Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
It's your time to cook! - Richard EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
It's your time to cook! - Richard EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
It's your time to cook! - Richard EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
It's your time to cook! - Richard EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
It's your time to cook! - Richard EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
It's your time to cook! - Richard EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
It's your time to cook! - Richard EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
It's your time to cook! - Richard EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
It's your time to cook! - Richard EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
It's your time to cook! - Richard Voteba13It's your time to cook! - Richard Voteba14It's your time to cook! - Richard Voteba15 
Lori
It's your time to cook! - Richard Voteba13It's your time to cook! - Richard Voteba14It's your time to cook! - Richard Voteba15 
Lenore
It's your time to cook! - Richard Voteba13It's your time to cook! - Richard Voteba14It's your time to cook! - Richard Voteba15 
Genevira
It's your time to cook! - Richard Voteba13It's your time to cook! - Richard Voteba14It's your time to cook! - Richard Voteba15 
Celenia
It's your time to cook! - Richard Voteba13It's your time to cook! - Richard Voteba14It's your time to cook! - Richard Voteba15 
Renata
It's your time to cook! - Richard Voteba13It's your time to cook! - Richard Voteba14It's your time to cook! - Richard Voteba15 
Jake
It's your time to cook! - Richard Voteba13It's your time to cook! - Richard Voteba14It's your time to cook! - Richard Voteba15 
Sasha
It's your time to cook! - Richard Voteba13It's your time to cook! - Richard Voteba14It's your time to cook! - Richard Voteba15 
Abigail
It's your time to cook! - Richard Voteba13It's your time to cook! - Richard Voteba14It's your time to cook! - Richard Voteba15 
Elizabeth
It's your time to cook! - Richard Voteba13It's your time to cook! - Richard Voteba14It's your time to cook! - Richard Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

It's your time to cook! - Richard

Go down

It's your time to cook! - Richard Empty It's your time to cook! - Richard

Indlæg af Gæst Lør 17 Okt 2015 - 0:09

Malia havde haft en hård dag. Hun havde været på arbejde i en lille kro hvor mange fiskere og pirater kom til i ny og næ. Lidt penge skulle der til for at betale huset, og selvom hende og Rich havde styr på det. Så skulle der lidt mere til end at grave informationer op omkring folk. De var begge spioner... sjovt nok havde hun selv snust sig frem til den information. Malia sad nu i stuen, på sofaen med et tæppe til at dække hendes nøgne hud. For kort tid siden havde hun været i bad, og sad nu her for at få varmen fra pejsen. Plus desuden nød hun frihed til at gå rundt som det passede hende... og hun vidste, at det ikke generede Richard. Så snart han kom ind af døren vendte hun ansigtet imod ham.
"Endelig. jeg er ved at dø af sult... du husker vel nok det er din tur til at lave mad." Sagde hun og rejste sig så op. Hun lod tæppet falde lidt, men ikke nok til at vise ham mere end hendes kraveben. Hun smilede drillende til ham. "Bare sig til... så skal du nok få lidt mere at kigge på. Men nu skal du heller ikke blive for sulten jo." Drillende hun ham let. Varulve fandt sammen i små packs, og ja Malia og Richard havde deres egen lille pack her. Hvilket også fungerede bedre, de var ikke specielt gode til andre mennesker, og det havde taget tid for dem bare at være sig selv i hinandens selskab.

//Lidt kort men håber det kan bruges kærlighedsfyr xD
@Richard

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's your time to cook! - Richard Empty Sv: It's your time to cook! - Richard

Indlæg af Gæst Lør 17 Okt 2015 - 1:40

P It's your time to cook! - Richard Ios-missile-atjlook
Det, havde været en forholds vis normal dage. Richard, havde fundet frem til nogen nye informationer solgt dem og var derefter smuttet tilbage og hjem til Malia, eller Shadow som hun blive omtalte mange gange. Richard vendte sig om, da han var kommet ind, hvorefter han vendte sit ansigt mod hende, det var stadig mærkeligt at se Malia, men han havde lært at der var stor forskel på hende og Jazmin som han, havde været slave hvis i nogen få år. Richard grinte svagt til hende, mens han prøvet ikke og virke alt for generet omkring hende. Richard så på hende svagt, da hun nævnte det, ”måske ja men regnet med du ville gemme det til vores dessert.” Lød det drillende fra Richard af, hvorefter han, valgte og gå hen til køkkenet.  Han var van til ikke og lave salat, men tænkte de lige så godt kunne gøre det i dag, ”såå smukke, haft en god dag, eller har dem du opvartet været lidt for næregående.” Lød kort fra Richard mens han forsætte med og tilberede deres mad, han vidste godt at det var kød de skulle ha, men han havde været van til og lave normalt mad, dengang han var menneske, som ikke så meget kød igen, men mere af det andet og derfor, havde han vendt sig af med det.  Richard, havde som altid købt en gave til hende, da de jo var så tætte og ud over det, var der et eller andet ved dem, da de jo kunne nyde hinanden så meget, han havde os købt hendes favorit vin, hvorefter han havde taget den med hjem os. ”Men du kan tag noget, vin hvis du vil og bare gøre, hvad der passe dig, måske fjerne lidt mere. ” Lød det drillende men dog håbefuldt, fra Richard, mens han stadig arbejde på deres mad. Richard stoppet dog kort op hurtigt, "men sikker på det ikke er dig, som skal lave mad." "Sidste jeg så efter var jeg Alfa" Lød det flabede, fra Richard af, imens hans sendte hende et flirtende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's your time to cook! - Richard Empty Sv: It's your time to cook! - Richard

Indlæg af Gæst Lør 17 Okt 2015 - 22:11

Han havde købt hendes vin, og hun smilte taknemligt. Derefter nikkede hun kort. Hun så drillende imod ham, hvorefter hun lod tæppet glide en smule mere ned i den ene side - så den næsten blottede hendes bryst, men da han nævnte han var alfa - lod hun ham ikke få det syn.
"Oh honey.. du måske alfaen, men jeg er den som bestemmer." Svarede hun ham flabet igen, og lagde uskyldigt hovedet på skrå imens hun gik hen til ham. Hun stillede sig bagved ham, hvor hun lod tæppet falde til jorden. Let lod hun sine læber placere sig på hans hals, og lagde armene omkring livet på ham.
"Jeg har afvist folk hele dagen, hvordan har din dag været?" Spurgte hun i en let forførren hvisken imod hans øre, hvorefter hun blidt kyssede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's your time to cook! - Richard Empty Sv: It's your time to cook! - Richard

Indlæg af Gæst Lør 17 Okt 2015 - 22:35

Richard smilede svagt, da hun kaldte ham honey, de havde virkelig så meget intimt sammen selv om de ikke var et par. Opførte de sig nogen gange sådan, hvilket gik godt for dem hvis de skulle spille et par på en opgave. Men man begynde os og se lidt anderledes på hinanden, Richard var nemlig lidt forelsket i hende og hun udnyttet det hele tiden, om hun følte noget for ham anet han ikke, men lige nu havde de det godt nok sammen. Hvilket de bare skulle holde, hvis de var nød til og vælge det på et tidspunkt var Richard glad for han ikke, skulle finde ud af det nu. Richard bed sig svagt i underlæben, hvorefter han mærket hende komme om bag fra ham, ”mhm så du bestemme.” Lød det svagt fra Richard, mens hun sneg sig om bag ham og bagefter fortalte om dagen og kyssede hans ene øre. Richard vidste at, hvis hun forsætte sådan ville hun lukke hans ulv ud, men det var hvis noget hun gerne ville, det ville hun af en eller anden grund mange gange. ”Du ved en helt normal dag, fik skrabet nogen informationer sammen og myrde en.” Richard kunne mærke at hans ulve var ved og blive vild, ”hvis du vil ha mad skal du nok tag den lidt med ro Malia, ellers tag min ulv jo over.” Lød det flabet fra Richard, hvorefter han brummet svagt, mens han prøvet og blive helt færdig med deres mad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's your time to cook! - Richard Empty Sv: It's your time to cook! - Richard

Indlæg af Gæst Lør 24 Okt 2015 - 12:27

Hun rystede let på hovedet.
"Oh sweety. Jeg er ikke bange for din ulv søde skat." Tilføjede hun med et drillende smil. DErefter vendte hun sig så fra ham, og trådte ud af rummet. Hun rystede let på hovedet af ham, hvorefter hun gik ind og trak en hvid tynd kjole over hovedet. Så børstede hun sit hår, imens hun så sig selv i spejlet. Så gik hun tilbage til køkkenet.
Hun kørte en hånd igennem sine bløde mørke krøller og satte sig på sofabordet, med det ene ben over kors.
"Jeg skal afsted senere i aften, nogle fiskere holder gilde - og jeg tjener lidt ekstra på at servere der." Sagde hun så med hovedet vippet lidt på skrå. "Du kunne tage med, få en drink, slappe lidt af?" Spurgte hun så.

//Lorte svar sorry xd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's your time to cook! - Richard Empty Sv: It's your time to cook! - Richard

Indlæg af Gæst Lør 24 Okt 2015 - 12:40

Richard kunne ikke lade vær med og grine, som altid havde hun ret hun kunne styre hans ulv i forhold til mange andre. Richard sende hende et skævt smil da hun bevægede sig ind, hvilket medførte at han kigge efter hende og derved så hendes krop helt nøgen, hvorefter han smilede en smule fjoget. Dog var det os lige før han skar sig, han stoppede dog sig selv kort og kontant. Efter det smilede han svagt da han var færdig med og skære maden ud, begynde han og stege det, hvilket i sig selv burde og tag lang tid, men han havde starte før, han havde bare hold det skjult fra hende af, hvorefter han vendte sig om mod hende igen da hun kom tilbage og  forklaret nogen små ting, Richard grinte svagt til hende, hvorefter han nikkede til hende, "ja store mængde af fulde folk, hmm  nået siger mig at du bare gerne vil ha mig med, så folk ved at de ikke skal komme alt for tæt på, eller fordi du ikke vil være alene, sig lige til, hvis jeg mangler noget." Sagde Richard og blinkede drillende  til hende, hvorefter han bevægede sig hen mod bordet, kort efter løfte han hende ned fra det, hvorefter han stillede maden på og vinen. "Sådan, men ja, jeg kan da godt tag med, det er jo ikke fordi der sker så meget her i forvejen."
//går nok butterfly vi blive, os enig om du ved få linjer ved dette emne. Wink//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's your time to cook! - Richard Empty Sv: It's your time to cook! - Richard

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum