Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 20 af 30 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Hun vidste ikke hvad hun skulle sige til de forskellige rum han viste hende for hun var helt overrasket over hvor meget forskellige hendes far og onkel egentlig var. Det var nærmest skræmmende for hende. Hun var også spændt på og se hvordan hendes onkel og fætter var personlighedsmæssigt for hun var van til en familie der nærmest voldtog hinanden hvis de fik chancen
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
han viste kort hvor hans værelse var og hvor hans onkel var men viste ikke rigtig hvordan rummet så ud. han viste den lille stue der var og spisestuen. køkkenet var okay stort dog og udenfor var der en stor åben plads med masser af eksotiske blomster og planter. der var en træningsring som man kunne regne ud at Rafaela nok ville ende med at skulle bruge meget og så var der et springvand der også i haven.
Vincent satte sig ned på en havestol og kiggede på Rafaela. de havde åbenbart set det hele eller i hvert fald det vigtigste og hun havde også fået af vide hvor toilettet var og badet. hvilket heldigvis var også inde på hendes værelse. måske havde alle værelserne deres eget bad og toilet.
Vincent lignede som om han ventede bare på at Rafaela angreb ham med spørgsmål.
Da de kom ud i haven begyndte hun og smile lykkeligt et smil som havde været forsvundet i meget lang tid var endelig dukket op. Hun følte sig rolig i haven. Hun satte sig på jorden og nød solen "Hvor gammel er du egentlig og hvad laver du egentlig til hverdag udover og være dusørjæger?"
Rafaela- Evolved
"jeg er nogle hundrede år gammel. lige efter krigen imod mørket om balancen i verden. og jeg arbejder også som agent, sendebud, spion og investigator. lidt af hvert som giver penge" sagde Vincent og smilte til hende. det var faktisk nogle okay spørgsmål.
Hun rejste sig op og gik hen til springvandet og kiggede ned i det klare vand. Hun følte sig pludselig fri fra sig selv. Man kunne tydeligt se forskel på pigen fra slottet og hende der nu vatude i en smuk have der var rolig
Rafaela- Evolved
"jeg kan faktisk ikke rigtig svare dig hvordan jeg er. det er et billede du må selv tegne dig af mig. for en ting er det jeg siger men et andet er det du tegner dig om mig." sagde han og rejste sig op og fulgte med hende imod springvandet.
han tog sin metaldækkede handske af og afslørede en brændt hånd. hans hud så ud til at have fået slemme tredjegradsforbrændinger på et tidspunkt og havde mange ar på sig.
han kørte hånden nede i vandet imens han sad på kanten og kiggede ned i dybet af vandet.
Rafaela- Evolved
han hældte derefter vandet tilbage i springvandet.
"hmmm. ærefuld, pligtopfyldende, ansvarsfuld, lukket, indadvendt, uafhængig, mysterisk, hård, stædig, rolig, overvågen, intellektuelt. det er nok adjektiver jeg ville sige beskriver mig bedst." sagde han imens han kiggede roligt på Rafaela. han smilte hverken lige nu eller noget.
da hun spurgte om hans hånd så kiggede han lidt på den som om det vækkede minder.
"jagtede engang en pyromancer, fik ramt mig med en ildkugle. det var enten min hånd eller mit ansigt." sagde han og kiggede lidt på sin hånd. det gjorde ondt engang imellem men det var kun hvis det blev for koldt.
Hun sad stille og lyttede til det han fortalte om sin hånd. Det mindede hende om den aften hun havde givet Melvin et brandmærke ved det ene øje og da hun havde angrebet Zantanna. Hun kiggede ned i vandet "Det at have en evne der kontrolleres af ens humør er træls og specielt når den er forstærket oga forskellige formationer og forsøg man bliver udsat for" en tåre trillede kort ned af hendes kind. Hun rettede sig op og kiggede rundt før hun rejste sig op.
Rafaela- Evolved
"jeg kender forbandelsen. og derfor holder jeg mig ofte langt væk fra folk. kun mine ofre vil kende min sandhed og det vil også være det sidste de kender" sagde han og gik ind imod huset. det var som om en skygge var kommet over ham da han sagde det.
han må have mange dæmoner i sig at kæmpe imod
Rafaela- Evolved
"hvad var det du lige gjorde der?" kom der lige pludselig fra det som åbenbart bar Vincent. han stod med to trænings træsværder, en i hver hånd.
han kiggede på hende med et overraskende blik på hende. han virkede ikke vred men overrasket.
Rafaela- Evolved
"det var ikke fordi det var forkert det du gjorde. det var faktisk godt fordi du viste fuld kontrol over dine evner. det er det vi skal have dig hen mod" sagde han og så stadig overrasket ud som om han ikke havde forventet det.
Rafaela- Evolved
"det er lige præcis det vi skal have dig hen til igen. vi skal lære dig at kunne holde dig fri og afslappet i stressende situationer som kamp. hvis du kan lære det så kan du mestre din evne til det perfekte. du vil finde balance. når du har fået balance så kan du bruge din evne til det fuldeste." sagde han og hoppede ind i ringen over det hegn der var rundt om ringen.
Rafaela- Evolved
"jeg havde tænkt mig lidt af at træne i sværdkamp. har du måske lyst til at være med?" spurgte han og rakte det ene træsværd hen imod hende. det var langt og lignende en tro kopi at et tyndt katana sværd.
Rafaela- Evolved
"har du nogensinde haft sværdtræning generelt?" spurgte han interesseret. han havde nemlig ikke fået af vide hvad hun havde lært og ikke lært men han vidste bare hvad hun skulle lære. samtidig så tænkte han at hun ejede et sværd så burde hun have lært lidt af bruge det.
Rafaela- Evolved
"måske er det ikke meningen at du skal have et normalt stålsværd eller et lige sværd. måske skal du bruge et kurvede sværd. det du holder lige nu er et lige katana. et katana er normalt kurvet. vil du prøve at holde et rigtig katana?" spurgte han Rafaela. det kunne jo være at typen af våben ikke var for hende. han vidste dog godt at hendes våben var speciel lavet til hendes evne men han kendte nogle smede som kunne lave sværdet om til et katana eller andre våben men stadig have funktionen til hendes evne.
Rafaela- Evolved
sværdet var kurvet og langt. ca. på længde med det sværd hun havde i forvejen med grebet var bundet anderledes.
han kom tilbage og rakte det til hende.
"prøv at tage det ud og føl hvordan den er i dine hænder." sagde han med et smil.
Da han kom tilbage havde hun lagt trækatanaen ved kanten af ringen og stod og solede sig. Det var længe siden hun havde nydt solen imod sin krop. Hun tog imod katsnsen og studerede den kort. Den føltes lettere i hånden for hende, men det var langt fra hvad hun var van til. Hun gik ud til midten af ringen og svingede lidt med katanaen. "Den er fin, men i forhold til det sværd jeg havde inden jeg fik det min far gav mig var mere håndterbart da det var som og låse mine håndled nør det skulle bruges og ligesom da jeg dansede med min evne lige før ku jeg med dem. Kan ikke beskrive hvordan overhoved" fortalte hun stille hun kunne ikke forklare hvordan sværdet så ud eller noget da det jo var flere måneder siden hun sidst havde det i hånden
Rafaela- Evolved
Side 20 af 30 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray