Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 18 af 30 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
han virkede til at være en stærk person med en ryggrad som en rigtig mand. en der ikke frygtet noget som helst.
Rafaela- Evolved
Imens de gik imod Sunfury city spekulerede hun over hvorfor det var at det først var nu hun skulle møde sin fætter og onkel og ikke for længe siden? Samtidig spekulerede hun over hvad det egentlig var de forventede af hende og hvad hendes egen far havde sagt om hende og til dem omkring det han forventede af dem. Samtidig spekulerede hun på hvordan hendes onkel var. Tankerne xløj rundt i hovedet på hende. Hun kiggede stille på Vincent "Er du altid sådan en kold type og hvorfor er det, at du og din far aldrig er på slottet? Hvorfor er det jeg ikke har måtte møde jer før nu, hvor den...blev født?" hun vidste ikke hvordan hun skulle beskrive sin lillebror for det gjorde hende stadig rasende. Hun vidste ikke en gang hvordan folk havde reageret på hendes reaktion og det hun havde kaldt Sakref for en morder
Rafaela- Evolved
han stoppede op og vendte sig imod hende. stadig med blodrøde øjne. hvorefter han rakte sin metalklædte arm ud og prikkede hende i panden. ikke så det gjorde vanvittig ondt men det gjorde lidt ondt alligevel.
"af en med sådan et lille hoved, så har du mange spørgsmål. og mange af spørgsmålene er ikke nogen som behøver svar. eller så kan de ikke blive svaret på for det ville kræve at du havde gået i mine sko og ingen burde gå i mine sko nogensinde." sagde han og fjernede sin finger fra hendes pande.
han smilte til hende med et storbror agtigt smil. ikke den slags storebror som Melvin var over for Rafaela men som en rigtig storebror som prøver at beskytte sine mindre søskende og virke stærk for dem.
han vendte sig om igen og begyndte at gå videre imod Firewood Village.
Rafaela- Evolved
årsagen til at de aldrig havde mødt hinanden før nu er at Sunfury City ligger langt væk og at Vincent og hans far har ikke rigtig haft tiden til at besøge dem.
årsagen til at Vincent først kommer nu var jo for at hente hende for at hendes træning kunne komme videre. ikke for at hun skulle væk fra Vincents nye fætter.
det eneste spørgsmål hun havde som var faktisk et relativt okay spørgsmål var om hvorfor han var så kold.
den eneste årsag til at han var kold var en vane han havde fået efter at være på jagt efter folk der løb fra loven. de mente jo allesammen at de var uskyldige og at det de gjorde var okay.
samtidig vidste han også at for at få slået igennem hos Rafaela og få hende noget sjæle træning så var han nød til at være hård over for hende når hun ikke forstod. indtil hun endelig forstod og så hun kunne blive belønnet for det. som fx tidligere hvor hun blev belønnet med sit tøj for at have sagt undskyld.
de var nået til Firewood Village hvor han købte lidt tørret mad og noget vand til turen.
han købte intet ellers. ikke engang noget at sove med til Rafaela.
Rafaela- Evolved
i en pludselig bevægelse vendte han siden imod hende. hans kappe blev næsten slået væk af hans højre hånd og i hans hånd havde han en kæmpemæssig pistol. pistolen havde tre huller i så det ville sige at den kunne skyde tre skud på en gang.
selve pistolen var kæmpe. den var meget større end nogen normal pistol og så meget dæmonisk ud.
han kiggede stadig på hende med et koldt blik.
"hvis jeg ønskede at gøre dig ondt. så har jeg ikke behøvet at tage dig hele vejen herud for at gøre det. du ville ikke engang have set mig før du lå på gulvet i det glemte bibliotek. jeg har ingen beviser på at jeg er hvem jeg siger jeg er andet end mit ord. men hvis du virkelig skulle ønske at finde ud af om jeg er den rigtige Vincent Valentine Morladin så skal du kun gå til den nærmeste kro og alle vil kende mig og gyse i frygt." sagde han med en kold stemme og et blik der kunne dræbe. man kunne se at han ville ikke have tøvet at skyde hende hvis hun havde været et mål. men han gjorde det ikke fordi det var hun ikke.
folk rundt på gaden stod skræmte og så dette ske. mange begyndte at hviske og flere gange blev Vincent Valentine nævnt og flere gange sagde folk at det var ham.
pistolen:
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela- Evolved
"blodklanen vender tilbage." sagde han og nærmest lignende en der hadede de ord. det var første gang hun faktisk så ham give et andet ansigtsudtryk end det kolde ansigt.
han trak pistolen tilbage og den forsvandt under kappen.
han vendte sig væk fra hende igen og begyndte at gå videre ud af byen.
Hun var spændt på, hvad det var for en fremtid der ventede hende hos hendes fætter og onkel. Hun kendte dem dårligt nok og vidste ikke om de var som hendes forældre og søskende eller om de var helt anderledes. Hun vidste ikke engang, hvordan hun ville være når hun havde været under træning og en ny form for opdragelse hos hendes fætter og onkel for det som hun havde set indtil videre havde vist hende et helt andet syn på hendes familie end hun havde normalt.
Rafaela- Evolved
"lad os komme videre. vi har en lang tur foran os og jeg forventer at vi skal kunne nå at komme til the burning desert i aften så ingen pauser." sagde han stadig imens han gik.
han lignede også en som ikke havde tid til at vente og havde ikke planlagt at vente på noget eller nogen.
dog ville han selvfølgelig stoppe hvis Rafaela ikke kunne mere. det blev de nød til jo men jo længere tid at hun var ude for slottet, jo større blev chancen for at de blev angrebet for at få en løsesum for Rafaela.
Imens de gik begyndte hun og nynne stille for sig selv for og holde sig selv med selvskab.
Rafaela- Evolved
"vi bliver nød til at krydse ørknen idag. Tror du kan holde ud til det? Det er ikke nytte hvis du ikke vil kunne klare hele turen for vi kan ikke stoppe når vi først er derude" sagde han og havde faktisk stoppet og vendt sig imod hende.
Rafaela- Evolved
"det vil vække alt for meget opmærksomhed og så... kan jeg ikke lide at ride på hest" sagde han og vendte sig derefter om og begyndte at gå imod ørknen.
det var som om der var noget ved heste han ikke kunne lide. gad vide hvad.
Rafaela- Evolved
"jeg har en fobi imod heste. har altid haft det." sagde han imens han stadig gik lige ud. hverken skiftede sit blik hen imod hende eller noget. måske var han bange for at vise sit ansigtsudtryk om det. det kunne være han synes det var lidt pinligt.
Rafaela- Evolved
"vi har prøvet at gøre noget ved det før. men intet virker så jeg har lært at leve uden brug af hestekraft til at komme frem. jeg kan til gengæld løbe hurtigere end de fleste" sagde han stille og roligt.
de var faktisk gået i rigtig lang tid og kunne nu ikke længere se grænsen hvor ørkenen startede.
de var måske nået 1/4 del af vejen.
Rafaela- Evolved
han var faktisk meget højere end hun var selv om at hun har vokset en del.
"en lektie du er nød til at lære, er at ikke alle folk kan reddes. kun dem som viser et ønske om at blive reddet kan blive reddet. men hvis de ingen ønske har om det fordi de har mistet håbet for at blive reddet så er der intet du kan gøre. jeg vil nok altid have en fobi imod heste, af samme årsag som nogle folk har fobier imod slanger og edderkopper, men man kan ikke ændre på det før de selv viser modet til at ændre det. og jeg er en af dem som du ikke kan redde. og det kommer du til at lære jo mere du kommer til at kende mig. jeg er forbandet på flere måder end du kunne forestille dig." sagde han og kiggede hende dybt i hendes øjne. hans øjne havde faktisk noget bag sig lige der. som var der to sultne monstre i hans øjne. hver i hans øjne.
gad vide hvad han mente med at han var forbandet.
Rafaela- Evolved
Side 18 af 30 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray