Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
En meget beymret pige //satyashi
Side 1 af 1
En meget beymret pige //satyashi
S: firewood park
T: kl 12:45
V: det er skydækket.
O: få mennesker, en pige på 6-7 år sidder alene på en bænk.
P: sin uniform.
nat gik sig en tur gennem parken, hun satte sig ved siden af en lille pige på bænken som så alene ud ''hej, er du farede vild lille ven?'' spurte hun med et sødt smil o så på hende med sine flotte grønne øjne og ville ikke ha hun var bange eller noget...
T: kl 12:45
V: det er skydækket.
O: få mennesker, en pige på 6-7 år sidder alene på en bænk.
P: sin uniform.
nat gik sig en tur gennem parken, hun satte sig ved siden af en lille pige på bænken som så alene ud ''hej, er du farede vild lille ven?'' spurte hun med et sødt smil o så på hende med sine flotte grønne øjne og ville ikke ha hun var bange eller noget...
Sidst rettet af Nat Man 21 Maj 2012 - 22:48, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: En meget beymret pige //satyashi
Satyashi så på en fremmede dame som kom hen og satte sig på den bænk hun sad på, hun havde som altid sin dukke med sig, den hun havde fået Victor"nej håber at storebror Victor kommer"sagde hun med et smil, hun var begyndt at kalde Victor for storebror, hun viste ikke hvorfor, men det var nok fordi, han var den første der havde hjulpet hende og hun ikke havde nogle familie
Gæst- Gæst
Nat så på hende og smilede ''skal jeg følge dig der hen jeg bor nemmelig hos victor'' sagde hun med en sød stemme og smilede sødt mod hende og vidste hende omsorg og smilede bare sødt til hende...
Gæst- Gæst
hun lyste næsten helt op"vil du virkelig det"sagde hun glad, hun viste så Nat dukken"har fået den af storebror"sagde hun, man kunne godt se hun var meget glad for den og hun helst ikke ville give slip på den
Gæst- Gæst
Nat smilede og så på hende ''ja den er rigtig fin, og ja naturligvis vil jeg følge dig hen til ham'' sagde hun med et smil og rakte pigen sin hånd med et smil...
Gæst- Gæst
hun tog glad damens hånd"hedder Satyashi"sagde hun med et smil
Gæst- Gæst
Nat grinede ''hej Satyashi mit navn er nat, jeg er en af victors venner'' sagde hun med et smil selv om det var løgn hun var hans slave men det kunne hun jo ikke fortælle en lille pige at hendes bror udnytter hende vel...
Gæst- Gæst
"hvis du er en af hans venner, hvorfor bor du der så?"spurgte hun, godt nok var hun en lille pige, men hun tænkte da over nogle ting, men hun glædet sig til at se sin storebror igen, hun var meget glad
Gæst- Gæst
Nat så på hende ''fordi jeg ikke bare er hans ven... jeg er hans hushjælper'' sagde hun med et smil og fulten pigen længer hen mod der hvor victor bor...
Gæst- Gæst
"men du så fin, du kan ikke være en hushjælper"sagde hun med et smil, hun havde ikke fået sin dukke vasket siden hun havde fået den, den var en måske blevet en lille smule beskidt
Gæst- Gæst
Nat smilede over de søde ord ''hvor er du bare sød gid jeg havde en søster som dig'' sade hun med et smil og gik sammen med hende ''skal vi vaske din dukke når vi kommer hjem til victor'' sagde han med et smil...
Gæst- Gæst
hun smilede til Nat, hun fulgte bare med Nat da det jo var hende som kende vejen hjem til Victor"det må du godt, kun dig må røre min dukke for du så fin"sagde hun med et smil
Gæst- Gæst
Nat smilede sødt og tog pigen og da hun skulle ned af og fik lidt skrammer men hun klare sig "du kom ik noget til vel?" spurte hun den søde pige med er smil
Gæst- Gæst
Lignende emner
» stasistube ready to deploy //Satyashi//
» Hej får meget fravær
» ikke for meget tid...
» Alt for meget fravær. Alex
» meget mulig fravær
» Hej får meget fravær
» ikke for meget tid...
» Alt for meget fravær. Alex
» meget mulig fravær
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth