Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
So here we are-Jack EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
So here we are-Jack EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
So here we are-Jack EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
So here we are-Jack EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
So here we are-Jack EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
So here we are-Jack EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
So here we are-Jack EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
So here we are-Jack EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
So here we are-Jack EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
So here we are-Jack Voteba13So here we are-Jack Voteba14So here we are-Jack Voteba15 
Jake
So here we are-Jack Voteba13So here we are-Jack Voteba14So here we are-Jack Voteba15 
Sasha
So here we are-Jack Voteba13So here we are-Jack Voteba14So here we are-Jack Voteba15 
Lenore
So here we are-Jack Voteba13So here we are-Jack Voteba14So here we are-Jack Voteba15 
Edgar
So here we are-Jack Voteba13So here we are-Jack Voteba14So here we are-Jack Voteba15 
Celenia
So here we are-Jack Voteba13So here we are-Jack Voteba14So here we are-Jack Voteba15 
Marcus
So here we are-Jack Voteba13So here we are-Jack Voteba14So here we are-Jack Voteba15 
Renata
So here we are-Jack Voteba13So here we are-Jack Voteba14So here we are-Jack Voteba15 
Taliia
So here we are-Jack Voteba13So here we are-Jack Voteba14So here we are-Jack Voteba15 
Katrina
So here we are-Jack Voteba13So here we are-Jack Voteba14So here we are-Jack Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

So here we are-Jack

Go down

So here we are-Jack Empty So here we are-Jack

Indlæg af Miss Smith Tirs 1 Mar 2016 - 1:57

S-Firestep dansekro
T-21.23
O-Folk der danser og har det sjovt
P- [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] og et par sko
V-let kulde eftersom det aften


En kvinde som gik under navnet Natasha Smith men mest kendt som Miss Smith havde taget den kjole på som hun syns var den pæneste af dem som hun havde og var på vej mod denne her kro som var i byen, dog havde hun aldrig været der før men første gang skulle jo ske på et tidspunkt, for denne her aften havde hun fået sig en form for lyst til at more sig og ha det sjovt.
Som hun var gået hjemmefra og fundet vej, det havde dog taget hende noget tid til at komme derhen og roligt stod hun derude foran denne her såkaldte dansekro, og dog selvom hun havde lyst til at more sig og den slags der så stod hun alligevel der og tøvede lidt, før hun tog sig en dyb indånding før hun tog sig sammen og gik så derind, og blev ramt af en musik og duften af øl lod det til *mon det er sådan altid*tænkte hun kort for sig selv før hun gik helt ind af døren.
Hun stod lidt da hun var kommet ind og kiggede sig omkring, og lyttede til musikken og det var noget som der faldt i hendes smag hvis man kunne sige det, og roligt uden og sådan at tænke over det gav hun sig til at danse dog alene, da hun jo var kommet alene og den slags, men det tog hun sig ikke af for hun var jo her bare for at have det sjovt på alle mulige måde som der nu var, og lige nu var det jo at danse der så ud til at være det man kunne kalde sjovt her til aften, og som man kunne se på hendes ansigt så havde hun det sjovt for der var et stort smil på hendes læber som jo kun var et godt tegn på det.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

So here we are-Jack Empty Sv: So here we are-Jack

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2016 - 22:12

Firestep dansekro. Det var der denne unge mand her til aften havde besluttet sig til at tage hen, da han havde brug for at feste lidt, og slappe af. Godt nok skulle man tro, at sådan et sted ikke gav så meget afslapning, men det gjorde det nu en gang imellem. Han var dog ikke så sikker på, hvad han skulle foretage sig der, men han skulle nok finde på noget. Det gjorde han altid.

Han havde lyst til at drikke, og det første han gjorde da han kom frem, var at sætte kursen op til baren, hvor han fik en øl. Han tog en tår af øllen, og så sig om. Der var en del som dansede, og han overvejede lidt, om han skulle slutte sig til folk ude på dansegulvet. Han drak det sidste af sin øl, inden han rejste sig op igen, og gik ud på dansegulvet. Han begyndte at danse i takt til musikken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So here we are-Jack Empty Sv: So here we are-Jack

Indlæg af Miss Smith Ons 2 Mar 2016 - 0:41

Som musikken kørte på og alt var der forgik lige nu var danse og folk der sad og hyggede sig, det var i hvert fald det hun havde set, mens hun havde været i gang med at danse.
Dog havde hun da godt mærket noget få klask som hun havde fået i måsen, men det tog hun sig ikke rigtig af, og forsatte med at danse i noget tid, før hun så stoppede med det og gik ud og fandt sig et bord, men på vejen ud af den dansende flok af folk, ramte hun ind i en fyr "undskyld"sagde hun roligt før hun gik vider over til bordet, hvor hun satte sig ned og slappede af, efter at ha danset i noget tid nu.
Hun sad roligt der og kiggede på de mange folk og havde ikke ligefrem noget og drikke lige nu, men hun gad ikke lige nu og rejse sig op bare for at få noget, hun havde brug for at komme til at slappe af, især efter alt den dansen så der sad hun bare og kiggede fik ro i sine fødder og ville bare tage det helt roligt, indtil hun var klar igen til at danse noget mere, for det var nu sjovt og danse, når man ikke gjorde det så tit som så mange andre gjorde.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

So here we are-Jack Empty Sv: So here we are-Jack

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2016 - 17:05

Jack dansede i noget tid, og morede sig en smule lige nu. Det var ikke så tit at han faktisk dansede, dog kunne det godt være sjovt at danse nogle gange, hvis humøret ellers lige var til det hvilket det var i dag.
Jack begyndte dog så småt at overveje at stoppe med at danse, og så bare få sig noget mere at drikke, og måske finde en eller anden som han kunne falde i snak med. Han skulle lige til at stoppe, og gå op i baren, da en kvinde stødte ind i ham. Han hørte hun sagde undskyld, og han smilede til hende. Han fulgte hende med blikket for at se hvor hun satte sig. Han havde med det samme fornemmet at hun blot var et menneske. Han overvejede dog lidt om han skulle gå over og snakke med hende eller noget. Han sukkede over sig selv, inden han gik væk fra dansegulvet, og over til det bord som hun sad ved. Han smilede venligt til hende. "Du ligner en som kunne trænge til en drink lige nu? Så kunne man byde på en drink?" spurgte han med en rolig stemme, og så på hende med et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So here we are-Jack Empty Sv: So here we are-Jack

Indlæg af Miss Smith Ons 2 Mar 2016 - 18:06

Hun sad stille og roligt der for sig selv og havde det nu endeligt sjovt, og det kunne også godt ses på hende, men dog forblev hun siddende hvor hun sad og kiggede på det mange andre som dansede og den slags.
Roligt kiggede hun op i det der var kommet en over til hvor hun var og roligt kiggede hun på ham, med et smil på sine læber "det vil da ikke være så tosset hvad er der man kan drikke"spurgte hun roligt, og sad bare der og kiggede på ham, dog tog hun ham ikke ligefrem for at være tjener eller noget, for han lignede bare en fyr der tilbød hende noget at drikke men hvad mon der var man kunne drikke, for hun var ikke så kendt med den slags ting, eftersom hun knap nok rørte nattelivet og alt det, men sådan var det jo og nu sad hun der og blev tilbudt noget så kunne hun jo ikke bare sige nej til det, for det var jo pænt af denne her unge mand og tilbyde hende noget og drikke, for hun regnede da med at det var ham der gav og at hun ikke skulle betale ud af sin egen lommer, for hun havde ikke for meget og gøre med i forvejen, så hun måtte jo tage imod alt det hun kunne, selvom man ville se det som at man nassede på en anden person, men dog tilbød han så det var det vel ikke eller var det, hun var ikke helt sikker på det lige nu, men roligt som hun sad der og ventede på at høre hvad der var som man kunne få at drikke her.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

So here we are-Jack Empty Sv: So here we are-Jack

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2016 - 0:06

Da Jack var kommet over til hende, så han godt hendes smil, og smilede venligt tilbage til hende. Han hørte hendes spørgsmål og smilede endnu mere over hende. "Du kan få lige hvad du vil have. Sodavand, øl eller en drink? Jeg skal skam nok give." sagde han, og smilede til hende. "Og med drinks kan de vist lave de fleste tror jeg, hvis man bare spørger dem. Så hvad kunne man tænke sig?" spurgte han roligt.

Da hun havde fundet ud af hvad hun vil have, nikkede han kort til hende, inden han så roligt gik op i baren, hvor han bestilte det til hende, og en øl til sig selv. Han tog begge ting med tilbage ned til hende, og gav hende den, og smilede til hende. "Der sider ikke nogle her vel?" spurgte han, og hentydet til den anden stol. Hvis hun sagde nej, vil han sætte sig på den, og smile lidt til hende. Han tog en tår af sin øl, og betragtede hende let. "Når har man det sjovt her eller hvad?" spurgte han hende roligt, og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So here we are-Jack Empty Sv: So here we are-Jack

Indlæg af Miss Smith Tors 3 Mar 2016 - 3:07

Hun kiggede roligt på ham og smilte og så efter ham *det var da venligt af ham*tænkte han for sig selv og kiggede hen på den mange andre folk, da han var gået op i baren og den slags der, så nu kunne jo bare vente på at han kom tilbage og den slags.
Men der gik ikke længe før hun så blev nød til at vende sit blik på ham og smilte roligt "nej der sidder ikke nogen her udover mig så du kan bare slå dig ned hvis du har lyst"sagde han roligt og ville da være glad for at få noget selvskab som hans.
Hun kiggede roligt på ham og lyttede til hvad han sagde til hende "ja jeg hygger mig skam hvilket jeg ikke har gjort længe hvad med dig hygger du dig"sagde hun roligt, og kiggede kort rundt også tilbage på ham med et smil på sine læber og havde det nu sjovt nok, især nu hvor man endelig havde en og snakke med som gjorde at man ikke kunne føle sig ensom eller noget.
Hun kiggede roligt på ham "men navnet er Natasha men folk plejer og kalde mig for Miss Smith da jeg ikke rigtig kender mange og dem som ved hvem jeg kalder mig det"sagde hun roligt og anede ikke hvad hun ellers skulle ha sagt og den slags der, men det var jo sådan som det var.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

So here we are-Jack Empty Sv: So here we are-Jack

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2016 - 10:56

Han sad roligt og så på hende, og lyttede til det som hun sagde til ham. "Det er da godt at du hygger dig. Og jo jeg hygger mig også meget godt lige nu. Især når jeg har en at snakke med." sagde han, og smilede til hende. Da hun kom med sit navn, nikkede han kort. "Natasha? Sikke et pænt navn. Tror jeg fortrækker det, hvis det er okay jeg kalder dig det i stedet for Miss Smith?" spurgte han. "Og mit navn er Jack." præsenterede han sig. Han tog noget mere at drikke af sin øl, og smilede til hende. Var ikke helt sikker på hvad han skulle sige. "Sååå hvad fik dig til at komme her i aften? Nogle bestemt grund, eller hvad?" spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So here we are-Jack Empty Sv: So here we are-Jack

Indlæg af Miss Smith Tors 3 Mar 2016 - 18:35

Hun kiggede roligt på ham og smilte stille og roligt "jo hvorfor ikke det kan jo ikke skade altså det jo nemmere end hvis du hele tiden skal sige Miss smith til mig når det er"sagde hun roligt og kiggede sig lidt omkring og tog så en tår af det han havde givet hende og rystede lidt på hovedet efter det, det var dog ikke fordi den smagte dårligt eller noget det var bare sådan at det var længe siden hun havde drukket sådan noget.
Hun kiggede roligt tilbage på ham "Hyggeligt at møde dig Jack"sagde hun med et stille smil på sine læber og sad der og vippede lidt med foden i takt med musikken og man kunne skam sagtens se det på hende og alt det.
Roligt hørte hun resten af hvad han sagde til hende og tænkte sig lidt om "jeg kom her ikke af noget særlig grund tror bare jeg ikke gad og sidde der hjemme og glo dagen lang og slet ikke på sådan en dejlig aften som den her hvor man kan komme ud og more sig"sagde hun roligt og drak lidt mere og igen kunne man se på hendes ansigt at hun ikke helt havde vænnet sig til smagen af det, men sådan var det jo og det skulle nok ændre sig jo mere hun drak og den slags der, så det var jo sådan tid var jo det der skulle til for sådan noget.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

So here we are-Jack Empty Sv: So here we are-Jack

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2016 - 18:41

Jack var helt tilfreds med, at han gerne måtte kalde hende for Natasha, da det var meget nemmere end Miss Smith. Han så på hende som hun drak, og smilede blidt over hende da hun rystede på hovedet. "Smager den ikke godt nok eller hvad? Du kan sagtens få en anden drink hvis det er tilfældet?" spurgte han, da han ikke var sikker på, hvordan han helt skulle tyde hendes rysten på hovedet.

Da hun begyndte at fortælle hvorfor hun var her, og at der egentlig ingen særlig grund var til det, andet end at hun ikke gad sidde der hjemme, nikkede han til det. "Det er også kedeligt at sidde der hjemme, når man kan komme ud og møde nye mennesker i stedet." sagde han og smilede kort til hende, enden han tog en tår af sin øl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So here we are-Jack Empty Sv: So here we are-Jack

Indlæg af Miss Smith Ons 23 Mar 2016 - 16:55

Roligt som hun sad der og kiggede roligt på ham med et stille smil undrede hun sig over det som han spurgte hende om ”når nej gøre det ikke det mere bare mig som ikke drikker så tit så skal jo bare lige vænne mig til smagen af det”sagde hun roligt og kiggede sig kort omkring, før hendes blik vende sig om til ham igen.
Hun kiggede på ham og smilte bare til ham og den slags der og anede ikke hvad hun skulle sige eller gøre lige nu og her, men roligt lyttede hun til det som der blev sagt ”kan det være ja altså det kommer jo an på hvad man for at tjene penge altså jeg arbejder jo der hjemme med det jeg nu laver som er kunst med kul”sagde hun roligt og kløede sig let i nakken før hun tog sig en tår mere af det hun havde og drikke, og roligt satte hun den fra sig på bordret.
Hun sad der og viste ikke hvad hun skulle gøre eller sige, for der var jo ikke lige så meget og sige lige nu og her, da hun jo havde svaret tilbage på det, han havde sagt og den slags ting der, så hun sad roligt der og kiggede rundt også tilbage på ham og ventede på at høre hvad han ville sige og den slags der, roligt rettede hun på sit tøj og hvorfor hun gjorde det var jo fordi hun følte at den sad forkert, men det kunne jo også bare være hende der syntes det lige nu ”nu ved jeg ikke om det ubehøvlet af mig og spørge men hvad fik dig til at ville falde i snak med mig”spurgte hun roligt og fik bare lyst til at spørge om det, men hvis han ikke ville svare hende på det så var det også helt fint, det kunne jo være at han havde sine grunde som så mange andre havde når det var.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

So here we are-Jack Empty Sv: So here we are-Jack

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum