Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Arms and armor //Draka// EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Arms and armor //Draka// EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Arms and armor //Draka// EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Arms and armor //Draka// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Arms and armor //Draka// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Arms and armor //Draka// EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Arms and armor //Draka// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Arms and armor //Draka// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Arms and armor //Draka// EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Arms and armor //Draka// Voteba13Arms and armor //Draka// Voteba14Arms and armor //Draka// Voteba15 
Jake
Arms and armor //Draka// Voteba13Arms and armor //Draka// Voteba14Arms and armor //Draka// Voteba15 
Sasha
Arms and armor //Draka// Voteba13Arms and armor //Draka// Voteba14Arms and armor //Draka// Voteba15 
Lenore
Arms and armor //Draka// Voteba13Arms and armor //Draka// Voteba14Arms and armor //Draka// Voteba15 
Taliia
Arms and armor //Draka// Voteba13Arms and armor //Draka// Voteba14Arms and armor //Draka// Voteba15 
Katrina
Arms and armor //Draka// Voteba13Arms and armor //Draka// Voteba14Arms and armor //Draka// Voteba15 
Edgar
Arms and armor //Draka// Voteba13Arms and armor //Draka// Voteba14Arms and armor //Draka// Voteba15 
Celenia
Arms and armor //Draka// Voteba13Arms and armor //Draka// Voteba14Arms and armor //Draka// Voteba15 
Marcus
Arms and armor //Draka// Voteba13Arms and armor //Draka// Voteba14Arms and armor //Draka// Voteba15 
Renata
Arms and armor //Draka// Voteba13Arms and armor //Draka// Voteba14Arms and armor //Draka// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Arms and armor //Draka//

Go down

Arms and armor //Draka// Empty Arms and armor //Draka//

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2016 - 23:37

S: Draka's værksted, ashen wood forrest
T: 15.00
O: skov, småkravl rundt omkring, det store værksted i midten af en lysning
V: solrigt men koldt
P: en kappe lavet af krage fjer over sort læder rustning og under det grå trøje og bukser med funktionelle klatrestøvler

hvorfor skulle alle de gode smede leve umulige steder at nå. Hvis det ikke var på toppen af et bjerg var det i bunden af en kløft, hvis ikke det var det på kanten til en fucking vulkan, og hvis ikke det, inde i midten af en skov komplet lukket af for alt, Silver havde begyndt at se de gode smede som sadister der prøver at torturere deres kunder lidt inden de fratager dem deres hårdt tjente penge, det var i hvert fald sådan han så det lige nu som.
han gik roligt hen til døren og åbnede den til værkstedet "jeg leder efter Draka, jeg har brug for en mester smeds hjælp til at lave mig nye våben" han så sig rundt i værkstedet, færdige klinger hang fra væggene, det var meget simpelt design, men de virkede vel. Han ledte efter smeden uden meget held ind til vidre,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Arms and armor //Draka// Empty Sv: Arms and armor //Draka//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2016 - 0:39

Der gik et chok igennem Draka, som sad i sin læne stol og sov lidt ude i det hun kaldte sit værksted, det der lå bag ved hendes 'butik'
Nogen var kommet ind, og spurgte efter hende, det var ikke normalt, hun fik ikke mange kunder, de fleste hun fik var nogle rige folk som havde brug for nogle sværd og armour til deres folk der beskyttede dem.
Men hun kunne ikke huske noget om at have en aftale med nogen af dem.
Det var en privat kunde der var kommet ind.
Hun rejste sig roligt fra sin stol og gik ind i butikken.
Hende øjne lande på denne sortelver, hun var helt sikker på at han var sort elver, hun kendte elvere, hun vidste hvem der var hvem.
Hun hævede sine øjenbryn og rømmede sig lidt.
"Jeg er Draka, hvad kan jeg helt præcist hjælpe dig med?" spurgte hun nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Arms and armor //Draka// Empty Sv: Arms and armor //Draka//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2016 - 1:42

han så op på... kvinden? der stod foran ham, hun var meget maskulin men det skyldtes nok også hun var en ork "det er ikke tit man ser orker her mere, jeg troede ikke der var flere tilbage af jer stakler" han så roligt på hende og betragtede hende, der var alligevel noget feminint over hende, dog ikke så meget. Han var nok bedst ved ikke at antænde nogen flammer i hende, han var ikke meget glad for at ende som en ork kvindes sex legetøj lige foreløbig. Han holdt sin hætte tæt ved hovedet og så på hende som han rakte hende et sværd der var blevet slået i to stykker "jeg skal have det her fixet meget hurtigt, og bare rolig, jeg har rigligt med guld med til dig for den her opgave" han havde meget svært ved ikke at flirte med kvinder, dog fandt han det ikke svært med den her ork dog, selv om hendes race var nogen af de tættest allierede med hans race, eller var. den gang de stadig var en stor race.
Han ventede på hun ville tage sværdet og komme i gang, han havde faktisk ikke meget tid at gøre godt med for tidender var mange at spionere på og hans krager kunne kun gøre så meget. Han lagde mærke til en af dem havde landet uden for på en pæl og lagde hovedet på skrå for næsten at sige "hvad så nu?" Silver ignorerede den og fulgte fortsat denne Draka med øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Arms and armor //Draka// Empty Sv: Arms and armor //Draka//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2016 - 1:56

Stakler? Hun kiggede undrende på ham, han var da modig nok af sig, at komme ind i hendes værksted og fyre bemærkninger af. Hun valgte dog at slå det til siden og have sit normale arbejds smil på læben, for at altid virke venlig over for sine kunder, lige meget hvor meget hun egentlig ikke kunne fordrage dem... hun havde gjort det tit efter hånden.
Hun blev pludselig meget interesseret, da han rakte hende et sværd, det var altid det kunden havde med, som hun huskede kunden for, aldrig rigtig dem selv.
Hun kiggede lidt på dette sværd, som var i to stykker.
Hun slikkede sig lidt om sine hugtænder, inden hun nikkede lidt.
Hun vidste hvad der skulle til, for at få dette sværd tilbage på sin rette plads.
Hun kiggede op på sorteleveren igen, med et smil. "Jeg kan nok godt have den klar til om en time til halv anden, du er velkommen til at blive i den tid, men hvis du har andet du vil nå, er du velkommen til at give mig dit navn, så jeg ved hvem du er, når du kommer tilbage" sagde hun og lagde sværdet ned på desken, lige foran hende, som var det eneste der skildte hende og sortelveren ad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Arms and armor //Draka// Empty Sv: Arms and armor //Draka//

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 23:07

han smilede roligt til hende "hva med jeg bare gør mig hjemme her mens du fikser sværdet, jeg er ikke meget for at give navne ud til hvem som helst" han gik uden for i lysningen og så sig rundt i den, der var riligt med plads her. han smed sit grej ved muren så han til sidst stod i bar overkrop, hans tonede muskler dansende på hans overkrop, han trak sin sabel og begyndte at lave små slag serier, hans klinge strøg ubesværet gennem luften og hans bevægelser var 100% skarpe. Han nød at træne på denne måde, men han savnede tit at sparre med sin mester.
han stoppede efter måske 45 minutter for at tage noget at drikke og hvile sig lidt, sværdet var noget han havde fået fra sin far sidste gang han var hjemme, men det var gået i stykker efter en lang fægte kamp på toppen af et tag da en stor vagt smadrede det med hans hammer. Han satte sig ved væggen og så op lidt mens han studerede skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Arms and armor //Draka// Empty Sv: Arms and armor //Draka//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2016 - 11:03

Hun grinede lidt og nikkede bare. "som du vil, jeg siger når det er klar" sagde hun, og lod ham bare sidde hvor han havde lyst, gøre hvad han havde lyst til.
Hun gik ind ved sin smelteovn, hvor hun begyndte at gøre to ender af begge dele af sværdet glødende.
Efter det, placerede hun dem uden foran hinanden, hvor hun ellers begyndte at hamre på dem, indtil de begyndte at gå sammen og smelte sammen igen.
Efter det proppede hun den ned i vand for at afkøle.
Det havde nok taget en time, da hun endelig kom ud med den til ham.
"Et styks sværd" sagde hun smilende, og lidt grinende inden i, da det var i to stykker da han kom med det.
"Håber du er tilfreds" tilføjede hun, selvom hun var ret sikker på at han blev tilfreds, for lige meget hvad, var det det bedste hun kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Arms and armor //Draka// Empty Sv: Arms and armor //Draka//

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 1:53

han så på sværdet og derefter på orken, en lille ide kom ind i hans hoved "så du er sikker på at det her sværd er klar til kamp, hvad med et lille væddemål. Hvis jeg kan slå dette sværd i stykker med et enkelt slag kan jeg vælge hvad som helst fra din smedje, hvis ikke betaler jeg dobbelt så meget som det der var aftalen" klingen var meget fin, men han kunne sagtens se at det nok ikke var den bedste mulighed "oh og bare rolig, jeg vil ikke regne med du smeder den sammen igen hvis den går i stykker." han lod roligt sin sabel glide fra sit skæfte og holdt det andet sværd udstrakt "har vi en aftale eller ej?" han smilede roligt til hende og ventede på hendes svar. Silver var normalt ikke meget af en gambler, men med orker var der en stor forskel siden de for det meste ikke havde det meste mellem ørerne, hun virkede dog anderledes på en måde han ikke kunne forklare. Han holdt sværende klar til at hun sagde til for at vente på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Arms and armor //Draka// Empty Sv: Arms and armor //Draka//

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 2:37

Hun hævede sit ene bryn, da han spurgte om et vædemål, men det vædemål han forslog, gav ikke meget mening for hende, der var ikke meget i det vædemål for hende, selvom han ville betale en god sjat penge, fik hun meget mere af sine faste kunder end hun gjorde af ham her. Hun stod lidt og kiggede på ham, spekulerede om, om hun skulle sige ja til vædemålet eller om hun skulle sige nej.
Hun vidste dog at hun havde gjort et godt stykke arbejde, hun havde arbejdet med dette i flere år, og hun ville ikke have de kunder hun havde, hvis hun ikke var så god som hun var.
Hun smilede skævt til ham og trak bare på skulderne. "Du prøver bare" sagde hun og så ventende på ham.
Hun havde ikke meget tid til det her, for hun havde andre ordre som hun gerne ville have af vejen, men hun kunne vel godt bruge et minut eller to på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Arms and armor //Draka// Empty Sv: Arms and armor //Draka//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum