Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 25 af 30 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
"med glæde" sagde han med et frækt smil og spredte hendes ben. han kunne tydeligt se at hun var våd og klar og ikke behøvede forspil.
han satte sin lem imod hendes indgang og i et stød var han trængt ind og kommet til bunds. hvorefter han begyndte at kneppe Rafaela i lange hårde stød.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
han synes hun føltes mere våd. var Drageurt virkelig så kraftig? havde han vidst det så havde han prøvet det lidt oftere på de draconianere han har mødt. mest for sjov.
Rafaela- Evolved
Da de var færdige og Rafaela var kommet i ro igen puttede hun sig ind til ham og lagde sig til, at sove kort tid efter da hun var drænet for energi.
Dagen efter vågnede hun meget tidligt og var stået op. Hun gik ud i haven og nød solens stråler ramme sit ansigt og varme hende op. Hun havde lyst til og træne, men hun vidste ikke helt, hvad det egentlig var hun skulle træne. Vincent havde sovet da hun vågnede, men om han havde vågnet da hun listede ud af værelset vidste hun ikke.
Rafaela- Evolved
"godmorgen Rafaela. Har du sovet godt?" spurgte Makkadin.
Det var faktisk ikke kun Vincent der skulle træne hende men også Makkadin
Rafaela- Evolved
"det har jeg. har du fået noget morgenmad?" spurgte han nysgerrigt.
det nyttede jo ikke at hun trænede hvis hun ikke har haft noget at spise.
Makkadin var klædt nogle simple klæder. ikke noget fint eller fornemt.
Rafaela- Evolved
"tja hvis du ikke vil have noget af spise kan jeg måske overtale dig til at tage et glas vand fra vandet i brønden? det vil hjælpe med at rense din krop for dårlig energi og fornye din krop og helbred." spurgte Makkadin og smilte til hende.
han var selvfølgelig bekymret men han ville ikke tvinge hende til at spise mad. han håbede bare hun ville gå med til at tage lidt af drikke for at holde hendes helbred oppe.
Rafaela- Evolved
"jeg vil ikke tvinge dig til noget som du ikke vil. men forstå en gammel mands bekymring. men nok om det. du kan tage noget af drikke når du ønsker det. men indtil da hvis du har lyst så kan jeg undervise dig lidt i kamp." sagde han med et smil.
han ønskede ikke at tvinge hende til noget men han var bekymret for hendes velvære. det nyttede jo ikke at sulte og udhungre sig selv for det ville kun føre ting triste personer og at man bliver sengeliggende fordi man bliver syg.
Rafaela- Evolved
"åh min pige du får mig til at smile og føle mig ung igen." sagde han og gik hen til et stativ med pinde og tog en hen til Rafaela og rakte det hen til hende.
"nå lad os starte med det basiske om kamp." sagde han og gik om bag ved Rafaela og tog hendes hænder imens hun holdte på pinden.
"hold godt fast og bare følg mine hænder og bevægelser. den første du skal lære at kende er at lægge styrke i din bevægelse. du løfter pinden over dit hoved men så du kan stadig se dine hænder og så slår du ned sådan her." sagde Makkadin og illustrede bevægelsen ved at bevæge hendes arme som han forklarede hende.
"prøv at sving nogle hundrede gange eller indtil du ikke kan mere. så du rigtig får bevægelsen ind i dig og du selv kan mærke hvornår du skal bruge krafter til at slå ned." sagde han med et smil og satte sig på en gammel træstol ved husets ydre mur.
Rafaela- Evolved
"rolig min pige, jeg ved godt det føles forkert og det føles som om man gør det forkert. men lær bevægelsen og langsomt vil du blive bedre og bedre. det handler ikke om at være smart endnu eller selve bevægelsen. det handler om styrken bag slaget. du skal kunne lægge både din vægt og styrke i hvert eneste slag." sagde han og lagde sin store hånd på hendes kind og nussede hendes kind imens han smilte et varmt smilt til hende.
"jeg har et motto jeg lærte da jeg var på jorden. en stor kriger sagde den til mig. han sagde "jeg frygter ikke den mand som har lavet 50.000 forskellige slags slag, 1 gang. men den mand som har lavet 1 slags slag, 50.000 gange"" sagde Makkadin og lagde sin hånd på hendes skulder.
"prøv igen min pige og gør bevægelsen til en vane og gør den vane til en refleks." sagde han med et smil.
Hun undrede sig over, hvad jorden var for det havde hun aldrig hørt om før. Hun skrev sig det bag øret så hun kunne spørge ham ind til det senere i aften, hvor de skulle hygge sig. Hun var nemlig blevet nysgerrig over det. Hun stod og tænkte lidt over det motte han fortalte hende. Det lød meget fornuftigt det motto, men hvad betød det egentlig? Hun blev ved med, at tænke over det. Da det pludselig slog hende, at en person der kunne mange forskellige slags slag, men ikke trænet dem ordentligt var mindre farlig end en person som havde trænet det samme slag mange gange og var rigtig god til det slag og vidste hvordan det skulle udføres ordentligt.
Hun smilede efter lidt tid til sin onkel og nikkede til det han sagde. Hun ville begynde, at gøre slaget langsomt indtil det passede meget bedre til hende. "Tak for hjælpen onkel" sagde hun stille og begyndte og lave slaget langsommere og mere koncentreret så hun kunne få slaget ordentligt ind i kroppen. Hun lukkede sine øjne så hun bedre kunne fokusere på hendes krop og hvordan den arbejdede med slaget. Efter hun havde gjort slaget nogle gange med lukkede øjne begyndte slaget og sidde mere præcist og man kunne tydeligt se på hendes krop, at den var mere tilpas med slaget.
Rafaela- Evolved
"det var så lidt" sagde han og gik tilbage til bænken.
han studerede nøje hvordan Rafaela trænede på. han lagde tydeligt mærke til at hun bedre kunne lære tingene ved at gøre bevægelserne langsomt og præcist. det gav ham også en tydelig ide. han manglede bare på at Rafaela blev færdig med sin træning i det bestemte angreb så han kunne forsætte hendes træning.
han tænkte over hvor lang tid Rafaela måske havde behov for at være her. om hun havde brug for nogle måneder. måske nogle år eller måske længere tid? det var han dog ikke så bekymret for. han kunne faktisk godt lide at Rafaela var her. det gav ham også noget til at arbejde med. han havde nemlig manglet længe noget at tage sig til. han søn var jo blevet en stor dusørjæger og der var meget fred i Sunfury så længe han var der. men han følte at han kunne gøre mere og det var lige præcis hvad han gjorde nu for Rafaela.
Rafaela- Evolved
"det så ud til at gå rigtig godt. hvis du bare øver dig nogle par gange om ugen så burde den sidde perfekt. men jeg har noget andet som måske kan hjælpe dig." sagde Makkadin og rejste sig op og tog sin hammer med.
han stilte sin hammer ved springvandet og stilte sig foran hende.
"nu vil jeg lære dig noget som er også fra jorden. det er en måde at meditere på og samtidig er det en måde at forsvare dig selv uden våben. det bliver kaldt TaiChi." sagde han og stilte sig op med lidt spredte ben foran hende.
"gør ligesom mig og træk vejret langsomt imens." sagde Makkadin og begyndte at lave langsomme bevægelse. så langesomme men så præcise alligevel.
Rafaela- Evolved
da han mente hun var færdig så stillede han sig foran hende igen.
"kom du behøver ikke mere. du ser også ud til at være kvæstet. lad os gå ind og få noget af spise og drikke så du kan få en pause og så kan du tage med os ind i byen for at finde dig et nyt våben. du skal dog ikke købe det for smeden skylder mig nogle tjenester så du får specialt lavet et våben som gave fra mig" sagde han med et smil til hende.
Da han sagde, at hun gerne måtte stoppe stoppede hun og gav ham et kram da han sagde, at hun fik våbenet som gave fra ham af "Tusind tak onkel"
Hun fulgte med ham ud i køkkenet og fik smurt sig et stykke brød og hældt et glas vand op til sig selv. Hun kiggede hen på sin onkel "Vil du også have et glas vand?" spurgte hun stille. Hvis han ville hældte hun også et glas vand op til ham og stillede det på spisebordet til ham. Hun satte sig overfor ham og begyndte, at spise sit brød og drikke af sit vand. Hun kiggede stille på ham "Onkel du nævnte tidligere noget om jorden. Hvad er det egentlig?" spurgte hun nysgerrigt.
Rafaela- Evolved
"ja tak det vil jeg meget gerne have" svarede han som svar til hendes spørgsmål om vandet.
Da hun spurgte om jorden så var han lidt nød til at tage sig ved skægget.
"puha ja jorden. Det er en helt anden verden i forhold til den du nok kender til her. På jordnær er verdner befolket mest af mennesker. Der er kun meget få andre racer som enten lever skjult i verden eller lignende. Mennesket har nemlig aldrig haft særlig meget magi på jorden og i en længere tid blev alting som ikke var menneske som noget farligt og negativt. Til gengæld har de været den race som har haft mest potentiale af alle andre racer til at udvikle sig. Men jorden er neget anderledes i forhold til denne verden men alligevel er der så mange ting som der er fælles træk. Hvis du er heldig kan det være jeg kan vise dig jorden. Men du skal lige være advaret om at der er konsekvenser ved at gå igennem portalen." sagde Makkadin og tog en tår af sin vand. Jorden havde mange minder fra hans barndom og ungdom samt meget af hans liv. Det var der han var født og det var der han har levet mest ved at beskytte menneskeverden. Men nu var hans opgave lidt stoppet.
Side 25 af 30 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray