Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 10 af 30 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 20 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"nu har du været sød og gjort hvad der er blevet sagt så jeg giver dig nu denne opgave at du skal tage disse penge og gå ned og købe en speciel halsbånd jeg har kigget på. når du har købt det så kom tilbage på slottet. hvis du bliver stoppet af en der siger kodeordet 'blodklanen vender tilbage' så skal du stoppe og gøre alt hvad de beder dig om. uanset hvad, medmindre de beder dig om at såre dig selv eller familien" sagde han med et smil og gjorde tegn til at løbe afsted.
Da hun havde fået de sidste informationer løb hun straks derned, hvor han havde fortalt hun skulle købe halsbåndet for ham.
Rafaela- Evolved
"det ligger i bazaaren i den første vogn til højre når du kommer ind af den sydlige indgang af bazaaren. han ved allerede at du kommer så du skal bare løbe afsted" sagde han
hun fik kommet ned til vognen og fik købt halsbåndet. det var et normalt læderhalsbånd. det der mindede om det slaverne får men denne var pyntet med guld og juveler og havde en fin ring hvor der kunne være en slags snor.
Rafaela- Evolved
Sakref var imellemtiden tilbage på slottet. han havde set til sin dejlige kone Valiona og hun var stadig i god behold og det samme var barnet. hvis alt gik som det gjorde nu så ville barnet blive født raskt og perfekt og Rafaela ville være respektfuld og lydig igen.
Da hun var kommet tilbage til slottet gik hun direkte op på værelset da hun regnede med, at han var deroppe. Hvis han ikke var der lagde hun posen med halsbåndet i på natbordet og satte sig roligt på vindueskarmen og kiggede ud af vinduet imens hun ventede på, at han kom tilbage fra det han nu en gang lavede.
Rafaela- Evolved
de sidste han besøgte var Zaela og Surzi som han snakkede lidt med. han kom til sidst op på værelset igen hvor Rafaela ventede.
!godt min pige at du fik fat i tingene. blev du stoppet idag?" spurgte han med nysgerrighed.
Rafaela- Evolved
"det er meget vigtige beskeder som er top hemmelige. derfor er det vigtigt at de holder lav profil uanset hvad. så må du jo gøre din del for at dække over dem. om du så skulle sætte dig på fire og blive kneppet i røven" sagde han ligeud.
han gik hen til hende og nussede blidt hendes kind.
"men nu er der ikke sket noget min pige så der er ingen årsag til at bekymre sig om det lige nu. kom jeg har en krystal til dig som belønning" sagde han og gik hen til pengeskabet.
han tog en krystal ud og gav den til hende.
Rafaela- Evolved
"det vælger du selv min pige." sagde han og gik hen til halsbåndet.
det mindede lidt om et slavehalsbånd med lille ring hvor man kunne putte en snor eller kæde på. men den var pyntet virkelig meget som var den mere et smykke end bygget til kontrol.
han nussede det fine læder og de fine krystaller på den og gik hen til Rafaela igen.
"her min slave. den er til dig. jeg vil gerne have du går med den som var det mest værdifulde smykke" sagde han med et smil og rakte det hen til hende.
"det er din belønning for have været sådan en dygtig slave idag" sagde han med et venligt smil.
hvis hun ville have hjælp til at få den på ville han med glæde hjælpe hende.
Hun kiggede op på ham da han begyndte og snakke til hende. Den var til hende som hun troede. Hun havde ikke taget fejl. Indest inde kunne hun sætte sig til, at tude da det fik hende længere ned og fik hende til, at tro endnu mere på, at hun i virkeligheden født til og skulle være slave, men udvendigt smilede hun bare taknimligt og vendte ryggen til ham så han kunne give hende det på. "Tak herre det er alt for meget" sagde hun stille og kiggede ned i jorden.
Rafaela- Evolved
"du har jo været så god på det sidste at jeg syntes du fortjente en gave. og med den får du også gaven at jeg sender dig ud i byen nu istedet for at gå sammen med dig. " sagde han med et smil.
han bevægede sine hænder forventningsfuldt som om han ville have at hun tog den på med det samme.
Hun kiggede op på ham da han snakkede igen til hende omkring den ekstra gave. Hun kiggede dog ned igen "Kan du ikke sætte den på mig?" hun ville ikke selv gøre det. Det var slemt nok, at hun skulle have den på, men hun ville ikke tvinge sig selv til og blive underkuret. Da han havde sat de på hende vendte hun sig om og kiggede om på ham "Hvordan mener du med, at sende mig ud i byen? Sådan jeg kan gå frit og gøre hvad jeg vil eller nogle opgaver for dig?" spurgte hun lidt nysgerrigt. Hun ville vide hvor meget frihed hun egentlig havde.
Rafaela- Evolved
"det bliver selvfølgelig under en opgave men jeg regner med at du må godt gå lidt selv i et kvarter hvis der er tid til det. så det afhænger af hvor hurtig du bliver færdig med opgaven. jeg har nemlig tænkt mig at udregne hvor lang tid sådan en opgave normal ville tage. hvis du er hurtigere end det så får du lov til at gøre hvad du vil indtil jeg forventer du kommer tilbage." sagde han stille og roligt.
dog løftede han pludselig fingeren op i luften og med et fast blik.
"men forstå det her. hvis du så meget som bare kommer for sent en enkel gang. kan du regne med at der går lang tid før du nogensinde får lov til at se andet end soveværelsesgulvet." sagde han fast og kommanderende.
han ville have hende til at forstå at denne frihed var ikke noget han ville give hende blidt. men noget hun skulle forstå den store respekt i.
Rafaela- Evolved
"hvis det er at du bliver forsinket vil jeg blive informeret fra min informere. hvis opgaven ikke kan klares fordi der kommer komplikationer så vil du ikke blive straffet. men hvis du selvfølgelig laver fejl selv så vil du blive straffet. men jeg har stor tiltro til at du klare opgaven af det bedste af dine evner og jeg forventer kun det bedste og mest lydighed fra dig af." sagde han med et smil.
"men du bliver dog ikke overvåget. det er mine andre informere som bliver overvåget eller stederne i skal mødes som bliver overvåget for at sikre at både dig og min informer ikke bliver dræbt eller såret." sagde han dog både for at forsikre hende for at hun ikke bliver holdt øje med. samt at hendes sikkerhed er stadig mulig. men det lød kun til at de ville blande sig hvis de blev angrebet. så hun blev nok stadig nød til at gøre ting for at ikke vække for meget opmærksomhed.
Rafaela- Evolved
"men kom min slave. det er sent og vi skal i seng. men først skal vi i bad. og det ved du godt hvad betyder" sagde han med et smil og gik imod retningen til badeværelset.
de havde oftere og oftere begyndt at have hård sex ude på badeværelset. næsten som en daglig rutine.
Rafaela- Evolved
efter lidt tid løftede han hende op og satte dem op imod hendes stramme røv og trængte igennem.
der gik lidt tid hvorefter han kom i en kæmpe ladning oppe i hendes røv og lagde hende ned igen.
han gjorde tegn til at hun skulle nu skrubbe ham med sæbe så de kunne blive færdig med badet.
Rafaela- Evolved
han gik ind på soveværelset og satte sig i sengen efter han havde tørret det meste af sin krop og begyndte at tørre sit hår.
da han var færdig kravlede han længere ind på sengen og lagde sig ned og ventede kun stille på at Rafaela skulle komme og ligge ved siden af ham som altid.
Hun tog et håndklæde og tørrede sig selv. Hun gik ind på værelset sammen med ham og lagde sig ved hans side. Hun kyssede ham stille på munden "Godnat herre og tak for endnu en fantastisk dag med dem herre" hun lagde sig stille ned og lukkede sine øjne. Hun faldt hurtigt i søvn da hun syntes det havde været en hård dag selvom den alligevel mindede meget om alle de andre dage.
Rafaela- Evolved
Side 10 af 30 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 20 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray