Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 8 af 30 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"du min pige skal til gengæld ikke tage tøj på. jeg vil have at du skal gå sådan som du er nu med mig ned til mit værelse hvor vores mad sikkert venter på os." sagde han med et smil.
Rafaela- Evolved
Sakref satte sig ned i den ene side af bordet og gjorde tegn til at Rafaela skulle sætte sig over for ham.
"kom min pige og sæt dig. og prøv at tage en tår af din drink." sagde han med et smil og pegede på et fint cocktail glas der var på bordet.
indholdet var fint hvidt med flotte gule og grønne streger i sig som kunne ligne noget karamel eller noget i drinken. samtidig så dampede den stille med hvid damp. dog duftede den yderst sødt og eksotisk.
Sakref var ikke ligefrem en genteman type der holdt døre for en og trak stol osv ud. Men det gjorde hende nu heller ikke så meget.
Hun satte sig på stolen overfor ham og smilede lidt til ham. Hun kiggede lidt på den drink der var blevet lavet til den. For hende mindede hende det lidt om gift eller noget ndet som bare er blevet mikset sammen. Hun smilede stille til ham og tog glasset og smagte lidt på drinken. Den smagte fint nok, men det var nok ikke lige en hun ville bestille uden videre. Men det var måske blot tilvending fra hendes side da hun aldrig drak andet end vand. Hun havde altid bedt om vand hvis det var nogen serverede noget andet for hende. De sidste mange år havde tjenestefolkene kun kommet med vand til hende fordi de vidste, at hun bad dem om og skaffe vand til hende istedet, men denne gang kunne hun ikke få sig selv til og bede om vandet.
Hun stillede glasset på bordet igen og smilede stille til ham "Den var nu ok god" man kunne godt høre på hende, at hun ikke helt vidste hvordan hun skulle bedømme den da hun ikke havde drukket andet end vand hele sit liv. Udover lige mælk da hun var yngre, men det drak hun heller ikke så meget af længere.
Rafaela- Evolved
"jeg er glad for at høre at du kan lide det. jeg tænkte nemlig at siden du har været så god og sød idag så ville jeg belønne dig med noget nyt som du ikke har prøvet og hvis du foresætter med at være sød så kan vi prøve mange flere nye ting" sagde han med et smil.
han ville uanset gerne være lidt tid sammen med hende og lære sin datter af kende men opdragelse skulle også være på plads først.
han begyndte at spise lidt af sin mad og drak lidt af sin drink. hans drink var mærkelig sort med et rødligt skær i sig som var det blod der var i.
Hun kiggede ind i lyset og tænkte over hvem hun egentlig var. Som person. Hendes identitet. Den var som forsvundet ud af hendes liv og ersattet af en hun overhoved ikke var eller retter havde været. Måske var dette det hun egentlig var født til. Som en slags slave? Hendes biologiske mor var jo slave det meste af sit liv så det var måske noget man var født til?
Man kunne godt se på hende, at hun var fordybet i sine tanker og dårligt nok ænsede over hvor hun var eller hvad der var omkring hende.
Rafaela- Evolved
"du behøver ikke at spise men du skal vide at der er ingen mad bagefter hvis du bliver sulten. så må du vente til senere." sagde han imens han spiste videre.
han ænsede ikke en tanke over at du ikke havde spist noget eller at hun sad der og lignede en der grublede over livet og alt mellem himmel og jord.
da han færdig med at spise tog han og bundede det sidste af sin drink og slikkede sig om munden.
"ved du hvad min lille slave. jeg føler for at vi hopper i bad. så kan du også blive gjort ren efter sidste gang. men først så skal du gøre din opgave inden vi skal i bad." sagde han og gjorde tegn til at følge ham med ud i badet.
Hun kom tilbage til nuet da hun hørte at han snakkede til hende. Hun havde ikke registreret andet end han havde kaldt hende for slave. Det bekræftede hende i, at hun var født som slave. Hun troede ihvertfald ikke på andet længere. Der skulle meget til og ændre på det hun troede på nu. Hun rejste sig op og fulgte efter ham ud på badeværelset. Hun kiggede ham aldrig op på ansigtet imens hun begyndte og tage hans tøj af uden og blive bedt om det. Hun satte sig på knæ foran ham og begyndte og sutte på hans lem. Det var tydeligt at se og mærke på hende at hun havde grublet over det under hele middagen uden og snakke til ham.
Rafaela- Evolved
"nu min lille slave skal du åbne helt op for munden og du skal drikke hver eneste dråbe med nydelse. for nu vil jeg pisse ud over din lille frække mund. hvis du er dygtig kan det være du bliver belønnet." sagde han og smilte frækt til hende og ventede stille på hvordan hendes reaktion ville være. om hun overhovedet ville sige noget til det. han håbede lidt på at hun faktisk var blevet så villig og lydig at hun faktisk ville tigge ham om at gøre det.
Rafaela- Evolved
"fint min pige, det er godt at se at du ikke er blevet en hel tomhjernet slave endnu. du skal få lov til at slippe. jeg sagde det også kun som en test. dog betyder det ikke at du får lov til at stoppe med det du gjorde lige før." sagde han imens han klappede i starten men stoppede efter lidt tid. han gjorde tegn til at hun godt kunne blive færdig nu hvor hun var gået igang.
han forventede heller aldrig at hun skulle acceptere hans pis men han forventede at hun stadig fulgte ordre når han gav dem. men selvfølgelig ville hun ikke være helt tomhjernet endnu. hun er først begyndt at acceptere at hun ikke er i besiddelse af magt overfor ham.
Rafaela- Evolved
"godt min lille pige, hvis du foresætter med at være så dygtig som du har været idag og gør hvad der bliver sagt. så kan det være du får lov til at komme med udenfor med mig, når jeg går mine ture rundt i byen." sagde han med et smil til hende imens han nussede hendes hår og hendes kind.
Rafaela- Evolved
"godt så kan vi hoppe i bad." sagde han efter han lige havde blevet færdigt og hun havde fået en chance for at synke.
han gik stille og roligt hen til badet og tændte for vandet og ventede forventningsfuldt på Rafaela.
Rafaela- Evolved
"hop ind under bruseren og hold hænderne på væggen og spred benene. jeg er nemlig ikke færdig endnu" sagde han og ventede på at hun gjorde hvad der blev sagt. han havde tænkt sig at hun ikke skulle slippe let. han vil se hvor meget der skulle til før hun var kommet så langt ned i kaninhullet som overhovedet muligt. det kunne godt være at hun var hans datter. men hun skulle straffes for sine tidligere handlinger og lære sin plads. hvis hun skal bryde reglerne så er der flere måder som man kan gøre det på. det var sådan han havde lært sine andre døtre. heller at de lærer at kunne manipulere end at virke rebeliske over for ham. hvis folk mente at han ikke havde kontrol ville han jo miste magten som Konge.
Rafaela- Evolved
han tog hårdt fat i hende og vendte hende om så hendes røv rørte ved ham.
han tog fat i hendes hænder og satte dem imod væggen så hun var bukket forover og så spredte han hendes ben.
han bukkede sig ned og begyndte at køre sin tunge imod hendes klit i en blid bevægelse og langsomt begyndte at slikke hende.
Rafaela- Evolved
han førte den ind så langt som han overhovedet kunne og begyndte at køre i et lange hårde træk. han tog hårdt fat i hendes hofter og begyndte at kneppe hende godt og hårdt.
hvis hun prøvede at ændre stilling eller rejse sig ville han skubbe hende ned igen. fordi han ville have hun ikke rykkede sig ud af sin position, medmindre han gav lov.
Rafaela- Evolved
Rafaela- Evolved
Side 8 af 30 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray