Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
You are my what now? - Totu EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
You are my what now? - Totu EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
You are my what now? - Totu EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
You are my what now? - Totu EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
You are my what now? - Totu EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
You are my what now? - Totu EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
You are my what now? - Totu EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
You are my what now? - Totu EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You are my what now? - Totu EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
You are my what now? - Totu Voteba13You are my what now? - Totu Voteba14You are my what now? - Totu Voteba15 
Lori
You are my what now? - Totu Voteba13You are my what now? - Totu Voteba14You are my what now? - Totu Voteba15 
Lenore
You are my what now? - Totu Voteba13You are my what now? - Totu Voteba14You are my what now? - Totu Voteba15 
Celenia
You are my what now? - Totu Voteba13You are my what now? - Totu Voteba14You are my what now? - Totu Voteba15 
Genevira
You are my what now? - Totu Voteba13You are my what now? - Totu Voteba14You are my what now? - Totu Voteba15 
Renata
You are my what now? - Totu Voteba13You are my what now? - Totu Voteba14You are my what now? - Totu Voteba15 
Jake
You are my what now? - Totu Voteba13You are my what now? - Totu Voteba14You are my what now? - Totu Voteba15 
Madelena Gray
You are my what now? - Totu Voteba13You are my what now? - Totu Voteba14You are my what now? - Totu Voteba15 
Katrina
You are my what now? - Totu Voteba13You are my what now? - Totu Voteba14You are my what now? - Totu Voteba15 
Sasha
You are my what now? - Totu Voteba13You are my what now? - Totu Voteba14You are my what now? - Totu Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

You are my what now? - Totu

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

You are my what now? - Totu Empty You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 13:14

Tid - Ud på aften
Sted - Firewood Park
Vejr - Blæsende og koldt
Omgivelser - Der er ikke mange i parken om aften, nogle monstre gå hvileløse omkring og søger efter deres næste offer
Påklædning - [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Langt ud på aften, det var mørkt og blæsende, de fleste ville nok spørger, hvad pokker en 18 årig, forsvarsløs, menneskepige lavede i Firewood Park, hvor var hendes forældre eller hvorfor tænkte hun sig ikke bedre om. Sagen var bare at Kiüras mor var død, hun vidste ikke hvor hendes far var henne af, men han var i hvert fald væk, ikke nogen steder at finde. Der lå et indre had til hendes far, eftersom han ikke havde opsøgt hende eller hendes søster for den sags skyld. Hun synes godt han kunne give lyd fra sig, især efter det med hendes mor. Kiüra havde selv fundet hende under taget af hendes barndomshjem, hun var fuldstændig knust da hun fandt hende. Det nyttede dog ikke noget med den vrede, det havde hendes søster også sagt til hende, men et var nemt for hendr at sige, hun var engel som deres far, kun positivitet var det hun var bygget op på, mens Kiüra var af lidt mere, hun kunne både være meget positiv eller meget negativ, men hun prøvede at holde sig til at være positiv, selvom det var svært af og til, og der var det der at hendes evne kom frem, hendes indre kræft fra hendes far, kræften som en engel besad.
Kiüra gik omkring i parken, helt indelukket i sine egne tanker, mens monstrene blev mere og mere tiltrukket af hende. De begyndte at sværme sig om hende, godt nok var de ikke mange, fire stykker kom fra hver sin side af hende, uden hun egentlig opdagede det, hun gik bare og prøvede at så styr på sit had til sin far.
Hvordan kunne han havde ladet det ske, hvordan kunnet han havde ladet hendes mor dø på den måde, han var skytsengel, det var det hans job gik ud på, at redde folk, eller rede en person, men han kunne vel sagtens spare nogle af sine kræfter til at redde hans kone... Jo mere hun tænkte over det, jo større blev hendes had, hvor hun til sidst måtte stoppe sig selv, før at det gik over gevind.
Hun stoppede pludseligt op, hvor hun lagde mærke til at hun var omringet af fire monstre. Hun kiggede skræmt om sig, prøvede at søge efter en vej ud, men der var ingen, og til sidst stod de så tæt på hende, at hun kunne mærke deres åndedræt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 13:37

ToTu har holdt øje med hende sinde hendes mors død. Har holt øje med hende i det skjult. Mærket hendes frustrationer hendes sorg og hendes vrede. Han har ikke vist sig for han venter på det ratte øjeblik, det har været hårdt han har haft lyst til at tryt hende flere gange fortæl hende at alt nok skal blive godt. Men med den vrede hun føler inde i for sin fader gør det vanskeligere. Totu er påpasselig han har holdt øje med hende for at se vor hendes vrede vil bringe hende hen .
Det selfølige trist og se en ung kvinde som hende stå i den situration i sit liv. Men det heller ikke nemt og bare vise sig for en der bebejder en engel , og især når ToTu ikke er hendes far men en der har mørket hendes råb.

Ser hendes fare og vælge nu er tiden inde til at vise sig. Beskytte hende gøre det job hen er skabt til. Han stå pludslig forand hende i et lys ser på hende med mine vrame med aligvel mørke øjene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 14:25

Lige hvor Kiüra troede alt var uden håb, så hun lyset foran sig, bogstaveligt talt. Hun stod og så lidt måbende på den unge herre foran sig.
Han var kommet ud af lyset? Var han en engel, sol hendes far. Var han mon så også skytsengel, kom han for at redde hende fra monstrene.
Det virkede i hvert fald lidt, hans lys havde skræmt dem væk, så der var et par meter imellem dem og monstrerne, men de holde skam stadig øje med dem.
Kiüras øjne lå på den unge fyr foran sig, hun kunne ikke tage sine øjne fra ham.
Det gik noget tid før hun frem stammede noget. "Hvem... Hvem er du?" Spurgte hun overrasket.
Lige i denne svære tid for hende, hendes mor var død, hendes far væk, hun hade sin far lige nu, og så dukkede der en engel op foran hende, hvad var det dog for et tegn. Hun vidste det ikke. Hun var bare på en eller anden måde, meget taknemlig for at han viste sig for hende nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 14:58

Totu smiler varmt og beroligende til hende rakke min hånd frem mod hendes og tage hende i hånd ser mod. Møket " godt vig tilbage for hende her få ikke lov til at fortage i jeres mærke . " Totu holder en lille pause og se på væsnerne der har viget tilbage men de stå stadigvæk som sultende ulvle " jeg Toturibus Ango svæger min ed til denne unge kvinde at jeg vil beskytted hende med mit liv at inte ondt skal fortage hendes lyse smukke sind . det er min skæbne min ed til hende og til deb store moder engle " så sisdte advæelse forsvind ind i jeres mørke og lad os komme til at gå igemmen denne park ." Totu står rank og stærk beslutsom i sin sag og. Klar til at handle vis væsner besluter sig at gå til angrab og enurager mine ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 15:13

Hun sank en klump, da han rakte sin hånd og tog hendes, hun lod han bare tage den, klemte lidt om hans, ret så bange for om væsnerne måske skulle gå til angreb, hvis de nu valgte ikke at lytte til hans ord.
Der hvilede nærmest et uendeligt mørke om dem, men den unge fyr... Fik det til at forsvinde med sit lys, hvilket fascinerede Kiüra ret så meget.
Hendes øjne hvilede stadig på ham, hun blev ret så overrasket over det han sagde, det fik monsterne til at vige væk fra dem helt. Dog var Kiüra stadig ikke helt tryg ved hele situationen.
Hun blev overrasket over han ligefrem sværgerede på at han ville beskytte hende, for det var han skabt til, så han måtte altså være hendes skytsengel. Hun havde aldrig troet hun havde en, hun havde troet at det havde været nok med sin far omkring, men når nu han var væk, var det dejligt at vide at der var en ved hende, der ville beskytte hende lige meget hvad.
Kiüra kiggede sig omkring, monsterne var helt væk nu, han havde skræmt dem væk, de havde ikke turde at lægge sig ud med ham, det var hun meget glad for.
Nu ville hun gerne ud af den park nu, og når nu han var her, så kunne han følge hende ud, beskytte hende. Hun klemte lidt om hans hånd, for at få hans opmærksomhed. Hun smilede forsigtigt til ham. "Tak" sagde hun til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 15:36

Totu smiler varmt til hende give slip på hendes hånd og bukker. Ser så på hende " det mig der tækker dem for at sette dem i fare så jeg kunne vise mig til deres beslytelse" tager hendes hånd igen " jeg har fulgt dig siden din mor gik bort, og din fars forsvandt. Du kan blot kalde mig Totu og ja jeg har valgt at være din beskytte og nu er der igen vej uden om jeg har svægt min ed som skytsengle så jeg din om du ænsker det eller" siger jeg med et varmt smil på muden og begynder og går med hende mens jeg holder hende i hånden" fortal mig hvorfor en så ung kvinde med et lyst vramt sind som dit vælger at vove sig ind i mørket i så et sårbart sind du er i lige nu?" siger jeg med en kælig stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 15:48

Hun smilede og grinte blidt da han bukkede for hende, det var meget fint, noget hun i den grad ikke var vant til, men hun havde skam intet imod det, det var høfligt og det kunne hun godt lide.
Hun bed sig hårdt i læben da han tog hendes hånd igen og nævnte hendes mors død, det var stadig et meget ømt punkt at tænke over, hun var næsten lige kommet ud af en depressiv periode, hun ville helst ikke ind i den igen, det havde hun virkelig ikke lyst til.
Hun smilede til ham og nikkede så. "Tror det vil blive ret så rart med en skytsengel ved min side, jeg acceptere dig Totu" sagde hun smilende. Hun havde ingen planer om at ikke at acceptere ham, på ingen måde, det vil kun være til gavn for hende, hun havde virkelig brug for en efterhånden.
Hun gik roligt med ham, som han begyndte at gå med hende gennem parken.
Hun sukkede lidt af hans spørgsmål og trak på skulderne. "Jeg havde bare lyst til at gå en tur, så blev jeg bare opslugt af mine tanker og før jeg vidste af det, var jeg omringet af monstre, jeg plejer ellers at være god til at undgå dem, men denne gang gik det ikke så godt for mig" sagde hun og kiggede op på ham med et varmt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 16:06

Ser på hende med mine varme mærke øjrne " mørket blive fremkalt af triste dyster tanker eller vræde tænker i skykke og hvis men blive opslugt ken man ænde med at blive et skygge væsen og tro mig det vil et køn andsigt som dig ikke ønske at havne i et evigt mørke med grå følser" siger jeg kærligt . går med hende hånd i hånd " jeg håber de vil lade mig ledsagde dig på min tur , det vil i være fald glæde mig at gå ved din side " smiler det føles godt at have en man ved man skal beskytte . Totu håber på at de kan gå et godt sammehold og samarbejde, han vil arbejde for det udentvil..
Totu nyder hendes varme hånd nyder enlig at kan få lov til at vise og mærke hans tilstedeværelse over for hende. Det føles godt at være skabt til at beskytte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 16:45

Hun sukkede tungt og kiggede lidt ned. "Det føles som om jeg lever med grå følelser hver dag lige for tiden... Efter min mor døde og min far forsvandt." Sagde hun trist og snøftede lidt. Hun hade at tale om det, hun kunne virkelig ikke lide det, det var som om hun genlevede det, hun så sin døde mor for sig... Hun sank en klump.
Hun smilede lidt svagt til ham og nikkede. "Det skal du da få lov til, det vil være rart med beskyttelse" sagde hun og kiggede sig omkring som for at sikre sig at der ikke var nogle monstre om dem, og det var der så ikke.
Hun gik meget tæt på ham, mens de gik, hun kunne godt lide at han var der, det var som da hendes far var ved hendes side, hun følte sig altid sikker, som om intet kunne røre hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 17:12

ToTu trakker hende pludslige spånd tant ind til sig og holder om hende som et varmt kærligt trykkende knus. Smille varmt til hende og pludselige lidt lumsk drilsk. Tager fati i hende. På en anden måde og siger så til hende " hved du hvad du har brug for det er en dans" begynder at svinge rundet med hende i en dejlige flyve agtig dans . og smiler vramt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 17:49

Hun blev ret så overrasket over det han gjorde, da ha trykkede hende ind til sig, hun kiggede op på ham med et varmt smil og trykkede sig lettere ind mod ham, med et blidt suk.
Hun så lidt undrendene på ham, da han smilede lumsk, men gav et mindre gisp fra sig da han ændrede sin måde at holde hende på og begyndte at danse med hende. "Totu... Jeg kan ikke danse" sagde hun grinende og fulgte meget akavet med da han begyndte at danse med hende. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, men prøvede bare at danse med så godt hun kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 18:37

Totu smiller " du skal bare slappe af og lad din krop flyde med isteden for at tænke over det " siger han griende. Efter lidt stopper han og stå tæt på af hende ligger mine armene hendes hofter . og smiller til hende " husk du skal tænke posikt. Min lille prinsesse. " og trykker hende beskyttende ind til ham. ToTu ønsker kun hun skal være tryk hvide hun ikke er allene, hun skal vide at han har givet selv til hende valgt hende , hun skal ikke føle sig fortabt og ensom længe for totu er der .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 18:46

Hun bed sig i læben og lyttede til det han sagde, hun slappede bare helt af nu, prøvede bare at lade det gå flydende.
Hun kiggede op på ham med et smil, da han stoppede lige pludselig og ligger sine arme om hendes hofter. Hun rødmede lidt og kiggede kort ned, inden hun kiggede op igen.
Hun sukkede kort. "det er svært at tænke positivt... Min mor er død, jeg føler at min far har forladt resten af familien... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre Totu" sagde hun trist og kiggede op på ham med tåre i øjne, hun var tæt på at græde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 19:42

Fjere hænder for hendes hofter op til hendes kinder og ser i hendes øjne med en varm hed " du ikke alle kiura og din far har nok ikke forladt jer men han er måske tag ud for at pas hans sorg, vis en engel ikke passer. På kan vi blive draget ag mørket og blive en faldet engle "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 19:47

Kiüra kiggede op på Totu, da han lagde sine hænder på hendes kinder, hun sukkede tungt over det han sagde og kiggede så lidt ned.
Hun vidste hvad hun ville sige, men det ville lyde så egoistisk af hende og sådan havde hendes mor og far ikke opdraget hende... Men hun sagde det dog alligevel.
"Falden eller ikke falden, være der for sin familie, være der ikke for sin familie, jeg ville vælge min familie frem for alt, det burde han også, for sådan opdragede han mig" sagde hun, lettere sur, men allermest ked af det, hun havde nemlig ikke lyst til at blive sur.
Hun sukkede og kiggede op på Totu med tåre i øjne. "Jeg vil bare gerne have min far tilbage" græd hun og krammede sig ind til Totu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 20:53

Trykker hende helt ind til ham. " jeg forstå dig men jeg tro jeres far har gjort det i god mening vis jeg kunne ville jeg tag dig til ham men har jeg ikke krafter til jeg vil ha du lykkelige og det vil han også " kysser hendes pande i et beskytede ment

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 21:09

Kiüra krammede sig ind til ham, med et let piv og nussede sig ind mod ham. Hun rystede dog lidt på hovede, da han sagde at han ville tro at hendes far havde gjort det i god mening, det var måske sandt, men hun kunne bare ikke helt se det for sig selv, nok fordi hun ikke så i hendes fars perspektiv.
Hun sukkede tungt. "Måske har du ret... Men jeg kan stadig ikke lade vær med at føle at jeg er blevet svigtet" sagde hun trist og kiggede op på ham. Hun smilede blidt da han kyssede hende på panden.
Det var begyndt at blive ret så koldt, hun kunne godt tænke sig at komme et varmt sted hen.
Hun kiggede op på ham med et spørgende udtryk. "Bor du langt herfra?" Spurgte hun. Hun boede i Ashen Wood Forest, det var lidt vej og hun gad ikke at gå igennem skov, så det ville være lettere hvis han boede tæt på hvor de var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 21:44

totu nikker og giver slip på hende og tager hendes hånd og begynder og gå mod mig. " du også velkommen til at over nattr vis du føler for det " smiller til hende og stoppe kort slipper kort hendes hånd og tager min jake af og ligger hwndes skylder . for at give hende ekster vrame . tager hendes hånd igen. Og gå hvider smiller " nu skal du jo ikke blive syg "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 22:37

Hun smilede da han tog hendes hånd og begyndte at gå. Hun nikkede da han sagde at hun var velkommen til at blive og overnatte hos ham, det kunne hun ikke sige nej til, det ville hun mægtigt gerne. "Det vil jeg rigtig gerne" sagde hun og smilede blidt til ham.
Hun kiggede overrasket på ham, da han tog sin jakke af og lagde den over hende, så hun kunne holde varmen imens de gik, da det var begyndt at blive rigtig koldt. Hun klemte blidt hans hånd, da de begyndte at gå igen. "Tak" sagde hun smilende mens hun kiggede op på ham og bare fulgte med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 16 Okt 2015 - 23:43

Gå med hende da vi er gået et stykke og vi kommer til mit hjem. Låser døre. Op og går ind " velkommen føl dig blot hjemme. Og sæt dig til ratte i min stue så laver jeg noget humm er du til varm kako? " smiler varmt til hende og lukke hovede døren ." tøj hænger du på knægen og jeg har har en mmasse bløde tæppe du kan butte dig i og hvis du stadigvæk fryser så. Vil jeg tænde op i kaminen efter jeg har lavet noget vramt og drikke . og ja hvis du skal på wc så det op af trappen føste dør til højer. Men ellers ja slå dig ned og fald til" siger han varmt til hende og tager alligevel min jake og hendes. Og hænger den op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Lør 17 Okt 2015 - 0:02

Hun sukkede nærmest lettet da de endelig kon til hans hus, nu kunne de komme ind i sikkerhed, hvor ingen kunne røre dem. Hun smilede da han låste døren op og de kunne gå ind. Hun gik roligt med ind og kiggede sig lidt omkring. Hun kiggede dog på ham da han sagde at hun bare kunne føle sig hjemme og sætte sig tilrette.
Hun nikkede da han spurgte om hun kunne life kakao. "Ja" sagde hun smilende.
Hun lyttede til det han sagde og nikkede bare til det med et smil, han var så høflig og meget sød mod hende.
Hun tog sine sko af og lod ham tage sin jakke.
Hun gik derefter ind i stuen og satte sig, og begyndte at pakke sig ind i alle de tæpper han havde, bare for sjov skyld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Lør 17 Okt 2015 - 12:52

ToTu smiller gå ud og laver et vand bad på komfueret. Tager to chokolader plader en mørk og en lys. Ligger det i vand badet og venter på det smælter så han kan kommer mælk i . Da det smæltet henter han mælken hælder det sammen. Og varmer mælken op. Tager to krus i skabet og hælder kako på. Slukker komfuret. Han går ind i stuen med krusende smiller til hende sætter hendes krus til hende og hans eget på borte også gå over til paijsen og smider brænde på " kan se. Du fryser stadigvæk . " tænder op i paisen og gå hen og sætter mig i min store læne stol smiller varmt til hende " hvordan kan det være du gå. Og føler dig så allene?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Lør 17 Okt 2015 - 14:35

Kiüra smilede blidt da han kom ind med kakao krusene til dem begge, det så meget lækkert ud og som de stod på bordet, tog hun straks sit glas og begyndte at drikke af det. "Mm det smager godt" sagde hun smilende.
Hun kiggede på ham imens han begyndte at tænde op i pejsen, det var dejligt at han gjorde det, så kunne hun få rigtig godt med varme. "Tak Totu" sagde hun smilende.
Hendes øjne fokuserede på ham da han satte sig ned, hun sukkede af hans spørgsmål. "Jeg... Ser ikke rigtig nogen.. Derfor føler jeg mig alene.. Jeg bor også ude i en skov, det er ikke lige et sted hvor alle folk kommer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Lør 17 Okt 2015 - 22:34

Totu ser på hende " jamen nu kan du jo tag ud i byen og møde og nu har du en ekster fordel at du har mig så hvis du kommer i problmer eller fare burte jeg kunne mærke det og så kommer jeg frem så hurtig jeg kan" smiler vramt til hende" pluds en køn kvinde som du er vil da havede godtbaf også at få en stor stæk fyr som også vil kunne tage sig af dig og forkæle dig" smille varmt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Søn 18 Okt 2015 - 0:38

Men totu sider der og ser på hende kommer han til at tænke *gad mig enlige hvid vad det vil sige at finde en man elsker det tro jeg aldrig jeg har har prøvet men på den anden side det jeg jo heler ikke skabt til. Jeg skabt til at beskytte det mit job min skæbne hele min tilstede værelses mening ikke at jeg har noget i mod det har jeg ganske vist ikke . men derfor kan man vel godt under. Sig over disse ting * ToTu begynder og vige lidt på hovedet for at vende min opmærksomhed tilbage til Kiura det jo hende det handler om hun er den han har udvalgt og som han har valgt at give sit liv til " undskyld mig jeg faldt lige i stæver et kort øjeblik i mine enge tanker det var ikke for at være uhøflig jeg beklager jeg lige blev fjern for et kort øje blik" smiller blidt til hende og drikker lidt af kakoen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum