Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164976 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 29 af 30 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
"det er helt fint det du gør." sagde han med et smil.
da hun spurgte hvor mange de blev så kunne han ikke lade vær med at smile.
"vi bliver fire personer idag." sagde han med et smil imens han puttede de forskellige ting på fadet.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"det er en du ikke har mødt før. det er nemlig din faster. Victoria Morladin. det er din fars storesøster." sagde han med et smil og færdiggjorde det sidste. så der var lige fra sushi med fisk, dybstegte rejer, krebs, kylling og masser af kyllingespyd i marinader og rejer der var dybstegt.
Rafaela- Evolved
"rolig min pige. træk vejret. hun er dæmon af race og mere præcis en succubus. du kender lidt til den race fra dine søstre af. men hun er ellers sød og er en rigtig kvinde nu ved den alder hun har. og vi spiser bare udenfor. det er en skøn nat og jeg har fået vincent til at tænde for faklerne udenfor." sagde han med et smil og fandt ting frem som soya sauce og ingefær og lignende.
Rafaela- Evolved
"bare rolig min pige. hun er ikke ligesom dine søstre. hun har været for nogle tusinder år siden men hun er længe vokset fra det." sagde han med et smil på læben. jo Victoria kunne være meget åben og imødekommende men hun var ikke bundet af sine behov som en succubus. hun havde det under kontrol.
Hun vendte sig om imod sin onkel da hun mærkede hans hænder på hendes skuldre. Hun lyttede stille til det han sagde og sukkede stille. "Fint jeg giver hende en chance, men jeg får et flip hvis hun viser sig, at være ligesom alle de andre succubuser jeg har mødt i mine 203 år" sagde hun bestemt. Hun ville ikke have mere end højst nødvendigt, at tænke på og det som skyggen havde sagt til hende denne dag gjorde ikke ligefrem hendes hoved mere roligt. Nærmest tværtimod.
Rafaela- Evolved
"jeg tror ikke du skal være bekymret. hun er en meget fin dame nu som er meget skarp med både tungen og sit våben. har aldrig mødt en kvinde så stærk som hende. end ikke Valiona." sagde Makkadin.
det bankede pludselig på. Vincent var lige blevet færdig med at tænde de sidste fakler i haven som lyste haven rigtig godt op til en hyggelig stemning. han løb ind og åbnede døren op og man kunne allerede høre svagt en kvindelig stemme.
men hun så ikke ud til at komme med det samme.
Rafaela- Evolved
"bare rolig du skal ikke tænke over dem derhjemme på slottet. de problemer er langt væk lige nu og nu har du chancen til at finde dig selv og blive stærkere så du kan takle de problemer derhjemme." sagde han med et smil.
kort tid efter kom en ung og smuk kvinde ud til dem med Vincent lige bag hende.
hun var høj og slank og med langt sort hår som havde et skær af rødt i sig.
hendes tøj var dog stramt kunne man se alligevel og hendes vest var nedringet så man kunne se hendes utrolige store bryster. men ellers var der intet med hendes tøj.
hun smilte et venligt smil imod Makkadin og Rafaela.
"hej min lillebror. hvordan har du haft det? artig som altid *griner* og du må være Rafaela. Sakrefs Datter. min uartige lillebror. hyggeligt at møde dig" sagde hun og grinte lidt af tanken om Makkadin og Sakref. de var yin og yang overfor hinanden og havde altid været det.
hun rakte en venlig hånd imod Rafaela for at hilse pænt på hende.
Rafaela- Evolved
"pyt med det, om du er familie i blod eller ej er ikke vigtig. familie er ikke bundet i blod, men i sjæl. men jeg gætter på at min lillebror her har allerede fortalt dig lidt om mig, men jeg synes en ordenlig præsentation er på sin plads; mit navn er Victoria Morladin og jeg er din faster. jeg ser frem til at lære mere om dig." sagde hun med et venligt smil til Rafaela.
Victoria var meget ældre end Makkadin og Sakref. i hvert fald med nogle tusinder år. hun har altid været stærkere end både Makkadin og Sakref. faktisk har Sakref hadet hende for at han ikke var stærkere end hende.
"nå lad os sætte os til bords. maden står klar og den skulle nødig blive dårlig." sagde Makkadin med et smil og skubbede blidt Rafaela hen imod bordet som et tegn på at hun må godt sætte sig.
"ejjjj sushi. det har jeg ikke fået i flere 100 år. " sagde Victoria med et sulten smil. de satte sig ved bordet og fik hver en aflang tallerken, en lille skål med noget sort, vandede sovs, og nogle spisepinde.
Rafaela- Evolved
"bare rolig Rafaela. bare fordi du måske ikke følte dig som familie med Sakref er ikke ens betydende med at du har det sådan med resten af familien. jeg tror at der er nok nogle her i familien du føler er din familie." sagde han med et smil.
da de sad ved bordet og begyndte så småt at tage til sig så kunne Victoria se at Rafaela ikke helt vidste hvordan man spiste maden.
"se her Rafaela og gør som mig. du starter med at dele spisepindene sammen og så holder du dem sådan i din ene hånd så du kan bevæge den ene spisepind men den anden er låst." sagde Victoria og fulgte selv stille de samme trin så Rafaela kunne se hvordan det skulle gøres.
"når du har den sådan så kan du så tage med dem de små ruller og lignende. ellers så gør det ikke noget at du tager med fingrene. man siger at der er ingen forkert måde at spise Sushi på. så længe det kommer ned i din mave og du nyder det imens så er der ingen forkert måde" sagde hun med et smil.
Hun kiggede dog stadig på maden og havde ikke rørt den. Hun kiggede dog op på Victoria igen da hun endnu en gang snakkede til hende. Hun vidste godt at hun var lærenem, hvis hun fik det vist og det hele blev gjort i hendes tempo det havde hendes onkel hurtigt regnet ud bare da han skulle træne hende i morges. Hun fulgte roligt Victorias trin og prøvede sig frem. Men spisepindene faldt flere gange ud af hendes hånd eller lå helt forkert. Hun blev ved med, at prøve indtil hun kunne. Hun ville ikke give op som hun havde gjort før i tiden. Hun ville haft stppet for længst, hvis det havde været der hjemme for så ville hun blive hysterisk over det. Da hun havde fået styr på pindene i hånden og kunne bevæge dem rigtigt prøvede hun, at tage en af rullerne, men den faldt også flere gange ned på tallerkenen. Hun følte sig dum, men hun beroligede sig selv med, at de andre sikkert havde set lige så dumme ud eller værre end hende da de skulle lære og spise med pinde. Efter nogle flere forsøg lykkedes det, at holderulle med spisepindene og få rullen i munden. Hun smagte stille på det. Hun måtte indrømme, at det smagte lidt underligt, men man skulle vel bare vænne sig til smagen. Ligesom man skulle vænne sig til alle andre ting. Hun smilede lidt stolt over sig selv, at det lykkedes for hende i sidste ende.
Rafaela- Evolved
"se det kræver bare lidt øvelse. vi allesammen har været der, det samme med at spise med kniv og gaffel. jeg kan stadig huske hvordan du havde problemer med at spise det første gang så du var nød til at spise det med fingrene" sagde Victoria og grinte lidt imens hun henvendte sig til Makkadin som blev lidt rød om ørerne.
"søs du lovede at du ikke ville sige det til nogen" sagde han som en rigtig lillebror ville. Victoria grinte som svar.
Rafaela- Evolved
"du beærer mig Rafaela. men du glemmer at du ikke er så umulig som du stiller dig selv op til at være." sagde han med et smil og et glimt i øjet.
Vincent var stadig godt igang med at spise og var faktisk lidt fraværende fra samtalen generelt. mest fordi han havde mange tanker på hovedet. hvilket var tydeligt at se på ham.
Victoria var dog igang med at spise også noget selv for hun havde faktisk ikke spist hele turen derhen.
Da de var færdige med, at spise og var begyndt, at tage af bordet tog hun fat i Vincents arm og trak ham lidt væk fra de andre så de ikke kunne høre hvad de snakkede om "Hvad er der galt Vincent?" spurgte hun nysgerrigt.
Rafaela- Evolved
han sukkede kort og kiggede på hende.
"det er på grund af min næste jagt. det er en jeg kender som har været en god ven for mig. men jeg skal kun fange hende og smide hende i fængsel men det er stadigvæk ikke noget jeg er glad over for." sagde han og sukkede let. venner var ikke noget han havde mange af i forvejen så dette var ikke ligefrem det bedste for ham.
Rafaela- Evolved
"jeg har faktisk mere behov for en at tage med mig hen og få fanget hende. mest for jeg ikke ender med at skifte mening og lade hende gå. en kriminalitet er en kriminalitet og skal straffes. men selv jeg vil komme til at få det svært ved dette for selv min loyalitet over for mine venner går op imod mit vrede imod kriminelle." sagde han og sukkede stille. det påvirkede ham virkelig det her.
Hun kiggede spørgende på ham "Hvad har hun gjort?" spurgte hun nysgerrigt. Hun vidste ikke om hun skulle tage med ham eller ej.
Rafaela- Evolved
"hun har taget side med en kult af necromancerer der gemmer sig i Ashen Wood forest. min opgave er at fange hende og eliminere hvilke fjender der kan være imellem mig og hende." sagde Vincent og så ud til at have et problem med necromancerne.
Side 29 af 30 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray