Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Rowans Brevkasse - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Rowans Brevkasse - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Rowans Brevkasse - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Rowans Brevkasse - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Rowans Brevkasse - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Rowans Brevkasse - Page 2 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Rowans Brevkasse - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Rowans Brevkasse - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Rowans Brevkasse - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba13Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba14Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba15 
Jake
Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba13Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba14Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba15 
Sasha
Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba13Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba14Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba15 
Lenore
Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba13Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba14Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba15 
Edgar
Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba13Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba14Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba15 
Celenia
Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba13Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba14Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba15 
Marcus
Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba13Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba14Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba15 
Renata
Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba13Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba14Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba15 
Taliia
Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba13Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba14Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba15 
Katrina
Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba13Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba14Rowans Brevkasse - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Rowans Brevkasse

4 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Alítheia Tirs 10 Maj 2016 - 17:28

Hvad er forskellen på suppe og te/kaffe?

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Gæst Tirs 10 Maj 2016 - 19:50

Alítheia skrev:Hvad er forskellen på suppe og te/kaffe?

Kære @Alítheia,

Nogle gange putter man kylling i suppe. Det gør man ikke i the.

Mvh
Rowan Redaktionen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Camille Tirs 24 Maj 2016 - 20:48

Hej Rowan Redaktion,

Jeg vil gerne spørge om tre ting der virkelig vil betyde at alle dem der går til eksamener vil opleve en markant forbedring i deres gennemsnit ...i den enkelt eksamenssituation, især når det drejer sig om årsprøver!

1. hvad skal man gøre hvis man crusher på en brevkasse redaktør, som feks Rowan ?

2. Hvis man hedder noget der f.eks starter med Ro og ender med An, tror du så man har en partner eller kan man finde på at date en fan ?

3. Hvad har redaktionen af gode råd til andre brevkasseredaktører der er nødsag til at date en der ellers vil blive ved med at skrive ? Og her taler vi om at vælge imellem at trækkestolen ud eller betale regningen !

Mvh
Gumpegøj der gerne vil være anonym ....helst ...ihvertfald ....ellers kald mig bare miss.R.
Eller måske noget men Roger's hvis det er .
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Gæst Tirs 24 Maj 2016 - 22:37

Camille skrev:Hej Rowan Redaktion,

Jeg vil gerne spørge om tre ting der virkelig vil betyde at alle dem der går til eksamener vil opleve en markant forbedring i deres gennemsnit ...i den enkelt eksamenssituation, især når det drejer sig om årsprøver!

1. hvad skal man gøre hvis man crusher på en brevkasse redaktør, som feks Rowan ?

2. Hvis man hedder noget der f.eks starter med Ro og ender med An, tror du så man har en partner eller kan man finde på at date en fan ?

3. Hvad har redaktionen af gode råd til andre brevkasseredaktører der er nødsag til at date en der ellers vil blive ved med at skrive ? Og her taler vi om at vælge imellem at trækkestolen ud eller betale regningen !

Mvh
Gumpegøj der gerne vil være anonym ....helst ...ihvertfald ....ellers kald mig bare miss.R.
Eller måske noget men Roger's hvis det er .

Kære @Camille,

Tak for dine mange spændende og yderst varierende spørgsmål. Vi her på redaktionen vil selvfølgelig gøre alt vi kan, for at hjælpe med vores læseres eksamener!

For at besvare dit første spørgsmål, så skal du vide at man aldrig kommer over et crush. Du vil have dit crush til evig tid, og det bedste du kan gøre for dig selv er, at lade dig blive besat af dit crush. At sende gaver og tilbede dit crush er den bedste metode for at øge dine karakter-chancer!

Mange Ro-an'er er flotte, lækre og romantiske, og de er derfor i høj demand. Det kan være svært at finde en single Ro-an, men hvis man finder en så bør man fange den hurtigt, da man gennemsnitligt kun møder én single Ro-an i en livstid.
De fleste Ro-an'er har ikke noget imod at date fans, så længe de bliver tilbedt på passende vis.

Det er et kendt faktum, at redaktører elsker at gå på dates, så uanset om det er en fanatisk psykopat eller en besat fan, så vil redaktøren nyde selskabet. De vil så gerne dele sig selv med resten af verden, så de nyder at vise sig frem.

Jeg håber at disse svar kunne bringe lidt lys henover situationen!

Mvh
Rowan Redaktionen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Camille Tors 26 Maj 2016 - 14:15

Kære Rowan Red.

Jeg er stor fan af musik.
Og ikke bare musik men den mere dybsindige af slagsen.
Jeg elsker når lyric kan sno mine tanker omkring- og så ved vi jo alle at en velskreven sang gør man får langt lettere ved at udrydde ting som hungersnød og samtidig udsætter den risikoen for decubitus ( især dem på os sacrum) .
Derfor spørger jeg nu om to ting:

1. Hvilken livret man skulle serverer hvis man ville gøre indtryk på en herre ?

2. Jeg ville også spørge om det er dumt at lyve og bilde nogen ind at ens numerolog har sagt man skal ændre sit navn til RowFan ?

Mvh
Helle , forhenværende statsminister.
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Gæst Tors 26 Maj 2016 - 21:23

Camille skrev:Kære Rowan Red.

Jeg er stor fan af musik.  
Og ikke bare musik men den mere dybsindige af slagsen.
Jeg elsker når lyric kan sno mine tanker omkring-  og så ved vi jo alle at en velskreven sang gør man får langt lettere ved at udrydde ting som hungersnød og samtidig udsætter den risikoen for decubitus ( især dem på os sacrum) .
Derfor spørger jeg nu om to ting:

1. Hvilken livret man skulle serverer hvis man ville gøre indtryk på en herre ?

2. Jeg ville også spørge om det er dumt at lyve og bilde nogen  ind  at ens numerolog har sagt man skal ændre sit navn til RowFan ?

Mvh
Helle , forhenværende statsminister.

Kære @Camille -åh øh jeg mener Helle,

Mange tak for dine spørgsmål. Her på redaktionen elsker vi også god musik, både med lidt lækre rytmer og lækre stemmer. Musik kan skabe alt fra fred til kærlighed men også nogle gange bringe folk i problemer, hvis de ikke ved hvordan man skal håndtere lyden. Derfor er vores svar følgende:

1: Alle mænd elsker lasagne, en sandwich og en god (grill-)bøf. Server gerne de tre ting sammen.

2: Man bør altid lytte til sin numerolog. Alle ved at numerologi er en ægte videnskab.

Mvh
Rowan Redaktionen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Alítheia Man 20 Jun 2016 - 20:32

Jeg tror mange gymnasieelever stiller sig selv dette spørgsmål ~ Hvad hulen gør jeg med AT?!

Jeg tænkte at du, som et geni over alle, en alvidende person kunne svare på dette - hvad gør jeg med AT fremlæggelse ._. ?

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Cody Søn 3 Jul 2016 - 16:14

Hey Rowan

Hvordan får jeg fat i en flok Velociraptorer?

Vh
Ham der ville have en park med dinosaure.

Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Camille Tirs 9 Aug 2016 - 15:08

Kære Rowan ,

jeg har altid haft en svaghed overfor ting jeg ikke kunne få...eller måtte .
Og på sin vis har jeg måske også kommet til at gøre ting jeg ikke burde - men med mindre du har lidt gode råd til det, så kommer her mit spørgsmål :her på det sidste har jeg lidt af usynlighed....især overfor dem jeg ikke selv ved hvor er - så har du et godt råd til at kurere usynlighed - og måske får dem til at se mig igen ?

Kærligst Camille-
nå nej...for Guds skyld da, Helle !
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Gæst Lør 20 Aug 2016 - 22:43

Alítheia skrev:Jeg tror mange gymnasieelever stiller sig selv dette spørgsmål ~ Hvad hulen gør jeg med AT?!

Jeg tænkte at du, som et geni over alle, en alvidende person kunne svare på dette - hvad gør jeg med AT fremlæggelse ._. ?

Kære @Alítheia,

Da Rowan redaktionen har været på en meget lang ferie, er vi klar over at vores svar næppe vil hjælpe dig nu. Med det sagt, så er Altinget (forkortet til AT) ikke en netavis man kan gøre meget ved. De eksisterer fordi de har lyst, og sådan er det. Hvis du skal fremlægge om altinget.dk, så foreslår jeg at du bruger deres hjemmeside til præsentationen og gennemgår det gyselige farvetema de har valgt at køre.

Mvh,

Rowan Redaktionen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Gæst Lør 20 Aug 2016 - 22:45

Obi-Wan skrev:Hey Rowan

Hvordan får jeg fat i en flok Velociraptorer?

Vh
Ham der ville have en park med dinosaure.


Kære @Obi-Wan,

Det er almen kendt at velociraptorer godt kan lide kanelgifler og cola uden sukker. Det anbefales derfor, at du sætter disse ting frem hver anden onsdag (ulige uger - det er meget vigtigt at du ikke sætter disse ting frem på ulige uger, da de også fremkalder dræbersnegle).

Husk at bringe en stor hundesnor.

Mvh,

Rowan Redaktionen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Gæst Lør 20 Aug 2016 - 22:47

Camille skrev:Kære Rowan ,

jeg har altid haft en svaghed overfor ting jeg ikke kunne få...eller måtte .
Og på sin vis har jeg måske også kommet til at gøre  ting jeg ikke burde - men med mindre du har lidt gode råd til det, så kommer her mit spørgsmål :her på det sidste har jeg lidt af usynlighed....især overfor  dem jeg ikke selv  ved hvor er - så har du et godt råd til at kurere usynlighed - og måske  får dem til at se mig igen ?

Kærligst Camille-
nå nej...for Guds skyld da, Helle !

Kære Helle,

Usynlighed kan let kureres ved at spise mange gulerødder, da de får ens hud til at blive ekseptionelt rød. Derudover bør du smøre dig ind i en masse solcreme, for nu da du er usynlig, så kan du sikkert ikke se at du er ved at blive solskoldet.

Held og lykke med det!

Mvh,

Rowan Redaktionen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rowans Brevkasse - Page 2 Empty Sv: Rowans Brevkasse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum