Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba13Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba14Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba15 
Lori
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba13Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba14Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba15 
Lenore
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba13Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba14Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba15 
Celenia
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba13Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba14Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba15 
Genevira
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba13Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba14Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba15 
Renata
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba13Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba14Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba15 
Jake
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba13Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba14Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba15 
Madelena Gray
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba13Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba14Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba15 
Katrina
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba13Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba14Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba15 
Sasha
Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba13Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba14Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Go down

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Empty Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 15 Jul 2015 - 23:00

Så, endnu engang. Smidt i mørket. Det burde være en vane nu. Hvornår havde hun sidst spist? Drukket? Det var ved at føles som endeløse år hun var nede i dette hul, men det var egentlig kun nogle dage, højest. Tidfornemmelsen var forlængest væk. Alting føltes så tomt og forladt. Chancen for nogle ville finde hende her, virkede håbløs. Og at miste håbet var ikke specielt godt. Men at være her. Nede i tomheden alene, hvor det eneste du kunne hører, var dine egne tanker der råbte så højt de kunne af dig. Du havde egentlig mest af alt bare lyst til at slukke for dem. Men det var umuligt. Serena hadede den følelse, at føle sig ynkelig. Tvunget til at føle denne dumme følelse af ikke at være i stand til at gøre noget. Hun hadede den mere end noget andet på hele denne planet. Oldede følelse. Hun prøvede at slå hånden imod muren, men lyden af slaget gav blot et ekko i hendes hoved. Der var så lang vej op. Hvordan var hun overhovedet havnet her. Det eneste hun kunne huske var, at hun var på vej hen mod at finde Noa, da et slag ramte hende i baghovedet fra en ukendt person. Senere var hun vågnet op med en dunkende hovedpine, og i et hul der virkede til at være enormt. Serena havde ikke nogen anelse om, hvem hendes kidnapper var på nogen måde, eller hvad de ville hende. En tanke var vel det var en, hun havde blackmailet før - det skete engang imellem at de søgte hævn, men også kun engang imellem.

Der var en dag. Hvor ensomheden var ved at dræbe hende langsomt, at en røgbombe blev smidt ned til hende, og hun kunne mærke, hvordan hendes øjenlåg blev tungere og tungere - imens hun så en person gå imod hende. Dog nåede hun ikke at ane ansigtet før det blev sort for hende. Næste hun vidste af lå hun i en større celle, her kunne hun strække benene. Hendes tøj var beskidt kunne hun se nu. Den gule top var laset og næsten falde færdig, shortsne var beskidte. Faktisk lignede hun en der var gravet op fra jorden af. Serena løftede sig selv op med sine albuer og kiggede let rundt. Det dunkede i hendes hoved, og halsen var tørsig - næsten ligeså tør som sandpapir. Det var forfærdeligt. En skål med vand stod ved celledøren - som holdt hende inde. Serena satte sig op på hug og kravlede let derhen - for at gribe fat i skålen , og løfte den op så kanten ramte hendes læber. Dog var kanten skarp som kniven på et blad, så da hun placerede den skar den noget af hendes læbe op. I ren reaktion på smerten slap hun skålen og spildte resterne af vandet - heldigvis havde hun nået at få en tår. Serena førte rigtigt en hånd op til hendes underlæbe og lod fingerspidserne glide henover - for at trække dem tilbage. Ganske rigtigt, finger spidserne var dækket af de tykke klamme væske - også kaldet blod.

Serena kiggede rundt omkring sig for at se stedet an. Det lignede en fangekælder, i et rigmands rum. Nogle rige. Serena gik rejst sig op og gik hen til muren bagved hende som var forskellige sandfarvede murbrokker der var stablet sammen. Hun lod en hånd glide henover dem og kiggede sig så tilbage. Lyden af noget der raslet fik hende opmærksomhed, og hun gik over til cellen til venstre for hendes. Der sad en eller anden. Serena greb fast i tremmerne men dog så hurtigt grabberne til sig igen, da det var lavet af sølv. "Hey... ved du hvor vi er?" Spurgte hun i en svag hvisken, og prøvede at få den fremmedes opmærksomhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Empty Sv: Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Indlæg af Assorian Tors 23 Jul 2015 - 22:53

Slået ud, lagt i en kælder eller noget, hvad fanden skete der?, endnu en af Assorian's fjender og når han fandt ud af hvem det er, skal han nok få dem dræbt. Hans jakke var i laser, men skulle nok reparere sig selv med tiden, da den er fortryllet. Det var en kold kælder med nogen tremmer som var fortryllet, fordi da han prøvede han komme forbi ved hjælp af skygger blev han holdt tilbage af fortryllesen.

Efter noget tid, kiggede han sig omkring og prøvede at få en idé til hvem det var der havde taget ham, og hvorfor de havde taget ham? ingen slår et skyggevæsen ud uden at kende de konsekvenser der kommer efter det!. Assorian fornemte en kendt lugt, en lugt af varulv og det kunne meget godt passe, han slog nogen varulve ihjel da de sneg sig ind ved hans hus, han slog dem ihjel udelukkende for at beskytte sin elskede "kommende" kone Hecate.

Efter noget tid kiggede han sig omkring og opdagede en pige, og hans fornemmelse sagde at det var hende der var varulven, men hvordan kunne han fornemme flere varulve og hvorfor var hun blevet taget til fange?.

"Nej det gør jeg ikke, men jeg fornemmer flere varulve omkring mig, og noget siger mig du også er en?, navnet er Assorian forresten."

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Empty Sv: Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Indlæg af Gæst Man 27 Jul 2015 - 9:51

Han vidste ikke hvor de var. Kunne dagen blive meget bedre?! Serena sukkede tungt, og gik nogle skridt tilbage. Glimrende. Brilliant. Det her var bare skønt.
Hun tog sig selv i at være for stædig til at tænke sig om, og gik hen for at sparke til tremmerne. Sølvet brændte hendes fødder, og hun vrissede irriteret af det hele.
En latter fik hende til at springe tilbage, og knurre let.
Latteren blev efterfuldt af et par klap. En mand trådte ud af skyggerne. Han var ekstremt høj og ekstremt muskuløs. En af de varulve som virkelig brugte tid på at træne overdrevent meget.
"Endelig." Sagde han og gik tættere på dem.
"Morderen og snyderen. Perfekt. Hvis i altså ikke var blevet fanget." Tilføjede han og afslørede sit ansigt. Kønt ansigt faktisk. Grønne øjne og blond hår. I ført kun sort tøj. Han gik langs tremmerne uden at kigge på dem.
"Så Serena kære. Nød du fangehullet? Det håber jeg. Du kommer der ned senere igen. Imens vi finder en mere passende straf til morderen her." Sagde manden så. Stemmen var hæs og dyb. Man kunne næsten fornemme ekkoet længere fremme af gangen. Serena lod sig dog ikke ryste af en stemme og en handling.

Hun kunne nu genkende manden. Det overraskede hende, at hun ikke havde set det komme. Hendes eks kæreste. Jesper. Hun løftede hagen op og så koldt på ham.
"så det sådan her du behandler alle dine eks kærester, interessant." Svarede hun tørt og lagde armene overkors. Hun kunne mærke på sig selv, at han ikke havde en anelse om, hvad hun var i stand til. Okay hun havde forladt ham, fordi hun stoppede med at elske ham - kinda. Men den slags skete altså?!
"Nah, kun dem som fortjener det." Svarede han hende og kiggede så på Assorian.
"Du dræbte du af mine bedste soldater. Og for det. Skal du mærke smerte. Værre end du nogensinde kunne forstille dig. Du tog noget fra mig. Så jeg tager noget fra dig." Sagde han truende og knipsede to gange. To store brød til mandlige varulve kom ud og åbnede Assorians celle, for at trække ham ud i begge arme.

De trak ham med ind i et andet rum, hvor en kvinde stod lænket. Dette var en totalt ukendt og ubetydelig kvinde. Men en af varulvene havde en fantastisk evne til at skabe illusioner, og derved trængte dybt nok ind i Assorians hoved til at lade ham se Hecate i stedet for kvinden som det rigtig var. Kvinden vred sig i frygt og skræk over situationen. Hun råbte om hjælp, men i Assorians hoved ville det lyde som Hecate der råbte om lige præcis hans hjælp. Dog ti hun hurtigt, da Jesper stak en kniv tre gange i gennem maven på hende, hvorefter han derefter lod kniven skære hendes strube over. Kvinden faldt til jorden. Stadigvæk sådan at det lignede Hecate.
Derefter slog varulvene Assorian ud og slæbte ham tilbage til cellen, dog den samme som Serenas.

Når Assorian vågnede ville det første han så være Serena der sad ved siden af ham, og kiggede en smule halv bekymrende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Empty Sv: Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Indlæg af Assorian Man 27 Jul 2015 - 13:20

Assorian's fornemmelse havde ret, som altid.. det var varulve og pigen i det andet bur var også en varulv. Der gik ikke meget tid også kom der en anden varulv, og Assorian var sikker på at det var lederen, den måde han kom ind på og hånet dem, også fordi han sagde "mine soldater" det sagde lidt sig selv at han var lederen, og han ville være den første i det her rum som ville blive slået ihjel af Assorian. Det lød også til at pigen var eks til lederen, og hun havde vidst forrådt ham eller gruppen, hvis hun vælger Assorian's side fremfor hans, er der muligvis en chance for at de slipper begge to ud, og slår dem ihjel.

Varulvene tog Assorian med til et rum, hvor han så sin elskede blive dræbt foran hende.. "nej.. NEJ.. NEEEEEEJ" råbte han, hvor han så blev taget tilbage, men i den samme celle som pigen som han ikke nået og få navnet på før han blev taget hen til rummet.

(5 timer senere)

En stor hovedpine havde ramt Assorian han vågnet op i en anden celle, i den samme som pigen, "hvor er jeg så henne? vent.. du har den celle med sølv ikke? den jeg havde før var sikret med et magisk skjold så jeg ikke kunne benytte skyggerne til at komme forbi, men det er de her ikke.. jeg har måske en idé til at komme ud.. " inden han sagde det kom de så og tog pigen, og IGEN kunne han ikke få hendes navn men tog så fat i hende og sagde "hey du, jeg skal nok få os ud, jeg lover det" indtil de så slog hans arm væk, og hun blev ført ind i et rum.

Inde i rummet, så hun sin tvillingebror sidde i en stol, og blive tortureret, i flere timer så hun det indtil en af dem tog ham ud af det rum, og hun hørte ham kalde efter hende, han råbte efter hende i smerte.

Hun blev så trukket tilbage til den samme celle som Assorian og blev kastet derind, Assorian var tom af ord, fordi han sad og tænkte og tænkte, både på en flugt, men også på det han så før, SÅ nemt er det ikke at kidnappe Hecate, var det måske falsk?.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Empty Sv: Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Indlæg af Gæst Man 27 Jul 2015 - 13:37

Tingene gik så stærkt, inden længe havde de taget hende ind i et rum. Ynkeligt blev hun smidt til jorden, og holdt fast af en af ulvene- imens hun kunne se en stol blev vendt rundt. Hun spærrede øjnene op og i ren refleks prøvede hun at løbe derhen, men blev holdt tilbage. Det hun så, det fik hende til at skrige. Skrige, at de skulle stoppe med det samme. Hun bad om de skulle lade ham være i fred, men de lyttede ikke. Serena græd. Og hun græd ellers ikke. Hun ønskede ikke de skulle skade ham.
Det varrede som flere år i hendes hoved, hendes hænder og fødder rystede voldsomt. Hun havde en elendig følelse i maven. Det var ikke til at bære. Hendes læber rystede, hun kunne ikke få et eneste ord ud.

Så tog de ham, og i det sekund begyndte hun at kæmpe igen. Hun prøvede virkelig alt på, at komme hen til ham - men to stærke varulve hænder holdt hende i gulvet. "Noa.. Noa!" Råbte hun i smerte og længsel efter at se om han klarede dem. Det virkede unaturligt, men hendes hjerne valgte at tro alt for meget på det. For hun var så svag lige nu, at evnen påvirkede hende for meget.

Serena blev revet op på benene igen, og skubbet afsted. De sparkede hende bogstavligtalt ind i cellen så hun landede mundlam på jorden, og derved skrabte hendes knæ. Hun knyttede sin venstre hånd og begyndte at hamre ned jorden - flere gange til hun til sidst ømmede sig i smerte. Det var bare underligt, hvorfor hun ikke følte det ville ske. Andre gange havde hun følt sig tom fordi, at hun kunne fornemme noget var galt. Denne gang var det ikke sådan. Og tvillingeteknikken plejede ellers aldrig at tage fejl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Empty Sv: Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Indlæg af Assorian Man 27 Jul 2015 - 14:23

De begge sad derinde i cellen, stille helt stille ingen sagde noget, og stadig.. han vidste stadig ikke hvad hun ved, men det var også lige meget nu der skulle udtænkes en plan til hvordan de kom væk, og Assorian rejste sig op og begyndte at gå frem og tilbage.. det gjorde han så i noget tid indtil "AHA nu ved jeg det! hvis jeg får samlet nok kræfter igen.. vent" han kiggede sig rundt for at se at der ikke var nogen varulve til at høre om hans plan - det var der ikke, "hvis jeg kan få samlet mine kræfter igen, så kan jeg lave mig om til min skyggeform og bruge skyggerne til at komme ud, så skjuler jeg mig indtil en af dem kommer, slår vagten ud, tager han nøgle og vi to slår de andre ihjel! hvis du er med på det, og ja inden du spørger, jeg er et skyggevæsen og de har lagt sig ud med den forkerte, hvad er dit navn forresten?".

Planen kom til ham og han var klar, han håbet bare at pigen ville hjælpe ham, hvis ikke så kunne de ikke slippe ud derfra, *hun bliver jo nødt til at hjælpe* tænkte han, ellers havde de ingen chancer for at komme ud derfra.. i live.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Empty Sv: Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Indlæg af Gæst Man 27 Jul 2015 - 14:32

Hun tænkte ikke klart. Ligemeget hvad, om det var ægte eller falsk - så skulle de bøde for overhovedet at overveje det! Serena slog blikket op da han åbnede munden. Så lyttede hun imens hun let kørte en finger henunder sit øje, for at fjerne tårerne. Så rejste hun sig let op og sank en klump. så løftede hun let hagen op og fik et kølligt ansigt på sig.
"De har lagt sig ud med de forkerte." Svarede hun kort og hendes øjne fik stille en gylden farve over sig, som gjorde det klart at hun var varulv. Så blinkede hun og den brune farve var tilbage.
"Prøv, når det på tide råber jeg efter dem... Uh.. og Navnet er Serena." smilede hun ganske kort skævt, og lagde armene overkors. "Lets go kick some ass." Smilede hun mere diabolsk og flyttede blikket mod tremmerne.

Serena kørte en hånd igennem sit hår, og foldede sine læber sammen kort. Hun tænkte. Hvad kunne hun gøre?
"I andet tilfælde, sparklåsen op. Hvis du kan det? Så kan jeg hurtigere hjælpe til." Sagde hun så og flyttede blikket tilbage på Assorian. hun tog en sten op fra gulvet og placerede den i låsens åbning. Alt han skulle gøre var at ramme rigtigt.
"Dit.. din skyggeform virker som en glimrende plan b." Let lagde Serena hovedet på skrå, og ventede blot på hans svar på hendes ide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Empty Sv: Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Indlæg af Assorian Tirs 28 Jul 2015 - 8:53

(få timer efter, klokken er nu midnat, og der er koldt udenfor og månen skinner)

"okay Serena er du klar? planen er, jeg har samlet kræfter nu, hvis du sparker låsen op, så nakker vi hver eneste varulv der kommer, og så skal vi finde ud af hvad der skete i det rum der, og det skal jeg nok også spørge dig om, må jeg høre hvad du oplevet derinde? for noget siger mig, at det er falsk, en mulig illusion, fordi jeg så min elskede Hecate blive dræbt, men jeg ved at hun IKKE er så nem at kidnappe, tro mig når jeg siger det, men hvad oplevet du derinde?".

Assorian kiggede på hende og gik så rundt igen for at tjekke om der var noget i rummet de kunne bruge til at slå ihjel, men inden han nåede og kigge sig helt omkring, så kunne han høre at ulvene var på vej tilbage til cellerne - "Serena skynd dig, lad som om du sover, de kommer tilbage, når de går igen, så bryder vi ud" og så lagde Assorian sig ned på jorden og lod som om han sov.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Empty Sv: Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jul 2015 - 9:10

Serena sank en klump. Der var gået timer nu. Hun sad og tegnede forskellige symboler på jorden med sin pegefinger, imens hun lyttede. Serena slog blikket op og kiggede lyttende på ham. Hun gav et nik fra sig da han spurgte om hun var klar. Han var ikke den eneste der havde samlet kræfter. Serena foldede kort sine læber sammen inden hun valgte at svare på, hvad hun så.
"Det forklare det hele, hvis det var en illusion. Jeg så min tvillingebror blive slået ihjel. Men jeg mærkede ikke hulet eller såret ved det. Det må være en illusion, men bare det de overvejede det - skal de bøde for." Svarede hun lavt, men højt nok til at Assorian kunne hører det. hun lagde sig hurtig ned da Assorian sagde hun skulle.
Hun lukkede øjnene i. Lyttede blot.

Hun kunne hører skridtene fra ulvene. De gik frem og tilbage, men Serena var ikke ligefrem i stand til at holde sin knurren inde. Og da hun alligevel havde afsløret sin vrede, gik vagterne mod tremmerne, fordi de ville ind og skære lidt i hende med en sølv kniv. Dog takket være Assorian, var hendes negative tanker langt stærkere fremme end de positive, og alt hadet kæmpede voldsommere end meget andet. Så hun sprang op på benene, og skiftede til sit mellemstadige i ren vrede. Ansigtet lignede mere en ulv nu. Serena lod sine klør glide frem - de andre varulve gjorde naturligvis det samme. Problemet med skabte varulve og fødte varulve - var fødte varulve havde renere blodlinjer - og derved ville blive set som stærkere. Serena der i blandt. Hun lod mændene komme imod hende. Dog kunne hun hurtigt se, hvem der var nervøs på hjertebankenen. Derfor sprang hun mod den til venstre for hende. Serena løb imod ham, hun var hurtig eller bare meget dygtig. Hun var så tæt på ham, da hun valgte at undvige ham og derved ende på siden, samt helt bagved ham. Hun sparkede ham ved knæhaserne så han faldt til jorden, hvorefter hun greb om nakken på varulven og liget falde til jorden. Serena kiggede på Assorian med de gyldne øjne. Hun kunne hører der var flere på vej. Måske Jesper.
"Du tager dig af den ulv. Jeg vil gerne have fornøjelsen af Jesper." Hendes stemme som ulv var hæs og meget smuk dyb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Empty Sv: Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Indlæg af Assorian Tirs 28 Jul 2015 - 9:37

De lå ned og lod som om de sov, men der gik ikke langt tid før helvede var sluppet løs, Serena angreb med det samme varulvene som skulle til at "lege" med hende med en kniv, hun sagde at hun ville tage sig af "Jesper" og det fik hun skam også lov til af Assorian som så forvandlede sig til sin skyggeform og sagde med sin dybe skyggestemme "jeg håber i ved at jeg er et skyggevæsen, og jeg HÅBER i ved hvor stærke vi er!" og med et blev en røgsky skudt ud, men Assorian fik den til at være harmløs mod Serena så hun bare kunne angribe de svækkede varulve.

Da Assorian havde skudt det røg han nu kunne, angreb han selv, han tog fat i struben på varulvene og kvalte dem eller brækkede nakken på dem - Assorian skreg af vrede for han var så rasende på de varulve. Efter at have dræbt dem, sagde han til Serena at de skulle prøve at gå ovenpå - Assorian valgte at forblive i sin skyggeform og begik sig op af trapperne da han kom op, var han kommet til en store stue, men der var ikke andre varulve, han fornemmede at de stadig var her, men at de muligvis havde gemt sig.. eller.. så var det en illusion? tænkte han.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Empty Sv: Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Indlæg af Assorian Lør 6 Feb 2016 - 0:39

//out
Emne gået dødt!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian] Empty Sv: Welcome to the pain, enjoy your stay [Assorian]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum