Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
how can I pay you back? - Jack XXX
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: how can I pay you back? - Jack XXX
Da han igen var øverst, så han roligt ned på Harry imens, og mærkede da han valgte at ligge benene om livet på ham. Han lod ham bare gøre det, og fortsatte med at støde. Kom nu endnu længere ind end før, hvilket han elskede en hel del faktisk. Det var tydeligt at se, at Harry virkelig nød det, og han smilede over hans ord. Harry havde ret. Jack vidste lige hvad han lavede, og hvordan han skulle gøre, så alle fik mest muligt ud af det.
Lidt efter hørte han det som Harry sagde, og smilede over det. Valgte at lige en hånd om hans hals, og presse let mod hans hals. "Så det er så godt at du er ved at komme af det?" sagde han, og smilede. Lod hånden blive om hans hals.
Gæst- Gæst
Det dejlige ved dette var helt sikkert at Jack vidst gik op i at begge parter fik noget ud af det her! Han nød det virkelig, og kunne mærke at han snart skulle til at komme, da han mærkede Jacks hånd om sin hals! Han åbnede øjnene og så over på ham, han hørte hvad Jack sagde, og så på ham med et skævt smil. ”ja det er virkelig godt!” sagde han roligt, og lod sine hænder glide lidt mere sensuelt ned over Jacks skulder.
”er det noget med at jeg skal bede om lov til den slags?” sagde han blot med et skævt smil. Han havde ikke noget imod hvis det var sådan Jacks regler var, men han ville gerne vide det nu inden han kom.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han spænde i kroppen, og ende med at komme ud over sin egen mave. Han stønnede højere, ide han kom, og slappede der efter mere af.
Han så roligt på Jack, men stønnede blot videre som Jack fortsatte!
Han var bestemt vild med dette, og han glædet sig næsten allerede til næste gang han skulle.. betale AF på sin gæld! Det var nok en af de første gange han VIRKELIG havde nyt at være sammen med en kunde! Selvom man måske ikke kunne kalde Jack for en kunde!
Han var jo ikke en kunde som alle andre, for Harry havde sjålet fra ham, så dette var tilbage betaling!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han var virkelig inponeret over at Jack kunne homde så længe som han kunne. Han nød det hele vejen, og kunne godt mærke at at han blev mere udmattet.
Da Jack kom, stønnede Harry højt, og spænde lidt, årh dwt var virkelig en god følelse! Han faldt en smule sammen i sengen med et tilfreds smil på læben "puha... Det må jeg sige!.. Sådan en tur har jeg ikke fået længe" grinte han lidt og lagde sig mere til frette da Jack havde trukket sig ud.
Dog rejste han sig på albuerne og så overrasket på Jack da han sagde at Harry slulle slikke den ren.
"Så du mener jeg skal slikke den efter sen har været oppe i mig?" spurgte han og så på ham. Han så lidt tænkende ud, og så ud til at overveje det "tja.. Hvad pokker" sagde han bare. Han satte sig op, og bukkede ned over Jacks pik. Han begynde at slikke den ren. Det var ikke noget han havde gjordt før, men det var stadig ikke det værste! Som trækkerdreng prøvede man mange vanle ting.
Da Jack sagde dwt var fint, ville han stoppe, og sætte sig op. Han så lidt rundt, "når... Jeg må vel hellere komme afsted" sagde han roligt, og vende benene ud over kanten på sengen. Han begynde at finde sit tøj frem. Han var ikke vant til at blive, han var vandt til at blive smidt ud med det samme, og ikke at han fik tilbudet om at blive..
Gæst- Gæst
Da Jack efter noget tid dog kom, hørte han det høje støn som Harry kom med over det, og smilede for sig selv. Da han havde trukket sig ud, hørte han det som Harry sagde. "Heh, så ved du hvem du kan få sådan en tur af nu jo." sagde han grinende.
Han så udmærket godt Harrys overraskede udtryk over at skulle slikke den ren, og smilede bare til ham. Hørte det som han sagde, og smilede da Harry valgte at gøre det. Et suk forlod hans læber som Harry begyndte at slikke den ren, og han nød hans arbejde så længe det varede.
Da han var tilfreds stoppede han ham. "God dreng." sagde han roligt, og hørte så det som Harry sagde. Sukkede lidt over det. Han var jo utrolig god til det her, så egentlig vil Jack gerne have ham for sig selv. "Du kunne også vælge at blive her. Bo her så har du et sted at være, for regner næppe med, at du har et sted at bo med det der job du har." sagde han, og så roligt på Harry.
Gæst- Gæst
Han kunne ikke lade være med at føle det en smule sært da Jack sagde god dreng, efter han havde stoppet Harry. Han var jo ikkke en hund!?
Men måske var det bare den måde Jack var på med sine sex partnere. Han havde jo fortalt at han var dominerende, så måske var det bare en måde at føle sig ekstra dominerende på.
Harry var i gang med at trække sine bukser på da han hørte hvad Jack sagde, han vende overrasket hovedet med ham. Mente han det?! Blive! Her?! Han nåede lige at tænke at Jack virkelig måtte være gavmild inden han hørte det sidste Jack sagde. Han rynkede vredt sine bryn. "Hvad ved du om det?!" vrissede han bare og rejste sig fra sengen. Han hev hurtigt sit tøj på mens han vrissede "du ved ikke noget om mig. Okay?!... Så lad vær med at tro du gør?"
Han så på Jack da han havde fået sine sko på "du ved hvor du kan finde mig, når du syntes jeg skal betale mere af på min gæld" sagde han bare lidt hårdt og gik mod døren i et hastigt tempo. Han var sur! Hvorfor blandede Jack sig overhoved?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så bare ned i gulvet, stadig med et halvsurt udtryk. Okay.. Måske havde han overreageret.. Men det var også et ømt punkt.
Han vende blikket list mere op mod Jack da han sagde det kun havde været for at være høflig. Han så ud til at tænke over set, men stadig med det der fornærmedd udtryk. "Og du er klar over at det vil nedbringe min gæld hurtigt ikke?.." han vende sif lidt så han stod med siden til Jack "for mig er tid penge.."
Han sukkede lidt "Er du vikelig sikker på at du vil have en som mig boende?... Og hvad er så betingelsen?..for jeg går ikke ud fra du gør det her for mine kønne øjnes skyld?" sagde han og så blot på Jack med et blik der viste at han inke regnede med dettw kun var af høflighed
Gæst- Gæst
Han sukkede over det som Harry sagde, at det vil nedbringe hans gæld hurtigere. "Jeg tilbyder dig at være her og sove. Det er ikke noget som jeg lige frem tvinger dig til. Hvis du meget hellere vil sove udenfor er du da mere end velkommen, men her vil du have mulighed for at sove i en seng. Ved ikke hvordan du helst vil sove, om du vil ha en seng eller ej. Jeg er ligeglad med om du smutter nu. Og det at du sover her, vil ikke bringe den hurtigere ned. Det tæller kun når du gør hvad jeg siger og sådan. " prøvede han at forklare.
Da han hørte Harrys næste spørgsmål så han blot roligt på ham. "Hvis jeg ikke vil have dig boende her, så havde jeg ikke tilbudt dig det. De eneste betingelser der er, er at du blot opføre dig ordentligt så længe du er her i huset. Og med det mener jeg, du ikke stjæler noget eller smadre noget som helst. Men det er op til dig om du vil blive her, eller smutte." sagde han roligt, og trådte væk fra døren, så Harry kunne smutte hvis det var det han ville. "så hvad vælger du? At blive her og sove i en seng, eller at smutte igen?" spurgte han helt roligt, og så på Harry.
Gæst- Gæst
Harry bed sig i læben. Egentlig ville det jo være dumt at sige nej til at sove i en dejlig varm og blød seng når nu man fik det tilbudt gratis. Men kunne han stole på den fyr? Hvorfra kunne han vide at Jack ikke bare var en eller anden af de der save handlere? En af dem der lokkede folk hjem til dem, og så pludselig solgte dem som slaver?
Men… hvis det var det der var meningen, så havde Jack jo kunne gøre det allerede inden de lavede noget! Og inden han tilbød Harry at sove her.
Da Jack flyttede sig, og spurgte hvad det så blev, stod Harry lidt og tøvede. På den ene side elskede han jo sin frihed!.. Hold dog op! Hvem prøvede han at narre? Han havde jo ingen frihed! Han levede af at have sex med fremmede mennesker og det var endda bare for at overleve. Det var sjældent han tjente nok til at kunne ligge til side..
Han sukkede lidt, og så på Jack ”Okay…. EN nat kan vel ikke skade” sagde han roligt. Tænk at en seng kunne betyde så meget!
Harry så lidt ned af sig selv, hans tøj var smusset og beskidt. Han kløede sig lidt i nakken. ”Dog… Jeg er ikke vild med at rande rundt i dit hjem i det her tøj!” sagde han så roligt.
Det var jo tydeligt at Harry boede på gaden, selvom han var præsentabel, så var han jo stadig beskidt og måske trængte han også til et bad. Men det var jo ret normalt når man kom fra gaden
Gæst- Gæst
"Du kan vaske dig her inde, og så finder jeg noget rent tøj til dig" sagde han roligt, inden han gik ud for at finde en slave som han kunne få til at finde tøj til Harry. Dog var det samme tøj som hans slaver havde på, men han havde intet andet. Så Harry måtte overleve med det.
Gæst- Gæst
Han lukkede døren, men da der ikke var løs på den, så måtte han jo bare håb på at der ikke kom nogle der ind.
Han smed sit tøj, og hoppede op i det kar der allerede stod klar til ham. Det var virkelig rart. Det var længe siden han havde fået et varmt bad. Han sank ned i karet og slappede bare af. Sukkede nydende og slappede af.
Dette kunne han bestemt godt vænne sig til. Han begynde at vaske sig, hvilket hurtigt gjorde vandet meget grumset og mørkt.
Han havde jo været meget beskidt og det var der jo ikke noget at sige til. Han kunne ikke huske hvornår han sidst havde fået et bad i rent og endda varmt vand. Da han var færdig steg han ud, og tog et håndklæde og tørrede sig.
Den beskidte hud var nu blevet pæn og ren, og det rodet hår der ellers havde set en smule brunligt ud, var nu lyst og blødt.
Han ventede på at Jack kom med noget tøj til ham, så han stod blot med håndklædet om livet.
Gæst- Gæst
Han fandt hurtig en af sine andre slaver. ”Jeg har brug for du finder noget tøj til en ny. Han er lige nu i badet, så find noget og bring det til ham.” Slaven nikkede hurtigt. ”Ja skal ske Herre” sagde han og bukkede inden han skyndte sig af sted efter noget rent tøj til Harry. Tøj som lignede det han selv havde på da alle slaverne havde mere eller mindre det samme på her.
Da han havde fundet det, gik han over til badeværelset med det, og bankede kort på, og ventede til han fik lov at komme ind, inden han gik ind. Han rakte tøjet frem mod Harry. ”Her har du noget tøj du kan tage på.” sagde han, og granskede Harry lidt. Han smilede over synet han kunne se, men gik så ud igen da Harry havde taget imod tøjet. Han havde ikke fået besked på at blive hos Harry jo. Dog var han i tvivl om han skulle vente på ham, for derefter at følge ham over til Herren? Han valgte at blive lige uden for døren til han vil komme ud, hvis han nu skulle have brug for hjælp til at komme over til Herren igen. Ellers skulle han skam nok smutte hvis dette ikke var tilfældet.
Gæst- Gæst
Da fyren var smuttet igen, begynde han at tage tøjet på. Han var ikke just vild med det. Det var ikke lige det han havde lyst til at gå i, men det var rent og det var pænt af ham at han måtte låne noget tøj, dog kunne han ikke undgå at bide mærke i at det var det samme tøj som den fyr der havde været her inde….
Da han havde fået alt tøjet på, kom han ud af badeværelset, og så atter fyren fra før. ”du ved vel ikke hvor herren i huset er?” spurgte han med et roligt smil. Da fyren begynde at gå, fulgte han med, med hænderne i lommerne.
”hvis jeg må spørger?... bor du her?.. og i så fald… uhm.. er du ansat her eller?” spurgte han lidt. Han havde da en klar fornemmelse af hvad denne fyr var, og var lidt i tvivl om hvad han skulle syntes om det hvis det var tilfældet.
Gæst- Gæst
Da Harry valgte at spørge om noget, så han roligt på ham. ”Om jeg er ansat? Det kan man vel godt sige.” sagde han og sagde ikke mere mens de gik over til stuen hvor Jack roligt sad i en sofa. Jack så op da de kom ind, og smilede til dem, og vinkede sin slave ud som bukkede kort og smuttede. Jack så nu på Harry. ”Når, var det rart med et bad?” spurgte han roligt.
Gæst- Gæst
Han sagde derfor ikke noget.
Da de kom til stuen hvor Jack sad, gik han selv ind, og så hvordan fyren blev vinket væk. Han så lidt efter ham "tak for hjælpen" sagde han med et bredt smil.
Der var ikke mange der Gad hjælpe en som ham, og han vidste godt at denne fyr SKULLE men det var stadig pænt af ham.
Han vende opmærksomheden mod Jack. Han smilede stort da Jack spurgte om det var rart med et bad. "Det var virkelig dejligt!.. jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået et varmt bad" sagde han og gik over til sofaen. Han satte sig ned i den ved siden af Jack, og måtte ligefrem tage sig selv i ikke at ligge sig ned og nyde sofaen blødhed. Han så på Jack "godt så.... Nu har du fået mig til at blive, givet mig et bad og tøj... Hvorfor?"spurgte han så.
Gæst- Gæst
Han så På Harry som satte sig ved siden af ham, og kunne se hvor svært han havde ved ikke bare at ligge sig ned. ”Svært ved at blive sidende og lade vær med at ligge sig?” spurgte han, og smilede over det. Hørte nu Harrys spørgsmål, og trak kort på skulderne. ”For at være venlig mod dig.” sagde han roligt, og så fortsat på Harry
//Sorry jeg var så længe om at svare
Gæst- Gæst
Han nød at sidde i en blød sofa, og så lidt overrasket på Jack da han spurgte ind til om det var svært ikke bare at ligge sig ned. Han trak på smilebåndet.
”lidt… jeg er ikke ligefrem vant til bløde møbler” sagde han med et grin. Han lænede sig lidt tilbage i sofaen og så på Jack.
Han fnøs dog lidt i et grin da Jack prøvede at bilde ham ind at han bare ville være venlig.
”sig mig… hvor dum tror du egentlig jeg er?” spurgte han men stadig med et roligt smil.
”jeg har levet på gaden i mange år, og jeg har aldrig mødt nogle der lukker mig ind i deres hjem og gør alt dette for mig uden at ville have noget til gengæld” sagde han og så en smule anklagende på ham men med et smil.
han rejste sig fra sofaen, og gik lidt rundt og kiggede. ”alle vil have et eller andet… det er forskelligt hvad.. men alle vil have noget” sagde han mens han pillede lidt ved en figur der stod på en skænk. Han vende sig og lænede sig lidt op af skænken mens han så på Jack. ”så sig mig…. hvad er det DU gerne vil have?... for jeg går ikke ud fra at det høre ind under at betale min gæld tilbage at jeg også får bad og tøj?” sagde han med et roligt smil.
Han så lidt tilbage mod døren han var kommet ind af for lidt siden.
”hvor mange slaver har du egentlig?” spurgte han så, og hentydet til fyren der havde vist ham her hen.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» You will be fine - Jack
» This could be fun //Jack white//
» Who are you? // Jack og Shifty//
» Help! ~ Jack White
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth