Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1164

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Latest topics
» Højelver søger emner
- From a woman's point of view - Gisele - EmptySøn 22 nov - 20:48 by Glorfindel

» Jeg er ikke død - emnesøgning
- From a woman's point of view - Gisele - EmptySøn 22 nov - 19:55 by Glorfindel

» Halløj halløj kom herhen
- From a woman's point of view - Gisele - EmptySøn 22 nov - 18:14 by Bennett

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine
- From a woman's point of view - Gisele - EmptyFre 20 nov - 21:08 by Dorian

» En lille update (adminnyhed)
- From a woman's point of view - Gisele - EmptyFre 20 nov - 15:10 by Delilah

» WHAT?!? (XXX) //Jake//
- From a woman's point of view - Gisele - EmptyLør 14 nov - 9:23 by Jake

» As green as ever, I see - Kain
- From a woman's point of view - Gisele - EmptyTors 12 nov - 21:41 by Dorian

» Fravær og udskydelse af fælles emne!
- From a woman's point of view - Gisele - EmptyMan 2 nov - 17:49 by Althorn

» Another formal dinner, another boring evening - Genevira
- From a woman's point of view - Gisele - EmptyFre 23 okt - 22:22 by Genevira

Top posting users this month
Bennett
- From a woman's point of view - Gisele - Voteba13- From a woman's point of view - Gisele - Voteba14- From a woman's point of view - Gisele - Voteba15 
Jake
- From a woman's point of view - Gisele - Voteba13- From a woman's point of view - Gisele - Voteba14- From a woman's point of view - Gisele - Voteba15 
Rafaela
Glorfindel
Genevira
Marcus
Dorian
Sean
Larlii
Althorn

Statistics
Der er i alt 148 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Bennett

Vores brugere har i alt skrevet 161828 indlæg in 8457 subjects

- From a woman's point of view - Gisele -

Go down

- From a woman's point of view - Gisele - Empty - From a woman's point of view - Gisele -

Indlæg by Gæst on Tors 23 jul - 21:53

Outfit: http://28.media.tumblr.com/tumblr_ls1nxlEmvy1r2q2bdo1_500.jpg

Det regnede, blot en lille støvregn og alligevel føltes det nærmest som et uvejr oppe i Jacobs hoved. Vinden rodede rundt i trækronerne, buskene dansede nærmest rundt og de stakkels fugle anede ikke hvor de skulle flyve hen, for at komme i ly. Han burde fryse sådan som han kun gik rundt i en t - shirt, han kunne dog intet mærke på sin bare hud. Kulden generede ham ikke. Det generede ham dog, at han kunne mærke regnen som små myg der stak ham engang imellem. Ideen om en jakke lød bedre og bedre, men så skulle han til, at vende næsen hjem ad og det havde han ikke lyst til lige nu. Det var længe siden han havde været i netop denne skov... Han havde en hytte her, en hytte han boede i sammen med Josh. Med lukkede øjne og et smil på læben, huskede han tilbage til de dage, hvor han kunne tumle rundt med sin uskyldige, lille englebror. Det havde været gode tider, bare ham og Josh, ingen problemer og et hyggeligt liv ude i hytten.
Nu... Kunne han slet ikke finde sin lillebror. Ligesiden knægten havde mistet titlen som englenes leder, havde han ikke kunne finde ham og det bekymrede ham, meget. Det var sjovt som tiden gik..
Han nåede ikke rigtig, at forsvinde længere hen i sine tanker, før han kom til at gå ind i nogen, hvis krop var lavere end hans eget. Det var utroligt hvor op slugt man kunne være i sine tanker, at man slet ikke bemærkede man gik ind i... Han så ned den fremmede med sine blå øjne. En pige, eller rettere en kvinde, hvad lavede hun herude?
"Om forladelse," sagde han hurtigt, da han kom i tanke om, at han endnu ikke havde undskyldt for bare sådan, at gå ind i hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

- From a woman's point of view - Gisele - Empty Re: - From a woman's point of view - Gisele -

Indlæg by Gæst on Fre 24 jul - 11:05

Påklædning tøj, derudover også en læderjakke

Det havde snart været godt et år siden, og han kunne stadigvæk ikkeholde det ud! Hvordan kunne han havde været så dum, at bevæge sig ind i kroppen af en kvinde og ikke desto mindre en succubus. Dette betød han havde haft sex i en kvindekrop, med andre! Ganske vidst var han i sit vampyriske liv biseksuel, men det var stadigvæk underligt. Derudover var han også så lav, lille og skrøbelig. Og efter at havde levet i flere tusinde år, så var han pludselig fanget i kroppen af en ung kvinde. Dette var helt klart ikke hans bedste øjeblik, nok snarer det værste og det sagde skam noget. I dette øjeblik vandrede han rundt i skoven, der var intet rigtig at beskæftige sig med, og som spøgelse havdeh an fundet en vis indre ro, ved at vandre rundt i skovene.
Dog grundet de mange tanke han rende rundt med, så han sig ikkke rigtig for og dette resulterede i at han bankede direkte ind i en anden person. En smule overrasket, men irriteret så han direkte op imod manden som han havde banket ind i, dog kun for at se en person han aldrig havde troet han skulle se før. Jacob, hans kære lillebror. Han stod et sekund og så blot overrasket ud, før et velkendt Christian smil dukkede op på hans læber. Selv fanget i en kvindes krop, ville dette være et velkendt smil. Det var et skævt smil, og med et unikt glimt i hans øjne "Jamen goddag lillebror, hyggeligt at møde dig herude" Han lagde hovedet på skrå, og sende ham endnu et smil

Gæst
Gæst

- From a woman's point of view - Gisele - Empty Re: - From a woman's point of view - Gisele -

Indlæg by Gæst on Man 27 jul - 23:40

Som han skulle til, at gå videre, imens han smilede undskyldende til kvinden selvfølgelig, sendte hun ham et smil, et smil man kun sender folk man kender og sjovt nok, havde han det som om, at han kunne genkende det smil. Et hurtigt billed af hans tidligere forsvundne 'bror' dukkede kort op for øjnene af ham. Hurtigt rystede han det af sig igen og gik langsomt forbi hende, lige indtil hun sagde en sætning, der ville få hvem som helst i hans situation til, at vende sig om i chok.
Kaldte hun ham lige... Lillebror?
Han så op på hende, hans ansigtsudtryk ikke til, at beskrive. Man skulle tro, at han havde set en kat rive hovedet af et menneske, for derefter at rive sit eget hoved af og beholde menneskets. Kaldte hun ham lige... bror? For ikke at være alt for uhøflig, klukkede han akavet og sendte hende et svagt smil, der ikke kunne beslutte sig for om det skulle være akavet eller venligt.
"Lille.. lillebror?" Han rømmede sig kort. "Kender vi hinanden?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 28 jul - 14:35

Han måtte indrømme, at han virkelig elskede det ansigtsudtryk Jacob kom med. Selvfølgelig havde han været i den situation, ville han næppe havde reageret meget anderledes end hvad Jacob gjorde lige nu. Dette gjorde dog ikke desto mindre hans udtryk sjovt! Ha lagde hovedet på skrå, betragtede hvordan den kære Jacob fandt frem til hvad pokker han skulle gøre af sig selv, om han skulle blive eller gå. Dog da svaret så ud til at han ville blive, så gik han stille hen imod ham "Ja lillebor, selvom i dette tilfælde er det nok mig der er lille her" denne krop var ufattelig ung, men ikke desto mindre også meget lille.
Han klukkede blidt og nikkede "Ja vi kender hinanden, men lad mig endelig opsummere vores lille historie for dig" han slog armene ud til siden, og stoppede op foran ham "Vi mødte for første gang hinanden Valley of a Thousand Winters, du var blot en lille knejs dengang, usikker og vidste ikke helt hvor din plads i denne verden var. Jeg var selvfølgelig en vampyr, og mand dengang. Hvis jeg ikke husker rigtigt, så fandt du min art ganske spændende, og du fik sågar en tur på min ryg, som jeg løb i min tophastighed. Vi blev brødre, mange år efter blev jeg myrdet af min dobbeltgænger, derpå genopstod jeg som et spøgelse og vi mødte endnu engang hinanden i Valley of a Thousand Winters...er der en klokke der ringer" spurgte han og lagde hovedet på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 10 aug - 20:10

Denne fremmede kvinde... Hun, hun... Hun beskrev alt det han havde været igennem med en hvis vampyr bror, han ikke havde set i... Ja.. Virkelig langtid! Så, hun mente altså, at hun var Christian? Kvinden foran ham, var Christian? Men, hun var en kvinde. Christian... var en kvinde. Hvordan kunne Jacob have overset det i alle de år? Havde hun, eller han, whatever, altid været en kvinde.
Nysgerrigt gik Jacob hen til hende, stak sin næse helt op i hendes ansigt og drejede hovedet til venstre og derefter til højre. Der var sjovt nok et eller andet over hende der skreg... Christian. Men.. Det gav jo ingen meningen! Christian var en dreng! En vampyr! Hans storebror! Ligeså hurtigt som han var rykket hen imod hende, rykkede han sig væk og placerede en hånd, tænkende op foran sine læber.
"Så..." han fjernede hånden. "Du siger altså.. at du er Christian?" Han gik nysgerrigt rundt omkring hende. "Har du altid været en kvinde? I så fald, har jeg brug for et bedre syn," En kæk grimasse voksede over hans smalle læber.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 15 apr - 20:11

Han stod helt stille og lod egentlig Jacob gøre hvad han ville. Dette var en unik situation, specielt fordi han nu var i formen af en kvinde. Ganske vist en kvinde med nogle af de samme træk han bar som vampyr, men ikke desto mindre en kvinde. Han hævede øjenbrynet, specielt da Jacob gik helt tæt på ham "Ja det er præcis hvad jeg siger kære lillebror" han rullede med øjnene og sukkede. Han havde jo ikke haft et ønske om at være en kvinde, men situationen havde ikke just været på hans side og nu var det umuligt for ham at skifte tilbage "Hahaha hvor er du sjov" han skubbede til sin kære lillebror, denne gang var der dog en væsentlig stor forskel på deres højder. Hvor han før havde været den højeste, var det nu Jacob der var højest.
Han fik dog et smil frem på sine læber "I al seriøsitet, så har jeg virkelig savnet dig" han havde virkelig savnet Jacob, savnet at være sammen med sin bror og specielt det forhold de havde haft. Den unge knægt havde bragt noget bedre ud i ham, noget som han ikke havde set i sig selv før. Han havde altid været brutal, ondskabsfuld og uden den store nåde, men Jacob havde været blandt de få som rent faktisk havde haft en positiv virkning på ham. Han lagde hovedet på skrå, men så dog på imod ham "Hvordan har du haft det?" spurgte han nysgerrigt

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum