Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 11 af 30 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 20 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
nede i byen gik det rigtig godt. det var en dejlig solrig dag og vejret var rigtig godt.
Sakref havde sendt Rafaela afsted for at hente nogle urter og talismaner som han skulle bruge til nogle eksperimenter.
han havde ud over det bedt hende om at holde øje med kontakter der kunne finde på at smide besked på vejen og det var vigtigt at hvis der var problemer på vejen skulle hun hjælpe dem med hvad de end bedte om. udover det fik hun også af vide at hun måtte ikke fortælle nogen hvis der var en kontaktperson som havde løbet op til hende. ikke andre end ham selvfølgelig.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
da hun var på vej tilbage igen blev hun kaldt hen til en hætteklædt person som gemte sig i gyden.
det var svært at se hans ansigt og han var ikke nem at se i forvejen.
han ventede med at sige noget indtil hun var kommet hen til ham
"blodklanen vender tilbage. jeg har besked til herren men jeg har brug for at du hjælper mig med at kunne slippe ud af syne. løb hen til den nærmeste butik og køb et sæt tøj til mig. jeg har pengene her så du ikke behøver at betale selv. jeg bruger en størrelse medium men skynd dig. jeg ved ikke hvornår de finder mig." sagde han lettere hastende og kastede en pose guld hen til hende.
Hun nynnede stille for sig selv da hun hørte nogen kalde på hende. Hun kiggede hen på en skikkelse der stod ved gyden. Hun undrede sig lidt over, hvem det var, men hun gik derhen af ren nysgerrighed. Hun havde ikke i sin vildeste fantasi troet, at det var nogen som skulle snakke med hende. Hun lyttede stille til det han sagde. Hun havde taget fejl det var en som skulle have fat i hende. Hun nikkede blot til det han sagde. Greb posen med guldet og gik roligt hen til den nærmeste butik. Hun havde ikke tænkt sig, at løbe da hun vidste, at det ville vække stor opmærksomhed, hvis en pige som hende pludselig løb ud fra en gyde. Hun købte et sæt tøj til ham og gik derefter hen til ham og gav ham posen med tøjet og posen med resten af hans guld.
Rafaela- Evolved
da han havde taget tøjet på så kiggede han hurtigt hen af siderne på gaden men han blev næsten grebet af frygt med det samme.
"shit de er på vej herhen. skynd dig herhen og kys mig så det vi ikke vækker opmærksomhed." sagde han lettere stresset.
han var ikke ligefrem grim. måske ikke ligefrem glatbarberet men han var ikke grim. han så ud til at være menneskelig eller måske dæmon med de gule øjne han havde.
der var folk klædt i læderrustning på vej op af gaden. det måtte være dem der jagtede ham.
Rafaela- Evolved
diskret hviskede han til hendes øre.
"der er en på vej herhen. gå på knæ og sut min pik. det vil nok få ham til at gå væk. på en diskret måde." sagde han uden at vække mistanke til den modstander der var på vej imod dem.
Rafaela- Evolved
manden i rustningen havde hurtigt valgt at vende om istedet da han ikke syntes han ville forstyre nogen i sådan en sensuel situation, dog sagde manden ikke noget da han nød det lidt for meget det Rafaela gjorde. han tog fat om hendes hoved og hjalp lidt til med at få hende til at tage den dybere.
Rafaela- Evolved
"jeg har papirerne her. du skal tage dem til herren hurtigst muligt." sagde han og tog frem en konvelut med en tyk stak papirer.
han rakte dem hen til hende meget diskret så hun kunne tage dem og komme videre.
Da hun kom op på slottet gik hun op på Sakrefs kontor og bankede på. Hun gik stille ind da hun hørte ham sige kom ind. Hun nejede stille for ham efter hun var gået ind og lullet døren "Så er jeg tilbage herre med dine ting" sagde hun stille og gik hen til bordet og lagde det foran ham. Hun blev stående overfor ham på den anden side af skrivebordet.
Rafaela- Evolved
da han var færdig opdagede han konvelutten og kiggede på hende.
"er det fra en af mine kontakter?" spurgte han imens han åbnede den og begyndte at læse dokumenterne.
han nikkede stille for sig selv og lagde papirerne tilbage i konvelutten for at læse dem fuldt ud senere.
"godt min dygtige slave. du har været noget af en dygtig slave idag. faktisk så dygtig at jeg synes du skal have en ekstra belønning. jeg vil opfylde et af dine ønsker. dog selvfølgelig begrænset til hvad der er muligt uden at bryde nogle af de regler som der er ændres eller de aftaler fjernes." sagde han og smilte stille til hende.
han håbede lidt måske at hun ville spørge om tilladelse til at prøve vigtigere missioner end at være hans lille budbringer. eller i så fald håbede han på at hun ville ønske at blive trænet igen.
Hun var stadig vildt nysgerrig for og finde ud af, hvad der stod i de papire. Hun kiggede lidt på ham da han begyndte og tale til hende. Slave hun hadet det ord. Det var så nedværdigende, at det halve var mere end rigeligt. Hun havde mange ønsker, men hun vidste ikke hvad hun skulle ønske sig. Hun ville fri som slave, men det var imod alle aftaler og regler. Hun ville være mere fri, men det var også imod reglerne og aftalerne. Hun ville gerne blive trænet som han havde snakket om så hun kunne blive mere fri, men hun vil heller ikke blot være hans lille ugle han sendte rundt med beskeder, hente de ting han ikke selv gad eller møde de tøsedrenge som ham hun havde mødt idag "Jeg har så mange ønsker herre, men jeg ved ikke hvilke jeg skal tage" sagde hun stille og kiggede ned.
Rafaela- Evolved
"vil du måske gerne have hjælp til at vide hvad for nogle valg som vil gøre mig mest glad?" spurgte han. han fornemmede nemlig at hun var lidt lost uden hans ord. så måske hvis han hjalp hende hen af vejen kunne det være at hun ville blive en lydig datter og en endnu mere lydig dukke han kunne bruge som han ønskede.
Rafaela- Evolved
"det der ville gøre mig glad var at jeg kunne begynde at træne dig igen. på den måde kan jeg også sende dig ud på missioner som er lidt sværere og så kan du bevise dit værd til din herre. lyder det ikke som en god ide? at du på den måde kan gøre din herre glad?" spurgte han venligt og smilte til hende.
Rafaela- Evolved
"fordi frygt gør dem ekstra forsigtige. de ved at de er døde hvis de ikke gør arbejdet for mig og de ved at de vil møde en værre skæbne end døden hvis de bliver fanget af fjenden. så derfor." sagde han med et smil.
"men du får ikke begge dele opfyldt med det samme. først skal du trænes og så kan du komme på svære missioner men hvad er det du ønsker at blive trænet i?" spurgte han undrende.
Hun stod lidt og tænkte over det han spurgte hende om "Jeg ved godt, jeg ikke kan få begge på en gang herre, men vil gerne lære og håndtere tingende anderledes altså uden det går over og bliver kriminelt, men også og kunne klare mig selv i nærkamp og langdistance kamp" hun kunne allerede i forvejen meget, men ville være bedre
Rafaela- Evolved
"hvis han lavede en fejl så ville jeg vide at han gjorde og så ville du skam ikke blive straffet på nogen måde. men hvis du til gengæld var årsagen til at missionen fejlede, så ville du blive straffet." sagde han med en vis alvorlighed i sin stemme uden at lyde alt for alvorlig.
"jeg kan starte med at træne dig og så kan vi se på det hen af vejen." sagde han med et smil.
"men kom min lille slavepige. sæt dig på mit skød imens jeg lige får skrevet det sidste færdigt." sagde han med et smil og klappede sine hænder på sit skød.
Hun kiggede lidt på ham da han begyndte og snakke om, hvordan ønsket ville forekomme. Hun nikkede stille "Helt i orden herre. De ved bedst" sagde hun respektfuldt og kiggede ned på gulvet. Hun gik hen til ham og satte sig på hans skød med ryggen imod ham. Hun kiggede dog kort om bag ham "Er det sådan du mener herre?" spurgte hun stille.
Rafaela- Evolved
"ikke rigtig men det er fint alligevel." sagde han med et smil og nussede stille hendes krop.
han lagde sine hænder på hendes lår og rettede blidt hendes ben så hendes ben var i den yderste side af hans ben så det betød at hendes ben var lettere spredt
efter lidt tid foresatte han med at skrive videre på de papirer der var foran ham.
hun kunne se det var forskellige kontrakter, arbejdsaftaler, informationer og vigtige ting.
Rafaela- Evolved
han spredte sine egne ben så hendes egne ben blev spredt endnu mere så nu var hun helt blottet dernede
han lagde stille fjerpennen og kørte sin hånd fra hendes lår og op imod hendes blottede skød.
Side 11 af 30 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 20 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray