Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 21 af 30 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
"hvad med at vi så går ned i byen og tager ned til smeden. det kan være han har nogle våben som er bedre for din kampstil" sagde han og kiggede på hende.
det ville være bedst for hendes træning at hun lærte en kampstil hun var behagelig med som hun kan starte med at mestre. så har hun også en udgangspunkt med fremtidige kampmetoder.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"du kan gøre hvad du har lyst til. bare fordi jeg spørger om vi skulle er ikke ens betydende med at du er tvunget. stå op for dig selv. hvis du ikke vil afsted så sig det." sagde han med et alvorligt blik. man kunne tydeligt se at han var ikke glad for at hun bare havde sagt ja fordi hun ikke turde stå op for sig selv.
Rafaela- Evolved
"undskyld Rafaela, det er ikke meningen at jeg skal virke kommanderende og jeg ved også godt det første var en joke. men jeg kunne se på dig at du overgav fordi du følte dig undertrykt og det er ikke meningen at du skal føle det hos mig. du skal vide at dit ord har lige så meget betydning som mit og derfor er det vigtigt at vi allesammen kan enes og ingen føler sig undertrykt. det vil heller ikke hjælpe din træning til at finde balance ved at føle dig undertrykt, du skal lære følelsen at være fri for krav og at alting er noget du skal gøre ud fra din egen fri vilje fordi du selv synes det er rigtigt ikke på grund af andre synes det. ikke engang din egen far skal have den magt." sagde han og kiggede på hende med et udtryk der viste at han mente sin undskyldning.
det var meningen at hun skulle lære at være fri og tage sine egne valg og beslutninger ud fra hvad hun selv mente var bedst. hvis hun ikke lærte det så ville hun aldrig finde ro og derfor aldrig finde balance i sig og det ville føre til at hun ville ende med at være hårdt såret af sig selv eller i værste tilfælde ville hun kunne dø af det.
Rafaela- Evolved
"hør, ingen her tvinger dig til noget, selv her hvor jeg spørger om vi skal tage ned til smeden og kigge på våben er det stadig dit valg i sidste ende, og det er det du skal huske, du er ikke tvunget til noget, du er dog forpligtiget til at gøre ting som fx at hjælpe til i huset som jeg har allerede sagt til dig, men du vælger selv hvordan du hjælper til og du vælger selv hvad vi gør for dig er værd." sagde han med stadig et venligt smil.
Rafaela- Evolved
"hvad siger du så til at vi venter med at tage til smeden til imorgen. så kan min onkel også komme med. så kan du gå op og få hvilet dig lidt eller slappe af herude i haven. du må også være udmattet efter den lange tur hvor vi gik hele aftnen og natten med." sagde han med et smil.
"hvis du har brug for mig så vil jeg være oppe på mit værelse og tage en lur. du kommer bare ind hvis der er noget" sagde han med et smil og gik indenfor igen.
Da hun havde ligget i græsset i noget tid valgte hun og gå ind i huset og listede sig ind på Vincents værelse og lagde sig ned ved siden af ham
Rafaela- Evolved
han lå i sengen under en meget tynd dyne og læste en bog. hans arm som var forbrændt var dækket af bandage som gik fra hånden og hele vejen op til skulderen. og så sad han af hvad det så ud til helt nøgen i sengen men hun kunne ikke se om han havde undertøj på under dynen.
hans overkrop var meget muskuløs og godt tegnet men var blevet fyldt med store ar fra både knive, sværd, skudsår fra pile og pistolskud og oveni købet rivemærker og bidemærker fra flere forskellige slags dyr. man måtte sige at Vincent har jagtet mange ting siden han havde så mange ar.
han lagde bogen på sit skød da Rafaela kom ind.
"noget galt Rafaela?" spurgte han med et let bekymret blik.
Rafaela- Evolved
Rafaela- Evolved
"det var så lidt, jeg ved hvor hårdt du har det lige nu med alt hvad der er sket og jeg kender selv følelsen til at søge efter nogen at støtte op i og forhåbenligt så vil du i fremtiden kunne sove for dig selv uden behov for støtte når du er blevet stærkere og mere selvsikker." sagde han stille og nussede hendes hår og nakke.
Rafaela- Evolved
"du er nød til at indse at dine handlinger og din opførsel har intet af gøre med din opdragelse, dine forældre eller dit miljø, du vælger selv hvordan du vil være og du vælger selv om du vil gøre sådan, så vend ikke og sig at alle problemerne kommer udefra men kig indvendigt efter svarene" sagde Vincent roligt og blidt.
Rafaela- Evolved
han forsatte bare med at nusse hendes hår indtil han selv faldte i søvn.
der gik lang tid før de vågnede igen og på det tidspunkt var det nat.
der var lyden af en dør der gik op nedenunder og nogen som kom hjem. det var tunge fodtrin som var det en som var meget stor og tung.
Hun vågnede efter et godt stykke tid og kiggede rundt omkring sig. Vincent sov stadig da hun vågnede. Hun gik hen til vinduet og kiggede ud af der. Det var nat. Månen lyste udover hele haven. Haven så smuk ud i månens lys. Hun hørte nogle trin nedenunder. Hun blev nysgerrig og gik ud af Vincents værelse og hen ad gangen indtil hun kom hen til trappen der førte bed til en større gang. Hun kiggede ned af trappen men kunne ikke se nogen overhoved. Hun trak vejret dybt og gik ned ad trappen og kiggede rundt for og sikre sig der ikke var nogen som ville angribe hende. Hun bed sig usikkert i underlæben imens hun gik ned af trapperne
Rafaela- Evolved
hvis Rafaela prøvede at kigge ind i stuen ville hun være blindet i starten i de første halve minut før hun vil se en høj mand med fuld gylden rustning på der var dækket med farven guld og hvidguld. han havde en stor hammer i hånden som var double så stor som en muggert og selve hammerhovedet var på størrelse med en persons krop. den var pyntet med guld og symboler.
han havde på sin side hængende en bog der var dækket med gyldne symboler.
han havde en lyseblå kappe på som så ud som om den aldrig var blevet brugt. faktisk så lignede det som om hans rustning aldrig nogensinde har været skadet.
han havde ingen hjelm på så man kunne sagtens se hans ansigt.
så ud til at være en ældre herre. hans hår var gyldent som det fineste guld og hans store fuldskæg var lige så gylden. han havde et venligt smil imod Rafaela og havde de smukkeste blå øjne.
"Ah du må være Rafaela. jeg undskylder jeg ikke kunne være her da du kom men jeg havde en vigtig opgave. jeg er din onkel Makkadin Morladin" sagde han og stillede sin hammer ned på gulvet.
det gav en kæmpe rystelse i hele jorden som var en elefant vældet lige ved siden af hende hvorefter han gik hen til hende med åbne arme og gav hende et stort kram.
han var nået højere end Rafaela. selvom hun havde vokset en del under sin sidste mutation.
Hun lyttede stille til det han sagde og nikkede "Ja jeg er Rafaela og det er helt i orden Vincent har taget godt imod mig og det rart at endelig møde dig øhm..." hun vidste ikke om hun skulle kalde ham onkel eller hvad hun skulle kalde ham. Hun blev lidt overrasket da han kom hen til hende og gav hende et kram.
Rafaela- Evolved
"det er også dejligt at møde dig Rafaela. jeg kan se på dit ansigt at din far nok ikke har fortalt meget om mig så jeg kan forstå hvis du synes det her er lidt underligt. men hvis du har nogle spørgsmål må du endelig sige til." sagde han med det venligste, mest reneste smil der fandtes hos nogen. der var ikke en eneste urenhed på hverken hans hud eller noget som helst. ikke engang tegn på at han skulle være lige så gammel som Sakref også selv om at han var menneske.
Rafaela- Evolved
"jeg kan ikke svare på vegne af din far eller din familie om hvorfor de ikke har fortalt om mig men jeg kan sige så meget at årsagen til at vi ikke har besøgt jer er på grund af problemer i verden. jeg er ærke-Paladin og derfor har mange opgaver. men ingen af mine opgaver har vendt mig imod Doomsville City. men det er ikke ens betydende med at jeg ikke vil have besøgt jer. men der er mange ting der spiller ind Rafaela. og jeg skal med glæde fortælle det hele. i god tid. men du kalder mig bare hvad du har lyst til. om det er onkel Makkadin eller bare Makkadin er noget du selv helt vælger." sagde han med et stort smil.
Rafaela må snart kunne mærke hvordan Makkadins tilstedeværelse renser hendes krop for onde følelser og tanker og hvordan det hiver hendes gode side op.
det er en af årsagerne til at han er så stærk. bare hans tilstedeværelse er nok til at få hans fjender til at bede om ærlig tilgivelse for deres handlinger som har været druknet i ondskab
Side 21 af 30 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray