Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 19 af 30 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
"jeg ved godt du vil hjælpe og det er ærefuldt af dig at ville hjælpe folk. men du er nød til at grave efter noget andet end at kun hjælpe folk. du skal kunne hjælpe dig selv allerførst før du burde hjælpe andre. men anerkend også selv hvornår du har brug for hjælp og bliv ikke blind af dine svagheder. der er nogle svagheder som du ikke kan komme væk med nogensinde. men anerkend dem, accepter dem og lær fra dem, sådan bliver du stærkere." sagde han uden at vende sig om. denne gang lød han dog ikke kold og neutral som før men som om han talte til hende ud fra erfaring.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"så er det godt at min far og jeg har taget dig ind for at træne dig, og få vendt dit temperament om til fokus og dine svagheder om til styrker. men det kræver at du skal stoppe med at se de dårlige ting og begynde at se udfordringer istedet. " sagde han og kiggede på hende med fokuserede øjne.
"jeg har selv været nød til at træne. hvis jeg ikke havde trænet hver dag i 20 år, så ville jeg ikke kunne gøre det her" sagde han og i en hurtig bevægelse, trak han sin pistol og skød imod en sandbakke uden at kigge på den.
selve sandbakken blev skudt til atomer, og kun et stort mellemrum hvor bakken havde været er tilbage.
"i starten kunne jeg ikke engang løfte mit våben. jeg kunne ikke engang bære den med to hænder. let alene ramme noget med den. du skal stoppe med at se dit liv som noget lort og se den som en udfordring, livet er ikke nemt og du kan aldrig håbe på et nemt liv. du kan dog bede til guderne om styrken til at kunne klare et hårdt liv" sagde han og trak sit våben tilbage.
hans venstre øje havde pludselig sorte linjer efter han havde skudt med sin pistol.
Rafaela- Evolved
"det er ikke det jeg har hørt. jeg har skam allerede hørt angående dit lille stunt ved hospitalsfløjen idag. men jeg kan forstå hvor stort et press du er igennem. jeg er søn af Eluna'dals udvalgte. jeg blev givet til ham som en gave for hans opgave som beskytter af menneskeheden og lyset. det betyder dog ikke at jeg er guddommelig eller noget men jeg er skabt af Elona'dal. prøv at forestille dig det press. jeg ved godt du har været igennem lort. jeg har skam fået alt af vide om din fortid. men du bliver nød til at vælge nu og her. om du vil acceptere nederlag eller du vil rejse dig fra dine asker til et helt nyt dig. hvis du vælger at acceptere nederlag kan du lige så godt ligge dig her på sandet og vente på solen kommer op. jeg vil ikke stoppe dig eller noget." sagde han til hende imens han kiggede på hende.
Hun vidste ikke hvor langt de havde gået eller hvor langt der var tilbage, men hun ville ikke stoppe mest pga af stædighed
Rafaela- Evolved
"jeg ved godt du hader din far og der er mange ting man kan hade om ham. men dog skal du huske at ikke synke ned til hans niveau. mest af alt vil du bare ende som ham. løft dig selv op fra hadet og vreden, fra alt det negative og gå forbi det. find din balance inde i dig selv igen og du vil nå en mulighed. en mulighed for at blive stærkere. meget stærkere end noget din far kunne lære dig eller nogen andre kunne. du vil kunne komme og måle dig med min styrke. men det kræver at du er oppe for det her. at du vil selv kunne fjerne din vrede, og dit had." sagde han imens han gik.
Rafaela- Evolved
Rafaela- Evolved
"vi har i hvert fald metoder til at hjælpe dig. men det er i sidste ende din egen styrke der gælder om du klare det eller ej." sagde han og kiggede lidt op på himlen som om han prøvede at læse stjernerne.
efter lidt tid så vendte han sig imod Rafaela.
"vi bliver nød til at løbe det sidste af vejen ellers ender vi med at være fanget i ilden fra solen." sagde han hurtigt til Rafaela og med det samme gik i spurt. han var faktisk utrolig hurtig. hans kappe blæste bagud som han løb over ørkensandet som var der en vild vind foran ham. selv med den hastighed han var med så, så han ikke ud til at blive udmattet af det. det ville kræve Rafaela's fulde hastighed for at kunne følge ham.
Hun kiggede lidt på ham da han vendte sig om imod hende. Hun nikkede stille til det han sagde. Endelig skulle de andet end blot gå. Hun begyndte selv og løbe. Hun havde ikke opdaget, hvor hurtigt hun egentlig kunne løbe efter hendes krop havde ændret sig. Hun kom dog hurtigt ind på ham da han havde haft en del forspring da hun lige skulle igang med og løbe og komme op i fart. Hendes hår flagrede bag sig og hendes fødder rørte dårligt nok jorden imens hun løb.
Rafaela- Evolved
"måske. det gælder jo om viljestærk du er" sagde han med et smil. det var et lille smil men han smilte faktisk.
"kan du følge med?" spurgte han. hvis det var at hun sagtens kunne følge med så kunne han godt sætte farten op
Rafaela- Evolved
han var skam den sjove og holdte meget af nærvær men han er mere professionel end Melvin ville være. samt er Vincent ikke så glad for at åbne op til folk.
det er dog forståeligt med hans baggrund
Rafaela- Evolved
"vi nærmer os snart byen. du vil kunne se den efter denne bakke." sagde han og i sin hurtige fart så sprang han op i luften og hoppede så højt at de hoppede over bakken.
foran dem kunne de nu se en kæmpe stor by længere fremme som var bygget på en kæmpe oases
Rafaela- Evolved
der var en enorm stor mur der dækkede byen og da de kom ind i byen kunne man tydeligt se at byen stadig var godt igang. butikkerne var stadig åbne og kroen så ud til at være fyldt.
"det er fint. men du kan gå det sidste stykke medmindre du ikke har styrke nok. du får forresten valget om at sove for dig selv og se om du kan og hvis ikke så må du komme ind til mig og sove." sagde Vincent og smilte et venligt smil. han var ved at åbne op for Rafaela men han ville stadig være seriøst når det galte
Rafaela- Evolved
"mit værelse er lige ved siden af gæsteværelset. så du burde kunne finde det nemt." sagde han roligt og uden et udtryk i ansigtet imens de gik ned af vejen.
solen var ved at stå op og varmen var langsomt begyndt at komme tilbage til området. heldigvis så ville sandet ikke brænde her i byen som den ville i ørken da oasen er beskyttet på en måde.
de stoppede op foran en fin villa som lå oppe i det fine distrikt. det lå meget tæt på slottet.
"det er så her vi bor. og det kommer til at være dit hjem i det næste stykke tid" sagde han og åbnede døren. han holdte den åben for hende så hun kunne komme ind.
selve huset udefra var meget stort og smukt pyntet med planter og eksotiske billeder.
inde i huset var der pyntet med et fint blåt tæppe som dækkede gulvet. det var havblåt og var pyntet med stjernebilleder og lignende. væggene havde flotte billeder og møblerne så meget antikke ud.
Hun fulgte stille med ham indtil han stoppede ved en stor villa. Det var noget helt andet end et slot eller en lille lejlighed eller et lille hus. Hun var spændt på og se, hvordan de havde indrettet deres hjem for hun var van til et meget mørkt og dystert tema i alle rummende. Selv hendes eget værelse på slottet var mest sorte og mørkelillae farver. Hun gik stille og roligt ind i huset og blev overrasket over, at det ikke var et mørkt og dystert tema. Hun var helt mundlam over hvor stor en forskel der var "Her er pænt" var det eneste hun kunne tvinge ud af sine små fyldige læber.
Rafaela- Evolved
"det var godt at høre. min far er ikke glad for det dystre tema som din far bruger. min far er mere til de lyse og varme farver. hvilket er måske en af årsagerne til at han flyttede til Sunfury City en by hvor solen skinner meget længe" sagde han med et smil.
han så et stykke papir på bordet og samlede det op.
"okay min far har været nød til at ordne nogle ting så han kommer ikke hjem før imorgen. så du kan se dette som dagen hvor du kan vælge at gøre hvad du har lyst til. du kan tage i byen og opdage lidt af området eller du kan vælge og blive her og hvile dig. men hvis du tager ud så husk at have dit sværd i nærheden for kan godt være det er en smuk by men der findes stadig skumle typer." sagde Vincent og havde vendt sig imod Rafaela.
Rafaela- Evolved
"jeg kan godt vise dig rundt. men jeg er dog ikke glad for at dele min fortid men hvis der er ingen måde jeg kan slippe for det så kan jeg fortælle det som du synes er vigtigt" sagde han og gik imod entreen.
han tog sin lange røde kappe af og hængte den op. han var muskuløs kunne man se på hans form men han var ikke stor i størrelse. han var meget tynd og så meget adræt ud.
Side 19 af 30 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray