Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 EmptyIdag kl. 14:10 af Lenore

» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 EmptyIdag kl. 13:19 af Edgar

» My Only, My Own (Edgar)
I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 EmptyIdag kl. 12:41 af Edgar

» Your new home, my little sweetheart
I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 Voteba13I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 Voteba14I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 Voteba15 
Rafaela
I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 Voteba13I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 Voteba14I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 Voteba15 
Edgar
Savas
Lenore
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164976 indlæg i 8752 emner

I'LL KILL YOU! -Josh-

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

I'LL KILL YOU! -Josh- - Page 2 Empty Sv: I'LL KILL YOU! -Josh-

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2016 - 23:25

Hun blev ved med at betragte det hele som hjernevask. Man kunne vel godt kalde hans følelser overfor Alex en form for hjernevask, sådan som hun let som ingenting kunne få ham snoet om sin lillefinger og glemme sine tanker, blot ved at kysse ham. Det var vel en form for besværgelse, men det var ikke sådan en som South valgte at fortælle om. Han gjorde alt med åbent sind, elskede Alex af egen fri vilje og det måtte South bare ende med at indse.
Da hun tog hans hånd og begyndte at trække ham igennem palæet, kunne han mærke rådgiverens stikkende blikke i nakken. Og det var skam ikke kun hendes. Alle englene så forbavset derhen, spærrede øjnene op og nogle var glade, andre var fyldt med had. Havde han været på størrelse med en mus, ville han være kravlet væk, tilbage til Alex og væk herfra. Han trak sin hånd til sig igen, gik op ved siden af South og forsøgte så godt han kunne, at ignorer de forskellige blikke der blev sendt ham.
"South.. for sidste gang.. jeg er ikke under en besværgelse.." Han stillede sig op foran hende, lod hende ikke rigtig gå videre. Så godt han kunne, forsøgte han at skabe en øjenkontakt med hende. "Jeg har det fint, du må tro mig."
En af englene råbte efter dem. "Pas på han ikke slår dig Leder!" En latter var efterfulgt, en hård og hånende latter. Josh himlede med øjnene, hvorpå han kløede sin nakke og bed sin underlæbe. "Hvad skal der til for at du overbevidst om at jeg ikke er blev hjernevasket af Lucifer?" hans stemme lød nærmest bedende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2016 - 23:49

Hun trak ham med sig, og lod ham med glæde gå ved siden af sig. Da han pludselig stillede sig foran hende, for at stoppe hende. Hun så op på ham, hvor hun trådte tættere på ham. "Hvis du ikke er under en besværgelse, hvorfor elsker du hende så? Hvorfor ønsker du at redde hende, du så hvad hun gjorde ved folkene omkring sig. Du har set hvem hun i virkeligheden er." Hun trådte endnu engang tæt på ham, for at fjerne afstanden fra dem. Også lidt i håb om at han ville træde tilbage, og gå med hende igen.
"Du siger du har det fint, fordi hun tvinger dig til at sige det... " Eleverne der gik forbi, og råbte af dem, fik South til at se mod dem, med blide øjne. Hvor hun viftede kort med sin hånd, inden hun drejede opmærksomheden mod Josh igen. Den fyr, ønskede ikke at lytte, hvilket var forståeligt, han var trods alt under en besværgelse. Hun bed sig kort i underlæben.
"Hvis du ikke er under hjernevask fra Lucifer... Så gør en ting, den kvinde ville hade dig for..." Hun trådte tættere på ham, fjernede næsten alt afstand fra dem. "Hvis du ikke er under besværgelsen, så ha' sex med mig, hvis du gør det... Lader jeg jer begge være i fred, gør jer intet og tror frem over på det du siger." Hun mente hvert eneste ord, og gjorde sit bedste for at virke overbevisende.
Hvis han havde sex med hende, ville Alex anyways aldrig snakke med ham igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2016 - 0:05

For hvert et skridt hun tog hen imod ham, slog det knude på hans hals og det var først da hun kom alt for tæt på, at han trådte et skridt bagud. Rundt omkring ham kunne han mærke blikkene fra eleverne, de så på ham og South, hviskede og lyttede måske endda med. Dog var han ligeglad, lige nu måtte han blot overbevise South om, at han elskede Alex for den hun var. Nok havde han set hvad hun havde gjort, men det skulle ikke ændre noget, hun havde ændret sig, det vidste han bare.
"Jeg elsker hende fordi hun får mig til at føle noget jeg aldrig har følt før.. Hun forstår mig, som ingen andre gør, hun kan få mig til at grine og jeg kan ikke lade være med at tænke på hende.. Bare tanken om ikke at have hende gør ondt.. rigtig ondt... Og ja, det hun gjorde i fortiden var forfærdeligt, men fortid er fortid.. den kan man ikke ændre, også selvom man sikkert gerne ville.. Hun er ikke ond, ikke længere, hun er fantastisk og jeg elsker hende for den hun i virkeligheden er, ikke den du tror hun er." Han så hende i øjnene imens hvert et ord blev lukket ud. Alt hvad der blev sagt mente han. Hvert et ord.
Souths ord derimod, ville han ønske, at hun ikke mente og han håbet sådan på at det var en joke hun brugte på ham. Igen var hun pludselig så tæt på ham, hvilket var det der nærmest overbevidste ham om, at hun mente det.
VENT HVAD!? Havde hun lige nærmest black mailed ham til at have sex med hende!? Det var jo fuldkommen sindsygt!? Det var ikke den South han huskede.. "Du joker.." svarede han og trådte et skridt væk. "Det kan du ikke mene.. hvordan pokker skal det bevise noget som helst? Jeg har ikke tænkt mig at have sex med dig South, jeg vil aldrig være Alex utro," sagde han og trådte igen et skridt væk. "Please sig du blot joker.. hvorfor skulle du ønske at have... med mig.. det jo.. whut.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum