Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
a visitor? splendid - camille - Page 3 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
a visitor? splendid - camille - Page 3 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
a visitor? splendid - camille - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
a visitor? splendid - camille - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
a visitor? splendid - camille - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
a visitor? splendid - camille - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
a visitor? splendid - camille - Page 3 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
a visitor? splendid - camille - Page 3 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
a visitor? splendid - camille - Page 3 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba13a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba14a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba15 
Lori
a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba13a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba14a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba15 
Lenore
a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba13a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba14a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba15 
Celenia
a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba13a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba14a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba15 
Genevira
a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba13a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba14a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba15 
Renata
a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba13a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba14a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba15 
Jake
a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba13a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba14a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba13a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba14a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba15 
Katrina
a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba13a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba14a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba15 
Sasha
a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba13a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba14a visitor? splendid - camille - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

a visitor? splendid - camille

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Sakref Morladin Tors 21 Jun 2012 - 14:38

Bron sad lidt og efter noget tid så sukkede han.
"jeg... jeg kan ikke huske min fortid. jeg kan ikke huske hvem jeg var fra før jeg blev undead og jeg ved ikke hvorfor jeg blev undead. jeg kender ikke engang mit eget efternavn så jeg ved ikke engang hvor jeg stammer fra. jeg ved kun at jeg vågnede op i en slags hal. men jeg vidste ikke i starten at jeg var i en hal. det hele var så mørkt at jeg ikke vidste om jeg var død eller levende. jeg svævede i luften og følte at jeg var ude i det ydre rum hvor intet luft fandtes. men... men så kom et skarp lys der var så kraftig at det tog mig lang tid før jeg kunne se noget. og det var så der jeg vidste at jeg var i live. men da jeg kiggede rundt så jeg sand. masser af sand. og store sandsten vægge der havde mærkelige symboler og tegn skrevet over det hele. det var et gammelt sprog. et urgammelt sprog men alligevel så virkede de bekendt. jeg..." han stoppede og holdte en pause med at sige noget. det var som om han tænkte.
"jeg vendte mit blik imod min krop for at se hvorfor jeg svævede og der så jeg sandheden. jeg så store skarpe metal kroge der var gennemspidet igennem mine arme og ben. jeg kunne se at min... hud og krop var død. min hud var grå hvid og sårene der var over det hele min krop så rådne ud. dele af min krop manglede hud og var ren knogle. men alligevel kunne jeg ikke mærke det... som om smerte ikke fandtes mere. jeg var... skræmt af mig selv og mit udseene og vidste ikke hvad der var sket med mig" sagde Bron og kiggede ned på sandet under deres fødder.
"den der havde kommet og bringet lyset til mit mørke var... Sakref... han havde været ude og rejse men han har aldrig fortalt mig hvorfor eller hvorfor han var der og fandt mig. men han fandt mig og fik tydet noget af det gamle sprog som han kunne forstå som beviste at mit navn var Bron. mere kunne han ikke finde. det var der jeg fandt ud af hvad jeg hedder... Sakref tog mig med sig og lærte mig op i viden om jorden og andre verdener. han lærte mig også at finde min indre styrke og lærte mig at styre den efter mit eget ønske... men af en eller anden grund så er de ting... min fortid begyndte at hoste op i mit hoved efter jeg blev syg" sagde han og kiggede stadig ned på jorden.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Gæst Tors 21 Jun 2012 - 15:02

Det lød jo forfærdeligt.Sikke en pinsel han havde været igennem.
Men nye tanker begyndte at vlase rundt, havde Bron været menneske før? Et helt slmindeligt mennesked? Og hvordan bliver man gjot til en undead , hvis det var ?
Hun så eftertænksom ud ....på en måde gav det jo mening at han ikke kunne huske noget, hvis det han havde gennemgået var så voldsomt, men hvorfor det så var begyndt at poppe op nu...se det var så interessant.
" Du tror du var....menneske? Søskende, by eller noget atvgå efter?" spurgte hun forsigtigt ham ad.Det var alligevel underligt at Sakref ikke gavde kunne finde ud af en dyt om ham.Besynderligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Sakref Morladin Tors 21 Jun 2012 - 15:24

han nikkede i starten af det med at han måske havde været menneske men rystede på hovedet derefter af resten.
"intet overhovedet at gå efter og hvis jeg havde noget familie så ville de være døde for længst. jeg ved hvor gammel jeg er. det var også en af de ting Sakref fandt ud af om mig. jeg er nu over 15.000 år gammel" sagde Bron bagefter.
sandt nok hvis han var så gammel så det familie han havde tilbage ville både være død
og begravet og været blevet til sand allerede.
gad vide hvad hans fortid var og hvem han var i sin fortid. alt det her var så besynderligt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Gæst Fre 22 Jun 2012 - 21:51

Hun så lidt fåret på ham.
15.000 år gammel. " Bron for helvede, det udelukker sku slægtsforskning , stamtræ og den slags " sagde hun lidt tørt.
Hvis man skulle opgrave info om Bron og hans menneske liv, skulle man jo nærmest tale med en drage eller et andet magisk væsen der have levet...næsten evigt.
" Hvorfor tror du din fortid er forbundet med at du bliver mere svag i disse dage!" spurgte hun slborligt.Som læge vidste hun at de bedste svar lå latent i patienten selv, de skulle bare inspires lidt til selv at få dem ud, og kigge nærmere på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Sakref Morladin Fre 22 Jun 2012 - 22:10

Bron trak på skulderen.
"jeg har ingen ideer om hvorfor min fortid er ved at hoppe op. jeg har to gæt. enten er jeg dødende og så er det på sin vis et slags flashback jeg får ellers er det noget meget værre end døden og det vil jeg ikke engang tænke på. jeg vil helst tænke på at få fundet ud af hvad der er galt først og det må selve kongen af døden jo vide" sagde han og kiggede på hende. hans øjne sagde på sin vis at når han mente kongen af døden så mente han Dhuum.
"det jeg kan huske ellers om min fortid det er at jeg var blevet fundet på jorden i en gammel ruin af en stor by i en kæmpe ørken i nærheden af det persiske område." sagde han bagefter også selv om at det ikke hjalp så meget.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Gæst Fre 22 Jun 2012 - 22:30

Hun blev helt bleg om hjertet og rate straks ud for at give hans arm et klem.
" Bron...du er da ikke ved at dø, lad vær at tal sådan.Du kan vel live lidt syg og miste kræfter som enhver anden...vi skal nok finde ud af det" fast holdte hun .
Stille i sit sind, forbandede hun sin lille gave, at kunne se i fremtiden.Det var en stor kilde til skuffelse og frustration at hun aldrig , eller næsten aldrig kunne se om dem der stod hende nær- og hun kunne slet ikke bestemme eller influerer hvornår hun ønskede et flash af fremtiden.Total skod.det ville være dejligt at se lidt om Bron, og hvad der lå i vente.
" Hmmm..jeg håber vi finder svar Bron, så du kan blive dig selv igen!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Sakref Morladin Fre 22 Jun 2012 - 22:56

han rystede på hovedet.
"jeg har en følelse af den her sygdom vil nok ændre på det hele om mig. enten på den gode måde eller den dårlig måde. jeg ved ikke hvorfor men jeg har bare en fornemmelse" sagde han og kiggede ned

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Gæst Lør 23 Jun 2012 - 19:31

Camille rynkede på næsen.
Hun kunne slet slet ikke forstille sig hvordan det måtte være at have levet i 15.000 år.
Tænk hvor meget crap hun havde oplevet i hendes sølle 19 år, og hvor meget den baggage synes at vægte. Hvor meget skrammel kunne man ikke samle sammen i den tid?
" Bron...har du aldrig haft en kæreste, en at dele alle de mange år med? "
spurgte hun.Måske der var andre undead kvinder ? Hun vidste jo, at inde under hans klæder så hans...anderledes ud...og måske ikke lige playboy of the month, men hans sjæl var....god.Camille mente da at den var det anyway.
" Bron...uanset ændring, skal vi nok få det til at være til det bedre".
Selvfølge var det er megaloman forstilling hvis hun selv troede hun havde magten til at afgøre det, men det var jo mest et udtryk for et håb...og en trøst til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Sakref Morladin Lør 23 Jun 2012 - 22:31

Bron rystede på hovedet.
"jeg har aldrig haft en kæreste i hele mit lange døde liv. der er ikke så mange der er efter at have noget med en der er død. medmindre man er til nekrofili og det er ikke så mange der er det. men nej jeg har ikke kendt til nogen følelse af nærværd fra en kvinde af så længe jeg har været død" sagde han og kiggede lidt ned som om at han på sin vis var lidt trist over det men han så også ud som om han havde vendet sig til at være alene.
"i da mindste er der en af os der er optimistisk" sagde han med et hæst grin.
"du skal vide at hvad end der sker så takker jeg dig for din hjælp for at redde mig" sagde han bagefter.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Gæst Søn 1 Jul 2012 - 20:29

" Det er godt nok mange år...mange år uden kærlighed Bron.Men jeg tænker om du har haft øjnene lukket måske? Der er vel andre som dig...eller nogen der ligner dig ?" sagde hun stille og med en gnist mere humor forsatte hun " Arh Bron..nu strammer du den.Det er muligt du ikke er den fødte toastmaster til festen, men nekrofile kan lide...lig...de bevæger sig ikke og kan ikke tale, det kan du! Så du må gå i træning og øve nogle skore replikker,til når den rigtige øhm..undead kvinde en dag dukker op" sagde hun mildt.
" Og du er velkommen...jeg glemmer aldrig da vi var efter den madaljon, hvordan du passede på os begge.OG jeg glemmer heller ikke din far lovede mig Excalibur...som tak"
Hun viftede med hænderne foran i en komisk gestus.." og jeg kan ikke se det nogensteder, kan du....sværdet??"sagde hun drillende.
Hun havde stadig en forkærlighed for det sværd, det....trak i hende...og en dag ville hun eje det, det...måtte hun bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Sakref Morladin Man 16 Jul 2012 - 14:52

Bron fnyste
"der findes næsten ingen frie undead's der er mig og nogen få nogen der er bundet af magi men ikke er længere dem selv eller i så fald er de slaver for magien. ellers er resten af de undeads der findes er slaver til Dhuum. men det er ikke sådan at jeg leder. jeg føler ikke kærlighed længere. jeg sådan set føler ikke noget i det hele taget. jeg er jo død. men stadig levende på samme tid. som hvis man stod på selve den linje der definere livet eller døden" sagde Bron stille.
Brons øjne så pludselig ud som om de var kommet i tanke om noget.
"nu hvor jeg tænker over det er det først nu efter jeg blev syg at jeg er begyndt at kunne føle altså følelser og sådan noget" sagde Bron og tænkte lidt videre.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 18:22

Camille måtte sande at det godt nok var vanskeligt at være...undead.
" Det er noget møj at dine kræfter bliver mindre Bron, men det er da underligt at du begynder at føle igen.Det er jo ikke en dårlig ting- hvis du spørger en som mig."
En konklusion begyndte at tage form...men det lød jo...vanvittigt.
Hun holdte han under observation, ville egenlig gerne se mere af ham, men maske og tøj forhindrede det.
" Bron....du tror vel ikke at du er ved at nlive mere....menneskelig? Jeg mener...det at du føler dig aftappet , kunne jo være fordi du plejer at være helt umenneskelig stærk med særlige evner og nu...på vej ned mod et mere menneskeligt niveau? Og det at du begynder føle ting igen? Også meget menneskeligt, ik" hun anede ikke om det var muligt, men med magi,spells og jeg ved ikke hvad...kunne alting nok ske i Underworld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 17 Jul 2012 - 23:56

Brons øjne blev fyldt med en skygge af bekymring.
"hvis jeg er ved at blive menneske igen så ser det ud til at min tid er ved at nærme sig" sagde han lavt.
"det siges nemligt at hvis det der er dødt bliver levende igen vil selve døden komme personligt og tage det der har synd ham" sagde Bron lavt med en lettere undertone af frygt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 0:03

Camille anede intet om det crap der, men hun bidste een ting.Alt kunne besejres...h is man bare vidste hvordan.
" Hør...Bron, nu forhører vi os lidt hos Dhuum, og måske kan han hjælpe, eller vil mit forslag være at vi opsporer Mina, da hun har så mange særlige drikke og iøvrigt ved en del om....ja...om alt! vi skal nok få skaffet den korrekte hjælp til dig" blev hun insisterende ved.Hell no om døden skulle komme valsende her og snuppe Bron lige forsn næsetippen af hende.Hun havde set værre , mødt værre end døde, såååå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Sakref Morladin Ons 18 Jul 2012 - 2:11

han nikkede.
"du har ret dog tror jeg ikke Mina vil være den første jeg vil gå til" sagde Bron stille.
"jeg har aldrig rigtigt stolet på Mina. jeg ved godt at mester Sakref stoler på hende og det respektere jeg men der er bare noget der siger mig at hun ikke vil bringe godt til nogen. det samme med Mephiles. hvis det ikke var fordi han er 100% loyal til Morladin familien af en eller anden grund så ville jeg nok heller ikke stole på ham" sagde Bron ligeud.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 9:54

Hun lænede sit hoved tilbage mod muren og dissikerede hans ord.
Mina? Ja, hun var ikke lige til at sætte i bås.Hun melede først og fremmest sin egen kage, men Camille havde dog hen ad vejen fået opbygget et helt særligt bånd.Om hun stilede på Mina? Ja, med sit liv faktisk.Dengang Hun indtog giften , havde hun ikke helt stolet 100% på Mina, men da Camille på det tidspunkt var så meget i ubalance og faktisk var der, fordi hun ønskede sine minder om Tristan slettet( hvilke siger noget om hvor slemt tingene stod til- dengang) så leve hun med den risiko der var for hun måske ville dø.Men som det udviklede sig....udviklede også deres venskab sig og deres fortrolighed, så nu stolede hun på Mina aldrig ville andet end godt for Camille- og det var iøvrigt helt gensidigt.
Men Minas relation til Bron? Den kunne Camille jo ikke garanterer for.
" Bron...hvis vi sammen taler med hende, så ved jeg hun vil være ærlig....bare så du har det i mende" smilede hun.
Mina ville sldrig lave noget tricky ved Bron, hvis Camille var involveret, hun vidste Camille ikke ville tilgive hvis hendes tillid blev....misbrugt.
Men....nu måtte de jo først se hvad denne Dhuum kunne byde på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Sakref Morladin Ons 18 Jul 2012 - 20:32

Bron rystede på hovedet.
"det er ikke om jeg stoler på det hun siger men jeg har bare følelsen at hun er op på noget men nok om det." sagde Bron.
solen var imellemtiden gået helt oppe på himlen så nu var det fuld dagslys dag og flammerne fra The Burning Desert stod allerhøjest nu.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 21:12

Camille måtte overgive sig Til en lille latter.Joo Mina var sku koget særligt og det var aldrig helt til at vide hvad hun havde gemt oppe i ærmet, men Camille vidste også , at hvis man først blev betragtet som en ven....så ville Mina ikke svigte.Og hun ville ikke svigte Mina.
Hun greb ud i sit tøj og ' luftede' det." For fanden hvor er det varmt....hvor længe kan vi klare den uden noget at drikke, Bron? ...jeg mener...vi kan ikke gå videre før end solen er væk, Og så har vi igen en lang travetur formoder jeg? er det muligt at finde et vandhul her?" små perler af sved var begyndt at samle sig i panden på Camille og liste sig ind i det lange lyse hår, hvor det bandt sig fast og samlede håret i små selvstændige lokker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 31 Jul 2012 - 1:05

bron fnøste.
han ledte lidt under sin kappe og trak en fyldt flaske frem.
"her jeg går aldrig uden en flaske vand. ikke fordi jeg skal drikke noget men så jeg ikke ender med at blive for tør så jeg ender med at smuldre væk" sagde han hæst og gav hende flasken.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

a visitor? splendid - camille - Page 3 Empty Sv: a visitor? splendid - camille

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum