Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 27 af 30 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
"hvor meget skal du have? 200g? 500g? 1 kg?" spurgte han nysgerrigt.
der var masser af skilte med priser på de forskellige ting. med værdi for hvor mange gram der var. samtidig skulle det nok ikke være for meget hun skulle købe da de kun er tre-fire personer.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"det bliver 50 guldmønter" sagde fiskehandleren og rakte hånden frem til at tage imod pengene.
Da hun kiggede hen til springvandet kiggede hun efter sin onkel, men kunne overhoved ikke få øje på ham så hun satte sig på kanten af springvandet og kiggede på de forskellige folk der var ude i byen for, at handle ind.
Rafaela- Evolved
pludselig begyndte langsomt lyden at stoppe rundt om Rafaela. mennesker begyndte at gå langsommere indtil de stod helt stille. fastfrosset midt i bevægelse. springvandets klare lyd fra vandet stoppede og vinden blev stille. det var som om tiden stoppede.
pludselig ude fra Rafaelas øjenkrog bevægede der et væsen ud fra skyggerne. den var formløs og lignede noget fra et mareridt. sort som mørket selv og med to røde øjne. lang og tynd og spinkel, med lange, tynde, spidse fingre.
"mørket kommer... du kan intet gøre til at stoppe det... mørket vil falde over doomsville..." sagde skyggen med en tung og hæs stemme som lød som et ekko fra dybet.
Rafaela- Evolved
"tiden vil gå og alt vil virke fint, men mange år vil gå og kongesønnen vil blive stor. der vil en kamp mellem søskende ske og vil bringe ødelæggelse og mørke til Doomsville. men når kampen slutter vil en flamme starte, en flamme så stærk at den vil brænde alle den ser som ond. hør mine ord og frygt min profeti" sagde det mørke væsen og kiggede på hende imens den fortalte sin lange profeti.
Rafaela- Evolved
"fordi du har kastet terningerne, du vil være overvågeren af disse hændelser. intet du kan gøre vil ændre denne profeti. værn dig selv Rafaela Morladin for din tid for at vælge side vil nærme sig" sagde væsenet og pludselig var den væk. nu stod hun hvor hun stod før men nu var alting gået igang igen. folk gik rundt og springvandet var godt igang igen. vinden susede om hendes øre og fuglene sang som intet var hændt.
Rafaela- Evolved
er du okay? du ligner en som har set et spøgelse" sagde Makkadin og så bekymret på hende. han havde ingen viden om hvad der var sket med hende. men en ting var sikkert. dette væsen måtte være meget magtfuld.
Hun lagde sine arme omkring sig selv og kiggede chokkeret på sin onkel "Så du ham ikke?" spurgte hun med nervøsitet i sin stemme.
Rafaela- Evolved
"hvem?" spurgte Makkadin undrende imens han stadig holdte på de varer han havde købt.
Rafaela- Evolved
"måske. dog så er det godt du har fået dig en dykkert." sagde han lettere grinende til at løfte humøret.
Makkadin nikkede som svar og de gik afsted imod lædersmeden. han havde dog godt lagt mærke til hendes nervøsitet.
Rafaela- Evolved
han sad og var igang med at slibe sin kniv som han brugte til at skære læderet.
"velkommen til. hvad kan jeg gøre for jer?" spurgte manden og kiggede på dem.
"min niece skal have en ny rustning. en let men noget der er stærkt. hvis du kan få noget som også ikke går i stykker når hun forvandler sig da hun er draconianere så ville det være fint." sagde Makkadin og kiggede på smeden.
"hmmm... jeg har desværre ikke materialerne til at lave det hjemme nu men hvis jeg kan få hendes mål så kan jeg begynde at skitsere nogle tegninger op. men det bliver ikke billigt. materialet som der behøves er ikke noget i sig selv er billigt. selv den krystal der nok til at være behov for rustningen kommer til at være utrolig svær at få fat i. medmindre i kan hjælpe mig med at få anskaffet den så kan jeg ikke garantere et tidspunkt på hvornår den kan komme. resten kan jeg ogdt skaffe noget godt og stærkt men samtidig smidigt." sagde smeden og gik hen til Rafaela med et målebånd og begyndte at måle hende over det hele på kroppen for at få de forskellige mål.
Hun kom kort til sig selv da hun mærkede lædersmedens varme ånde tæt på sig, men for hende føltes den kold og mindede hende om skyggen. Hun rystede lidt på hovedet for, at komme til sig selv igen. Hun tvang et lille smil frem på sine små læber og stillede posen fra sig så lædersmeden kunne tage de mål som han skulle bruge til, at skitsere og lave rustningen til hende.
Imens lædersmeden tog hendes mål tænkte hun endnu en gang på hvad det betød skyggen sagde. Der ville komme mørke over Dommsville. Den forstod hun ikke. Der ville komme en kamp imellem søskende, men det kunne være iblandt mange søskende par, at der ville komme en kamp ud af. Hvad for en flamme havde han snakket om som ville brænde dem som virkede onde? Var det en person som ville starte flammen eller som var flammen? Hun forstod det ikke og det, at skyggen sagde, at hun ville haft overvåget det hele og være den der skulle vælge side sagde hende ikke spor.
Lædersmeden havde været færdig med, at tage hendes mål i et godt stykke tid, men hun stod stadig med armene ud til siderne og var fjern i blikket.
Rafaela- Evolved
"vi vil tænke over det til du har lavet tegningerne over tøjet. så kan mig og min niece bestemme sig til der. ikke Rafaela" sagde han og så at Rafaela slet ikke var til stede.
han knipsede med fingrene imod Rafaela.
"er du til stede Rafaela?" spurgte han bekymret. han havde lagt mærke til at hun var meget fjern.
Hun lod sine arme falde ned til siden. Hun lagde sine om sig selv for, at prøve og få varme i kroppen igen.
Rafaela- Evolved
lædersmeden var færdig med at måle hende og bevægede sig væk fra hende.
"sådan. jeg sender en budbringer når jeg har lavet tegningerne. men i tænker bare over det imens" sagde han og Makkadin nikkede og lagde en arm rundt om Rafaelas ryg imens han holdte den ene pose med den anden arm.
"det gør vi. vi ses." sagde han og førte Rafaela afsted. han stoppede kun lige for at hun kunne samle sin egen pose op.
"lad os lige få stillet tingene på køl derhjemme. så vil jeg lige tage dig hen til et specielt sted." sagde han imens han holdte Rafaela tæt ind til sig imens de gik. han var meget bekymret for hende.
Da de kom hjem fik de stillet tingene på køl. Hun holdt sig alligevel tæt på sin onkel selvom han på en måde føltes langt væk fra hende selvom han var tæt på hende.
Rafaela- Evolved
de gik op af en lang trappe indtil de nåede op til toppen. der var en kæmpe udsigt og lige foran dem var der et kæmpe tempel. det var stort og prægtigt. pyntet med flotte symboler og billeder.
han viste hende ind i templet hvis døre var åbenbart altid åbne.
indenfor var der pyntet med flotte statuer af forskellige personer som nok var guder og loftet var pyntet med farvet glas der gav et flot billede af et paradis.
"jeg kommer til det her tempel hver gang jeg har behov for at få fred til at tænke. dette er det helligste sted i verden. ud over dragons peak. " sagde han og smilte til hende.
"fortæl mig hvad der er galt min pige." sagde han og gik hen til hende og lagde sine hænder på hendes skuldre.
Da de kom op til templet kiggede hun overrasket over, hvor flot der egentlig var. Hvor fredfyldt det så ud, men alligevel var det som om hun ikke kunne få ro på sig selv og som om hun stadig kunne mærke skyggens kolde ånde imod hendes ansigt. Hun nikkede forstående til sin onkel da han sagde, at det var et sted han brugte til, at tænke i. Ville det haft hjulpet hende? Det vidste hun ikke helt, men hun ville ihvertfald prøve og åbne sig op for det der skete. Hun stod med fronten til sin onkel da han lagde sine hænder op hendes smalle skuldre. Hun trak vejret dybt nogle gange og begyndte, at fortælle alt det der skete ved springvandet. Om hvordan tiden stod stille imens hun stadig kunne bevæge sig. Om skyggen der pludselig dukkede om. Hvordan han så ud og alt det han havde sagt til hende. Man kunne tydeligt høre på hendes stemme imens hun fortalte, at hun stadig var forvirret og lidt i chok over denne oplevelse. Hun kiggede ned i jorden i et øjeblik, hvor hun derefter kiggede op på ham med et bekymrende blik "Hvad betyder det onkel?" spurgte hun stille.
Rafaela- Evolved
"den skygge du så er kendt som vandreren. han er et almægtigt væsen som kan skifte form. han bliver ofte set som en skygge eller en gammel mand eller i nogle tilfælde en ung mand med sorte øjne. han rejser imellem verdenerne og ser både fremtiden og nutiden og fortiden. han henvender sig ofte til personer som kommer til at spille en vigtig rolle i hans profetier. jeg kan dog ikke svare på hvad hans profeti skal betyde. du vil nok bedst vide det. men du skal ikke frygte ham. ham i sig selv er ikke farlig også selv om at han kan virke faretruende." sagde han og nussede blidt hendes skuldre.
"prøv at mærk efter herinde på templet. mærk energierne og varmen der er herinde. det kan være det vil hjælpe dine tanker." sagde han og gav blidt slip.
luften i templet var faktisk meget varmt på grund af glas loftet og samtidig var der en slags god energi på templet som om lyset var anderledes derinde. selv farverne fra glasset begyndte lidt at spille Rafaela et puds som om farverne dansede rundt om hende. duften af røgelsen og duftlys kom tydeligere frem i templet. det var en sød duft af roser og andre eksotiske blomster.
Side 27 af 30 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray