hende over sig. Hun begyndte og grine.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 29 Apr 2015 - 21:42

han lod også sig vælte ned i sengen oven på hende med vilje og smilte et lettere frækt blik til hende.
"du vil altid være min lille uopdragende pige. men du ser også ud til at kunne lide at blive straffet" sagde han og tog fat i hendes lår lidt hårdt men også kærligt.
han kyssede hende på munden og derefter på halsen og bed hende på halsen også.

Admin

Indlæg af Rafaela Ons 29 Apr 2015 - 21:48

Hun smilede lettere uskyldigt over det han sagde. Hun lagde sit hoved let på skrå "Måskeeeee" sagde hun forførende og kiggede sødt op på ham. Hun spredte automatisk det ben han tog fat i og kiggede op på ham. Hun gengældte hans kys og strækte sin hals så hendes hals blev helt blottet da hun mærkede hans læber imod sin hals. Hun gispede kort da hun mærkede, at han bed hende på halsen. Hun kiggede kort rundt og kunne ikke se noget han kunne straffe hende med før hun smilede drilsk og lovrede med halen så den ramte ham på ryggen og borede sine negle ned i hans ryg

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 29 Apr 2015 - 21:54

han tog fat i hendes hale og smilte et frækt smil til hende.
"så du tror du kan slippe godt for det? du glemmer at jeg kender jer draconianere svage punkter." sagde han med et frækt smil og begyndte at nusse spidsen af hendes hale. han vidste at det var et meget kraftigt g-punkt på draconianere. de kunne simpelthen ikke styre sig efter at blive nusset og nulret der.
han vendte hende om og begyndte at klaske hendes røv som straf for at bore sine negle ned i hans ryg imens han også nussede hendes røv og helt ned til hendes underliv efter hvert slag.

Admin

Indlæg af Rafaela Ons 29 Apr 2015 - 21:59

Hun kiggede på ham med store øjne da hun mærkede, at han tog fat i hendes hale. Hun havde stadig ikke helt lært og styre den endnu og en eneste hun kendte som ville kunne lære hende det var Melvin, men ham nægtede hun og se. Hun trak let på skuldrene og nikkede. Hun havde helt glemt, at han ikke var så dum som han nogle gange virkede til. Hun bed sig i underlæben og begyndte og vride sig. Hun slap hurtigt hans ryg da han vendte hende rundt så hun lå på maen på sengen. Hun kiggede op på ham og gispede hver gang hun mærkede hans hånd slå imod hendes røv. Hun borede sine negle ned i sengen for ikke og få trangen til og hive i ham eller noget.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 29 Apr 2015 - 22:02

han kunne mærke hvordan efter hvert klask i røven og hvert gnub på halen gjorde hende mere og mere våd og han foresatte lige indtil hun var så våd at hun dryppede efter nydelse.
han tog stille sit tøj af. både som noget frækt og som en straf for Rafaela som var nu blevet så liderlig at det var på grænsen til vanvid.
han tog sin store fede lem som var helt stiv og førte den langsomt ind i hendes våde underliv og skubbede den så langt ind som overhovedet muligt imens han foresatte med at gnubbe hendes hale.

Admin

Indlæg af Rafaela Ons 29 Apr 2015 - 22:07

Hun vred sig mere og mere jo mere han fortsatte. Hun havde en stor trang til ham og vidste, at det ikke ville vare meget længe før hun fik du hun havde savnet. Hun var samtidig begyndt og tænke over, hvad det var han ville have hun skulle prøve inden de skulle spise. Hun knyttede sine næver og havde bestemt sig for og bede ham om og tage hende, hvis han ikke snart tog hende, men da hun mærkede hans lem imod sit underliv smilte hun lykkeligt, men vred sig stadig meget da han stadig nussede hende på halen. Hun fik vredet sig så meget, at hun endte med og ligge på ryggen under ham. Hun smilede frækt til ham og slikkede ham op af halsen.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 29 Apr 2015 - 22:12

han begyndte at kneppe først stille og roligt imens han kærtegnede hendes krop. kørte hånden op af hendes hale imod enden af halen og tog fat i hendes balle imens han kneppede hendes stramme hul. han førte hånden op af hendes hofte og mod hendes bryst og tog fat i den.
han førte derefter hånden op imod hendes hals og holdte hendes hoved ned i sengen ved at holde hende på halsen. ikke så hun var ved at blive kvalt men nok til at viste dominans. han begyndte at bide et blottet stykke af hendes hals imens han begyndte at kneppe hende hårdere og hårdere.

Admin

Indlæg af Rafaela Ons 29 Apr 2015 - 22:16

Hun vred sig som en gal og holdt sine arme ned imod sengen. Hun elskede og mærke ham ind til sig, men der var noget inden i hende der fortalte hende, at det ikke var den rigtige hun var sammen med. Det var en underlig følelse, men samtidig så vidste hun, at det var hans blod der kørte rundt i kroppen på hende. Hun gispede da hun mærkede, at han endnu en gang bed hende på halsen. Hun var ikke bange for, at han ville kvælde hende for det vidste hun, at han ikke ville.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 29 Apr 2015 - 22:21

han trak sig ud af hende og fandt en lille flaske frem med noget gulligt lysende væske.
"nu skal du prøve noget som du aldrig har prøvet før." sagde han og smurte lidt af den gullige væske på hendes anus.
hun kunne mærke hvordan væsken indtrængte hendes stjerne og langsomt udvidede den sig som en dør der åbnede sig op til sine gæster.
han satte langsomt spidsen af sin lem imod hendes nye åbning og smurte resten af sin lem ind i den gullige væske som glidecreme.
han førte den langsomt ind. hun var meget stram men det ville ikke gøre ondt på hende som det ville hvis han ikke havde brugt væsken fordi den hjalp med at udvide hende dernede.
han holdte hende stille nede så han vidste hvor han havde hende så hun ikke endte med at lave en bevægelse der ville skade hverken ham eller hende.

Admin

Indlæg af Rafaela Tors 30 Apr 2015 - 7:57

Hun kiggede lidt på flasken han havde fundet frem. Den så meget mystisk ud og hun vidste aldrig hvad der rigtigt var i alle de flasker som hendes far havde efterhånden alle steder. Hun lå og spekulerede over, hvad det kunne være for hun havde efterhånden prøvet en del de gange hun havde været sammen med Zero. Det havde ihvertfald ikke været småting måtte hun indrømme. Hun lå bare stille på sengen da hun ikke rigtigt turde og flytte på sig. Hun lukkede sine øjne og ventede på og se hvad der skulle ske. Hun fik en underlig fornemmelse nede ved hendes røvhul. Som om den bare åbnede sig uden videre. Hun gispede da hun mærkede, at han havde trængt sig ind i hende et nyt sted. Hun havde prøvet det før nogle få gange, men det gad hun ikke og fortælle ham for der var noget nyt ved denne oplevelse som ikke havde været der de andre gange. Hun kunne ikke flytte sig da han holdt hende nede. Han var meget stærkere end hende og større så det og flytte på sig kunne hun ikke udover med sit hoved. Hun prøvede og vride sig da det gjorde lidt ondt og samtidig var rimelig behageligt og dejligt. Det var en underlig følelse.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tors 30 Apr 2015 - 11:47

han bevægede sig i langsomme bevægelser så hun kunne vænne sig til følelsen og nyde den.
han begyndte langsomt at høre hastigheden og gøre det lidt hårdere samtidig med at han langsomt gav slip på sit hårde greb på hende og istedet begyndte at tage på hende.
han nød følelsen af hendes krop og dette udforskning men han kunne godt mærke lidt at det ikke var hendes første gang med dette.

Admin

Indlæg af Rafaela Tors 30 Apr 2015 - 12:00

Hun vred sig lidt som hun nu kunne selvom han holdt hende hårdt nede. Hun begyndte langsomt og nyde denne oplevelse. Hun kiggede op på ham med et blik der tydeligt sagde, at hun kunne lide det. Hun begyndte og stønne lavt.
Da han begyndte og lade være med og holde hende nede og istedet begyndte og tage på hende. Hun løftede sine arme og begyndte og nusse ham på overkroppen. Hun lå dog stadig så stille som hun nu kunne for ikke og flytte sig forkert da hun vidste med sig selv, at hun altid vred sig når hun fik noget. Mest fordi hun nød det.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tors 30 Apr 2015 - 12:18

han begyndte at holde fast i hendes hofter og begyndte at kneppe hende hurtigere og hurtigere imens han bukkede ned og begyndte at kysse hendes bryster og brystvorter og kærtegnede hendes brystvorter med sin tunge og bed blidt i dem.

Admin

Indlæg af Rafaela Tors 30 Apr 2015 - 12:21

Hun kiggede op på ham og begyndte og vride sig over hele overkroppen af ren nydelse. Hun lukkede øjnene og lod sit hoved hvile imod sengen. Hun nød, at mærke hans læber imod sine bryster. Hun kørte sine hænder hen af hans ryg og nussede ham kort på nakken før hun kørte sine hænder op i hans hår og nussede ham i håret og hev lidt i det. Dels for og drille ham, men også for og pirre ham lidt.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tors 30 Apr 2015 - 13:10

han var snart ved grænsen og ville ikke kunne holde til mere. hans lem begyndte at dunke og til sidst kom han i en kæmpe ladning oppe i hendes røv.
han bed hende på halsen imens han kom op i hende.

Admin

Indlæg af Rafaela Tors 30 Apr 2015 - 13:13

Hun kunne mærke på ham, at han vær tæt på og komme. Hun fortsatte med og nusse ham i håret. Hun var også begyndt og blive temmelig træt og øm i røven og underlivet. Hun håbede ihvertfald, at hun ville få lov til og slappe af bagefter. Hun skreg lavt imod hans øre da hun mærkede, at han bed hende på halsen. Hun skreg ikke pga smerten, men pga det var dejligt.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tors 30 Apr 2015 - 16:27

da han var færdig med at fylde hendes røv op til kanten med sin sæd så trak han stille ud og sat sig ved siden af hende.
hun kunne mærke hvordan alt han sæd flød ud som et vandfald fra hendes stakkels hul.
"nå min lille pige. hvordan var det?" sagde han med et frækt smil på sine læber

Admin

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 30 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 18 ... 30  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum