Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
A hunt for an artifkat//Allyson// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
A hunt for an artifkat//Allyson// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
A hunt for an artifkat//Allyson// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
A hunt for an artifkat//Allyson// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
A hunt for an artifkat//Allyson// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
A hunt for an artifkat//Allyson// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
A hunt for an artifkat//Allyson// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
A hunt for an artifkat//Allyson// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A hunt for an artifkat//Allyson// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba13A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba14A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba15 
Lori
A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba13A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba14A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba15 
Lenore
A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba13A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba14A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba15 
Celenia
A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba13A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba14A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba15 
Genevira
A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba13A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba14A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba15 
Renata
A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba13A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba14A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba15 
Jake
A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba13A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba14A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba15 
Madelena Gray
A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba13A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba14A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba15 
Katrina
A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba13A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba14A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba15 
Sasha
A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba13A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba14A hunt for an artifkat//Allyson// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

A hunt for an artifkat//Allyson//

Go down

A hunt for an artifkat//Allyson// Empty A hunt for an artifkat//Allyson//

Indlæg af Gæst Tors 22 Okt 2015 - 15:32

S Stødt, på land.
O ingen så vidt, man kan se.
Tid 18,00
Vejr Det  uvejre der har, været er over.
P http://cdn3.hobbyconsolas.com/sites/default/files/imagecache/slide/noticias/104880/nathan-drake-uncharted-4.jpg

Ethan tog sig svagt til hovedet, mens han blinket med hans øjne et par, gange. Dog det syn han så, gav ham et chok så han nærmest hoppet op, et lig et fucking lig af en af de pirater der, havde holde ham fanget. Ethan sank en klump, hvorefter han sparket til manden, manden rørte sig dog ikke, hvilket i sig selv viste at han var død.  "det her er bare ikke min dag." Lød det sarkastisk fra Ethan af, til ham selv mens han bevægede sig ud af skibet. Han træk den pistol piraten, havde hvorefter han sætte kursen op imod det højre dæk.  Da Ethan endelig kom der op, kunne han mærke, hvordan skibet var ved og falde sammen. Han så sig omkring, hvorefter han kunne se at kaptajnens kahyt stod for sig selv, med et kæmpe gabene hold i mellem Ethan og den genstand han skulle bruge for at komme tætte på. "Ohh boy, komme over på den side intet problem, jeg skal bare lige finde den rigtig vej over." Ethan grinte derefter lidt nervøst, hvorefter han begynde og bevæge sig hen over hullet via en lige blanke. Mens han bevægede sig over, talte han svagt til sig selv, "okay den holder bare ikke kig ned ikke kig ned," lød det nervøst fra ham, hvorefter han kom til og lave en fejl han trådte forkert og var derved, på vej til og falde ned. Ethan nået dog og gribe fat i den, hvorefter han brugte alle sine kræfter til og klatre over, "få fat i kortet få fat i skåret ikke så svært," lød det meget nervøst fra Ethan mens han klatret over og op foran kahytten. Han smed sig selv, foran den, hvorefter han talte igen, "se det var jo barnemad." lød det kækt fra ham, hvorefter han gik hen og fat kaptajnens lig ligge med det. "Det tag jeg lige og, din pistol og sværd for du heller ikke brug for." Efter han havde sagt det til den døde kaptajn, og havde taget hans ting på sig på nær hans tøj og sværd klatret han ned fra skibet af og lande hårdt i sandet. Ethan, kiggede sig omkring, hvorefter han mærket hans arm svagt begynde og brænde. Han forsætte derfor hen efter det, hvorfor skulle det her være så svært, han forsætte sådan i et stykke tid indtil han kom til en skillevej, hvorefter han så på kortet okay, hvor er det nu jeg skal hen, for at finde det forbandet tempel." Han kunne dog svagt høre, at der var nogen i nærheden af ham, som holde øje med ham, "please sig ikke at piraterne har fulgt efter mig."


Sidst rettet af Ethan Tors 22 Okt 2015 - 17:47, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A hunt for an artifkat//Allyson// Empty Sv: A hunt for an artifkat//Allyson//

Indlæg af Gæst Tors 22 Okt 2015 - 17:38

Med et sværd i hånden sneg hun sig hen af vejen, halvgemt af sin hætte. Hun havde en mørk kappe over sig, så man kunne ikke rigtigt se hvad hun ellers havde på af tøj, udover mørke bukser og sko. Hendes sværd var som en katana, bare mindre og så heller ikke rigtigt en katana. Den var heller ikke en daggert. Det var lille og ikke særlig bredt, men det var skarpt, så man skulle ikke tro at det ikke var truende på grund af størrelsen. Hendes hår var samlet i en løs hestehale, som man også kunne skimte siden den faldt ud af hætten og ned langs hendes skulder.
Langsomt og lydløst nærmede hun sig skikkelsen foran hende. Lugten af shapeshifter havde næsten slået hende omkuld, da hun havde fornemmet hans tilstedeværelse, og selvom hun ikke havde tænkt sig at drikke hans blod kunne han stadig være en trussel. I skoven havde hun lært kun at stole på få og denne mand kunne være en morder. Eller værre. Han snakkede i hvert fald med sig selv, det gjorde ham da lidt mærkelig. Hendes greb om sværdet blev strammere og til sidst brugte hun sin vampyr fart til at hen til ham.
Hvis det lykkedes hende ville hun sætte sit sværd ved hans strube imens hun prøvede at samle hans hænder i den ene hånd, så han ikke kunne bruge dem. Uanset hvad, om hun fik fat i ham eller ej, så begyndte hun at snakke. "Hvem er du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A hunt for an artifkat//Allyson// Empty Sv: A hunt for an artifkat//Allyson//

Indlæg af Gæst Tors 22 Okt 2015 - 18:02

Ethan bed sig svagt i læben, hvorefter han tabte kortet da, et sværd blive plantet foran hans hals. Han sank en klump, da personen os, havde fanget hans hånd, det her var bare ikke hans dag, "ohh shit, " lød det først fra ham, hvorefter han holde styr på sig selv, "jeg hedder Ethan og jeg ville sætte pris på, hvis du ville slippe mig fri, "jeg er ikke så meget for at folk holder mig som gidsel, og det sværd er altså meget koldt." Lød det fra Ethan, hvorefter han prøvet og kigge sig omkring så han kunne se hende, mens hendes hætte gjorde det nærmest umuligt, jeg er ikke ude på nogen problemer jeg skal bare finde noget på denne her ø, men please sig ikke at du os er ude efter det, som piraterne var fordi så er  det virkelig den værste dag, for mig like forever." Ethan sank derefter en klump, mens han ventet på, at hun ville tag sværdet væk fra sin strube, hvorfor skete dette her os, af alle ting han kunne udsættes for skulle det lige være, at en kvinde fandt frem til ham og tog ham som et gidsel.  "Men hvem er du så, altså siden vi jo står her, kan jeg godt få det og vide ikke, eller har du tænkt dig og holde det hemmeligt." Lød det kækt fra Ethan af, hvor han lige så stille prøvet og skjule at han var utryg, ved og ha det sværd op mod hans strube og hans hænder var fanget, oveni det var bare virkelig ikke hans dag. første kidnappes han af pirater og så stod en kvinde og truet ham på livet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A hunt for an artifkat//Allyson// Empty Sv: A hunt for an artifkat//Allyson//

Indlæg af Gæst Søn 25 Okt 2015 - 21:55

Huh. Dette var overraskende nemt. Måske..lidt for nemt? Hun kneb øjnene sammen og tog sig skam sin tid for at overveje om dette var en fjende eller ej. At dømme udfra hans hurtige, lidt kujonagtige, måde at overgive sig på, så var han ikke, men måske var det bare en facade? Hun havde virkelig svært ved at tro på andre. "Jeg tror du skulle bekymre dig mere om at sværdet et skarpt end det er koldt, Ethan." Hun hviskede lige ved hans øre i håb om at det ville gøre ham lidt mere bange, hvis det da var muligt.
"Hvad skal du finde herpå øen?" Hvad var det på øen som kunne interessere en shapeshifter som ham? Gad vide hvilket dyr han egentlig kunne ændre sig til? Let og hurtigt trak hun daggerten væk og skubbede ham i ryggen med en hånd, medmindre han nåede at komme væk. "Jeg er ikke så dum som dig til at røbe mit navn."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A hunt for an artifkat//Allyson// Empty Sv: A hunt for an artifkat//Allyson//

Indlæg af Gæst Søn 25 Okt 2015 - 22:25

Ethan lyttede til hende, mens hun svaret ham igen. Det måtte han gi hende, denne kvinde vidste virkelig, hvordan man forsvaret sig selv, derudover var hun heller ikke dum. Da hun hvisket til ham prøvet han og gemme sig bag sin kække facade, hvilket gik nogenlunde.  Da hun spurgte om, hvad han lavet her på øen, var han nød til og tænke hurtigt. ”Øh nogen pirater, havde taget mig til fange og så blive jeg smidt ind på land med hele mandskabet, efter en kæmpe flodbølge gjorde vi stødte på land efter en kamp, jeg var deres fange og den eneste overlevere” Da han var færdig med det, mærket han hendes hånd og lod sig falde forover med vilje, hvor han lynhurtigt, gemte kortet væk, efter og have taget det.  Han rejste sig derefter op igen, hvis han fik behov for det kunne han forvandle sig og komme videre, men lige nu måtte han bare spille med. Han kunne ikke risikere at hende her, fandt ud af hvad han skulle gøre det var nok og være fange igen. Truet på sit liv og ikke mindste blive hold som et gidsel, Ethan måtte vente indtil han kom til det perfekt tidspunkt, hvor han ville kunne gøre det. ”Rolig jeg skal nok gå, det er jo ikke fordi jeg vil kunne løbe fra dig, så rolige nu.” Lød det en smule kækt fra Ethan af, hvorefter han sætte kursen der hen, hvor hun ville ha ham til og gå hen. ”Hvorfor, vil du endelig ikke sige dit navn, jeg vil ellers bare begynde og gætte end, til du siger det, det er Maria er det ikke, eller vent vent, Elizabeth, nej det er for fint, måske Michelle.”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A hunt for an artifkat//Allyson// Empty Sv: A hunt for an artifkat//Allyson//

Indlæg af Gæst Man 26 Okt 2015 - 15:08

Pirater havde taget ham til fange? Hvorfor mon? Han så ikke rig ud eller speciel på nogen måde, han virkede bare som en dum ung mand, nok i tyverne at dømme udfra hans udseende, som havde været det forkerte sted på det forkerte tidspunkt. "Er du sikker på du ikke bare dræbte dem alle?" Der var ironi i hendes stemme. Hun troede ikke på at en som ham kunne dræbe en flok pirater. Men hun havde også svært ved at tro at fangen, sjovt nok, var den eneste overlevende.
Hun puttede sit sværd tilbage i dens beholder på ryggen og trak sin hætte ned imens hun lagde armene over kors ved brystet. "Ej, du er dårlig til at gætte. Du er langtfra mit rigtige navn. Uanset om du gætter rigtigt eller ej vil jeg ikke sige det." Hun holdte øje med enhver bevægelse han lavede og tolkede ethvert ord han sagde. "Hvad ville piraterne her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A hunt for an artifkat//Allyson// Empty Sv: A hunt for an artifkat//Allyson//

Indlæg af Gæst Man 26 Okt 2015 - 22:01

Ethan vidste at hun ville komme med, det spørgsmål, hvordan han kunne ha overleveret anet han ikke.  Han grinte svagt, "du er ikke den eneste der er overasket, men mit held er altid med mig, kan man vel sige, hvad de skulle her aner jeg ikke måske noget med et tempel de ville plyndre, skulle ikke undre mig, hvis det var det." Ethan tog en kort pause, inden han forsætte med, hvad han ville sige, "jeg overhørte dem svagt, så der skulle være et tempel her et eller andet sted, dog sku de ikke undre mig at der er nogen fælder, hvorfor de kidnappede mig, ja jeg skal måske være ærlig nu, jeg leder efter en genstand som skulle være en masse penge værd, så ja og udover det, er det en meget farlig genstand som ikke skal i de forkerte hænder." Lød det fra Ethan af, hvorefter han vende sig om så han kunne se, hvem det var der, havde taget ham som gidsel til og starte med, hvorefter han studeret hende, hun minde ham om en anden person han, havde mødt før var hun i familien med de andre Thunders. Han måtte være sikker i sin sag, før han begynde og spørge hende om det, mere fordi hendes attitude virket sådan, men folk kunne jo sagtens værre sådan her, selv om de ikke var en thunders. Ethan, bed sig selv svagt i underlæben, hvorefter han lyttede efter om der var nogen der kom mod dem, men det eneste han kunne opfange her var få fugle som snakkede sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A hunt for an artifkat//Allyson// Empty Sv: A hunt for an artifkat//Allyson//

Indlæg af Gæst Tors 12 Nov 2015 - 16:02

Held. Ifølge Allyson fandtes held ikke. Det var en undskyldning for at forklare snyd, eller skjule det faktum at man havde troet man var dum, men egentlig ikke hvad været. "Et tempel.." Hun rynkede lidt på panden. Hvad han sagde gav ingen mening. Det eneste hun hørte var at han på en eller anden måde havde overlevet, muligvis selv sørget for det ved at sænke skibet og sikre sig at han var den eneste, der kunne overleve, og at piraterne havde været ude efter noget, som kunne være interessant for hende. "Og hvad er der specielt ved denne genstand?" Spurgte hun undrende imens hun kneb øjnene lidt sammen.
"Hvorfor glor du sådan på mig?" Hendes stemme havde et hint af irritation over sig og hun hvæsede lidt af ham - hun viste endda sine hugtænder frem imens. "Få mig ikke til at fortryde at jeg ikke dræbte dig med det samme."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A hunt for an artifkat//Allyson// Empty Sv: A hunt for an artifkat//Allyson//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum